Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
02 Mayıs 2014, 23:40
#43441
eyvallah saolasın, zaten bütün kış forumları tek tek inceledim. karar vermemde en büyük etken ybr125 kullanıcılarının yorumları ve çevremdeki cbf 150 kulanan arkadaşların yağ yakma probleminin olduğunu söylemesi oldu ama cbf de iyi makina lafım yok. iyiki YBR125 almışım çok memnunum almayı düşünen arkadaşlarada kesinlikle tavsiye ederim herkese iyi akşamlar .
Reklamlar
-
02 Mayıs 2014, 23:44
#43442
ybrnin ön ve arka lastikleri kaç olmalı ben genellikle önleri 30 arkaları 32 vuruyorum ...
-
03 Mayıs 2014, 00:12
#43443
thefather-42 adlı üyeden alıntı
ybrnin ön ve arka lastikleri kaç olmalı ben genellikle önleri 30 arkaları 32 vuruyorum ...
Ön 25, arka 35 diye hatırlıyorum. Tabi Artçılı kullanımda; ön yine 25, arka 45. Ben ikisinin ortası yapıyorum. Ön 25, arka 40.
-
03 Mayıs 2014, 01:16
#43444
Sürücü ve yük ağırığı toplam 90kg a kadar ön 25psi arka 29psi. Lastikleriniz tamamen soğuk olması lazım hava basarken.90kg dan fazlası için ön 25 arka 45 diye hatırlıyorum.Zincir koruma plastiğinde yazıyordu bu değerler bakmak lazım.
-
03 Mayıs 2014, 11:29
#43445
Ön her zaman 25, arka da 0-90kg için 29, 90kg üstü için de 41 psi
tabi her artçı alıp indirdiğimizde lastik basıncı ayarlayamıyoruz, 89kg da 29 psi, 91 kiloda 41psi kullanmak da çok mantıklı değil,
günlük kullanımda 35psi kullanıyorum, artçı aldığım zamanlar da oluyor, tavsiye ederim, uzun yola çıkarsanız o zaman tam kiloya göre ayarlayabilirsiniz
-
03 Mayıs 2014, 12:44
#43446
Hyperian adlı üyeden alıntı
Ön her zaman 25, arka da 0-90kg için 29, 90kg üstü için de 41 psi
tabi her artçı alıp indirdiğimizde lastik basıncı ayarlayamıyoruz, 89kg da 29 psi, 91 kiloda 41psi kullanmak da çok mantıklı değil,
günlük kullanımda 35psi kullanıyorum, artçı aldığım zamanlar da oluyor, tavsiye ederim, uzun yola çıkarsanız o zaman tam kiloya göre ayarlayabilirsiniz
Ek olarak bir ayrıntıyı da ben yazayım; ön her daim 29 arka lastik 90'kg'a kadar 29 fakat arka çanta ve çanta demirlerinin ağırlığına göre 31-32 idealdir. arka çanta takmayan da pek olmadığına göre 32 en ideali gibi duruyor. tabi 70 kg altı bir insan için bu ayrıntıya gerek yok
-
03 Mayıs 2014, 13:36
#43447
-
03 Mayıs 2014, 14:02
#43448
muhammet55 adlı üyeden alıntı
plaka kac 34 mu
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------
Guzel dıyorsunda ıse gıdıp gelıyrm oyuzden mecburum
Paça kısmına giyilip çıkarılabilen paçalıklar mevcut onlardan kullanabilirsiniz. Ya da pantolon üzerine giyilebilen fermuarlı motosiklet pantolonu da giyebilirsiniz.
-
03 Mayıs 2014, 15:06
#43449
arkadaslar arka fren balatasını degsıtrıcem ask yamaha dıye bı marka var 35 tl sızce nasıldır yada tavsıye edecegnız bı marka varmıdır
-
03 Mayıs 2014, 17:24
#43450
ask için 35 fazla 15-20 tl olmalı.tabi kendin değiştirirsen.
ask yan sanayi balatalar arasında iyidir.
-
03 Mayıs 2014, 21:00
#43451
sa beyler motorumu 5 ay önce 6.800 kmde aldım suan 10.800 km oldu suana kadar sadece yağını değiştirdim ağır bakıma sokmak istiyorum titreşim olmaya başladı bu bakımda neler yaptırmam gerekli bilgiyi verebilirmisiniz vede ücret ne kadar olur?
-
04 Mayıs 2014, 00:58
#43452
duzeno11 adlı üyeden alıntı
sa beyler motorumu 5 ay önce 6.800 kmde aldım suan 10.800 km oldu suana kadar sadece yağını değiştirdim ağır bakıma sokmak istiyorum titreşim olmaya başladı bu bakımda neler yaptırmam gerekli bilgiyi verebilirmisiniz vede ücret ne kadar olur?
Bahsettiğin kmde önemli bir parça değişmez. Hava filtresi temizliği, sübap ayarı, buji değişimi gibi işlemler yapılır.
Bunların servis fiyatlarını bilmiyorum. Elinden gelirse, sadece bujiyi satın alarak, gerekli olan diğer bakımları kendin yapabilirsin.
Servis fiyatı için bir tahmin istersen, bence hepsi için 100 lira civarı bir fiyat çıkar.
-
05 Mayıs 2014, 10:08
#43453
Arkadaşlar hafta sonu sübap ayarı yapayım dedim ama ölü nokta denen yeri bulamadım. Çentik, çizgi denen yere göre ayarladım. Sübap acayip ses yaptı.
Daha sonra rasgele bir noktaya göre ayarladım. Şimdi daha iyi ama hala sübap sesi var.
Ölü noktayı bulmanın başka bir yolu var mı?
-
05 Mayıs 2014, 10:27
#43454
rs_guven adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hafta sonu sübap ayarı yapayım dedim ama ölü nokta denen yeri bulamadım. Çentik, çizgi denen yere göre ayarladım. Sübap acayip ses yaptı.
Daha sonra rasgele bir noktaya göre ayarladım. Şimdi daha iyi ama hala sübap sesi var.
Ölü noktayı bulmanın başka bir yolu var mı?
emme ve eksoz subaplarının basmadığı piston üst ölü noktada olduğu durum yalnız iki durumda piston yukarda durur subap bindirmesinde ayarı yapmamalısın not:subap bindirmesi eksoz kapanırken son noktada emme valfinin açıldığı durumdur.
BİR DÜŞMANI AFFETMEK ,BİR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR.
-
05 Mayıs 2014, 14:25
#43455
COMTAN adlı üyeden alıntı
emme ve eksoz subaplarının basmadığı piston üst ölü noktada olduğu durum yalnız iki durumda piston yukarda durur subap bindirmesinde ayarı yapmamalısın not:subap bindirmesi eksoz kapanırken son noktada emme valfinin açıldığı durumdur.
Ramazan abi; rica etsem, bunu ilkokul seviyesinde anlatır mısın? Teknik konulardan ve terimlerden pek anlamıyorum da.
-
05 Mayıs 2014, 14:47
#43456
rs_guven adlı üyeden alıntı
Ramazan abi; rica etsem, bunu ilkokul seviyesinde anlatır mısın? Teknik konulardan ve terimlerden pek anlamıyorum da.
nerden başlasam acaba.kısaca emme subabını takip et tam bastığı zaman piston altta olacaktır.emme subabı kapanırken pistonu takip et en üst seviyeye çıktığı durumda bırak bu durumda motor sentede olacaktır aynı zamanda varsa bildiğin sente işaretleri onlara bak teyit et.
BİR DÜŞMANI AFFETMEK ,BİR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR.
-
05 Mayıs 2014, 14:52
#43457
arkadaşlar herkese merhaba 39000km ye geldik ybr daha önce subaplarda böyle ses duymamıştım çik çik çik (güvercin sesi gibi değil ) duyulur vaziyette ötüyor bu subap ayarı yapılmasına mı dalalet eder.
-
05 Mayıs 2014, 15:27
#43458
COMTAN adlı üyeden alıntı
nerden başlasam acaba.kısaca emme subabını takip et tam bastığı zaman piston altta olacaktır.emme subabı kapanırken pistonu takip et en üst seviyeye çıktığı durumda bırak bu durumda motor sentede olacaktır aynı zamanda varsa bildiğin sente işaretleri onlara bak teyit et.
Anladım abi. Birkaç deneme ile bulunabilir umarım. Sübap boşluğunun en geniş olduğu noktayı bulup, orada ayar yapamadığım için doğru olmuyor.
Bu noktayı bulmak, anladığım kadarıyla çok zor değil. Ben işi bilmediğim için beceremiyorum.
-
05 Mayıs 2014, 15:27
#43459
arkadaslar plastık boya denen bır sey varmı bılen varmı bılmıyorum da motoru agır bakıma sokuyrm arka on balata debrıyaj balatası aku bujı hava fıltresı lastık hepsını degıstırcem bır sey sorcam jantların hafıf hafıf boyası kalkmaya baslamıs bu plastık boyayı yapsam vede kırmızı yapsam nasıl durur renk olarak motor rengı kırmızı
-
05 Mayıs 2014, 15:32
#43460
aksoyy adlı üyeden alıntı
arkadaşlar herkese merhaba 39000km ye geldik ybr daha önce subaplarda böyle ses duymamıştım çik çik çik (güvercin sesi gibi değil ) duyulur vaziyette ötüyor bu subap ayarı yapılmasına mı dalalet eder.
Daha ziyade çıt çıt gibi ses gelir sübaplardan. Devir yükseldikçe, ses daha seri ve belirgin olur. Eğer böyle ise bir ayar gerekiyor olabilir. Zaten servis bile 35 lira falan alıyor. Çok masraflı birşey değil yani.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 464 kullanıcı var. (0 üye ve 464 misafir)
Bu Konudaki Etiketler