Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
15 Kasım 2013, 23:47
#42401
zafer5959 adlı üyeden alıntı
hemen aciklik getireyim yorumunuz icin tesekkurler 2013lere ozel birsey degil bi kere onu belirteyim kucuk ayrintilari fark etmekte farklilik icerir.. Tamamiyle sahsi dusuncemle ordaki park lambasini turuncu olmasini istedigim biseydi yapma geregi duydum gorenler de sizin gibi 2013ler boyle cikiyo die sormadan gecmiyolar
begenmeniz ve fark etmeniz guzel bisey..
hocam farda bulanan sarı şerit sticker filan mı yoksa normal far parçasından mı kesildi bu konuda bilgi verirseniz sevinirim. kendinizmi yaptınız yaptırdıysanız maliyeti nedir acaba
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------
sgurdal adlı üyeden alıntı
motoru alırken sordum hava filtresi yıkanabilen tip mi yoksa değişiyor mu diye, kağıt bu değişiyor dedi.
şimdi kitapçığını okuyorum motorun, belli aralıklarla temizleyin diyor.. hangisi doğru?
bi de sellektör niye yok bu motorda yaw?
bagaj bölmeli seleyi bulursanız haber verin
Reklamlar
-
16 Kasım 2013, 00:06
#42402
sedat_57 adlı üyeden alıntı
Motorun eti ne budu ne hacı sende ne sellektörü
Ta..ak geçer gibi..
top speedi 90 olan motora sellektör caiz değildir
o kadar motor kulandım, hepsinde vardı. cbf de var. altı üstü bi düğme.
---------- Post added at 22:06 ---------- Previous post was at 22:03 ----------
rs_guven adlı üyeden alıntı
Hava filtresini arada temizlemek gerekiyor. Kitapçık doğru söylemiş. Adam temizlemeyip değiştirmen için cinlik yapmış aklınca.
eyvallah, ben yine ara sıra açıp kontrol ederim.
mersinli33 adlı üyeden alıntı
bagaj bölmeli seleyi bulursanız haber verin
o ne anlamadım
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
-
16 Kasım 2013, 00:44
#42403
Kaca aldin toplam motoru herseyiyle?
-
16 Kasım 2013, 01:21
#42404
4400 motor
155 lira ruhsat ücreti
20 lira ek1 belgesi
13 lira plaka
145 lira sigorta
-
16 Kasım 2013, 01:31
#42405
Sigorta cok ucuzmus bwndeki sgorta 265 liraydi. 4 binliralik bir motorda 1000 km ve sifiri arasinda 700 lira gibi bi fark varsa arkadasim bu fark coktur. Kimse enayi aramiyor
-
16 Kasım 2013, 01:41
#42406
işte o fark 700 lira değil hep yanlış hesaplıyorsunuz yukarıda da bunu yazmıştım..
2. elde alsam, sıfır da alsam sigorta yaptırmak zorundayım dolayısı ile bunu hesaba katma
ayrıca senin motoru aldığımı düşünsek 190 lira noter ücreti çıkacak çünkü plaka değişecek.
yani kaça gelcek
4100 motor
190 noter
145 sigorta
4435 lira
ben 0 km yi kaça aldım? 4733 lira
e nooldu fark 300 lira?
-
16 Kasım 2013, 02:22
#42407
Plakayi niye degistiriyorsun ki onu anlamadim. Ayria muameleciye verirsen 90 lira yine noter parasi vermis oluyorsun. Tabi o keyfi bisey. Ayrica sigorta yaptirmiyoesun 29 lira odeyip uErine aliyorsun o kadar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------
Sgurdal bu arada hayirli olsun kardesim hos geldin aramiza Allah hic kaza bela vermesin. Tekerin duz bassin
-
16 Kasım 2013, 02:40
#42408
sedat_57 adlı üyeden alıntı
Sprey yağ kullanacaksan zincire hiç bakım yapma 10 binde bir zincir değiştir daha iyi
yeni zincir 20 lira..Gress yada 90 numara yağ kullan zincir yağlamada..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------
Motorun eti ne budu ne hacı sende ne sellektörü
Ta..ak geçer gibi..
top speedi 90 olan motora sellektör caiz değildir
Hocam neden öyle dediniz? Sprey üzerinde donuyor. Gres mi kullanayım? Spreyi niye önermediniz merak ettim paylaşırsanız sevinirim.
-
16 Kasım 2013, 02:43
#42409
canntsn adlı üyeden alıntı
Plakayi niye degistiriyorsun ki onu anlamadim. Ayria muameleciye verirsen 90 lira yine noter parasi vermis oluyorsun. Tabi o keyfi bisey. Ayrica sigorta yaptirmiyoesun 29 lira odeyip uErine aliyorsun o
Bu durumda siz kendi sigorta iadenizi alan kişiye veriyorsunuz. Bunu kimse yapmıyor. O yüzden herkes sigortayı da masraf olarak hesap ediyor.
Bence bunu ilanda belirtin. "Sigorta indirimini alan kişiye vereceğim" diye not düşün.
-
16 Kasım 2013, 02:46
#42410
rapor vakti;
km: 204.000
hedef: 250.000
-
16 Kasım 2013, 03:11
#42411
canntsn adlı üyeden alıntı
Plakayi niye degistiriyorsun ki onu anlamadim. Ayria muameleciye verirsen 90 lira yine noter parasi vermis oluyorsun. Tabi o keyfi bisey. Ayrica sigorta yaptirmiyoesun 29 lira odeyip uErine aliyorsun o kadar.
Sgurdal bu arada hayirli olsun kardesim hos geldin aramiza Allah hic kaza bela vermesin. Tekerin duz bassin
plaka değiştirme sebebim istanbul plaka olunca sigorta çok pahalı çıkıyor, bursa daha ucuz.
sigortada 29 lira verip üzerine alma diye birşey hiç duymadım. Bu benim 9. motorum ve hep bu şekilde oldu.
motorunu satan kişi poliçesi ile acentasına gider ve poliçeyi iptal ettirerek parasını iade alır (kullandığı kısmı düşerler tabi)
satın alan kişi de yeni sigorta yaptırır. zaten noter satışı sırasında görevli uyarır sigortayı yaptırın yoksa ruhsat adresinize gelmez der.
iyi dileklerin için teşekkürler, hoşbulduk
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
-
16 Kasım 2013, 04:54
#42412
sgurdal adlı üyeden alıntı
bu sabah gittik bayiye ve 0 km bir ybr esd aldık. ikinci ele güvenemedim, arada da fiyat farkı yok denecek kadar az olunca sıfır aldım.
ikinci el satan arkadaşlar çok yüksek fiyat istiyorlar.. 4400 sıfırı varken 4200 den aşağı inmiyorlar ikinci el motora, böyle olunca da daha çok beklerler satılsın diye.
yakaladım! ET'den başka yerden cevap almak ha! gruba hemen yazıyorum :D bu sabah kapına Sensei tarafından saplanmış bi ninca yıldızı ve bir not bulacaksın. notta kaç kilo baklava alacağın yazılı olacak
-
16 Kasım 2013, 11:17
#42413
Agv adlı üyeden alıntı
Hocam neden öyle dediniz? Sprey üzerinde donuyor. Gres mi kullanayım? Spreyi niye önermediniz merak ettim paylaşırsanız sevinirim.
Bi spreyi kullanacağın en fazla 10 bin km olsun 40 bin km kullansan zinciri 4 kutu sprey bitirsen 120 tl yapar..Ybr nin taiwan malı zinciri 20 tl zaten astarı yüzünü geçiyor eskiden büyük motorum olursa onda sprey kullnaırım derdim ama büyük motorun zincirinde bile spreyin maddi olarak yararı olmadığı ortada..Ne varki zincir den yağ sıçratmıyor işte..90 numara yağı yağdanlıkla yağla zincirini emin ol 40-50 bin km leri görmek zor değil..
Ben kendi uyguladığımı söyledim sen şimdi yeni motorun belki farklı düşünürsün
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
16 Kasım 2013, 13:40
#42414
zinciri 1000km de bir mazotla yıkıyorum birde normal yağ kullanıyorum(300km de birde yağlıyorum) artık elime ne geçerse sprey gerçekten sıçratmıyor ama pahalı meret zaten 2 kutu sprey alsam sıfır zincir dişli setten pahalı yani gereksiz..
-
16 Kasım 2013, 18:12
#42415
sedat_57 adlı üyeden alıntı
Bi spreyi kullanacağın en fazla 10 bin km olsun 40 bin km kullansan zinciri 4 kutu sprey bitirsen 120 tl yapar..Ybr nin taiwan malı zinciri 20 tl zaten astarı yüzünü geçiyor eskiden büyük motorum olursa onda sprey kullnaırım derdim ama büyük motorun zincirinde bile spreyin maddi olarak yararı olmadığı ortada..Ne varki zincir den yağ sıçratmıyor işte..90 numara yağı yağdanlıkla yağla zincirini emin ol 40-50 bin km leri görmek zor değil..
Ben kendi uyguladığımı söyledim sen şimdi
yeni motorun belki farklı düşünürsün
10 bin mi? Valla daha 4.500 - 5.000 km arası bitirdim zincir spreyini ehehe.. Peki oring set 350 civarı iken başka taiwan malı vs. Bunlar 100-150 TL neden acaba kalite olarak mı? Yani oring 50 bin km giderken taiwan malı 20 bin mi gidiyor fiyat uçurumu baya var yav. Çok teşekkürler hocam bilgilendirme için.
-
16 Kasım 2013, 19:40
#42416
imza adlı üyeden alıntı
rapor vakti;
km: 204.000
hedef: 250.000
ne tür bakımlar yapıldı ve neler değişti bu km de? silindir piston segman hala orjinali mi ?
-
17 Kasım 2013, 22:30
#42417
iyi akşamlar motorseverler iki kere tvs apache alıp satmış biri olarak motorsuzluk yetti artık. yarın yamaha ybr 125 esd almayı düşünüyorum kullananlar iyi ve kötü yönlerini yazarsa sevinrim
-
18 Kasım 2013, 00:19
#42418
coskun913 adlı üyeden alıntı
iyi akşamlar motorseverler iki kere tvs apache alıp satmış biri olarak motorsuzluk yetti artık. yarın yamaha ybr 125 esd almayı düşünüyorum kullananlar iyi ve kötü yönlerini yazarsa sevinrim
eksileri ;
apacheden güçsüz ve daha zayıf bir görünümü var. modifiye güç arttırımı egzoz filtre gibi uygulamaları hiç sevmediği söyleniyor.
titreşimi yok yakıtı az, çok sağlam kronik bir sorunu yok . orjinal yedek parçalarının bazıları aşırı pahalı ama pek parça ihtiyacı çekmiyorsun. yedek parça ve sarf malzemeleri ( buji filtre gibi ) olarak orjinal veya yan sanayi çok yaygın. kolay bir kullanımı var biner binmez sanki yıllardır ybr kullanıyormuş gibi hissedebiliyor insan.
-
18 Kasım 2013, 00:54
#42419
crxforever'e YBR ci olarak % 100 katılıyorum da;sizin 2 Apache'den sonra niçin YBR ye geçtiğinizi merak ettim.Arada bir tipinden dolayı alıcı gözüyle beğenerek baktığım bir motor.Titreşim mi,başka neden mi ?
Sermayesi din olanın rehberi şeytan olur.
-
18 Kasım 2013, 21:07
#42420
Dönüp dolaşıp aynı konuya geliyoruz Hayırlısı olsun şimdiden...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 191 kullanıcı var. (0 üye ve 191 misafir)
Bu Konudaki Etiketler