Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #44401
    SweentLy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2015
    Arkadaşlar motora başlayıp başlangıç olarak ybr 125 alıp sonra cbr 250 r a geçmeyi düşünüyorum
    Boyum 1.60 bu boyla 2 moturda kullanabilir miyim ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #44402
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Alıntı SweentLy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motora başlayıp başlangıç olarak ybr 125 alıp sonra cbr 250 r a geçmeyi düşünüyorum
    Boyum 1.60 bu boyla 2 moturda kullanabilir miyim ?
    Kullanırsın tabi fazla sıkıntı olmaz, tam basamasan da ayak ucuyla basarsın, boyun uzun olsada ilk alışırken zor geliyor biraz sonra hemen alışıyorsun. Zaten bu tür çoğu motorun yükseklikleri arasında fazla fark yoktur.
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  3. #44403
    SweentLy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2015
    Alıntı Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanırsın tabi fazla sıkıntı olmaz, tam basamasan da ayak ucuyla basarsın, boyun uzun olsada ilk alışırken zor geliyor biraz sonra hemen alışıyorsun. Zaten bu tür çoğu motorun yükseklikleri arasında fazla fark yoktur.
    Anladım sağolun.

  4. #44404
    tahsins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    bajaj boxer 2015 + doblo safeline 1.3mjet 2012
    Zincir olayı çözüldü arkadaşlar. Arka dişli göbeğinin rulmanı dağılmış. Hafif hafif yalpa atıyodu dişli. Haliyle zincirde devamlı yalpa attığından dayanmıyomuş. Arka dişli göbeğini değiştim. 15tl birşeymiş. Şimdi Yalpalama bitti, umarım bidaha yaşamam zincir sorununu.
    https://www.rialli.com/products/0/53...-ybr-125-ms46/

    Cevap yazan arkadaşlara teşekkürler.
    Sepetçioğlu bunu beğendi.
    yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
    salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
    bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?

  5. #44405
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Alıntı tahsins adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincir olayı çözüldü arkadaşlar. Arka dişli göbeğinin rulmanı dağılmış. Hafif hafif yalpa atıyodu dişli. Haliyle zincirde devamlı yalpa attığından dayanmıyomuş. Arka dişli göbeğini değiştim. 15tl birşeymiş. Şimdi Yalpalama bitti, umarım bidaha yaşamam zincir sorununu.
    https://www.rialli.com/products/0/53...-ybr-125-ms46/

    Cevap yazan arkadaşlara teşekkürler.
    Çözdüğüne sevindim, zaten normal değil hep dandik zincir olsa yine daha uzun gitmesi lazımdı.
    tahsins bunu beğendi.
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  6. #44406

    Üyelik
    17 Eylül 2012
    Şehir
    kırklareli
    Motosikleti
    ybr 125
    Merhaba arkadaslar 2 gün önce 2005 model ybr aldım yuvarlak farlı 2005 modeller kac beygir bilen varmı

  7. #44407
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    10 HP olmasi lazim

  8. #44408

    Üyelik
    28 Haziran 2009
    ben de 2 hafta önce 2011 model bir ybr 125 aldım

    ilk motorum mondial 100 MFH idi.

    gayet güzel ve titreşimsiz bir motorsiklet mondial 50km/s hızda başlıyodu zangırdamaya.

    öyle pek hız meraklısı falan değilim ama tek başıma 100 yapıyor motor 63 kiloyum. eğer abanırsam falan 110 yapıyor maksimum düz yolda.

    sizce normal mi bu ? bu motorla 150 yapma gibi bi derdim yok sadece motorun ciğerinde sorun var mıdır diye soruyorum

  9. #44409
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Alıntı oswan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de 2 hafta önce 2011 model bir ybr 125 aldım

    ilk motorum mondial 100 MFH idi.

    gayet güzel ve titreşimsiz bir motorsiklet mondial 50km/s hızda başlıyodu zangırdamaya.

    öyle pek hız meraklısı falan değilim ama tek başıma 100 yapıyor motor 63 kiloyum. eğer abanırsam falan 110 yapıyor maksimum düz yolda.

    sizce normal mi bu ? bu motorla 150 yapma gibi bi derdim yok sadece motorun ciğerinde sorun var mıdır diye soruyorum
    Hayırlı olsun öcelikle.

    Motorun ciğerli düzde gideceği odur daha gitmez
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  10. #44410

    Üyelik
    28 Haziran 2009
    Alıntı Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun öcelikle.

    Motorun ciğerli düzde gideceği odur daha gitmez
    teşekkürler

  11. #44411
    fehmizcan107 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2009
    Şehir
    ÇANAKKALE ve İSTANBUL
    Motosikleti
    Anastasia(2010 YAMAHA YBR 125 ESD);MONDIAL 151 RS
    Alıntı cx571 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YAMAHA YBR 125 ESD motosikletim için lastik almak istiyorum. Kafamı karıştırıyor bu lastikler. Kararsız Kaldım.

    Pirelli MT65 serisimi
    Pirelli DURA TRACTİON serimi
    Michelin Pilot Street serimi

    Lastiklerin arasında fiyat farkı yok . Yalnızca rica ediyorum Bu lastikleri kullananlar yorum yaparsa sevinirim.

    Muhtemelen karakteristikleri farklıdır ama benim de kafamı kurcalıyor yaza değişecek lastikler şimdiden araştırmak lazım.bir de pilot sporty var diğer seçenek.ben şuan onu kullaıyorum çok iyi tutuyor ama fazla düz sanki,arada arazi yapınca güvenemiyorum

    MT 17 ÇANAKKALE

  12. #44412
    gargaburun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2015
    Şehir
    manavgat
    Motosikleti
    yamaha ybr125 2007,kuba hasat scooter 100cc
    Ben prelli dura traction almaya gittim, michelin pilot street aldım çıktım,
    Pirelli dura traction 2011 çıkışlı imiş vazgeçtim almaktan, ayrıca nette cross lastiği gibi janjanlı gözüküyor, yakınen görünce o resimler biraz abartılı imiş bunu gördüm,
    michelin pilot street asfalt lastiği, cakıllı yolda çabuk deforme olur diye düşünüyorum, aynı şekilde arazide de, hamuru yumuşak bir lastik, arazide temiz yerlerden gecmede fayda var, yol tutuşu güzel
    manofsteel bunu beğendi.

  13. #44413
    fehmizcan107 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2009
    Şehir
    ÇANAKKALE ve İSTANBUL
    Motosikleti
    Anastasia(2010 YAMAHA YBR 125 ESD);MONDIAL 151 RS
    Alıntı gargaburun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben prelli dura traction almaya gittim, michelin pilot street aldım çıktım,
    Pirelli dura traction 2011 çıkışlı imiş vazgeçtim almaktan, ayrıca nette cross lastiği gibi janjanlı gözüküyor, yakınen görünce o resimler biraz abartılı imiş bunu gördüm,
    michelin pilot street asfalt lastiği, cakıllı yolda çabuk deforme olur diye düşünüyorum, aynı şekilde arazide de, hamuru yumuşak bir lastik, arazide temiz yerlerden gecmede fayda var, yol tutuşu güzel
    anlaşılan para yine micheline nasip olacak toprak yola biraz sık girmeme rağmen 2 yıldır kullanıyorum yaklaşık 20000km,ancak aşındırdım.sporty yerine street olacak galiba,daha iyi daha dişli görünüyor.
    manofsteel bunu beğendi.

  14. #44414

    Üyelik
    29 Ocak 2015
    Arkadaşlar merhaba, bende dün YBR 125 alarak Motosiklet kullanıcısı oldum. ilk motorum, Arabadan sonra acayip geliyor motor sürmek. Eğer mümkünse deneyimli arkadaşlara bazı sorularım var. 1- Rodajda kaç devirin üzerine çıkmamam gerekiyor. 2- Kask camı buğulanmasını nasıl engelleyeceğim. 3- YBR 125 üzerindeki lastikleri değiştireyimmi, değiştirirsem ne taktırayım. 4- Bizim motorun normal devri ne olmalı (mesela arabada 2500-3500 arası kullanın derler ya)

    Saygılar-Sevgiler
    manofsteel bunu beğendi.

  15. #44415
    fehmizcan107 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2009
    Şehir
    ÇANAKKALE ve İSTANBUL
    Motosikleti
    Anastasia(2010 YAMAHA YBR 125 ESD);MONDIAL 151 RS
    Alıntı rotsls adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba, bende dün YBR 125 alarak Motosiklet kullanıcısı oldum. ilk motorum, Arabadan sonra acayip geliyor motor sürmek. Eğer mümkünse deneyimli arkadaşlara bazı sorularım var. 1- Rodajda kaç devirin üzerine çıkmamam gerekiyor. 2- Kask camı buğulanmasını nasıl engelleyeceğim. 3- YBR 125 üzerindeki lastikleri değiştireyimmi, değiştirirsem ne taktırayım. 4- Bizim motorun normal devri ne olmalı (mesela arabada 2500-3500 arası kullanın derler ya)

    Saygılar-Sevgiler
    Öncelikle hayırlı olsun,hoşgeldin.Başlangıç için en doğru seçim sorularına bildiğimce cevap vermeye çalışayım
    1)Ben kitapçığa uydum ama bazen kısa süreli zorladım,memnunum.çok karmaşık bir konu rodaj her kafadan ses çıkıyor.genel olarak hızı sabitlemeden ve bol vites değiştirerek kullanmak tavsiye ediliyor
    2)onun için spreyler var ama ben buğulanınca vizörü(kask camı) bir tık açıyorum çözülüyor.
    3)üzerinde cst vardı ben aldığımda,kötüydü cidden beş altı ay kullanıp değiştirdim michelin pilot sporty ile,memnunum genel olarak.Pirelli MT65 serisi Pirelli DURA TRACTİON serisi Michelin Pilot serisi var zaten öne çıkan.lastik güvenlik adına güzel bir yatırım olur.
    4)5500-6000 devir iyidir,7000den sonra vites yükseltmek gerek ama ben huyum kurusun 10000den önce atmam

    MT 17 ÇANAKKALE

  16. #44416
    cx571 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    CBR 250 R & YBR 125 ESD
    Alıntı fehmizcan107 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anlaşılan para yine micheline nasip olacak toprak yola biraz sık girmeme rağmen 2 yıldır kullanıyorum yaklaşık 20000km,ancak aşındırdım.sporty yerine street olacak galiba,daha iyi daha dişli görünüyor.
    10.000 kmde gitsin önemli değil. yeterki güvenlik olsun . Motoru satabilirim heran alıcısı var telefon eddı. görüşemedım adamla yüz yüze. motoru eğer almaz ise hiç uğraşmam direk lastikleri dğeiştircem. İRC var üzerinde zaten su anda.

    Pilot street alacam nasip olursa eğer motoru satmazsam.
    Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!

  17. #44417
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Ben pilot street kullanıyorum pek memnun değilim şimdi lastik alacak olsam pirelli Dura traction alırdım, bizim yollarimiza daha uygun bir lastik olduğunu düşünüyorum

  18. #44418
    fehmizcan107 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2009
    Şehir
    ÇANAKKALE ve İSTANBUL
    Motosikleti
    Anastasia(2010 YAMAHA YBR 125 ESD);MONDIAL 151 RS
    Lastikler lastikler Allahtan ebat küçük de pahalı değil bir de öyle olsa hiç seçemeyeceğiz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------

    bir de metzeler me 22 var.pek övmüşler onu da ama nasıldır ki micheline kıyasla michelinde street hakkında biraz daha olumsuz yorumlar var ama sportylerin de yenisi çıkmıyor sanırım...

    pirelli mt 65 ve dura tractionu eledim bu arada,yenisini bulabilirsem pilot sporty

  19. #44419
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Metzeler me22 kullanmıştım mükemmel bir lastikti pilot street yarısı bile olamaz, ama üretimi yok diye biliyorum me22 lerin

  20. #44420
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı rotsls adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba, bende dün YBR 125 alarak Motosiklet kullanıcısı oldum. ilk motorum, Arabadan sonra acayip geliyor motor sürmek. Eğer mümkünse deneyimli arkadaşlara bazı sorularım var. 1- Rodajda kaç devirin üzerine çıkmamam gerekiyor. 2- Kask camı buğulanmasını nasıl engelleyeceğim. 3- YBR 125 üzerindeki lastikleri değiştireyimmi, değiştirirsem ne taktırayım. 4- Bizim motorun normal devri ne olmalı (mesela arabada 2500-3500 arası kullanın derler ya)

    Saygılar-Sevgiler

    1-5000 devir.
    2-Kasklar için Buğu Önleyici (Pinlock) ile sorunu çözersiniz.
    3-Limitlerinizi bildikten sonra,nerede gaz açıp,nerede fren yapacağınızı itidalli şekilde yaparsanız çok sorun olmaz.
    Ama ıslak zeminde dikkatli olmak lazım.
    4-6500 devir max torku verdiği devirdir. O devirde en tatlı şekilde gider. Ama redline bölgesine girmemek şartı ile de yüksek devirlerde gidebilirsiniz,hiçbir sorun çıkarmaz.

    Hayırılı olsun,iyi günlerde sürün
    Adem Balkan bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 93 kullanıcı var. (0 üye ve 93 misafir)

Bu Konudaki Etiketler