2014 fiyatı 5000tl yi biraz geçebilir diye bir duyum aldım.
Arkadaşlar 2013 ybr var bende.Malumunuz orjinal lastiklerin tadı yok.Genelde hangi lastikleri kullanıyorsunuz.Bir de ebatı genişletsek en fazla kaç oluyor uygulayan var mı. 110 ve ya 120 olur mu takan ver mı.
risk almadan asla zafer kazanamazsın
arkadaşalr ybr 125 in son hızı kaç km h dir bilen varmı
selamlar,
yaklaşık 10 yıldır motor kullanmaktayım. daha önce vitesli motor ve scooter kullandım ama son 4 yıldır motorum yok. Yeniden motor almaya karar verdim ve nereye baksam önüme ybr 125 çıkıyor.
Bu koşullarda siz de ybr mi önerirsiniz?
Solo 2009 2011 yılları arasında cbf 150 ile 20.000km yol yaptım.2011 de ybr esd ile 8000km yol yaptım ve geçen hafta sıfır ybr esd aldım 2013 model.Kesinlikle ybr 125 esd diyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------
2011 yıllında kullandığım ybr esd ile 110km hız yapmıştım.Ondan sonrası rüzgarın durumuna bağlı.Ybr ile en ideal 90 100km aralığı uygundur diye düşünüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:44 ----------
Taşlı ve stabilize yolda kullanıyorsanız keşke pirelli dura traction alsaydınız ama asvaltta michelinler kesin daha iyi yol tutacaktır..
hocam selamlar,2011 yıllında kullandığım ybr esd ile 110km hız yapmıştım.Ondan sonrası rüzgarın durumuna bağlı.Ybr ile en ideal 90 100km aralığı uygundur diye düşünüyorum.
peki neden ybr? yakıt mı, sağlamlık mı rahatlık mı? nedir size YBR dedirten şey?
14 t ön dişli ile 118 km/h (gps verisi)-
2006 model ybr kullanıyorum. Yaklaşık 12.000 km yol yaptım 2013 Nisan'dan beri. Yazın +45-50 derecede,kışın yarım metre karın üzerinde her koşulda limitlerini zorlayarak kullanıyorum motosikleti. Allah'a şükür ki şu ana dek beni asla üzmedi. Temizinini bulursanız 10 senelik ybr bile uzun yıllar sorunsuz hizmet edebilir size.
Sıfır almayı düşünürsenizde yazın başında bir ağabeyime almıştık. O da yaklaşık 4000 km yaptı. Onun motosikleti de sorunsuz. Bakımlarını ben yaptığım için iyi takip ediyorum motoru. Yağ masrafı dışında masrafı olmadı.
Forumlarda ybrnin Çin'de üretildiği vs. yazar. Ucuz iş gücü yüzünden büyük firmaların Çin'de mallarını ürettiği doğrudur. Ama burada atlanan nokta kullanılan malzeme kalitesidir.
Ybr'de kullanılan malzeme kalitesi de 125 cc bir commuter motosiklet için yeterli derecede iyi.
Velhasıl ybr iyidir
Çok teşekkür ederim kardeşim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------
İnşallah bakalım... Ramçoyu da uyandırmak lazım... Yalnız bu sefer bir hafta kaçalım , Karadeniz turu ile bağlayalım . Bir kuzey Türkiye turu gibi...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------
2008 yılında alıp , 2010 yılında KLE500 aldığımdan dolayı satmış olduğum YBR min pişmanlığı ve özlemi ile 2 hafta öncesinde tekrardan sıfır bir ESD aldım
Karar sizin tabi ki.
Ben yaklaşık 1000 km önce pirelli dura traction lastik taktırdım. Her türlü yolda kullanıyorum. Malum belediye seçimleri yaklaştığı için yollar enduro parkuru gibi.
Michelin kullanmadım, onunla karşılaştırma yapamam. Benim pirelli tercih etme sebebim, uzun kullanım ömrü ve bozuk yollarda Michelinden daha iyi yol tutması.
Fiyat olarak pirelli daha ucuz. Yaklaşık 22.000 km kullanılabiliyor. Michelin ise 12.000 km civarı kullanılabiliyor.
Merhaba arkadaşlar.Dilaracan titreşim yüksek devirde mi başlıyor yoksa rolentide de titriyormu.Rolantide titriyorsa kırank rulmanları konu olabilir.Bunun sebebide düşük devir olduğu konu hakkında bilgili arkadaşlarım tarafından ifsde edilmiş.Fakat 7000 devir civarı bir titreşim mevzu ise şunu göz önünde bulundurun.Şu anda piyasada satılan oring zincirler ybr için kalın zincirler ve zamanla dişliler eridikçe sağ sol oynuyor ve titreşime sebep oluyor.Böyle bir durum varsa zincir dişli takımını gözönünde bulundurmanızı da öneririm.Selamlar saygılar.
YBR SÜVARİSİ
Ybr nin fatura kesimine ne kadar ücret alınıyor. Yenilerde alan var mı ya da bilen?
arkadaşlar ben çorumdan murat 2011 esd sahibiyim sizin görüşlerinize ihtiyacım var 8000 kmde vede orjınal lastikleriyle biniyordum ama michelin marka yada irc marka lastikm alayım ama arka lastiği biraz daha kalın alayım diyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:35 ----------
ama çekişten düşer die korkuyorum onun için önb dişliyi küçültüyüm die düşünüyorum yorumlarınızı bekliyuorum
Michelin alabiliyorsanız Irc yerine daha iyi olur. Irc sadece ekonomik bir lastik. Islak zeminde buz üstünde gidiyor izlenimi veriyor bana.
Lastiğin ebatını değiştirip,ön dişliyi küçültmekte motoru verimsiz hale getirir. Hem çok yakar,hemde uzun yolda randıman vermez. Zaten orjinal dişli ile 80 km/h'dan sonra bağırıyor motor.
Bence sadece kaliteli bir çift lastik almanız kafi. Diğer modifikasyonlara bence gereksiz olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------
Asuvara hocam,selam ve saygılar.
Buralardan iletinizi eksik etmeyin. Sizden öğrenecek çok şeyimiz var. Daha önce tavsiye ettiğiniz gibi 15-50 yağ kullanmaya başladım. Oldukça fark etti. Daha titreşimsiz,daha tok bir hale geldi. Üstelik 10 40'dan daha ekonomik olması da cabası
Bu arada dişli modifikasyonu konusunda ne önerirsiniz ?
Ön dişliyi büyütmeyi düşünüyorum.
Uzun yolda 90-100 km/h'larda seyretmem gereken yol durumlarında motosiklet çok bağırıyor.
90 km/h-8.000 devir
100 km/h 8500-9000 devir arası.
Arka dişliyi 44 t yapmak kafi diyenlerde var. En az zararla yapılabilecek dişli modifikasyonu nedir sizce ?
Servisteki yamalube 15w50 tam sentetik için ne düşünüyorsunuz? 1000km bakımında koydursam olurmu?Servisin elinde bu yağdan başka kaliteli yağ yok.Diğerleri hep mineral
Şu an bu konu içerisinde 30 kullanıcı var. (0 üye ve 30 misafir)