Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
Zaten her zaman takmayacağım. Uzak bir yere giderken takıp memlekete geri dönünce çıkaracağım. Gerçi ben onun rüzgarını keserim zaten 115 kiloyum sorun olmaz
Bu Shad için kolay düşüp kırılabileceği ve kilit mekanizmasının iyi olmadığı söyleniyor. Doğru mudur bu? O düşerse biterim çünkü içine benim motorun iki katı fiyatlı fotoğraf makinası koyacağım.
walla bende de o sorun olmuştu. rolanti ayarını biraz yükseltmenizi öneririm. motor alıştıkça rodaj tamamlanınca rolantiyi tekrar ayarlayın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------
benim ybr de sinyalda temassızlık ve devir saatinde temassızlık oldu. bu sabah antalya nebioğullarına motoru bıraktım. biraz önce almaya gittim. devir saati sorunu ortadan kalkmış durumda sinyalde sağlam gibiydi. 10tl ücret ödedim. kablolarda oksitlenme var dediler. daha 3binde ki bir motorda oksitlenme beni şaşırttı doğrusu. eve gelince sinyaldeki problemin devam etmekte olduğunu gördüm. geri döndüğümde usta ile görüşmelerim sonucu anlaşamadık ve kendim yapma kararı aldım.(bundan sonra yapılması gereken bakımlar dahil) hafta sonu motorun kafasını söküp kablolara ulaşıp temassızlık yapan yeri bulacağım. asıl Sorum Şu:
sinyal kablolarının renkleri nedir bileniniz var mı ? aksi taktirde kendi yöntemlerim ile bulacağım. şimdiden teşekkürler.
Bugün Eğirdir Gölü turu yaptım. Gerçekten güzel bir yer tavsiye ederim. Yalnız oturma organımı hissetmiyorum şuan. Koltuğu değiştirmeyi düşündüm ama seçenek yok galiba. Bir tane yurtdışında buldum 250 € cuk
benim benzin göstergesi bozuldu gösterge yarım depo gösteriyo benzin bitip yedeğe düşüyo şamandıra vs nerden ayarlaniyo bilen varmı.teşekkürler
arkadaşlar motorumu değiştirdiğim için elimde kalan kullanılmamış ön fren balatamı , arka fren kampanamı ve krom canta bağlantı demirini hepsini 150 tl ye satıyorum bilginize. not parçaların hepsi orjinal ve sıfırdır ilgilenen olursa mesaj atsın
Arkadaslar bugun servıse gıttımm yag degıstırtmmmek ıcın. en son bakımını 1000 de yapmıstım sımdı 4000 de ıdı usta bakımda yapalım dedı. bende ne kadar dıe sordum 50 ye yaparım dedıi: yag olarak yamaha yagı yokmus elınde castrol w 10/40 kullandı ben 10/50 degılmı konan dıye soruncada bı farkı yok abı bunların dedı. ayrıca benım sol sınyal kumandası sureklı oynuyor ıcınde bulunan kucuk bır plastık parca kırılmıs 88 tl ıstedı bu kumanda ıcın sızce bıraz fazla degılmı fıyatı.
Castrol 10 40 ya da 10 50 farketmez. Bence ybr için gayet uygun bir yağ. Ben kullandığım zamanlarda oldukça memnun kalıyorum.
Sol kumanda ise şu ilanda 15 lira. Ybr'nin orjianal parçaları ateş pahası. Allah'tan alternatif bol.
ybr ile bakımları tamsa depo bitene kadar gider. mühim olan o toto ağrısıyla sen en fazla kaç km gidebilirsin ?
Merhaba arkadaşlar,
Yakın zamanda sıfır bir ybr alarak araniza katılacağım inşallah. Ancak kafami kurcalayan bir kac sey var. Oncelikli bir ogrenciyim ve fazlaasrafi butcem kaldirmaz. Motor ilerleyen zamanlarda bakimlariyla vs
Bana fazla masraf olur mu? Bir de ilk motorum olacak tecrubesizim anlattığınız devir yag ve benzeri islemleri ogrenmek benim icin kolay olur mu? Gerci bir mühendis adayi olarak kendime guveniyorum bu konuda ama fikrinizi almak istedim. Motoru alirken neleere dikkat etmeliyim?
Simdiden teşekkür ederim
cok tesekuur ederım cevabınız ıcın. ılan sagıbıyle temasa geceyım hemen. ben orjınallerıde bukdar paalı olacagını hıc tahmın etmezdım :?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:30 ----------
benımdı ılk motorum hajı. kullanımı cok basıt fazla hız yapmadan takır takır gıdıyor. ben ızınlıyken aydından oludenıze kadar geze geze 1800 km yaptım. hıcbır sıkıntı cıkmadı.
bakımınıde gecen yaptırdım yagdegısımı ve 4000 km bakımı 50 tl aldı usta
ben soğuk motorla gitmek zorunda kaldığımda -sokak tarzına geçip gazı kolunu seri şekilde açıp kapıyorum, hem devir artıyor devir alırken hem boğulmuyor hem de tekleme yapmadan devri verdirmiş oluyorum, bunun motora yada karbüratör gibi parçalara bi zararı bi yorması felan olur mu ki?
Arkadaşlar merhaba;2 aydır ybr kullanıyorum şuan 2000kmde aldığımdan beri üzerinde orjinal lastikleri var.Ama artık değiştirmek istiyorum malum önümüz kış,yazın biyere kadar idare ettim o lastiklerle artık değiştirmek istiyorum.Lastik olarak ne tavsiye edersiniz?
MİCHELİN PİLOT SPORTY,,gerisine bakma
ben de öyle yapıyorum bazen . normal olan jiklede çalıştırıp bir kaç dakika beklemektir ama senin yaptığın gibi yapınca da bir sıkıntı çıkmadı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:51 ----------
paran varsa ve asfalt kullanımı ağırlıklı ise michelin,
kışın karda kışta eksili derecelerde bineceksen irc winter, yazın değiştirmezsen hemen eriyor bilgin olsun.
bozuk yollara da giriyorsan pirelli duratraction.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:53 ----------
hayırlı olsun. soğukken stop etmesi ybrnin kronik bir huyu olmasının yanında motorun daha yeni ve sıkı olmasından da kaynaklanabilir. alışılmayacak bir durum değil.
Yedekkürler..benzin muslugu okuda yukardaymis..asagi cevirdim..daha kolay Calisiyor..kışın onemli tabi...kisinda kullanacam cunku..
Motor sıcakken rolenti 1500 devirde olmasi gerekiyor yoksa zor çalışıyor sogukken
Şu an bu konu içerisinde 32 kullanıcı var. (0 üye ve 32 misafir)