valla linkini verdiğim ürün mercekli xenon.. kötü olacağını sanmıyorum. bir de ben aydınlatma performansından değil, tipi daha hoşuma gittiğinden dedim.
valla linkini verdiğim ürün mercekli xenon.. kötü olacağını sanmıyorum. bir de ben aydınlatma performansından değil, tipi daha hoşuma gittiğinden dedim.
Bu arada ön camı değiştirdim.Eski küçük cama göre biraz sallantı yapıyordu fakat birşeyi fark ettim.Farı tutan demirden kaynaklı bir salınım yapıyordu.Biraz inceledim ve amortisöre cırt çekerek ön farın titreşimini biraz kestim.Yinede biraz titriyor fakat bu titreşim ön camın vidalandığı parçanın esnemesinden dolayı oluyor.Büyük cam takıp titreşinimi azaltmak isteyen olursa şunu deneyebilirler;
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Evet buradaki hedefim gaz çıkışını rahatlatmaktı, egzoza ağzımı dayayıp üflediğimde bile farkı hissettim
Katalitik borusu olduğu gibi duruyor sadece eriterek içini boşalttık.
Hava ayarı yapmadım, yapmayı düşünüyorum. Şuanki hava ayarı fabrika çıkış ayarı. Vida konumunu işaretleyip deneyeceğim, daha iyi sonuç alamazsam eski haline getireceğim.[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:18 ----------
Ölçüm yapacağım,buraya da yazarım. Normalde 2.6 civarı yakıyordum (kullanım itibari ile) aynı şekilde kullanarak deneyeceğim.
Egzozu geri takabilmek için dış boruda kesilen yerler kaynaklanmalı, iç boruda kaynak olmazsa iki borunun ucu birbirine sürterek egzoz içinde demir parçalar titriyormuş gibi bozuk para sesi çıkarabilir.
İç boru olduğu gibi iptal edilirse muhtemelen daha tok ve açık egzoza yakın bir ses çıkar, yokuş aşağı gaz vermediğinizde nazik nazik patırdayan egzoz daha hırçın patlamalar yapar
Egzosa işlem yaparak iptal oluyorsa riallideki egzoslardan alıp denemek lazım. Zira bizim öz,hakiki egzos 500 küsür lira imiş En azından işi bilmeyen bi tamirci bu işe kalkışırsa,başarısız olması halinde orjinal egzos heba olmuş olmaz.
Bu arada çözemediğim bi sıkıntım var.
1.viteste 3000-5000 devir arası dişliden kaynaklandığını düşündüğüm tak tak sesi var.
Zincir ayarı tam,dişlilerde fazla bir aşınma yok gibi,zincirde deforme yok,zincir yağlı....
33.250 km'de motor ve dişli zincir seti orjinal.
Her ne kadar bizim bölgedeki tamirciler birşey olmaz devam et deselerde uzun yolda,dağın başında kopup maskara olma durumu söz konusu olabilir,Allah muhafaza !
Zincir dişli setimiz orjinal hali ile 350-400 Tl. Bizim bölgedeki motorculardaki zincir dişliler dandik,üstelik tamirci üstüne en az yüzde yüz kar koyuyor.
Son zamanlarda internet üzerinden zincir dişli seti alıp,memnun kalan varsa link,adres bilumum bilgi kabul edilir
Ben o sesten çok çektim, heryerini inceledim bulamamıştım sinir oluyodum,
Genelde zincirde dişliye oturan yuvarlak parlak parça düşer, iki o-ringin arasındaki dönen metal. önce onları tek tek kontrol et.
Benim başıma gelen daha uzmanlık gerektiren bişeydi, inat ettim buldum Zincir kilidi (bakla da derler) aşınmış. Aşınınca ara mesafesi öbürkülerden uzun geliyor ve bi tur dönüp ön dişliye gelince tak vuruyor, dikkat ederseniz tam bi turda ön dişliden gelir ses. Ben o-ringli zincir kilidi bulamadım serikte, netten de 3 liralık şeye 5 lira kargo vermek istemedim ucuz bi zincir alıp kullanıyorum. Fakat eski zincir 2005 model ve 25.000 km.de hala yepyeni duruyor.
Söylediklerimi kontrol et kesin sorunun bu.
Rica ederim, umarım çözeriz sorununu. Zincir kilidiyse sorun o-ringli bi kilitle değiştir, sapasağlam devam et. Kilidi sök zincire giren yerlerini kontrol et zaten aşınma gözüküyor.
Yok o sesten başka hiçbi sorun çıkarmıyor.
Çanta bağlama demirinde bulunan siyah tapa düşmüş yada çalmış biri, servise sordum 10 tl dedi,almadan geldim 10krs luk şeye 10 tl çok pahalı
İstanbul'da Karaköy'de kauçuk parçalar satan yerlerde ufak tapalar var,biraz zor giriyor ama iş görüyor.Ancak tapaların olduğu yeri boş bırakmak daha kullanışlı çünkü arkaya birşey gerdirince bir ucunu tapanın olduğu deliğe tutturduğum oluyor.Diğer yerlerden bazen kayıyor.Böyle daha kullanışlı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:27 ----------
Peki şu videodaki tarzda performans egzozlardan taksak,katalitik konvektörü otomatikman iptal etmiş olurmuyuz?Anladığım kadarıyla orjinal stok egzosun içinde bulunan bir parça.Daha sonradan takılan egzosların içinde k.konvektör bulunmuyor değil mi?
http://www.youtube.com/watch?v=vWlTQKWDI-c
Çok sevdiğim motosikletimi satıyorum arkadaşlar...
İlgilenenler beni 0533 3468688 den arayabilirler...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8804930/detay/
hayırlı günler arkadaşlar
bugün yağ değiştirme esnasında alt yağ tapa vidasının bulunduğu kısım yalama oldu. Daha hiç zorlanmadan boşta donmeye başladı.
çıkardım vidayi kendirle sarıp sıkıca kapattım iyi tuttu gibi ama yinede güvenemiyorm bu konuda ne yapabilirm başına gelen var mı ? yada motoru komple söküp tornacıya mı götürmek gerekir ?
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)