arkadaşlar rölanti deviri kaç olmalı acaba.ilk aldığımda biraz yüksekti.Sonra serviste ilk 600
km yağ değişiminde eleman ayarı biraz düşürdü ama şimdide sabahları jikle açıkken bile stop
ediyor.Bende biraz yükselttim ama rölanti devri kaç aralığında olmalı...
ybrm 2000 km ye geldi vites ge.işlerinden memnun olmadığımdan 2. yağ değişikliğini yapıcam castrol power 1 10/40 aldım kendim değiştireyim diyorum özellikle dikkat etmem geereken birşey var mı
kullanım kitapçığında motor sıcakken 1300-1500dd olmalıdır diyor.ben 1500dd öneriyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:00 ----------
önemli olan burada yağın boşalması ve yağ tapasının sıkılması.yağı boşaltırken yan ayağa alabilirsin mesela arada birde motoru doğrult tekrar yan yatır az az derken baya bir yağ geliyor bu şekilde .sonra yağ tapasını sık fakat öyle lokmayla falan abanma zira elinde kalmasın normal bir anahtarla (tercihim yıldız)söyle fazla zorlamadan sık yeni yağı koy aslında tork anahtarı almak şart butür ve diğer mekanik işler için ..
BİR DÜŞMANI AFFETMEK ,BİR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR.
Değerli arkadaşlar, görüş ve düşüncelerinize, değerli tecrübelerinize güvenerek bir hususu sizlere danışmak istiyorum...
2013 YBR125 ESD'yi tek başıma iken keyifle kullanıyorum.Gerek yakıt ekonomisi, gerek sağlamlığı ve yaygın servis ağı, gerekse sürüş keyfi, beni bu motor'a aşık etti. Ancak; artçılı kullannmam gereken zamanlar oluyor, ve ayda bir iki defa istanbul-Bursa arası gidip geliyorum. Motor'u birlikte aldığımız arkadaşım, artçılı kullanma sıkıntısından dolayı, Motorunu değiştirip, CBF 150 aldı. YBR'ye göre, artçılı kullanımın çok daha rahat ve konforlu olduğunu, daha az yorulduğunu, motor hacminin büyüklüğü sebebiyle de, daha güçlü ve güvenli sürüşü olduğunu, (sollamalar vs.), Ayrıca yakıt ekonomisi konusunda da, aralarında pek bir fark bulunmadığını söylüyor. Aslında artçılı kullanım için, ilk etapta inazuma çok çekici geliyordu ama, yakıt tüketimi ve bakım masrafları ağır olduğu için vazgeçtim.
Ben de artçılı kullanan biri olarak bu durumda, ekonomik olduğunu düşündüğüm iki motor arasında kararsız kaldım. Çok sevdiğim YBR'den CBF150'ye geçmeye değer mi ? tecrübeleri olanların tavsiye ve paylaşımlarına ihtiyacım var ! Teşekkürler...
Geçenlerde 1 arkadaşta Castrol Power 1 4t 10/40 ın bu motorun damarlarına en iyi gelen kan gibi dedi. bende 4 litre aldım. bi gelmezse onu çiğ çiğ yerim.
Bu arada ben tekte biniyorum artcılıda biniyorum ama kalkış dısında cok fark etmıyor. düz yolda 80-90 hiç zorlanmadan tintintin gidiyor.
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
artçılı artçısız ybr hiç farketmez, kesinlikle değiştirme derim.
arkadaşlar bu dediğiniz castrol 10/40 yağ'ın bir çeşiti var mı ? araba veya motor için farkeder mi? motorlar için ayrı modeli var mıdır? ayrıntı verebilirseniz sevinirim
tabiki farkı var, sakın araba yağını motora koyma. Motosiklet için olanın üzerinde zaten motor resmi olur anlarsın.
linki aşağıda
http://www.madeniyag.net/Castrol-Pow...Lt,PR-134.html
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
Gecenlerde ön lastikte catlaklar gordum,sakata gelmeyeyim diye lastiği değiştirdim. İş görsün mantığıyla swallow diye bi marka lastik aldım
500 km olmuştur kullanalı,oldukça güzel yol tutuyor. Yağışta da denemek kısmet oldu bu aksam. Tek kusuru var titresim yapıyor lastik. Ön arka değişik desenlerde ondandır diye tahmin ediyorum.
Fiyatı 70 lira lastiğin
http://www.motosiklet.net/forum/test...-inceleme.html
Arkdaşlar merhaba. Ybr ile ilgili linkteki gibi bir test ve inceleme yazısı yazmaya çalıştık.
Sizlerde genel değerlendirme yapmak isterseniz,değerlendirmelerinizi yazıp,ister buradan mesaj olarak, isterseniz bana özel mesaj olarak gönderebilirsiniz.
Yazının altına "kullanıcı yorumları" adı altında "nickname"niz veya adınızı soyadınızla eklemeyi ve daha zengin bir inceleme yazısı haline getirmeyi düşünüyoruz.
ıkıncı el ybr 125 alırken hangi parçalarına ve hangi donanımlarına dikkat etmek gerekir? en sık arıza cıkaran parça veya parçaları nelerdir ? ve bi tamirciye girdiğinde genel bakımı kaç paraya çıkar ikinci el ybrye en fazla kaç para verilir ?????? yardımcı olun karar aşamasındayım
Kendi başımıza yapabileceğimiz bakımlar(yağ değişimi filtre temizliği, zincir sıkma, debriyaj ayarlama vb.) için başvurabileceğimiz sökme takma işlerini de anlatan bir video var mıdır bildiğiniz. İlk sefer için baya faydalı olur diye düşünüyorum. Her işlem için servise 80 - 90 lira vereceğime zevk alarak kendi motorumun bakımını kendim yaparım.
merhabalar arkadaşlar. Mz ETZ 251, Mondial MH 125 Drift den sonra bir YBR almaya niyet ettim, arayışdayım.
Bugün motorda elektrik sıkıntısı çıktı ansızın,
kontağı açıyorum elektrik yok marş rolesine dokunduğum zaman elektrik geliyor, marş rolesinin üzerinde sigortanın olduğu yerde soket var ondan da kaynaklanıyor olabilir. soketi söktüm kabloları sağlam bi yerde bi temazsızlık var ama çözemedim sizce rölede mi sıkıntı vardır yoksa sokettemi.
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)