Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
24 Ağustos 2014, 09:49
#43941
E-TEKİN adlı üyeden alıntı
Motor sıcakken rolenti 1500 devirde olmasi gerekiyor yoksa zor çalışıyor sogukken
Aynen motor sıcakken 1500 devir olcak. Zaten mbir motorun normal rolanti ayarıda 1500dür. Dikiş Makinesi gibi tıkır tıkır tıkır şıkır şıkır şıkır çalışcak Maşallah YBR iyi.
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
Reklamlar
-
24 Ağustos 2014, 20:30
#43942
Ybrnin 2014 kasa mavi rengi varmi ?
-
24 Ağustos 2014, 20:52
#43943
C.Kaan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Yuvarlak Kafa Yada Uzay Kafa YBR Almaya Değer'mi Sizce ?
Yani Sene 2014 YBR ESD Alacak Şuan İçin Durumum Yok Ya Mondial Drift Alacağım Yada Yamaha YBR, Driftin Yakıtı Fazla Diye İstemiyorum.
Sizce Ne Yapmalıyım ?
tabiki ybr.... ybr candır arkadaşlar....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
25 Ağustos 2014, 11:23
#43944
iyi günler herkese.merak ettiğim bir konu var birçok arkadaşımız 120-130km hızlar yaptığından bahsediyor benim ybr 3100kmde en cok 100km yapıyor düzlükte.motorda bir değişiklik yapmadan (egzos dişli vs.)son hızı nasıl arttırabilirim?nasıl bir kullanım gerekir bunun için
-
25 Ağustos 2014, 13:37
#43945
Mr.Yldrmdmr adlı üyeden alıntı
Ybrnin 2014 kasa mavi rengi varmi ?
2014 kasalarda beyaz, siyah ve kırmızı renkler mevcut. mavi renk artık üretilmiyor.
-
25 Ağustos 2014, 15:30
#43946
the_mask adlı üyeden alıntı
iyi günler herkese.merak ettiğim bir konu var birçok arkadaşımız 120-130km hızlar yaptığından bahsediyor benim ybr 3100kmde en cok 100km yapıyor düzlükte.motorda bir değişiklik yapmadan (egzos dişli vs.)son hızı nasıl arttırabilirim?nasıl bir kullanım gerekir bunun için
Motorunuzun hızı normal.3100 km daha % 100 açılmamış.Birkaç bin km daha yapınca,5-10 km artabilir.120-130 yapanlar,yokuş aşağı gidenler,
ya da eski model Ybr ler,1-2 beygir daha güçlü motorlar.
Sermayesi din olanın rehberi şeytan olur.
-
25 Ağustos 2014, 15:40
#43947
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
the_mask adlı üyeden alıntı
iyi günler herkese.merak ettiğim bir konu var birçok arkadaşımız 120-130km hızlar yaptığından bahsediyor benim ybr 3100kmde en cok 100km yapıyor düzlükte.motorda bir değişiklik yapmadan (egzos dişli vs.)son hızı nasıl arttırabilirim?nasıl bir kullanım gerekir bunun için
15 disli+eğimli yol,uygun rüzgar direnci ile görülebilir. Ama 1-2 dakika anca gider motor o şekilde. Motorunuzda bi problem yok. Zaten ybr stabil 120-130 gidemez. 250 cc'lerde bile +120'den sonra motorun verdiği keyif azalıyor.
-
25 Ağustos 2014, 16:39
#43948
-
25 Ağustos 2014, 18:13
#43949
Herkese merhaba,
Ben de yeni bir YBR 125 kullanıcısıyım. Motorumu 3 hafta önce aldım. 2014 model. İlk motosikletim. Honda'da aldığım Güvenli Sürüş eğitimi ve forumdan edindiğim bilgilerle motosiklete yavaş yavaş ısınıyorum.
Şu an 750 km'deyim, rodajın bitmesine çok az kaldı. En son yaptığım Kadıköy - Gebze yolculuğunda seleden müthiş rahatsızlık duydum. Özellikle 30 - 40 km sonrasında dayanılmaz boyutlara ulaşıyor. Kilo 80, boy 180.
Anladım ki bu sele ile orta mesafe (ortalama 300 km) yolculuğa çıkmak çok akıl karı olmayacak. Seleyi değiştirmek, daha rahat bir sele döşetmek mümkün müdür? Deneyen var mıdır aramızda? Ya da daha başka bir çözüm aklınıza geliyor mu?
Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Saygılar,
-
25 Ağustos 2014, 19:51
#43950
msafacan adlı üyeden alıntı
2014 kasalarda beyaz, siyah ve kırmızı renkler mevcut. mavi renk artık üretilmiyor.
Teşekkür ederim. Benim içinde mavi boncuk başkaydı :/ umarım 2015'de yeniden gelir mavi renk
-
25 Ağustos 2014, 22:06
#43951
basardeniz kazasız sürüşler dilerim. Koltuk konusundan hafif sert olduğu ybr nin sağlam olarak üretilmesine verebilirsin. Sonuçta motosiklet dünyasında demir popo tabiri mevcut. Sen 5.000 km kadar akışına bırak alışırsın : )) . Herhangi bir motosikletin koltuğunu kuş tüyü yapmış olsan bile bir süre sonra rahatsızlık vereceğine emin olabilirsin. Rahat etme konusunda koltuğun değil poponun sertliği etklili oluyor daha çok.
Arkadaşlar ybr 125 ön amartisörün contalarının veya yağının değişimini resimli olarak gösteren bir kaynak varmı acaba.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
-
25 Ağustos 2014, 23:16
#43952
basardeniz adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba,
Ben de yeni bir YBR 125 kullanıcısıyım. Motorumu 3 hafta önce aldım. 2014 model. İlk motosikletim. Honda'da aldığım Güvenli Sürüş eğitimi ve forumdan edindiğim bilgilerle motosiklete yavaş yavaş ısınıyorum.
Şu an 750 km'deyim, rodajın bitmesine çok az kaldı. En son yaptığım Kadıköy - Gebze yolculuğunda seleden müthiş rahatsızlık duydum. Özellikle 30 - 40 km sonrasında dayanılmaz boyutlara ulaşıyor. Kilo 80, boy 180.
Anladım ki bu sele ile orta mesafe (ortalama 300 km) yolculuğa çıkmak çok akıl karı olmayacak. Seleyi değiştirmek, daha rahat bir sele döşetmek mümkün müdür? Deneyen var mıdır aramızda? Ya da daha başka bir çözüm aklınıza geliyor mu?
Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Saygılar,
Biraz daha kullan ılerleyen zamanlarda alışacağına inanıyorum,koltuk yüzünden bir arkadaşımda benim aklımı çeliyor lakin esd ile 168 km yol yaptım, 5 dakika mola verdi sadece
2014 YBR ESD için yan çanta tavsiyeleriniz,yağmur almasın ve kilitlenebilsin
-
26 Ağustos 2014, 09:37
#43953
fz6_fazer adlı üyeden alıntı
2014 YBR ESD için yan çanta tavsiyeleriniz,yağmur almasın ve kilitlenebilsin
http://www.feyizoglu.com/K-21-Yan-canta_45078.html#0
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
-
26 Ağustos 2014, 12:32
#43954
Arkadaşlar merhaba 2014 model ybr esd için görüştüğüm bayii (İstanbul Daytona) 6 aylık MTV 51,50TL, Ruhsat plaka masrafi ve trafik sigortası için 600TL lik bir masraf çıkarıyor. Yaşım 21. Bana fazla gibi geldi. Soracağım soru verilen fiyat iyi mi? Bir de bu masraflar dışında bana trafiğe çıkabilmem için gereken masraf ne olacak? Sigorta konusunda hiç bir bilgim yok bu trafik sigortası dedikleri sizn forumda bahsettiğiniz firmalardan teklif alarak yaptığınız sigorta işlemi mi yoksa ben bir daha sigorta mı yaptıracağım teklifler alıp bayinin yaptığının üstüne? Bir de Bursa ve İstanbul'da ikamet ediyorum. Motoru Bursa'dan da alabilirim masraflar farkeder mi tahmini ne kadar azalma olur?
-
26 Ağustos 2014, 12:37
#43955
motoru bursadan alırsanız 16 plaka çıkarabilirseniz trafik sigortası yaptırırken sizin lehinize olur. istanbula göre primi daha düşük çıkar. ama ikamet adresiniz istanbulda ise 16 plaka çıkaramayabilirsiniz. bunu bir araştırın. bayinin istediği ruhsat + plaka masrafı + trafik sigortası 600 TL ortalama bir rakam fena değil. zorunlu trafik sigortanız 200-300 arası tutar zaten, ruhsat ve plaka masrafı da 200 civarı sanırım. tabi kendiniz uğraşmak isterseniz 600 den daha düşük fiyatlara mal etmek mümkün ama zamanınız yoksa 600 verip hazır alabilirsiniz. trafik sigortası aynen bahsettiğiniz gibi bir çok firmadan teklif alınarak en uygun fiyata yapılıyor. bayi zaten yaptırıp verirse sizin yaptırmanız gerekmez.
-
27 Ağustos 2014, 00:09
#43956
sgurdal adlı üyeden alıntı
motoru bursadan alırsanız 16 plaka çıkarabilirseniz trafik sigortası yaptırırken sizin lehinize olur. istanbula göre primi daha düşük çıkar. ama ikamet adresiniz istanbulda ise 16 plaka çıkaramayabilirsiniz. bunu bir araştırın. bayinin istediği ruhsat + plaka masrafı + trafik sigortası 600 TL ortalama bir rakam fena değil. zorunlu trafik sigortanız 200-300 arası tutar zaten, ruhsat ve plaka masrafı da 200 civarı sanırım. tabi kendiniz uğraşmak isterseniz 600 den daha düşük fiyatlara mal etmek mümkün ama zamanınız yoksa 600 verip hazır alabilirsiniz. trafik sigortası aynen bahsettiğiniz gibi bir çok firmadan teklif alınarak en uygun fiyata yapılıyor. bayi zaten yaptırıp verirse sizin yaptırmanız gerekmez.
açıklama için teşekkürler. İkametgahımı Bursa'ya taşıyabilirim. Orada yaşadığım bir ev mevcut zaten üzerime fatura falan da var. Eğer arada ciddi manada bir fark olacaksa yapabilirim bunu. Tahmini ne kadar fark olur bir fikriniz var mı?
-
27 Ağustos 2014, 00:43
#43957
crxforever adlı üyeden alıntı
ben de öyle yapıyorum bazen . normal olan jiklede çalıştırıp bir kaç dakika beklemektir ama senin yaptığın gibi yapınca da bir sıkıntı çıkmadı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:51 ----------
paran varsa ve asfalt kullanımı ağırlıklı ise michelin,
kışın karda kışta eksili derecelerde bineceksen irc winter, yazın değiştirmezsen hemen eriyor bilgin olsun.
bozuk yollara da giriyorsan pirelli duratraction.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:53 ----------
hayırlı olsun. soğukken stop etmesi ybrnin kronik bir huyu olmasının yanında motorun daha yeni ve sıkı olmasından da kaynaklanabilir. alışılmayacak bir durum değil.
Whisperer adlı üyeden alıntı
açıklama için teşekkürler. İkametgahımı Bursa'ya taşıyabilirim. Orada yaşadığım bir ev mevcut zaten üzerime fatura falan da var. Eğer arada ciddi manada bir fark olacaksa yapabilirim bunu. Tahmini ne kadar fark olur bir fikriniz var mı?
selamlar..bende yeni aldim, bayii tum masraflar icin 600 tl dedi, kendiniz yaparsanız yari yariya olabilir dedi, ama ergo sigortadan yaparsanız.. Ucuzmus o sigorta( 101 tl)..ben saat 13:30 da plakamida aldim işimi bitirdim.toplamda 295 tl ye mal oldu..sigortayı bir motorcu arkadasimin kpnyada sigortaci arkadasindan yaptirdim tlf ve kredi karti numarası vererek 7 dk da hallettim. Y
-
27 Ağustos 2014, 01:15
#43958
Arkadaslar s.a araniza yeni katildim. Allahin izniyle yarin 6000 lira kredi basvurumu yapip kismet olursada cuma gunu ilk motorum olacak olan ybr esd almayi dusunuyorum. Ogrenci oldugum icinde malum parasal anlamda bu miktarin ustune cikamiyorum. Fakat sifirmi alsam yoksa temiz 2. El mi alsam karar weremedim. Sifir alsam ortalama 5300-5400 e falan geliyor. Ama 2014 kasa 2. El 4400 lira 1200 km de zenon far ve arkasinda ufak Bi cantasi var bunumu alsam. Ilk ve tecrubesz biri olarak sizden acil yardimlarinizi bekliyorum tesekkurler
-
27 Ağustos 2014, 09:56
#43959
Whisperer adlı üyeden alıntı
açıklama için teşekkürler. İkametgahımı Bursa'ya taşıyabilirim. Orada yaşadığım bir ev mevcut zaten üzerime fatura falan da var. Eğer arada ciddi manada bir fark olacaksa yapabilirim bunu. Tahmini ne kadar fark olur bir fikriniz var mı?
bence değer. aynı motosikletin 34 plaka yada 16 plaka olması trafik sigortasında ciddi rakam farklılıkları yaratabiliyor. Tahminim 100-200 lira arası oynayabilir fark ve bunu her sene ödeyeceğinizi de dikkate alın. ikameti bursaya alın plaka 16 olsun sonra ikametinizi tekrar istanbul yapabilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:48 ----------
teknocuk adlı üyeden alıntı
Arkadaslar s.a araniza yeni katildim. Allahin izniyle yarin 6000 lira kredi basvurumu yapip kismet olursada cuma gunu ilk motorum olacak olan ybr esd almayi dusunuyorum. Ogrenci oldugum icinde malum parasal anlamda bu miktarin ustune cikamiyorum. Fakat sifirmi alsam yoksa temiz 2. El mi alsam karar weremedim. Sifir alsam ortalama 5300-5400 e falan geliyor. Ama 2014 kasa 2. El 4400 lira 1200 km de zenon far ve arkasinda ufak Bi cantasi var bunumu alsam. Ilk ve tecrubesz biri olarak sizden acil yardimlarinizi bekliyorum tesekkurler
aynı arayışa bende geçen yıl girdim, düşük kilometreli motorlara bakıyordum fakat fiyatları 0 km ye çok yakındı. bende kızdım gittim 0 km aldım. iyi araştırın ilanları, dediğiniz gibi sıfıra yakın bir ikinci el bulursanız ve fiyat farkı 1000 lira olursa alın derim. az para değil 1000 lira o para ile kask ve kıyafetlerini alırsın.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
-
27 Ağustos 2014, 16:35
#43960
Merhaba arkadaşlar, forumda araştırdım ama bulamadım 2012 model ybr 125 esd var ve komple krank değiştirmem gerekiyor.
Servisten sadece orjinal parça için 600,00 TL fiyat verdiler. Yan sanayi parça araştırdım internette bulduklarım 2009 model ve öncesi için, sorum şu ki orjinal parçla ile değiştirmek zorundamıyım yoksa 2012 model için uygun bir krank bulabilir miyim yardımlarınız için teşekkür ederim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 110 kullanıcı var. (0 üye ve 110 misafir)
Bu Konudaki Etiketler