Arkadaşlar motora başlayıp başlangıç olarak ybr 125 alıp sonra cbr 250 r a geçmeyi düşünüyorum
Boyum 1.60 bu boyla 2 moturda kullanabilir miyim ?
Arkadaşlar motora başlayıp başlangıç olarak ybr 125 alıp sonra cbr 250 r a geçmeyi düşünüyorum
Boyum 1.60 bu boyla 2 moturda kullanabilir miyim ?
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
Zincir olayı çözüldü arkadaşlar. Arka dişli göbeğinin rulmanı dağılmış. Hafif hafif yalpa atıyodu dişli. Haliyle zincirde devamlı yalpa attığından dayanmıyomuş. Arka dişli göbeğini değiştim. 15tl birşeymiş. Şimdi Yalpalama bitti, umarım bidaha yaşamam zincir sorununu.
https://www.rialli.com/products/0/53...-ybr-125-ms46/
Cevap yazan arkadaşlara teşekkürler.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Merhaba arkadaslar 2 gün önce 2005 model ybr aldım yuvarlak farlı 2005 modeller kac beygir bilen varmı
ben de 2 hafta önce 2011 model bir ybr 125 aldım
ilk motorum mondial 100 MFH idi.
gayet güzel ve titreşimsiz bir motorsiklet mondial 50km/s hızda başlıyodu zangırdamaya.
öyle pek hız meraklısı falan değilim ama tek başıma 100 yapıyor motor 63 kiloyum. eğer abanırsam falan 110 yapıyor maksimum düz yolda.
sizce normal mi bu ? bu motorla 150 yapma gibi bi derdim yok sadece motorun ciğerinde sorun var mıdır diye soruyorum
Ben prelli dura traction almaya gittim, michelin pilot street aldım çıktım,
Pirelli dura traction 2011 çıkışlı imiş vazgeçtim almaktan, ayrıca nette cross lastiği gibi janjanlı gözüküyor, yakınen görünce o resimler biraz abartılı imiş bunu gördüm,
michelin pilot street asfalt lastiği, cakıllı yolda çabuk deforme olur diye düşünüyorum, aynı şekilde arazide de, hamuru yumuşak bir lastik, arazide temiz yerlerden gecmede fayda var, yol tutuşu güzel
Arkadaşlar merhaba, bende dün YBR 125 alarak Motosiklet kullanıcısı oldum. ilk motorum, Arabadan sonra acayip geliyor motor sürmek. Eğer mümkünse deneyimli arkadaşlara bazı sorularım var. 1- Rodajda kaç devirin üzerine çıkmamam gerekiyor. 2- Kask camı buğulanmasını nasıl engelleyeceğim. 3- YBR 125 üzerindeki lastikleri değiştireyimmi, değiştirirsem ne taktırayım. 4- Bizim motorun normal devri ne olmalı (mesela arabada 2500-3500 arası kullanın derler ya)
Saygılar-Sevgiler
Öncelikle hayırlı olsun,hoşgeldin.Başlangıç için en doğru seçim sorularına bildiğimce cevap vermeye çalışayım
1)Ben kitapçığa uydum ama bazen kısa süreli zorladım,memnunum.çok karmaşık bir konu rodaj her kafadan ses çıkıyor.genel olarak hızı sabitlemeden ve bol vites değiştirerek kullanmak tavsiye ediliyor
2)onun için spreyler var ama ben buğulanınca vizörü(kask camı) bir tık açıyorum çözülüyor.
3)üzerinde cst vardı ben aldığımda,kötüydü cidden beş altı ay kullanıp değiştirdim michelin pilot sporty ile,memnunum genel olarak.Pirelli MT65 serisi Pirelli DURA TRACTİON serisi Michelin Pilot serisi var zaten öne çıkan.lastik güvenlik adına güzel bir yatırım olur.
4)5500-6000 devir iyidir,7000den sonra vites yükseltmek gerek ama ben huyum kurusun 10000den önce atmam
MT 17 ÇANAKKALE
10.000 kmde gitsin önemli değil. yeterki güvenlik olsun . Motoru satabilirim heran alıcısı var telefon eddı. görüşemedım adamla yüz yüze. motoru eğer almaz ise hiç uğraşmam direk lastikleri dğeiştircem. İRC var üzerinde zaten su anda.
Pilot street alacam nasip olursa eğer motoru satmazsam.
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
Ben pilot street kullanıyorum pek memnun değilim şimdi lastik alacak olsam pirelli Dura traction alırdım, bizim yollarimiza daha uygun bir lastik olduğunu düşünüyorum
Lastikler lastikler Allahtan ebat küçük de pahalı değil bir de öyle olsa hiç seçemeyeceğiz
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------
bir de metzeler me 22 var.pek övmüşler onu da ama nasıldır ki micheline kıyasla michelinde street hakkında biraz daha olumsuz yorumlar var ama sportylerin de yenisi çıkmıyor sanırım...
pirelli mt 65 ve dura tractionu eledim bu arada,yenisini bulabilirsem pilot sporty
Metzeler me22 kullanmıştım mükemmel bir lastikti pilot street yarısı bile olamaz, ama üretimi yok diye biliyorum me22 lerin
1-5000 devir.
2-Kasklar için Buğu Önleyici (Pinlock) ile sorunu çözersiniz.
3-Limitlerinizi bildikten sonra,nerede gaz açıp,nerede fren yapacağınızı itidalli şekilde yaparsanız çok sorun olmaz.
Ama ıslak zeminde dikkatli olmak lazım.
4-6500 devir max torku verdiği devirdir. O devirde en tatlı şekilde gider. Ama redline bölgesine girmemek şartı ile de yüksek devirlerde gidebilirsiniz,hiçbir sorun çıkarmaz.
Hayırılı olsun,iyi günlerde sürün
Şu an bu konu içerisinde 92 kullanıcı var. (0 üye ve 92 misafir)