Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
27 Ağustos 2014, 17:51
#43961
Arkadaslar selam, motorumu satmaya karar verdim. Buradan olan arkadaslara guzel bir ikram yaparim. 30 bin km, 2012 model. Hic bir sorunu yok tum bakimlarinda orijinal parcalar kullandim. 30000 bakimi manuele uygun olarak yapildi 265 TLden fazla tuttu, faturasi da mevcut. Dusunen olursa 541 924 44 74.
Satma sebebim abimin X-City motorunu almak.
Reklamlar
-
28 Ağustos 2014, 00:31
#43962
[Bu mesajı YBR 125 tutkunları sayfasında da yayınladım. Burada da yayınlıyorum ki aynı sorunu yaşayanların işine yarar bilgiler ortaya çıkar]
Selam, YBR 125'i 2014 Model olarak 2 ay önce sıfır olarak aldım. Şu an 2. ayı ve 220. km'de. İlk motorum olduğu için ve yaz tatilinde il dışında olduğum için fazla kullanmadım. Sorun şu ki debriyaj ayırma işini yapmıyor. Debriyaj kolunun gerginliği de gitmiş. Durduğum zaman debriyaja basınca vitesteyken stop ediyor. 1. vitesten 2. vitese debriyaja basarak atamıyorum. Evet düşünebiliyor musunuz şu an vites değiştiremiyorum arada es kaza 10 defa debriyaja bas çek yapınca es kaza 2. vitese geçiyor.
Çin malı motor almamamın sebebi bu tür sorunları yaşamamaktı ama sağ olsun Yamaha beni hayal kırıklığına uğrattı. Böyle olduğunu bilseydim 2000 lira fazla para verip YBR almazdım..
-
28 Ağustos 2014, 00:52
#43963
ya heralde çözülebilecek bi problemdir bu. yani hemen öyle yamaha gibi bi markadan soğumak için bi sebep değildir diye düşünüyorum. tecrübeli arkadaşlar daha iyi yardımcı olacaktır kanaatindeyim.
Serdar Baba adlı üyeden alıntı
[Bu mesajı YBR 125 tutkunları sayfasında da yayınladım. Burada da yayınlıyorum ki aynı sorunu yaşayanların işine yarar bilgiler ortaya çıkar]
Selam, YBR 125'i 2014 Model olarak 2 ay önce sıfır olarak aldım. Şu an 2. ayı ve 220. km'de. İlk motorum olduğu için ve yaz tatilinde il dışında olduğum için fazla kullanmadım. Sorun şu ki debriyaj ayırma işini yapmıyor. Debriyaj kolunun gerginliği de gitmiş. Durduğum zaman debriyaja basınca vitesteyken stop ediyor. 1. vitesten 2. vitese debriyaja basarak atamıyorum. Evet düşünebiliyor musunuz şu an vites değiştiremiyorum arada es kaza 10 defa debriyaja bas çek yapınca es kaza 2. vitese geçiyor.
Çin malı motor almamamın sebebi bu tür sorunları yaşamamaktı ama sağ olsun Yamaha beni hayal kırıklığına uğrattı. Böyle olduğunu bilseydim 2000 lira fazla para verip YBR almazdım..
-
28 Ağustos 2014, 01:51
#43964
Selam arkadaşlar 2012 model siyah-kırmızı ybr ile sabah satışını alarak aranıza katılağım sorularım var motorda 1 haftalık lastikler var pirelli duro traction bu lastikler asfalta iyi yapışırmı virajda iyi yatarmı? Yol tutşu nasıldır? Birde motor sağa yatmış benzin deposu az birşey ezik far korumalığı olmadığı için farın sağ tarafında çizikler var ve rolantide çalışırken ses aynı gitmiyo subap ayarı istiyomuş birde sağ sinyal yakarken içerden cazırtı yapıyor kablolar yanmış mıdır? (sinyal yanmıyor) yorumlarınız için şimdiden teşşekürler
-
28 Ağustos 2014, 10:05
#43965
Logmain adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar 2012 model siyah-kırmızı
ybr ile sabah satışını alarak aranıza katılağım sorularım var motorda 1 haftalık lastikler var pirelli duro traction bu lastikler asfalta iyi yapışırmı virajda iyi yatarmı? Yol tutşu nasıldır? Birde motor sağa yatmış benzin deposu az birşey ezik far korumalığı olmadığı için farın sağ tarafında çizikler var ve rolantide çalışırken ses aynı gitmiyo subap ayarı istiyomuş birde sağ sinyal yakarken içerden cazırtı yapıyor kablolar yanmış mıdır? (sinyal yanmıyor) yorumlarınız için şimdiden teşşekürler
motorunuz hayırlı olsun. benimkinde de pirelli var ve gayet iyi bir lastik. en iyisi michelin diyorlar ama çabuk bitiyormuş. peşinden 2 numarada pirelli geliyor. micheline göre biraz daha dişli bir lastik. bu dişlerden dolayı asfalt dışı yollarda daha başarılı olduğu söyleniyor. 2 yaşında motorun subap ayarı istemesi biraz erken değil mi? bir de sinyale hemen baktırın bi elektrikçiye kısa devre falan olur tesisatınız yanmasın.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
-
28 Ağustos 2014, 15:45
#43966
Serdar Baba adlı üyeden alıntı
[Bu mesajı YBR 125 tutkunları sayfasında da yayınladım. Burada da yayınlıyorum ki aynı sorunu yaşayanların işine yarar bilgiler ortaya çıkar]
Selam, YBR 125'i 2014 Model olarak 2 ay önce sıfır olarak aldım. Şu an 2. ayı ve 220. km'de. İlk motorum olduğu için ve yaz tatilinde il dışında olduğum için fazla kullanmadım. Sorun şu ki debriyaj ayırma işini yapmıyor. Debriyaj kolunun gerginliği de gitmiş. Durduğum zaman debriyaja basınca vitesteyken stop ediyor. 1. vitesten 2. vitese debriyaja basarak atamıyorum. Evet düşünebiliyor musunuz şu an vites değiştiremiyorum arada es kaza 10 defa debriyaja bas çek yapınca es kaza 2. vitese geçiyor.
Çin malı motor almamamın sebebi bu tür sorunları yaşamamaktı ama sağ olsun Yamaha beni hayal kırıklığına uğrattı. Böyle olduğunu bilseydim 2000 lira fazla para verip YBR almazdım..
debraj telinde sıkıntı olabilir onu kotrol et
-
28 Ağustos 2014, 23:24
#43967
Bu bizim modellerin ön farın ampul türünü değiştiren var mı? H4 Osram gibi bir ampul nasıl takabiliriz? Galiba şuan üzerinde H2 var ve bu türde pek kaliteli ürünler yok. Önümü göremiyorum hiç. Gerçi far tası da eskimiş parlaklığını yitirmiş olabilir ama yinede ampuller çok kötü
-
29 Ağustos 2014, 00:12
#43968
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
m3hm3tozc4n adlı üyeden alıntı
Bu bizim modellerin ön farın ampul türünü değiştiren var mı? H4 Osram gibi bir ampul nasıl takabiliriz? Galiba şuan üzerinde H2 var ve bu türde pek kaliteli ürünler yok. Önümü göremiyorum hiç. Gerçi far tası da eskimiş parlaklığını yitirmiş olabilir ama yinede ampuller çok kötü
Far camını diş macunu ile ovalayın,parlaklığı artacaktır.
Ayrıca şu ilandaki sis farları şahane sonuç veriyor. Cbf kullanan iki arkadaşım uyguladı,sonuç şahane. En kısa zamanda bende uygulayacağım inşallah.
-
29 Ağustos 2014, 01:59
#43969
sgurdal adlı üyeden alıntı
motorunuz hayırlı olsun. benimkinde de pirelli var ve gayet iyi bir lastik. en iyisi michelin diyorlar ama çabuk bitiyormuş. peşinden 2 numarada pirelli geliyor. micheline göre biraz daha dişli bir lastik. bu dişlerden dolayı asfalt dışı yollarda daha başarılı olduğu söyleniyor. 2 yaşında motorun subap ayarı istemesi biraz erken değil mi? bir de sinyale hemen baktırın bi elektrikçiye kısa devre falan olur tesisatınız yanmasın.
Saol hocam cevapların için motor biraz masraf çıkarak yağ tıpası yalama yağ damlatıyo vites 1 den 2 ye gecerken zor geçiyo durdugu yerde boşa zor alıyorum ustata baktırdı babam demiş motor iyi bozulana kadar devam diye adam ustayım diye geçiniyo sinyaller diye biliyodum stop lambasıda çalımıyormuş birde far çok yakarıda ağaçların dallaını gösteriyo ona bi ayar ceke bilirmiyiz birde ön fren limon sıkar gibi yapmaya calışıyorum direk kitleniyo hatamı ettim almakla bilemiyorum off :(
-
29 Ağustos 2014, 02:45
#43970
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Logmain adlı üyeden alıntı
Saol hocam cevapların için motor biraz masraf çıkarak yağ tıpası yalama yağ damlatıyo vites 1 den 2 ye gecerken zor geçiyo durdugu yerde boşa zor alıyorum ustata baktırdı babam demiş motor iyi bozulana kadar devam diye adam ustayım diye geçiniyo sinyaller diye biliyodum stop lambasıda çalımıyormuş birde far çok yakarıda ağaçların dallaını gösteriyo ona bi ayar ceke bilirmiyiz birde ön fren limon sıkar gibi yapmaya calışıyorum direk kitleniyo hatamı ettim almakla bilemiyorum off :(
1- Yağ tapası mı yağın boşaltıldığı karter vidası mı yalama oldu ? Eğer vida ise kılavuz açılır sorun çözülür.
2- Uygun bir yağ (örnek castrol 10 40) ile yağ değiştirilir,debriyaj teli ayarlanır. Ardından vitesler şıkır şıkır,sorunsuz geçmeye başlar.
3-Durduğu yerde vitesli motosikletlerin vites değişimi zor olur. Bir iki metre ileri geri oynatın,vites kolaylıkla geçecektir.
4-Stop lambasının maliyeti 1 lirayı geçmez. Eliniz tornavida tutuyorsa çok basit şekilde değiştirebilirsiniz. Ayrıca far ayarını da yaparsanız önünüzü görecek şekilde ayar yapmak mümkün.
5-Ön fren motosikleti durdurmak için kullanılır,şayet birden dibine kadar sıkıyorsanız kitlemesi son derece normaldir.
Yazdığınız sorunların hepsi taş çatlasın 50 liraya adam gibi bir ustanın elinde hallolour. Ybr kolay kolay sıkıntı çıkarmaz.
-
29 Ağustos 2014, 12:16
#43971
Uğur Ak adlı üyeden alıntı
1- Yağ tapası mı yağın boşaltıldığı karter vidası mı yalama oldu ? Eğer vida ise kılavuz açılır sorun çözülür.
2- Uygun bir yağ (örnek castrol 10 40) ile yağ değiştirilir,debriyaj teli ayarlanır. Ardından vitesler şıkır şıkır,sorunsuz geçmeye başlar.
3-Durduğu yerde vitesli motosikletlerin vites değişimi zor olur. Bir iki metre ileri geri oynatın,vites kolaylıkla geçecektir.
4-Stop lambasının maliyeti 1 lirayı geçmez. Eliniz tornavida tutuyorsa çok basit şekilde değiştirebilirsiniz. Ayrıca far ayarını da yaparsanız önünüzü görecek şekilde ayar yapmak mümkün.
5-Ön fren motosikleti durdurmak için kullanılır,şayet birden dibine kadar sıkıyorsanız kitlemesi son derece normaldir.
Yazdığınız sorunların hepsi taş çatlasın 50 liraya adam gibi bir ustanın elinde hallolour. Ybr kolay kolay sıkıntı çıkarmaz.
Bilgilerin için saol hocam 1. Yağ boşaltım tapası kılavuz çelilir ama çıkan talaş parçaları içeri girerse diye korkuyorum. 2. Yağı değiştiricem zaten debriyajda çok kısa geldi bana boşluğu çok. 3.Vitesi boşa alırken dediğiniz gibi yapıyorum zorluyor birde acemiliğim den dolayı 2. Viteste rampada kalkmaya çalıştım 3 5 kere dişlilerden bir sıkıntımı olmuşmudur acaba? 4.Elim anahtar tutar ama genede ustaya göstericem parçanın birinden ses geliyo o yüzden. 5. Fren konusuda freni yavaşça sıksam bile amortisörler cok çabuk sıkışıyo fren koluda böyle yarımdayken devreye giriyo ondan ola bilir bilemiyorum. Birde lastikler pirelli duro traction bu lastikler iyimidir? Virajı nasıldır? Motora tam alıştıktan sonra viraj yatırarak dönmek istiyorum ondan yane :D Bilgilerin için tekrar teşşekürler.
-
29 Ağustos 2014, 12:55
#43972
Peki ampul türünü değiştirebilir miyiz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------
Şu sis farından sipariş etmiştim ancak halen gelmedi yolda
http://www.aliexpress.com/item/Moto-30W-Cree-U2-Motorcycle-led-Driving-Light-fog-lamp-with-lens-Headlight-Offroad-Car-ATV/1855756674.html
-
29 Ağustos 2014, 17:21
#43973
Logmain adlı üyeden alıntı
Birde lastikler pirelli duro traction bu lastikler iyimidir? Virajı nasıldır? Motora tam alıştıktan sonra viraj yatırarak dönmek istiyorum ondan yane :D Bilgilerin için tekrar teşşekürler.
3-5 mesaj yukarıda aynı soruyu cevaplamıştım
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
-
29 Ağustos 2014, 21:59
#43974
Bu far işini acil çözmem lazım artık. Yoksa oyalayıp duruyorum. Farın kalitesizliği yüzünden geçen senelerde yaban domuzu sürüsüne dalıp birisine çarpmıştım.
----Şu led sislerden sipariş vermeyi düşünüyorum. Tabi motosiklette çalışıyorsa.
http://www.aliexpress.com/item/18w-C...781609545.html
---Montaj olacağını bilsem şu mercekli zenonlardan takmayı da düşünüyorum:
http://www.aliexpress.com/item/2-5AB...296613635.html
-
29 Ağustos 2014, 23:02
#43975
sgurdal adlı üyeden alıntı
3-5 mesaj yukarıda aynı soruyu cevaplamıştım
Doğrudur hocam aize birşey diyemen ama kimine kötü kimide iyi diyor tek senle olmuyor
-
30 Ağustos 2014, 01:12
#43976
arkadaslar benim ybr vites degiştirirken debriyajı yavas bırakmama ragmen birden atlıyor.vites degiştirdikten son kavramam noktasına kadar yavaas yavas kavrama yapmıyor birden yaparak motor ileri atılıyor neden yapabilir yardımlarınızı bekliyorum..
-
30 Ağustos 2014, 10:54
#43977
bende fizy satıp dün itibariyle ybr125 esd aldım. biraz sesli çalışıyor gibi ama,daha yeni 1km de bile değil,
servis rodajdan sonra yağ değişince bakarız dedi.
-
30 Ağustos 2014, 15:15
#43978
zozturk adlı üyeden alıntı
arkadaslar benim ybr vites degiştirirken debriyajı yavas bırakmama ragmen birden atlıyor.vites degiştirdikten son kavramam noktasına kadar yavaas yavas kavrama yapmıyor birden yaparak motor ileri atılıyor neden yapabilir yardımlarınızı bekliyorum..
Depriaj balatalırında sorun var biran önce bir ustaya göstermelisin.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
-
30 Ağustos 2014, 16:08
#43979
helin126 adlı üyeden alıntı
selamlar..bende yeni aldim, bayii tum masraflar icin 600 tl dedi, kendiniz yaparsanız yari yariya olabilir dedi, ama ergo sigortadan yaparsanız.. Ucuzmus o sigorta( 101 tl)..ben saat 13:30 da plakamida aldim işimi bitirdim.toplamda 295 tl ye mal oldu..sigortayı bir motorcu arkadasimin kpnyada sigortaci arkadasindan yaptirdim tlf ve kredi karti numarası vererek 7 dk da hallettim. Y
Merhaba bana işlemleri özelden yazabilir misiniz?
-
30 Ağustos 2014, 20:07
#43980
Gece yolculuğunda uzunları yakınca yakını göremiyorum.
http://www.sanalpazar.com/Oto-Gunduz-Ledi-Led-Sis-Fari-Drl-Power-Mercek-2a__isp7949441
3w gücünde mercekli gündüz ledi mi yeterli olur yoksa
http://www.sanalpazar.com/Mercek-Ledli-Power-Led-Sis-Fari-Lamba-Gunduz-Far__isp9907772
15w gücündeki ledler mi yeterli olur, en azından uzunlarla giderken yakınıda kısa farlar gibi göstersin istiyorum, sizin düşünceniz ve tavsiyeleriniz nelerdir?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 261 kullanıcı var. (0 üye ve 261 misafir)
Bu Konudaki Etiketler