Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
14 Nisan 2014, 15:43
#43221
Arkadaşımda kuba fastwind 200 vardı, 200 lük motora göre hiç gitmiyordu, ben geçemiyordum ama 12hp olan ybrler geçerdi herhalde onu, hani 200 lük bir motor en azından 20 beygir üretsin ama yaktığına göre gittiği hiç bir şeydi.
Sizinkinin tüketimi ne kadardı peki?
Reklamlar
-
14 Nisan 2014, 15:48
#43222
aynen katılıyorum sana. insan bir şeyler bekliyor ama yok, yakıt desen yakıyor. ne yakıyordu şimdi tam hatırlamıyorum ama normalden fazla yaktığını hatırlıyorum. satma nedenlerimden biri de yakıtıydı zaten.
-
14 Nisan 2014, 17:21
#43223
ReiZzZ adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun abi,kazasız,belasız güle güke bin inşallah..Beyazıda güzelmiş,Maşallah diyelim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------
imza adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ben de mecburen yine
yeni yeniden
YBR 125 aldım, sıfır km, plaka ruhsat tamam şu an 23 km oldu
tek sorun rodaj dönemi, İstanbul gibi bir yerde 5000 deviri geçmeden 60km/h üzerine çıkmadan 1000 km'yi tamamlamak çok zor olacak.
Hayırlı olsun abi,ybr candır.Vazgeçmek kolay değildir,biliyorum.Bir kaç tane resim atsanda güzelliği görelim dimi abi..
-
14 Nisan 2014, 18:20
#43224
Selam bende 2014 ybr125 aldım eski kullanıcılar olarak, sizlerde de popo ağrısı oluyor mu
çekilmez hal alıyor bir süre, + bu gün trafik ışıkların da hep rezil etti beni stop ediyor. Acaba yeni olduğu için mi bilemedim.
-
14 Nisan 2014, 20:24
#43225
Arkadaşlar ybr125 esd ile uzun yolda kaç km.hızda gitmek uygundu, yada devirde. mesela hiç durmadan 400km.gidersek motor zarar görür mü.
-
14 Nisan 2014, 22:35
#43226
ergene22 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ybr125 esd ile uzun yolda kaç km.hızda gitmek uygundu, yada devirde. mesela hiç durmadan 400km.gidersek motor zarar görür mü.
80-90 hız uygundur, yerine göre 100-110 a kadar çıkarsınız. 300km de bir 10-15dk durmak motor için de sizin için de daha sağlıklı olur, sürekli uzun mesafeler gidip gelecekseniz 20-50 yağ koyup durmadan da gidebilirsiniz ama mola vermeden motosiklet kullanmak tavsiye edilmez
-
14 Nisan 2014, 22:47
#43227
ergene22 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ybr125 esd ile uzun yolda kaç km.hızda gitmek uygundu, yada devirde. mesela hiç durmadan 400km.gidersek motor zarar görür mü.
ybr 125le hiç durmadan 400 km gidecek adamın alnını karışlarım rekorum 230 km..
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
15 Nisan 2014, 00:23
#43228
stop etmesi ilk bakıma kadar fazla deert edilecek durum değil, motor içinde ve karbüratörde dengeler yerli yerine oturacak daha. karbüratör hava ayarı, debriyaj kavrama ayarı ve ellerimizin yeni motora alışma zaman dilimi çerçevesinde 3-5 bin km'lerde taşlar yerli yerine oturacaktır inşallah. ben de bu hafta 3. ybr 125 imi aldım önceki 2 si ile 200.000 leri devirmiş biri olarak tavsiye verebilecek naçizane birikimim varsa,bu makineye güvenin, yeryüzünde üretilmiş tüm motosikletlerden daha çok hem de.
-
15 Nisan 2014, 00:39
#43229
-
15 Nisan 2014, 00:47
#43230
sedat_57 adlı üyeden alıntı
ybr 125le hiç durmadan 400 km gidecek adamın alnını karışlarım
rekorum 230 km..
ortalama 80km ile gitsen 230km yaklaşık 3saat eder.süper ötesi ,400km den bahsedilmiş ki motor gider,eminim fakat sürücü başarırsa rekorlar kitabına girer.başarsa bile üstünde ağaç olup kök salacağı için üzerinden inemeyecektir.
BİR DÜŞMANI AFFETMEK ,BİR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR.
-
15 Nisan 2014, 01:38
#43231
vede ındıgınde emınım kı ellerı uyusmus olur
-
15 Nisan 2014, 10:08
#43232
siptar23 adlı üyeden alıntı
Selam bende 2014 ybr125 aldım eski kullanıcılar olarak, sizlerde de popo ağrısı oluyor mu
çekilmez hal alıyor bir süre, + bu gün trafik ışıkların da hep rezil etti beni stop ediyor. Acaba
yeni olduğu için mi bilemedim.
rolantiyi birazcık yükseltirsen düzelir büyük ihtimal. Sonra yine düşürebilirsin.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
-
15 Nisan 2014, 17:06
#43233
ReiZzZ adlı üyeden alıntı
Hocam hayırlı olsun beyazıda iyimiş allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin..
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------
Arkadaşlar benim motor yer olmadığı için bi arkaşımızın evindeydi boş oda desek yeri var kışı orda geçirdi ve artık motoru çıkarma zamanı geldi herkese kazasız belasız sürüşler bi daha bu kadar ayrı kalmamak umuduyla akşam gazladım şehir içi özlemişim keratayı..
-
15 Nisan 2014, 18:04
#43234
bir ybr kullanıcıs olarak ve ilk vitesli motor olarak onu kullanmaya başlamış biri olarak sizlee sormak istediğim içimdeki enduro motor hevesini mondial XTRME alarak gidermek istiyorum sizce dogru bir hareket mi olur bosuna para ve zaman kaybı mı olur ? fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
-
15 Nisan 2014, 19:28
#43235
Selamlar arkadaşlar.100 lük Kubamı satınca artık iyi bir motor alayım dedim kendime 2014 siyah ybr de karar kıldım.Birkaç sorum olacaktı.
1-Şu anda pazarlıkla nakit olarak motoru en son kaç tlye alabilirim acaba.
2-Yazları köyden işyerine giderken köy asfaltında ve ara ara arazide kullanacağım.Lastikleri değiştirmem gerekir mi.
Değiştirmem gerekiyorsa pirelli dura traction veya michelin almayı düşünüyorum.Hangisini tavsiye edersiniz.
3-Yağ olarak servisin koyduğu yamalube yağları performans olarak nasıl acaba.Yosa ıpone veya motul mu
kullanmalıyım.
Herkese teşekkürler...
-
15 Nisan 2014, 21:16
#43236
Diveman adlı üyeden alıntı
Selamlar arkadaşlar.100 lük Kubamı satınca artık iyi bir motor alayım dedim kendime 2014 siyah ybr de karar kıldım.Birkaç sorum olacaktı.
1-Şu anda pazarlıkla nakit olarak motoru en son kaç tlye alabilirim acaba.
2-Yazları köyden işyerine giderken köy asfaltında ve ara ara arazide kullanacağım.Lastikleri değiştirmem gerekir mi.
Değiştirmem gerekiyorsa pirelli dura traction veya michelin almayı düşünüyorum.Hangisini tavsiye edersiniz.
3-Yağ olarak servisin koyduğu yamalube yağları performans olarak nasıl acaba.Yosa ıpone veya motul mu
kullanmalıyım.
Herkese teşekkürler...
Köy asfaltı ve arazide kullanacaksanız temiz bir 2. el de alabilirsiniz, tabi 0ın tadı da ayrı, koltuktaki poşeti çıkarmak bile zevkli :D
Dura traction tozlu topraklı çamurlu yollarda michelinden önce gelir, asfalta çıktığınızda işler değişir, ben dura traction kullanıyorum, asfalt performansı da arazi performansı da orijinal lastiklerle kıyaslanmayacak kadar iyi, 3-4 sayfa önce yine michelin-dura traction sorusu olmuştu orada daha detaylı izlenimler var, oraya bakmanızı tavsiye ederim
Yağ olarak castrol ve motul kullandım, motul castrolun 1.5 katı fiyatlı, performans olarak motul daha performanslı, büyük ihtimalle yağlama işini de daha iyi yapıyor çünkü motor daha geç ısınıyor, vites geçişleri ise castrolde daha yumuşaktı (zamanla motulun vites geçişlerine de alıştım ama ilk 200-300 km çok sert geldi, şuan motul koyalı 650-700km oldu şikayetim yok ) ikisinin de 10-40 yarı sentetik olanlarından bahsediyorum, zaten motora koymanız gereken yağ da bu
-
15 Nisan 2014, 21:49
#43237
merhaba arkadaşlar benim motorun jiklesini sabah indirdiğim zaman ısınana kadar stop ediyor yani jikleyi çekince biraz gaz vermem gerekiyor daha önce bu sorun olmuyordu ilk bakım yapıldıktan sonra olmaya başladı jikle çok düşük mü ayarlandı sizce neden oluyor? birde motorun lastiklerini değiştirdim arka fren balatasından ses geliyor bazen fren yapınca o neden olabilir servise götürdüm o anda ses gelmedi sorun olursa getir dediler her zaman yapmıyor bunu bazen oluyor
-
16 Nisan 2014, 09:54
#43238
wasp07 adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar benim motorun jiklesini sabah indirdiğim zaman ısınana kadar stop ediyor yani jikleyi çekince biraz gaz vermem gerekiyor daha önce bu sorun olmuyordu ilk bakım yapıldıktan sonra olmaya başladı jikle çok düşük mü ayarlandı sizce neden oluyor? birde motorun lastiklerini değiştirdim arka fren balatasından ses geliyor bazen fren yapınca o neden olabilir servise götürdüm o anda ses gelmedi sorun olursa getir dediler her zaman yapmıyor bunu bazen oluyor
motoru çalıştırmadan önce jikleye bas ondan sonra marşa basarken biraz gaz ver. motor çalıştıktan sonra da bir iki ufak gaz verip sonra bırak ısınsın. 1-2 dakika sonra jikleyi kapa. ben bu şekilde kullanıyorum sorun yok. arka frenden ses gelir kampana frenlerde bu problem hep olur. balataları zımpara ile düzeltiyorlar ses kesiliyor ama tekrar yapıyor daha sonra.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------
memer adlı üyeden alıntı
bir
ybr kullanıcıs olarak ve ilk vitesli motor olarak onu kullanmaya başlamış biri olarak sizlee sormak istediğim içimdeki enduro motor hevesini mondial XTRME alarak gidermek istiyorum sizce dogru bir hareket mi olur bosuna para ve zaman kaybı mı olur ?
fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
bahsettiğiniz motorun kendi tartışma sayfası var, bunu oraya yazarsanız daha uygun olur diye düşünüyorum.
-
16 Nisan 2014, 10:04
#43239
-
16 Nisan 2014, 23:26
#43240
Selam arkadaşlar şu ilanı incelermisiniz 2006 MBK YBR yorumlarınızı bekliyorum
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-sifir-hata-sifir-kusur-2006-mbk-ybr-159902614/detay/
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 289 kullanıcı var. (0 üye ve 289 misafir)
Bu Konudaki Etiketler