Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
13 Kasım 2013, 15:10
#42381
ybalci adlı üyeden alıntı
ybr mi özledim
Cbr 250 bile özletiyorsa ne kerameti var ybr'nin?
Teknik açıdan (güç, hız vb) olamayacağına göre nedir bunu size söyleten, sahiden bilmek istiyorum.
Paylaşırsanız sevinirim...
En azından gözümüz habire 250'liklerde olmaz...
Reklamlar
-
14 Kasım 2013, 18:39
#42382
arkadaşlar 2013 model 2500km de bir ybr alıyorum, sahibi ile 4000 liraya anlaştık.
nasıl fiyat iyi sanırım?
motor 7 aylık henüz ama 2. sahibinden alıcam. sıfır alsam 4450 + 300 lira kadar da ruhsat masrafı olacak.
sıfır yerine bu daha mantıklı di mi siz ne dersiniz?
-
14 Kasım 2013, 18:58
#42383
sgurdal adlı üyeden alıntı
arkadaşlar 2013 model 2500km de bir ybr alıyorum, sahibi ile 4000 liraya anlaştık.
nasıl fiyat iyi sanırım?
motor 7 aylık henüz ama 2. sahibinden alıcam. sıfır alsam 4450 + 300 lira kadar da ruhsat masrafı olacak.
sıfır yerine bu daha mantıklı di mi siz ne dersiniz?
Bir motorun,7 ay içinde 3 el değiştirmesi,en azından kısmetsiz olduğunu düşündürür.Gene de siz bilirsiniz.
Sermayesi din olanın rehberi şeytan olur.
-
14 Kasım 2013, 19:18
#42384
sgurdal adlı üyeden alıntı
arkadaşlar 2013 model 2500km de bir ybr alıyorum, sahibi ile 4000 liraya anlaştık.
nasıl fiyat iyi sanırım?
motor 7 aylık henüz ama 2. sahibinden alıcam. sıfır alsam 4450 + 300 lira kadar da ruhsat masrafı olacak.
sıfır yerine bu daha mantıklı di mi siz ne dersiniz?
4000 tl den sonra 100 noter ve orda ne kadar bilmiyorum ama 200 de trafik sigorta masrafınız olacak..arada kalan 450 tl için 2 kere el değiştirmiş motoru almak doğru olur mu alıp uzun süre kullanarım dersen sıfır al yok ben ayran gönüllüyüm en fazla 1 sene dersen o zaman al
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
14 Kasım 2013, 20:50
#42385
Bilginize
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2013-model-siyah-1000-1100-km-de-143282347/detay
-
14 Kasım 2013, 21:04
#42386
sgurdal adlı üyeden alıntı
arkadaşlar 2013 model 2500km de bir ybr alıyorum, sahibi ile 4000 liraya anlaştık.
nasıl fiyat iyi sanırım?
motor 7 aylık henüz ama 2. sahibinden alıcam. sıfır alsam 4450 + 300 lira kadar da ruhsat masrafı olacak.
sıfır yerine bu daha mantıklı di mi siz ne dersiniz?
temmuz ayında 3 aylık 2013 ybr 5000 km de çiziksiz 3700 tl ye bırakıyordu da almamıştım.
arkadaşın da dediği gibi , noter masrafınız + sigorta zaten 0 motor da olsa 2. el de olsa aynı para verilecek.hiç gerek yok o paraya , gider yenisini alırsınız.
-
14 Kasım 2013, 21:27
#42387
89 lira noter yaklasik 500 lira sigorta ruhsat plaka islemleri. Ben satiyorum suan 1000 bakimi dun yapildi 3 aylik sahibinden 4100 lira
-
14 Kasım 2013, 21:27
#42388
-
14 Kasım 2013, 21:30
#42389
Ybr almak isteyen verdigim ilana bakabilir arkadaslar
-
15 Kasım 2013, 01:30
#42390
can bey motorunuz çok güzel fiyat da iyi ama siyah inanın son düşündüğüm renk. birinci sırada mavi ikinci sırada kırmızı var
bir de tabi istanbula gelip almak işi bozuyor bu aralar mümkün değil şehir dışına çıkamam.
bir de arkadaşlar hesap yaparken yanlışa düştüğünüz bir nokta var
motor ikinci el de alınsa sıfır da alınsa alan kişi trafik sigortası yaptırmak mecburiyetinde.
ikinci el motor satıcıları hep şöyle diyor "sıfır alma, bilmem kaç yüz lira plaka ruhsat ve sigorta masrafı olur)
iyi de ikinci el de alsan aynı sigorta masrafı var dolayısı ile bunun hesaba katılması yanlış.
ha ne farkı var, ikinci el alınca plaka değişmesin derseniz 90 küsür lira, değişmesini isterseniz 180 civarı masrafı var
e sıfır alınca da işlemleri kendin yaparsan 200-250 lira plaka-ruhsat masrafı olacak. çok da dağ gibi bi fark yok yani arada.
-
15 Kasım 2013, 17:43
#42391
bu sabah gittik bayiye ve 0 km bir ybr esd aldık. ikinci ele güvenemedim, arada da fiyat farkı yok denecek kadar az olunca sıfır aldım.
ikinci el satan arkadaşlar çok yüksek fiyat istiyorlar.. 4400 sıfırı varken 4200 den aşağı inmiyorlar ikinci el motora, böyle olunca da daha çok beklerler satılsın diye.
-
15 Kasım 2013, 18:24
#42392
sgurdal adlı üyeden alıntı
bu sabah gittik bayiye ve 0 km bir ybr esd aldık. ikinci ele güvenemedim, arada da fiyat farkı yok denecek kadar az olunca sıfır aldım.
ikinci el satan arkadaşlar çok yüksek fiyat istiyorlar.. 4400 sıfırı varken 4200 den aşağı inmiyorlar ikinci el motora, böyle olunca da daha çok beklerler satılsın diye.
Hayırlı uğurlu olsun sgurdal kazasız belasız güle güle kullan..
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
15 Kasım 2013, 18:25
#42393
sgurdal adlı üyeden alıntı
bu sabah gittik bayiye ve 0 km bir ybr esd aldık. ikinci ele güvenemedim, arada da fiyat farkı yok denecek kadar az olunca sıfır aldım.
ikinci el satan arkadaşlar çok yüksek fiyat istiyorlar.. 4400 sıfırı varken 4200 den aşağı inmiyorlar ikinci el motora, böyle olunca da daha çok beklerler satılsın diye.
en güzelini yapmışsın hayırlı olsun.millet enayı arıyor biraz bana kalırsa.yoksa bir motorun en önemli km leri zaten ilk 1000 km.kim ne diye sıfırını almak varken rodajını kendi yapmadığı kullanılmış makinayı aynı paraya alsın ki..
-
15 Kasım 2013, 19:15
#42394
Arkadaşlar Ybr 125 esd'nin oring zincir dişli takımı normal kullanımda kaç bin km gidiyor? Misal 500 km'de yağlama kaliteli yağ ile ve 1.000 km'de temizlik yapıyoruz misal.. ?
Ayrıca merak ettiğim diğer konu debriyaj balatası vs. Bu ne zaman değişir? Helal olsun forumda bir arkadaş 100 bin km yapmıştı.
-
15 Kasım 2013, 19:25
#42395
Agv adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Ybr 125 esd'nin oring zincir dişli takımı normal kullanımda kaç bin km gidiyor? Misal 500 km'de yağlama kaliteli yağ ile ve 1.000 km'de temizlik yapıyoruz misal.. ?
Ayrıca merak ettiğim diğer konu debriyaj balatası vs. Bu ne zaman değişir? Helal olsun forumda bir arkadaş 100 bin km yapmıştı.
Zincir dişli durumu kullanıcıyla alakalıdır..hiç bakım yapılmamış zincir hergün tek teker denemeleri yapilmiş bi zincirin gideceği yol 10.000 km iken düzgün temizlenip yağlanmış bi zincirin ömrü 50.000 km olabilir..
Şöyle örnek verecek olursa 55.200 kmde ki ybr 250m in zinciri orjinal..debriyaj balatasıda
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
15 Kasım 2013, 21:47
#42396
bugün motoru alırken üzerindeki zincirin DID olduğunu gördüm ve çok sevindim, bayi de zincirin X-Ring olduğunu belirtti ve iyi bir kullanımla 30-35 bin km ye kadar gidebiliyor dedi.
-
15 Kasım 2013, 22:28
#42397
sedat_57 adlı üyeden alıntı
Zincir dişli durumu kullanıcıyla alakalıdır..hiç bakım yapılmamış zincir hergün tek teker denemeleri yapilmiş bi zincirin gideceği yol 10.000 km iken düzgün temizlenip yağlanmış bi zincirin ömrü 50.000 km olabilir..
Şöyle örnek verecek olursa 55.200 kmde ki ybr 250m in zinciri orjinal..debriyaj balatasıda
Hocam çok teşekkür ederim bilgilendirme için. Ben 10-15 bin km arası tüm takımı değiştiririm diye düşünüyordum. Eh, çinliye alışınca insan.
Zincir yağları pahalı yahu kısmayalım diyoruz masraftan Castrol 24-30 TL arası. Shell falan bakacağım bir de.
-
15 Kasım 2013, 23:29
#42398
motoru alırken sordum hava filtresi yıkanabilen tip mi yoksa değişiyor mu diye, kağıt bu değişiyor dedi.
şimdi kitapçığını okuyorum motorun, belli aralıklarla temizleyin diyor.. hangisi doğru?
bi de sellektör niye yok bu motorda yaw?
-
15 Kasım 2013, 23:37
#42399
Agv adlı üyeden alıntı
Hocam çok teşekkür ederim bilgilendirme için. Ben 10-15 bin km arası tüm takımı değiştiririm diye düşünüyordum. Eh, çinliye alışınca insan.
Zincir yağları pahalı yahu kısmayalım diyoruz masraftan Castrol 24-30 TL arası. Shell falan bakacağım bir de.
Sprey yağ kullanacaksan zincire hiç bakım yapma 10 binde bir zincir değiştir daha iyi yeni zincir 20 lira..Gress yada 90 numara yağ kullan zincir yağlamada..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------
sgurdal adlı üyeden alıntı
motoru alırken sordum hava filtresi yıkanabilen tip mi yoksa değişiyor mu diye, kağıt bu değişiyor dedi.
şimdi kitapçığını okuyorum motorun, belli aralıklarla temizleyin diyor.. hangisi doğru?
bi de sellektör niye yok bu motorda yaw?
Motorun eti ne budu ne hacı sende ne sellektörü Ta..ak geçer gibi.. top speedi 90 olan motora sellektör caiz değildir
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
15 Kasım 2013, 23:37
#42400
sgurdal adlı üyeden alıntı
motoru alırken sordum hava filtresi yıkanabilen tip mi yoksa değişiyor mu diye, kağıt bu değişiyor dedi.
şimdi kitapçığını okuyorum motorun, belli aralıklarla temizleyin diyor.. hangisi doğru?
bi de sellektör niye yok bu motorda yaw?
Hava filtresini arada temizlemek gerekiyor. Kitapçık doğru söylemiş. Adam temizlemeyip değiştirmen için cinlik yapmış aklınca.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 154 kullanıcı var. (0 üye ve 154 misafir)
Bu Konudaki Etiketler