Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Şubat 2015, 20:07
#44501
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
1. Akün zayıfa yattığı zaman biter ona bir çözüm yok, ya aküyü devamlı sarjda tutacaksın veya 2 3 günde bir çalıştıracaksın.
2. Marştan ısınması uzun sürüyor ne demek anlamadım
İster marşla ister tekmeyle çalıştır ısınma süresi değişmez.
3. 15 dişli ben kullanıyorum memnunum, tek kişi kullanıyorsan tavsiye ederim. Zorlanma diye bir şey olmaz, atıyorum5. viteste bayılırsa alırsın 4 e devam edersin o kadar.
Genelde tek kullanıyorum denemek gerek motoru jikleye çekiyorum 2-3 dk geçmesine rağmen ısınmıyor jikleyi kapatınca stop ediyor gaz yemiyor
Reklamlar
-
19 Şubat 2015, 21:33
#44502
Ben jikle kullanmıyorum, gereksiz bence.
Ben şöyle yapıyorum, çalıştırıyorum 2,5-3 bin civarı 8 10sn tutuyorum, zaten devir yükselmeye başlıyor, o zaman bırakıyorum, stopta etmiyor, ilk aşamada fazla gaz verirseniz, boğulur stop eder.
Sonra ben giyinene kadar zaten yeterince motor ısınıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------
Motorumu getirince çalıştırma ve 15 dişlide vites ve devir oranlarıyla ilgile bir video hazırlayacağım.
-
19 Şubat 2015, 21:35
#44503
arkadaşlar ybr 125 ait ön amortisörler ve kare far mevcuttur elimde... orjinaldir ürünler 2008 model ybr den sökülmedir... isteyene uygun fiyatla verilecektir..
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
19 Şubat 2015, 22:07
#44504
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Ben jikle kullanmıyorum, gereksiz bence.
Ben şöyle yapıyorum, çalıştırıyorum 2,5-3 bin civarı 8 10sn tutuyorum, zaten devir yükselmeye başlıyor, o zaman bırakıyorum, stopta etmiyor, ilk aşamada fazla gaz verirseniz, boğulur stop eder.
Sonra ben giyinene kadar zaten yeterince motor ısınıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------
Motorumu getirince çalıştırma ve 15 dişlide vites ve devir oranlarıyla ilgile bir video hazırlayacağım.
Motor ısınmıyor benim jikle açıyorum 2 -3 dk bekliyorum genede gaz yemiyor anca 200-300 metre sabit devir gazda gidiyorum ısınsın diye ancak o şekilde ısınıyor. Videonu bekliyorum hava gaz ayarı yapmam gerek
-
19 Şubat 2015, 22:18
#44505
Benim dediğimi de bir dene istersen jikle kullanmadan.
Hava ayarı nasıl yapılıyor diye ben değiştirdim tekrar aynı yerine ayarladım, hava ayarı le ilgili olduğunu sanmıyorum.
-
20 Şubat 2015, 08:36
#44506
Sepetci oğlu ben senin dediğin gibi yapıyorum bugüne kadar hiç sorun yaşamadım, fakat rolanti ayarinin sıcak motorda 1500 devirde olmasi lazım bu şekilde çalışma si için
-
20 Şubat 2015, 14:59
#44507
E-TEKİN adlı üyeden alıntı
Sepetci oğlu ben senin dediğin gibi yapıyorum bugüne kadar hiç sorun yaşamadım, fakat rolanti ayarinin sıcak motorda 1500 devirde olmasi lazım bu şekilde çalışma si için
Kitapçıkta 1300-1500 devir aralığında yazıyordu sanırım, benimki de 1400 devirde ayarlı duruyor.
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
20 Şubat 2015, 21:01
#44508
Arkadaşlar Michelin sporty aldım lastikleri değiştircem fakat birşey aklıma takıldı balans ayarı yapılması gerekiyormu bizim ybrlerde böyle bir şey varmı
-
20 Şubat 2015, 21:13
#44509
aonal adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Michelin sporty aldım lastikleri değiştircem fakat birşey aklıma takıldı balans ayarı yapılması gerekiyormu bizim ybrlerde böyle bir şey varmı
Eğer yapabiliyorlarsa yaptır tabi, ybr ile alaksı yok, her tekere yapılması lazım aslında.
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
21 Şubat 2015, 23:34
#44510
Selam arkadaşlar aranıza 2014 ybr 125 esd ile katılıyorum.İlk motorum ve "0" olarak aldım.Trafikle ilgili biraz çekincelerim var.Uzun senelerdir araba kullanıyordum.Fakat artan benzin fiyatları artık dur dedirtti aslında bu bahane motor tutkusu zerk oldu bana.Bisiklet sürmekten oldukça keyif alıyorum fakat neden motorlusu olmasın daha az yormasın dedim ve kendini kanıtlamış olan ybr'yi aldım.Kaliteli bir motor.Bunu almadan önce Epey piyasa araştırması yaptım bajaj pulsar 200 alacaktım yine 0 olarak.fakat motorun bana güçlü gelebileceğini soylediler ve almadım.Aslında biraz pişmanlık duymuyor değilim.Daha heybetli duruyordu ve kağıt üzerinde çok daha güçlüydu ybr'den.Herneyse özetle ybr aldım çok heybetli olmasa da güzel bir motor bloğu var ve markası aslında birçok şeyi açıklıyor "Yamaha".
Şimdi sizlere sormak istediğim birkaç soru var farkındayım çok uzun sürdü.(şimdi banane ybr aldıysa diyenler olacaktır heycanımı sizlerle paylaşmak istedim).
1- Üzerindeki lastiklerde herhangi bir değişim yapmadım.Yani orjinal lastikleri mevcut nelere dikkat etmeliyim ? çok çok gerekli mi ilk etapta değişim ? ( 5500 lira gibi bir maliyeti oldu motorun kask mont daha dahil değil en kısa sürede alacağım bunları)
2-Ekipman olarak 4riders diye bir markanın ürünleri var mont için pantolon için ne dersiniz ?
3- kask olarak nitro markasının sharp'dan 5 yıldız almış ürünü var 250 tl gibi bir rakam ne dersiniz ? maksimum rakamım 500 tl kask için (nolan , agv , shark güçlü alternatiflerim arasında)
4- ls 2 kasklar hakkında ne bilirsiniz ? ff351 modeli hakkında
5-ilk olarak nasıl kullanmalıyım motoru rodaj için ne gibi şeyler yapmalıyım ? (dökümanları tarıyorum sizlerden istediğim deneyimlerinizi paylaşmanız )
Şimdilik sorularım bunlar.İyi günler.
-
21 Şubat 2015, 23:56
#44511
Hayırlı olsun çağrı.
Sorularına gelince;
1. Lastikleri gerçekten çok kötü iyi bilen adam ona göre sürer ama acemi adama sıkıntı vites düşürürken bile arka kilitleniyor.
2. Kask konusunda motomax tan indirim varken kaçırma, diğer korumalarını da bütçene göre alırsın.
Rodaj süresince 6-7 in deviri geçme, sabit hızla uzun süre gitme, bu gibi şeylere dikkat et yeter.
-
22 Şubat 2015, 00:09
#44512
Gösterge ışıklarını değiştirebilirmiyiz? Beyaz Düşündüm ama hangi tip ampul uyar ?
-
22 Şubat 2015, 00:29
#44513
Kaangngr adlı üyeden alıntı
Gösterge ışıklarını değiştirebilirmiyiz? Beyaz Düşündüm ama hangi tip ampul uyar ?
Led olanlarla değiştirebilirsin, ben değiştirdim çok güzel oldu.
Göstergelerde T10 iki tane var, benzin göstergesi ise T5 var, yalnız smd led olanlardan al, şu içinde 3-5 led olanlar varya onlardan.
-
22 Şubat 2015, 01:06
#44514
topacase önerisi olan arkadaşlar var mı?
-
22 Şubat 2015, 01:19
#44515
cagrii adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar aranıza 2014 ybr 125 esd ile katılıyorum.İlk motorum ve "0" olarak aldım.Trafikle ilgili biraz çekincelerim var.Uzun senelerdir araba kullanıyordum.Fakat artan benzin fiyatları artık dur dedirtti aslında bu bahane motor tutkusu zerk oldu bana.Bisiklet sürmekten oldukça keyif alıyorum fakat neden motorlusu olmasın daha az yormasın dedim ve kendini kanıtlamış olan ybr'yi aldım.Kaliteli bir motor.Bunu almadan önce Epey piyasa araştırması yaptım bajaj pulsar 200 alacaktım yine 0 olarak.fakat motorun bana güçlü gelebileceğini soylediler ve almadım.Aslında biraz pişmanlık duymuyor değilim.Daha heybetli duruyordu ve kağıt üzerinde çok daha güçlüydu ybr'den.Herneyse özetle ybr aldım çok heybetli olmasa da güzel bir motor bloğu var ve markası aslında birçok şeyi açıklıyor "Yamaha".
Şimdi sizlere sormak istediğim birkaç soru var farkındayım çok uzun sürdü.(şimdi banane ybr aldıysa diyenler olacaktır heycanımı sizlerle paylaşmak istedim).
1- Üzerindeki lastiklerde herhangi bir değişim yapmadım.Yani orjinal lastikleri mevcut nelere dikkat etmeliyim ? çok çok gerekli mi ilk etapta değişim ? ( 5500 lira gibi bir maliyeti oldu motorun kask mont daha dahil değil en kısa sürede alacağım bunları)
2-Ekipman olarak 4riders diye bir markanın ürünleri var mont için pantolon için ne dersiniz ?
3- kask olarak nitro markasının sharp'dan 5 yıldız almış ürünü var 250 tl gibi bir rakam ne dersiniz ? maksimum rakamım 500 tl kask için (nolan , agv , shark güçlü alternatiflerim arasında)
4- ls 2 kasklar hakkında ne bilirsiniz ? ff351 modeli hakkında
5-ilk olarak nasıl kullanmalıyım motoru rodaj için ne gibi şeyler yapmalıyım ? (dökümanları tarıyorum sizlerden istediğim deneyimlerinizi paylaşmanız )
Şimdilik sorularım bunlar.İyi günler.
Ben nitro aikido kask kullanıyorum inceleme yazım burada mevcut... Hayırlı olsun http://www.motosiklet.net/forum/moto...e-tadinda.html
-
22 Şubat 2015, 06:53
#44516
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Teşekkürler bakıcam bugün bulabilirsem alıcam benzin göstergesi bende yanmıyor zaten değiştircem bakalım
-
22 Şubat 2015, 12:01
#44517
Merhaba arkadaşlar motorumun aküsünü değiştirmek istiyorum. Fiyatı uygun bir tavsiyeniz var mı?
-
22 Şubat 2015, 12:25
#44518
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
sepertçioğlu ben de istiyorum bu led lerden ınternet uzerınden nerden alabılırım acaba yardımcı olabılırmısınız
-
22 Şubat 2015, 12:43
#44519
cagrii adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar aranıza 2014 ybr 125 esd ile katılıyorum.İlk motorum ve "0" olarak aldım.Trafikle ilgili biraz çekincelerim var.Uzun senelerdir araba kullanıyordum.Fakat artan benzin fiyatları artık dur dedirtti aslında bu bahane motor tutkusu zerk oldu bana.Bisiklet sürmekten oldukça keyif alıyorum fakat neden motorlusu olmasın daha az yormasın dedim ve kendini kanıtlamış olan ybr'yi aldım.Kaliteli bir motor.Bunu almadan önce Epey piyasa araştırması yaptım bajaj pulsar 200 alacaktım yine 0 olarak.fakat motorun bana güçlü gelebileceğini soylediler ve almadım.Aslında biraz pişmanlık duymuyor değilim.Daha heybetli duruyordu ve kağıt üzerinde çok daha güçlüydu ybr'den.Herneyse özetle ybr aldım çok heybetli olmasa da güzel bir motor bloğu var ve markası aslında birçok şeyi açıklıyor "Yamaha".
Şimdi sizlere sormak istediğim birkaç soru var farkındayım çok uzun sürdü.(şimdi banane ybr aldıysa diyenler olacaktır heycanımı sizlerle paylaşmak istedim).
1- Üzerindeki lastiklerde herhangi bir değişim yapmadım.Yani orjinal lastikleri mevcut nelere dikkat etmeliyim ? çok çok gerekli mi ilk etapta değişim ? ( 5500 lira gibi bir maliyeti oldu motorun kask mont daha dahil değil en kısa sürede alacağım bunları)
2-Ekipman olarak 4riders diye bir markanın ürünleri var mont için pantolon için ne dersiniz ?
3- kask olarak nitro markasının sharp'dan 5 yıldız almış ürünü var 250 tl gibi bir rakam ne dersiniz ? maksimum rakamım 500 tl kask için (nolan , agv , shark güçlü alternatiflerim arasında)
4- ls 2 kasklar hakkında ne bilirsiniz ? ff351 modeli hakkında
5-ilk olarak nasıl kullanmalıyım motoru rodaj için ne gibi şeyler yapmalıyım ? (dökümanları tarıyorum sizlerden istediğim deneyimlerinizi paylaşmanız )
Şimdilik sorularım bunlar.İyi günler.
Hayırlı olsun, eğer hız merakınız yoksa ybr 125 sizin için en ideali. Sınıfının en ekonomik en sorunsuz motosikletidir.
Üzerindeki lastikler naylon, kalitesiz fakat motosikletin ve lastiklerin sınırlarını bildiğiniz sürece herhangi bir sorunla karşılaşmazsınız, ülkemizin üzeri tozla kaplı yollarında motoru fazla yatırmadığınız sürece kaymaz, yada aniden sertce fren yapmadığınız sürece tekerler kilitlenmez. Lastik olayı tamamen sürüşle alakalı, zorlamazsanız o lastikler sorun çıkarmaz.
Ls2 ff351 ben de kullanıyorum, fiyatına göre çok iyi bir kask. Fakat çene altından çok hava alıyor, kışın iyi olmuyor, çene kısmı biraz daha aşağı doğru uzun olan modellere bakarsanız soğuk havalarda daha rahat edersiniz.
Motosiklette ekipman tamamen bütçeye bakar, paranızın yettiği en iyisini almaya bakın derim.
Yeni motosikleti kullanma konusunda da kitapçıkta verilen tavsiyelere harfiyen uyun, ilk 150km 5000rpm geçme, 500km 6000rpm geçme falan filan der, bunlara dikkat edin.
-
22 Şubat 2015, 15:28
#44520
Linkteki ürünü almayı düşünüyorum, yazlık 4Riders elviden kullanıyorum kış aylarında mağlum kullanılmıyor. Uygun fiyata bunu buldum bir bir buçuk ayda geliyor acelem yok zaten kullanan var mı acaba bu ürünü ? soğuktan yağmurdan korur mu ? tavsiye ve yorumlarını bekliyorum sevgili arkadaşlar, herkesin tekeri düz basması dileğiyle iyi günler
http://www.aliexpress.com/item/2013-...467349342.html
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)
Bu Konudaki Etiketler