Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #43721
    cx571 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    CBR 250 R & YBR 125 ESD
    Alıntı imza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ybr 125'in depoyu ağzına kadar doldurun, benzin bitinceye kadar yorulmadan gider, yeter ki siz yorulmayın.
    Hakikaten öle Bende çok sevdim bu aleti. Maşaallah işten çıkar çıkmaz motorla birlikteyim. CBR 250 R yi uzun menzilli yolda kullanmayı düşünüyorum. Evde yatırıyorum 250 yi. YBR dehşet.
    Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #43722
    celilcetiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2012
    Şehir
    ALANYA
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 ESD 2012 & 2014
    Alıntı fz6_fazer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr 125 esd nin kullanma kitapçığında 1000de,6000de 12000de yağ değişimi var,acaba 6000kmde yağ değiştiğinde ne kadar eksiltir,
    Esd ile mola vermeden en fazla kaç km gittiniz,eski ybrlerin oturağı daha daha yumuşak diyorlar?
    Arka çanta,korkuluk önerleriniz bekliyorum
    Buda benim yeni yoldaş
    http://www.hizliresimyukle.com/image...MG_8214.md.jpg
    Motorunuz hayırlı olsun. Size tavsiyem öncelikle lastikleri değiştirin.
    fz6_fazer bunu beğendi.
    Born to ride, Ride to born

  3. #43723

    Üyelik
    15 Nisan 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    2014 YBR Esd
    arkadaşlar rölanti deviri kaç olmalı acaba.ilk aldığımda biraz yüksekti.Sonra serviste ilk 600
    km yağ değişiminde eleman ayarı biraz düşürdü ama şimdide sabahları jikle açıkken bile stop
    ediyor.Bende biraz yükselttim ama rölanti devri kaç aralığında olmalı...

  4. #43724
    ReiZzZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    HATAY
    ybrm 2000 km ye geldi vites ge.işlerinden memnun olmadığımdan 2. yağ değişikliğini yapıcam castrol power 1 10/40 aldım kendim değiştireyim diyorum özellikle dikkat etmem geereken birşey var mı

  5. #43725
    COMTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YBR
    Alıntı Diveman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar rölanti deviri kaç olmalı acaba.ilk aldığımda biraz yüksekti.Sonra serviste ilk 600
    km yağ değişiminde eleman ayarı biraz düşürdü ama şimdide sabahları jikle açıkken bile stop
    ediyor.Bende biraz yükselttim ama rölanti devri kaç aralığında olmalı...
    kullanım kitapçığında motor sıcakken 1300-1500dd olmalıdır diyor.ben 1500dd öneriyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:00 ----------

    Alıntı ReiZzZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybrm 2000 km ye geldi vites ge.işlerinden memnun olmadığımdan 2. yağ değişikliğini yapıcam castrol power 1 10/40 aldım kendim değiştireyim diyorum özellikle dikkat etmem geereken birşey var mı
    önemli olan burada yağın boşalması ve yağ tapasının sıkılması.yağı boşaltırken yan ayağa alabilirsin mesela arada birde motoru doğrult tekrar yan yatır az az derken baya bir yağ geliyor bu şekilde .sonra yağ tapasını sık fakat öyle lokmayla falan abanma zira elinde kalmasın normal bir anahtarla (tercihim yıldız)söyle fazla zorlamadan sık yeni yağı koy aslında tork anahtarı almak şart butür ve diğer mekanik işler için ..
    BİR DÜŞMANI AFFETMEK ,BİR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR.

  6. #43726

    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Değerli arkadaşlar, görüş ve düşüncelerinize, değerli tecrübelerinize güvenerek bir hususu sizlere danışmak istiyorum...
    2013 YBR125 ESD'yi tek başıma iken keyifle kullanıyorum.Gerek yakıt ekonomisi, gerek sağlamlığı ve yaygın servis ağı, gerekse sürüş keyfi, beni bu motor'a aşık etti. Ancak; artçılı kullannmam gereken zamanlar oluyor, ve ayda bir iki defa istanbul-Bursa arası gidip geliyorum. Motor'u birlikte aldığımız arkadaşım, artçılı kullanma sıkıntısından dolayı, Motorunu değiştirip, CBF 150 aldı. YBR'ye göre, artçılı kullanımın çok daha rahat ve konforlu olduğunu, daha az yorulduğunu, motor hacminin büyüklüğü sebebiyle de, daha güçlü ve güvenli sürüşü olduğunu, (sollamalar vs.), Ayrıca yakıt ekonomisi konusunda da, aralarında pek bir fark bulunmadığını söylüyor. Aslında artçılı kullanım için, ilk etapta inazuma çok çekici geliyordu ama, yakıt tüketimi ve bakım masrafları ağır olduğu için vazgeçtim.
    Ben de artçılı kullanan biri olarak bu durumda, ekonomik olduğunu düşündüğüm iki motor arasında kararsız kaldım. Çok sevdiğim YBR'den CBF150'ye geçmeye değer mi ? tecrübeleri olanların tavsiye ve paylaşımlarına ihtiyacım var ! Teşekkürler...

  7. #43727
    cx571 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    CBR 250 R & YBR 125 ESD
    Alıntı ReiZzZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybrm 2000 km ye geldi vites ge.işlerinden memnun olmadığımdan 2. yağ değişikliğini yapıcam castrol power 1 10/40 aldım kendim değiştireyim diyorum özellikle dikkat etmem geereken birşey var mı
    Geçenlerde 1 arkadaşta Castrol Power 1 4t 10/40 ın bu motorun damarlarına en iyi gelen kan gibi dedi. bende 4 litre aldım. bi gelmezse onu çiğ çiğ yerim.

    Bu arada ben tekte biniyorum artcılıda biniyorum ama kalkış dısında cok fark etmıyor. düz yolda 80-90 hiç zorlanmadan tintintin gidiyor.
    sultanzade bunu beğendi.
    Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!

  8. #43728
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    Alıntı sultanzade adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli arkadaşlar, görüş ve düşüncelerinize, değerli tecrübelerinize güvenerek bir hususu sizlere danışmak istiyorum...
    2013 YBR125 ESD'yi tek başıma iken keyifle kullanıyorum.Gerek yakıt ekonomisi, gerek sağlamlığı ve yaygın servis ağı, gerekse sürüş keyfi, beni bu motor'a aşık etti. Ancak; artçılı kullannmam gereken zamanlar oluyor, ve ayda bir iki defa istanbul-Bursa arası gidip geliyorum. Motor'u birlikte aldığımız arkadaşım, artçılı kullanma sıkıntısından dolayı, Motorunu değiştirip, CBF 150 aldı. YBR'ye göre, artçılı kullanımın çok daha rahat ve konforlu olduğunu, daha az yorulduğunu, motor hacminin büyüklüğü sebebiyle de, daha güçlü ve güvenli sürüşü olduğunu, (sollamalar vs.), Ayrıca yakıt ekonomisi konusunda da, aralarında pek bir fark bulunmadığını söylüyor. Aslında artçılı kullanım için, ilk etapta inazuma çok çekici geliyordu ama, yakıt tüketimi ve bakım masrafları ağır olduğu için vazgeçtim.
    Ben de artçılı kullanan biri olarak bu durumda, ekonomik olduğunu düşündüğüm iki motor arasında kararsız kaldım. Çok sevdiğim YBR'den CBF150'ye geçmeye değer mi ? tecrübeleri olanların tavsiye ve paylaşımlarına ihtiyacım var ! Teşekkürler...
    Ben sürekli artçılı kullanıyorum ve hiç rahatsız değiliz. Artçı konforu kötü olan bir motor değil ybr. Bence sevdiğiniz motoru bırakmayın hiç gerek yok.
    sultanzade bunu beğendi.
    Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250

  9. #43729

    Üyelik
    15 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    2013 YBR ESD
    artçılı artçısız ybr hiç farketmez, kesinlikle değiştirme derim.

    arkadaşlar bu dediğiniz castrol 10/40 yağ'ın bir çeşiti var mı ? araba veya motor için farkeder mi? motorlar için ayrı modeli var mıdır? ayrıntı verebilirseniz sevinirim
    sultanzade bunu beğendi.

  10. #43730

    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Alıntı cx571 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçenlerde 1 arkadaşta Castrol Power 1 4t 10/40 ın bu motorun damarlarına en iyi gelen kan gibi dedi. bende 4 litre aldım. bi gelmezse onu çiğ çiğ yerim.

    Bu arada ben tekte biniyorum artcılıda biniyorum ama kalkış dısında cok fark etmıyor. düz yolda 80-90 hiç zorlanmadan tintintin gidiyor.
    Kesinlikle pişman olmazsın kardeşim, kullanıcıların çoğu dönüp, dolaşıp castrol'de karar kılıyorlar...

  11. #43731
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    Alıntı can498 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu dediğiniz castrol 10/40 yağ'ın bir çeşiti var mı ? araba veya motor için farkeder mi? motorlar için ayrı modeli var mıdır? ayrıntı verebilirseniz sevinirim
    tabiki farkı var, sakın araba yağını motora koyma. Motosiklet için olanın üzerinde zaten motor resmi olur anlarsın.
    linki aşağıda
    http://www.madeniyag.net/Castrol-Pow...Lt,PR-134.html
    Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250

  12. #43732
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Gecenlerde ön lastikte catlaklar gordum,sakata gelmeyeyim diye lastiği değiştirdim. İş görsün mantığıyla swallow diye bi marka lastik aldım

    500 km olmuştur kullanalı,oldukça güzel yol tutuyor. Yağışta da denemek kısmet oldu bu aksam. Tek kusuru var titresim yapıyor lastik. Ön arka değişik desenlerde ondandır diye tahmin ediyorum.

    Fiyatı 70 lira lastiğin

  13. #43733
    ReiZzZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    HATAY
    Alıntı COMTAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kullanım kitapçığında motor sıcakken 1300-1500dd olmalıdır diyor.ben 1500dd öneriyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:00 ----------



    önemli olan burada yağın boşalması ve yağ tapasının sıkılması.yağı boşaltırken yan ayağa alabilirsin mesela arada birde motoru doğrult tekrar yan yatır az az derken baya bir yağ geliyor bu şekilde .sonra yağ tapasını sık fakat öyle lokmayla falan abanma zira elinde kalmasın normal bir anahtarla (tercihim yıldız)söyle fazla zorlamadan sık yeni yağı koy aslında tork anahtarı almak şart butür ve diğer mekanik işler için ..
    lokmayla baya zorladım tapayı Allahtan elimde kalmadı

  14. #43734
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    http://www.motosiklet.net/forum/test...-inceleme.html
    Arkdaşlar merhaba. Ybr ile ilgili linkteki gibi bir test ve inceleme yazısı yazmaya çalıştık.

    Sizlerde genel değerlendirme yapmak isterseniz,değerlendirmelerinizi yazıp,ister buradan mesaj olarak, isterseniz bana özel mesaj olarak gönderebilirsiniz.

    Yazının altına "kullanıcı yorumları" adı altında "nickname"niz veya adınızı soyadınızla eklemeyi ve daha zengin bir inceleme yazısı haline getirmeyi düşünüyoruz.

  15. #43735

    Üyelik
    25 Haziran 2014
    ıkıncı el ybr 125 alırken hangi parçalarına ve hangi donanımlarına dikkat etmek gerekir? en sık arıza cıkaran parça veya parçaları nelerdir ? ve bi tamirciye girdiğinde genel bakımı kaç paraya çıkar ikinci el ybrye en fazla kaç para verilir ?????? yardımcı olun karar aşamasındayım

  16. #43736
    cx571 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    CBR 250 R & YBR 125 ESD
    YBR 125 ESD 2012 MODEL 4000 KM OLDU BAKIMINI KENDIM İTİNA İLA YAPIYORUM BAKIMDAN ÖNCE 3 RESİM




    BAKIMDAN SONRAKI RESİMLER








    BU RESİMLERDE KAPPA 30 LİTRE ÇANTALI FOTOLARI




    VE SON OLARAK BEN

  17. #43737
    fz6_fazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    alanya
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    rodajda 350 devirdik sahile doğru gazladım,vites geçişleri kemikli, fz6 fazeri aratmıyor

  18. #43738

    Üyelik
    26 Nisan 2014
    Kendi başımıza yapabileceğimiz bakımlar(yağ değişimi filtre temizliği, zincir sıkma, debriyaj ayarlama vb.) için başvurabileceğimiz sökme takma işlerini de anlatan bir video var mıdır bildiğiniz. İlk sefer için baya faydalı olur diye düşünüyorum. Her işlem için servise 80 - 90 lira vereceğime zevk alarak kendi motorumun bakımını kendim yaparım.

  19. #43739
    uzman***** - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    YBR 125 ESD
    merhabalar arkadaşlar. Mz ETZ 251, Mondial MH 125 Drift den sonra bir YBR almaya niyet ettim, arayışdayım.

  20. #43740
    aksoyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    KDZ.Ereğli
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 ,pulsar ns 200 , kawasaki er6n
    Bugün motorda elektrik sıkıntısı çıktı ansızın,

    kontağı açıyorum elektrik yok marş rolesine dokunduğum zaman elektrik geliyor, marş rolesinin üzerinde sigortanın olduğu yerde soket var ondan da kaynaklanıyor olabilir. soketi söktüm kabloları sağlam bi yerde bi temazsızlık var ama çözemedim sizce rölede mi sıkıntı vardır yoksa sokettemi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 108 kullanıcı var. (0 üye ve 108 misafir)

Bu Konudaki Etiketler