Ybr'yi alalı 4 ayı geçmiş. Toplam 6200 km yol yapmışım. Günde ortalama 50 km yani. Bu süre zarfında yağ değişimi,zincir yağı ve benzin dışında masraf açtırmadı
ybr. Tabi bunlara masraf denirse
Motor 7 senelik. Yani 2006'da trafiğe çıkmış. Ben zamanında tereddüt etmeden 2750'yi verdim bu motora. Şimdi iyi ki vermişim diyorum. Çünkü kafam rahat bir şekilde istediğim her yere gidiyorum. Çoğu zaman 8000-9000 devir arasında seyrediyorum uzun yolda. Gıkını çıkarmıyor motor. Yağ falan eksiltmiyor bu sıcaklarda.
Bunları neden yazdım,çünkü hala
ybr ile çinlileri kıyaslıyorlar. Tamam bende zamanında çinliye bindim. Belki yarın yine bineceğim. Bundan da hiç gocunmam,maksat o rüzgarın hazzını,özgürlüğünü hissetmek. Ancak arada dağlar kadar kalite farkı olmasına rağmen hala saçma sapan yorumlar okuyorum.
Misal x marka
125 cc'lik motorun gelir gelmez zinciri değişim istiyor. Sürekli gevşiyor. Benim zincir 21.350 km'dir aynı. Ne paslanma,ne sık sık gevşeme var. Karbüratörün üzerindeki ince plastik hortumlar hala diri. Çatlak vs yok.
Ybr ile birkez 20-25 km hızda düştüm,yerde sürüklendim biraz. Motorda çizik yok,sadece sürücü ayak peginde hafif bir yamukluk oldu.
Göz var nizam var arkadaşlar. Basit sorunlar için hiç canınızı sıkmayın. Altımızdaki alet performans acısından biraz güdük olsada
125 cc'den beklentileri kesinlikle karsılayacak cinsten.
Bu arada facebook üzerinden bir grup açıp oradan devam edelim derim ben. Her gün siyasi başlıklar,polemikler,saçma sapan konulardan gına geldi. Sadece
ybr baslıgına bakıp çıkıyorum. Açalım bir grup. Ayarları kapalı yapalım. Seviyeli,sadece motosiklet konusacagımız bir sanal platform olusturalım derim ben. Whatsapp grubu da çok güzel fikir ancak 50 kişi sınırı var diye biliyorum ben.
Velhasıl
ybr iyidir
Doğru kalınlıkta yağ olduğu müddetçe herhangi bir sorun olmaz..