2400 dedim ama nuh diyor ille de 2600 diyor
ben de 2500 vereyim diye düşündüm ama 2600 artı
alım satım 2900 abartılı olur aslında.
[COLOR="Red"] Özgürlük ona bağımlı olunduğu sürece diğer bağımlılıklardan uzak tutandır[/COLOR]
[B] [COLOR="navy"]Bu dünyada çok güzel yaşanabilir, yeterki isteyelim![/COLOR][/B]
babaçi bişey sorucam vites 1de vıtes çubugunu yukarı dogru cıkarırkrenyanı ikiye atarken bosa nası gelıyo yarıya kadarmı kaldırıyosunuz vıtes olayını bana bı anlatırsan bılıyorum ama kfam karısyo 1N2345
he bıde 2 yıl skuterden sonra vıteslı mo tor angarya gelmedım
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
teşekkur ederim tavsiyenicin berkman aynen uygulicem
tamam babaçi alınca ıllakı ogrenırım dımı benımkıde laf ıste
beyler forum 2. sayfalara dusmus nıye kımse takılmıyo
ee bızm evın garajı yok kısın sokaktamı kalcak motolar yada eve cıkarcaz 6kat
beyler herkese merhaba ben yazın motosiklete binmeyi seven birisiyim aynı zamnda uzun yol yapmayıda severim ilk önce cbr 125 te karar kıldım ama sonra ince diye biraz soğudum sonra cbf150 nin tipine hayran kaldım ama birazcık kalitesiz gibime geldi ybr de kaliteli sağlam motor ama ybr ninde cbf gibi güçlü kasları yok biraz cılız kalıyor işin içinden çıkamadım hayırlısı artık ybr olur cbf olur cbr olur kısmeımızde var bı tane beklıyo bızı size sorum olacak
bu motorla 250 km lık bır yolculuk yapmaya kalksam yazın bana bı problem cıkarırmı yada dinlenmem gereklimi
ybr ile ağustos ayının en sıcak günlerinde istanbul-mudanya yaptım toplam 290km yol sabah 09:00 da evden çıktım 12 de mudanyada idim.akşam 17:00 da mudanyadan çıktım 21:00 da evdeydim. ne motoru ne kendimi fazla sıkmadım nerde güzel bir mekan gördüm durdum arasıra 110km/s hıza çıktım,motor sorun çıkarmadı.aşırı yükten dolayı arka çantayı kırdım o ayrı mesele
250 km yolu motor yapsa bile sen mola verme ihtiyacı duyacaksın
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
bende ybr ile bi kütahya'ya gittim. bide balıkesir'e gittim, aynı gün geri döndüm. makina sağlam. ama ben motoru zorlamaman için 80-90 la sür derim. gerçi yeniçeri abimiz bu motorla türkiye turu yaptı. iki kişi icabında 100-110 ile seyretmiş yine de bir şişme falan olmamış. ayrıca 250 km uzun yol sayılmaz. bu motorlarla kuryeler hergün 250 km yol yapıyo.
anladım hocam çok teşekkürler zaten 250 km yol yapınca illa bi mola vermek ister insan ben bunu sadece dayanırmı amacında sormuştum
Motorunuzun gerekli bakımlarını yaptırdıktan sonra mesafe ölçmenize gerek kalmadan uzun yollara çıkabilirsiniz.Ancak değil YBR ile istersen Goldving ile seyahat et iki veya en fazla üç saat sonra yarım saat kadar dinlenmek şart arkadaşlar.
Not: alıntıdır
Ekim 2003 tarihinde Türkiye pazarında satışa sunulan YBR125 kısa sürede sınıfında en çok satılan ve aranan model oldu. Aynı YBR125 Ekim 2002 tarihinde de Çin pazarında satışa sunulmuştu ve ilk senesinde 100.000 adet satarak zaten güvenirliğini ve sağlamlığını kanıtlamıştı.2003 senesinde Yamaha Mühendisleri YBR125’in dayanıklılığını ve sürüş kabiliyetini en zor şartlarda test etmeye karar verdiler. Yamaha çalışanlarından bir ekip üç YBR125 ile dünyanın en yüksek dağı olan Himalayalar’ın 5.250 metredeki, zirveye tırmanacak dağcıların konakladığı son nokta olan, “ana kamp” bölgesine gideceklerdi...
Üç YBR125’ten öncü motosikleti, oldukca fazla yarış tecrübesi olan, Yamaha Sürüş Okulu eğitmenlerinden Mr.Nomoto kullanacaktı. İkinci motosikleti, bir çok yarış motosikletinin geliştirilmesinde çalışmış Mr.Shiohara, üçüncü motosiketi ise Yamaha Çin Fabrikasının servis bölümü şefi ve YBR125’i baştan sona çok iyi tanıyan biri olan Mr.Takeda kullanacaktı.
Çin fabrikasından üç YBR125 bu seyahat sırasında karşılaşılacak yüksek rakım ve bozuk yol şartlarına göre ufak değişiklikler yapılmak üzere Japonya fabrikasına gönderildi. Yamaha mühendisleri bu değişiklikleri yaparken motosikletlerin mümkün olduğu kadar standartlarını bozmamaya çalıştılar. Bu üç motora sadece; yüksekliğe göre otomatik olarak karbüratör ayarı yapan bir sistem, toprak lastikleri, daha geniş gidonlar, ön süspansiyona hava yastıkları ve karter muhafazaları takıldı. Daha sonra YBR125’ler Çin fabrikasına, oradan da Tibet’in başkenti Lhasa’ya gönderildi.
15 Ekim 2003, saat 11.00’de üç maceracı Japon YBR125’lerle Potale Palace’ın önündeki meydandan Everest’e doğru yola çıktılar. Yükseklik arttıkca bitki örtüsü azalıyordu. 3500 metreye gelindiğinde ise yerde sadece ince bir ot örtüsü kalmıştı. Sürücüler rüzgarın kaldırıp savurduğu tozdan korunmak için kasklarının altına çift kat maske takmışlardı. Zaman ilerledikce ve yükseklik arttıkca, YBR125’ler hiç problemsiz yollarına devam ediyorlardı ama sürücülerde sağlık problemleri baş göstermeye başladı. Sürücüler sık sık durup tıbbi destek almak zorunda kalıyorlardı.
Üçüncü gün sonunda şartlar iyice zorlaşmış ve sürücüler için tehlikeli bir hal almıştı. YBR125’lerin yapılan kontrolleri sırasında ise sadece ve sadece hava filitreleri değiştirildi, motosikletlerin herşeyi mükemmel çalışıyorduDördüncü gün daha hava ağarmadan yola çıkıldı. Hava sıcaklığı –5 dereceydi, taşlarla kaplı zeminde ilerlemek çok zor oluyordu ve sürücüler sadece 2. ve 3. vitesi kullanabiliyorlardı. Saat 8.00 sıralarında ekip hedefledikleri ana kampa varmaya başardı. Hava açıktı ve bir tarafta 8.848 metredeki Everest tepesi, diğer taraftaysa, yamaçların altında Nepal gözüküyordu. Sürücüler normal nefes alabilmek için bir süre oksijen maskeleri taktılar. Daha sonra kahvaltı eden sürücüler hep beraber bir anı fotoğrafı çektirerek dönüşe geçtiler
Dünyanın en üst noktasından geri dönmek, o noktaya gitmek kadar zordu. Daha yolculuğa başlamadan Mr.Tomoto çadırında baygın bulundu ve oksijen çadırına kondu, dönüş yolunda Mr.Takeda oksijen yetersizliğinden bir an gözleri kararınca düştü. Bütün bu zorlukları aşan ekip sonunda planlandığı gibi 20 Ekim günü başlangıç noktalarına döndüler
1.370 km.’lik 6 gün süren bu yolculuk sırasında doğa şartlarına dayanmakta zorluk çeken ve zaman zaman ilerleyemeyecek duruma düşen insanların yanında YBR125’ler bütün seyahat boyunca hiç problemsiz çalıştılar, hem de hiç ciddi bir bakım görmeden. Böylelikle Yamaha ürünlerinin kalitesi - ister Japonyada üretilsin, ister Çin fabrikasında üretilsin- bir kez daha kanıtlanmış oldu.
http://www.re-moto.com/
linkteki siteyi birazcık karıştırın.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
okankoç bende çok tereddut etmıstım dıger motorlar hakkında ama arastırmalarım sanucunda ınsallah ybr olcak onda karar kıldımm
Şu an bu konu içerisinde 165 kullanıcı var. (0 üye ve 165 misafir)