Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
10 Haziran 2014, 17:26
#43601
Arkadaşlar merhaba,
2014 ybr esd alsam bu konuşulan sıkıntılar olur mu kafamı karıştırdı? Kullanım amacım bazen ıstanbul içi gidiş geliş 60 km lik bir yol, ayda 1-2 kerede izmire gittiğimden bu motorla acemi olarak dikkatli yavaş gerektıgı şekılde gidebilir miyim yoksa düşük mü kalır? Çok mu zaman kaybettırır benım gıbı biri için ıstanbuldan ızmıre gıtmek?
Reklamlar
-
10 Haziran 2014, 17:29
#43602
YouSuffer adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
2014 ybr esd alsam bu konuşulan sıkıntılar olur mu kafamı karıştırdı? Kullanım amacım bazen ıstanbul içi gidiş geliş 60 km lik bir yol, ayda 1-2 kerede izmire gittiğimden bu motorla acemi olarak dikkatli yavaş gerektıgı şekılde gidebilir miyim yoksa düşük mü kalır? Çok mu zaman kaybettırır benım gıbı biri için ıstanbuldan ızmıre gıtmek?
Katır gibi motor arkadaş 2012 model. 2013de trafiğe cıkmıs. 3000 kmde aldım. dün 150-200 km yaptım katır gibi koşuo. maşallahhh sıkıntısız. en tatlı hızıda 90 km. harıka zevk veryor
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
-
10 Haziran 2014, 17:43
#43603
Salihyet adlı üyeden alıntı
Benim motur 1,300 km de falan. Daha yeniyim ancak kafama bir soru takıldı. Misal yokuş aşağı boş viteste salıyorum ardından direk ikinci vitese geçmek istediğimde (doğru hızdayım) vitesi tam geçirirken debriyajda garip bi titreme gacırdama gibi bir şey oluyor. Her zaman olmuyor ama canımı sıktı.
Bonus: Boş vitesten ikiye atılmaz mı?
zaten hareket halindeyken boştan 2'ye atarken biraz sert geçer ses yapar ama sadece 1. vitese geçerken 40 km nin üzerindeysen vites geçmez geri teper 2 de kalır...
-
10 Haziran 2014, 18:31
#43604
Arkadaşlar aranızda katalitik konvertörü iptal ettiren veya yerini tam olarak bilen var mı?
-
10 Haziran 2014, 19:04
#43605
cx571 adlı üyeden alıntı
Katır gibi motor arkadaş
2012 model. 2013de trafiğe cıkmıs. 3000 kmde aldım. dün 150-200 km yaptım katır gibi koşuo. maşallahhh sıkıntısız. en tatlı hızıda 90 km. harıka zevk veryor
Sıkıntı olmaz diyorsunuz sanırım, 700 km gitmek istesem nelere dikkat etmeliyim? 200 kmde bir dinlenirim sanırım daha mı yorar acaba? cbr 125 alacak 7 bini bulamazsam 4 bine çekerim bi ybr
-
10 Haziran 2014, 19:12
#43606
Arkadaşlar 2014 model ybr esd ile aranıza dönüş yaptım . Michelin pilot street lastik taktırdım. kilo 85 ideal lastik basınçları ne olmalı
-
10 Haziran 2014, 19:58
#43607
Pirelli Dura Tracktion lastiklerin üzerinde ön lastik için 33 psi,arka için 41 psi gibi bir değer yazıyor.Ancak Kullanım klavuzu ise ön 25 arka tek kişi için 29,iki kişi için 41 psi olarak belirtilmiş. Dura Tracktionlar için ve tek kişi için hangi basınçta hava basmak gerekir?
-
10 Haziran 2014, 20:27
#43608
audioslave adlı üyeden alıntı
A.s. Güle güle kullan.Stok ön cam ile resimdeki ön camın arasındaki rüzgar koruma durumları hakkında yorum yazabilirmisin?
Birde arka çanta kaç litre?
teşekkür ederim uzun olan ön cam göğsünüzü daha iyi koruyor ancak kaska daha fazla rüzgar geliyor camdan gelende vurduğundan ama motorun gaz yemesi daha iyi oldu daha çabuk son hızı görüyor arka çanta cox marka pek iyi değil alacaksanız kappa ve onun çakmalarından alın daha sağlam bu arada 35 litre olması gerek çanta
-
10 Haziran 2014, 21:38
#43609
bende michelin pilot street kullanıyorum. şuan için ön lastik 32psi arka 34psi. ama hala arka tekerin havasını az gibi görüyorum.
-
10 Haziran 2014, 22:41
#43610
Oncelikle herkese kazasız belasız gunler dilerim abilerim kardeşlerim bende 2014 model bir ybr ile araniza katildim motorum 6900 km ye geldi ben 6700 de almistim. simdi sizlerden bi fikir alicam 3 gun once motorun yagini 4T 5w_40 kaliteli bir yag ile değiştirdim fakat yagda scooter yaziyodu ve suanki sorunum motorla 50 ile gidiyorum 4. viteste duruyorum vites 1 e geçmiyor 2 de kalıyor az gaz verip hareket edince geciyor bu yagdan dolayimidir anlamadım ama vitesi hareket halinde sırayla atinca 1 e geciyo birde durdugu yerde vitesi çalışmadan 2-3-4-5 e attiramiyorum ve ayrica 2 den 3 den bire geçerken lönk diye bi ses geliyo normalmidir simdiden herkese tesekkurler
-
10 Haziran 2014, 23:11
#43611
@serdar baba
sert basman lazım biraz. benim motorumda da yapıyordu zamanla vites dişlileri yerine oturdukça düzelmeye başladı. boşta diye debriyajı çekiyorsun ve stop da ediyordur tekrar ikiye at sonra bire at ya da boşa at, sana kalmış, problem değil. sıkıntı yapma
senli benli konuşmuşum adetim değildir normalde, ayıp olduysa affola. aynı motorun yolcusuyuz onun samimiyetine güvendim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------
ben lastik mevzusuna değinmek istiyorum. onlarca ybr içinde bana mı denk geldi yoksa eğitimlerin mi faydası var bilmiyorum, ankara'da yaşayanlar biliyordur, son bir hafta yağışlı geçti ve ben motorla kızılay-çayyolu arasında gidip geldim. kayma olmadı hiç. nitekim bugün de eskişehir yolunda, avmden aniden biri çıktı önüme, ben de o sırada aynayı düzeltiyordum(büyük bir hata yaptım) kafayı kaldırdım arabanın arkasındayım, 60-70 ile seyir halindeydim ve panik fren yaparak durdum. hiç kaymadı. şansım iyi gitti herhalde ya da eğitimlerin kattıkları olsa gerek.
demem o ki lastikler ne olursa olsun, insan kendini bilerek sürmeli. a marka lastik kaymıyor, bir şey olmaz demek yerine tadında gidelim zevkli gidelim. zaten motosiklet sürüyorsak yollar bitsin diye sürmüyoruz değil mi? iyi akşamlar
-
11 Haziran 2014, 00:02
#43612
goktugkc adlı üyeden alıntı
Oncelikle herkese kazasız belasız gunler dilerim abilerim kardeşlerim bende 2014 model bir ybr ile araniza katildim motorum 6900 km ye geldi ben 6700 de almistim. simdi sizlerden bi fikir alicam 3 gun once motorun yagini 4T 5w_40 kaliteli bir yag ile değiştirdim fakat yagda scooter yaziyodu ve suanki sorunum motorla 50 ile gidiyorum 4. viteste duruyorum vites 1 e geçmiyor 2 de kalıyor az gaz verip hareket edince geciyor bu yagdan dolayimidir anlamadım ama vitesi hareket halinde sırayla atinca 1 e geciyo birde durdugu yerde vitesi çalışmadan 2-3-4-5 e attiramiyorum ve ayrica 2 den 3 den bire geçerken lönk diye bi ses geliyo normalmidir simdiden herkese tesekkurler
o her motor için geçerlidir hiçbir sıkıntısı olmaz bide motorunuz yeni şanzumanın alışması gerekir kafanıza takacak hiçbişey yok.....
-
11 Haziran 2014, 01:26
#43613
celilcetiner adlı üyeden alıntı
Motorunuz hayılırlı olsun. Kazasız sürüşler
Lastikleri kaca aldınız ?
-
11 Haziran 2014, 09:09
#43614
cevaplariniz icin herkeze cok tesekkur ederim sağolun icimi rahatlattiniz
-
11 Haziran 2014, 11:28
#43615
bygamsiz adlı üyeden alıntı
Motorunuz hayılırlı olsun. Kazasız sürüşler
Lastikleri kaca aldınız ?
Teşekkür ederim. 140 tl fark verdim. Orginallerin üzerine.
Born to ride, Ride to born
-
11 Haziran 2014, 11:38
#43616
selamun aleyküm arkadaşlar. yamaha ybr 125 in sol aynası mevcut elimde. sıfır aldığım motorun 1 ay sonra sağ aynası çalındı bende sol aynayı söküp eve koymuştum. bayide sıfır fiyatı 75 tl. ben kargoyuda karşılayıp 65 e gönderirim eğer ihtiyacı olan varsa.. tekeriniz düz bassın. ayna son kasa ybr nin aynasındandır
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
-
11 Haziran 2014, 21:54
#43617
Motorunu satmayı düşünen arkadaşlar varsa,arka çanta,tabla ve varsa siyah arka çanta demirlerinizi satın alabilirm.
-
11 Haziran 2014, 22:34
#43618
Arkadaşlar Selamın aleyküm Zonguldak Ereğli'den Fatih Ybr 125 almayı düşünüyorum motor alırken bende lastikleri değiştirecem arkadaş gibi michelin pilot street ile bunun dışında motoru alırken nelere dikkat etmemi önerirsiniz bu ilk motorum olacak siz tecrübeli arkadaşların yorumlarını bekliyorum selamlar...
-
12 Haziran 2014, 03:30
#43619
A.s. toprağım.Ereğli memleketim ;)2.el alıcaksan motor kendini belli eder.Diri gözüken yıpranmamış birtane bulmak lazım.Km düşük olsun,arka çanta,koruma demiri,lastik takılmış tercih edebilirsin.Motorun düşmesini yatmasını elciklerden,koruma demirinin köşelerinden ve peglerin uçlarından anlarsın.En önemlisi de satıcının konuşmaları ve ilanına nekadar önem verdiği,özen göstererek açıklama yapması bilinçli bir kullanıcı olduğunu işaret eder.Bu tarz kişilerden almakta fayda var.
-
12 Haziran 2014, 13:01
#43620
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Yeni motosiklet alanlara hayırlı olsun.
2.el arayan ve nelere dikkat etmeliyim diyen arkadaşlar için kısaca;
-Evrakları tam ve sıkıntısız olsun. Alın ruhsatı elinize,şasi numarasını,motor numarasını kontrol edin gerekirse.
-Motorun sesi ritimli ve stabil olmalı. Ben sesten anlamam diyorsanız bi ustaya götürmenizde fayda var.
-Amörtisör keçelerini kontrol edin,kaçak,patlak var mı ? Jantları orta ayağa alıp döndürün. Düz mü dönüyor,sekiz mi çiziyor?
-İmkanınız varsa alın bir tur atın. Zaten sürüşte kendini büyük oranda belli eder.
-Şasiyi kontrol edin,darbe almış mı,sorun var mı?
Bu maddeler çoğaltılabilir.
Ancak çok deneyiminiz yoksa alın bi ustaya gösterin.
Ve temiz olduktan sonra ybr ister 2004 olsun ister 2014 olsun her şekilde işinizi görecek,piyasadaki en kaliteli ve en ekonomik commuterdir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 119 kullanıcı var. (0 üye ve 119 misafir)
Bu Konudaki Etiketler