teşekkür ederim ugur arkadaşım o zaman michelin lastik alıyorum zaten kararsızdım şimdi gerek yok ozaman haklısın zaten yamaha oynamayı sevmeyen motor haklısın
teşekkür ederim ugur arkadaşım o zaman michelin lastik alıyorum zaten kararsızdım şimdi gerek yok ozaman haklısın zaten yamaha oynamayı sevmeyen motor haklısın
Merhaba arkdaşlar, bendede 2011 ybr 125 var.km 16bin civarında. Her vitesde 5 ile 6 bin devir arası ufak bi zırıltı, titreşim var. 5binden önceki devirlerdede yok 6binden sonrada. 5 ile 6 bin arası var sadece. başına gelen veya bunun sebebini bilen var mı ?
Evet buda benden
Michelin Pilot Street Lastik -
xenon - Yuvarlak Kafa Far -
Sakal - Motora özel -
Sinyaller ön - arka -
Koltuk kaplama - tank ped zar sibob kapakları - şerit vs..vs..
İlanlara ekliyecem bakalım racing e geçmek isdiyorum çok güzel sıkıntısız bi motorlar ybr ler genel olarak ama başlangıç motosikleti
bi süre sonra yetmiyor küçük geliyor, birden 600 lük veya 1000 lik niyetindede değilim 250 den başlayıp ufak ufak devam etmek en güzeli
selamlar,dün ybr 125 motorumu satın almış bulunuyorum. ilk etapta motor için yapılması gerekenler hakkında bilgi verebilen bir arkadaş olursa çok sevinirim. lastik vs?
Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir
Yamablue hiç kullanmadım. Ama son değişim 15 50 castrol kullandım. Motor çok rahatladı,daha sessiz,stabil hale geldi.
Tek kötü yanı kalın yağ kışın motoru zorluyor. Sabahları ilk çalıştırma sonrası biraz daha geç ısınma gibi olumsuzluğunu gözledim ben.
Bu sıralar uzun yol yaptığım için sorun olmuyor ama şu soğuk havalarda 10 40 daha ideal gibi.
Maşallah,çok yakışıklı olmuş motosiklet.
Hayırlı olsun,iyi günlerde kullanmanız dileğiyle. İmkan varsa kaliteli bir çift lastik,koruma demiri vb aksesuarlar alabilirsiniz.
Sürüş ile ilgili de kullanım kitapçığındaki rodaj talimatlarına uymanız kafi.
son yaptığım bakımdan sonra ybr yola hazır hale geldi.havalar ısınmasıyla birlikte bakalım bu yaz beni nerelere götürecek
yapılanlar,zincir, dişli gazyağı ile bir güzel temizlendi,kurulandı zincir yağı ile yağlandı.motorun yağı aldığımda servis tarafından değiştirilmişti ben 1000km yaptım ne yağ koyduklarına güvenemedim ve havalar soğuk olduğu için şimdilik castrol 10/40 yağ ile değiştirdim.bakımdan sonra zincirden gelen titreşimler tamamen kesildi,tavsiyem zincirinizi her daim bakımlı tutun.ybr nin son hali..
bakımda csstrol ürünlerini kullandım en azaından güvendiğim bir marka
Cok tesekkurler onerileriniz icin
arkadaşlar selamlar,
kullamım kitapçığını bulamadım. elinizde PDF'i var mıdır?
Bugün ufak bir zincir temizliği yaptım bende.
Zincirin Durumu ;
Kullandığım Malzemeler;
Gazyağı,eski bir diş fırçası,elimize atık yağın bulaşmaması için eldiven,zincir yağlama spreyi.
Öncelikle gazyağını zincire,dişlilere sıkın veya diş fırçası ile de zincire yedirebilirsiniz.
Hava soğuk olduğu için bu detayları resimlendiremedim.
Gazyağını dişlilere,zincire güzel sıktıktan sonra 5 dakika kadar bekleyip motosikleti 1. vitese alıp,rölantide çalıştırıyorum.
Bu arada köpüklüyorum zinciri ve tüm motosikleti.
Sonra tazyikli su ile temizleme işlemi ve zincir...
Son olarakta zinciri iyice kuruladıktan sonra sprey yağ ile yağladım..
Havanın soğuk olması sebebiyle çok detaylı bir temizlik olmadı,yer yer yağ kalıntıları kaldı üzerinde.
Not: Zincir fabrika çıkışı üzerinde gelen orjinal zincirdir. 27.350 km'dir değişmedi.
İnsallah ilerleyen zamanlarda daha detaylı şekilde anlatacağımız şekilde raporlarız temizlik ve bakım işlemlerini.
Soğukta ellerimi eldivene rağmen hissedemez duruma gelince gidip el kılıfı taktım. Görüntü itibariyle pek güzel durmasada çok fonksiyonel. Tavsiye olunur
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:27 ----------
http://www.yamaha-motor.eu/tr/servic...ry=motorcycles
Burada İngilizce olarak var. Türkçe kullanım kılavuzu için Yamaha Türkiye'ye e-posta gönderin. Size gönderirler sanırım.
aslında yanlış yapıyorsunuz;
fırça ile bol gazyağı kullanarak temizleyin, zaten bol kullandığınız için pislikler akıp gidecek. en son bir bez parçası ile zinciri kurulayın ve gazyağının uçmasını bekleyin. en son yağlayın. zincire basınçlı su tutmak oringlere zarar verdiğinden uygun değildir aklınızda olsun.
arkadaşlar selamlar,
izmir koşulları için 10w/40 motor yağı mı kullanmak mantıklı yoksa 15w/50 mi?
Bugun biraz dolaştım.Motor daha 90km oldu.Havalar yüzünden rodaj biraz geç biteceğe benziyor.
İyi günler dostum. Bendedede yuvarlak far var fakat hiç mi hiç memnun değilim aydınlatmasından xenon demişsin farın için. Nasıl memnunmusun maliyeti nasıl ? Gece sürüşlerinde memnun musun ? aküye herhangi bir zararı var mıdır ? birkaç bilgilendirme yaparsan sevinirim cevabını bekliyor ve takip ediyor olucam
Uğur bey saygılar şimdi yoldan geldim.pierzig hocam bilecektir.İzmir bayındır yolunda Arıkbaşı köyüne gittim geldim.Orada akrabalarım var hem onlara gece süprizi yaptım hem kendime motoruma yol yaptım.Motorumu ben 15 dişli ile kullanıyorum.Böyle bir değişiklik düşünüyorsanız Zincir takımınız orjinal değil ise sadece ön dişliyi değiştirebilirsiniz.Şayet orjinalse size tavsiyem yeni bir oringli takım tavsiye ederim.Şu anda 50tl civarı güzel takımlar var.zincirin çok kalın olmamasına dikkat edin.15 dişli ile 4.viteste giderken 14 dişlideki 5.vitestekinden biraz fazla 4 vitesteki güçten biraz az güç hisediyorsunuz.5.viteste 6000 devirde 90 civarı,7000 devirde 100 8000 civarı 110,9000 civarı 120 gibi süratler bu devirleri bulmak bilkaydıyla mümkün oluyor.4.viteste ise 9500 devirde 100 km civarı elde edilebiliniyor.
Gelelim 16 dişli kullanımına bunda aslında 5.vites çok atıllaşıyor 4.vites 5.vites gibi oluyor.Genelde motor 4 viteste şu anki çekişini koruyor.Uzun yolda motor kondisyonu ve yoldurumu müsait hallerde düşük devirde 5500 gibi 90 7000 devirde 110-120 arası mümkün oluyor.16 dişlide kullanım için düşünüle bilir.Birinci vites kalkış her ikisinde de sorun olmuyor.Uzama artıyorİki kişi kullanımda yine ilk dört vites sıkıntı olmuyor.Lastik konusunda da irc nf25 ön lastik ve arka lastik michelen plot sporty kullanıyorum.Samimiyetimle söylüyorum.Her hava şartında irc bana daha fazla güven veriyor.Tavsiyem IRC nf25 ön arkadır.Saygılar,tüm arkadaşlarıma selamlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------
maşaallah.motorunuz çok güzel.selamlar.
YBR SÜVARİSİ
selamunaleykum dostlar benım bır sıkıntım var motorun aku sarz tutmuyor benım akuyu yenı aldım ıkıncı aku sıfır daha on gunluk ustaya goturdum sargıda yada konjektorde sorun var dedı sonra baktıktan sonra sargının degısmesı gerekıyor dedı sargıda pahalı bır seymıs baska bır sebebı yada bole bı sey basına gelen varmı ybr 2012 model yardımcı olursanız cok sevınırım
Ben de turcamını takmak için farı sökünce aynı sorunla karşılaştım. Sorun; farın arkasında, göstergenin alt kısmında bir lastik ile sarılı olan kablo kümesinde.
Hangi tarafın sinyalinde problem varsa, o kabloları bul. Soketten çıkar ve uçlarını ve yuvalarını hafifçe zımpara yardımıyla temizle. Sonra yerine tak.
Ben sorunu bu şekilde çözdüm. Kolay gelsin.
Şu an bu konu içerisinde 37 kullanıcı var. (0 üye ve 37 misafir)