Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4141
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı ramos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende ybr var 1 litre yakıtla 30km. yol alıyor normalmi sizce
    az biraz fazla gibi ama sizin kullanım şeklinizde önemli
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4142
    duslemek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Honca CBF 150
    1 depo ile 375-400 km gidiyorum
    Özgür Ak / İzmir-Hatay
    HONDA CBF 150 Simsiyah

  3. #4143
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    Alıntı duslemek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 depo ile 375-400 km gidiyorum
    yedek depo hariç, değil mi?

  4. #4144

    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6N



    By erdal3323
    buda bnm ybr brezilya üretimi olanı dikkatli bakarsanız anlarsınız

  5. #4145
    duslemek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Honca CBF 150
    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yedek depo hariç, değil mi?
    evt yedek depo haric bu kadar gidiyor
    Özgür Ak / İzmir-Hatay
    HONDA CBF 150 Simsiyah

  6. #4146
    Yeniçeri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Honda CBX 250 Twister
    Ön dişliyi değiştirdim.Bir dişli daha büyüğünü taktım.Meydana gelen değişiklikler şunlar:Zaten az olan vibrasyonu çok daha da azaldı.4. viteste bile motor zorlanmadan 80 km. hızla gidilebiliyor.Devir yükseldiğinde 4. viteste bile 100 km hıza çıkılabiliyor.5. vitesteki hız değerleri ise şöyle oluştu.6200 Devirde 80 km. 7100 devirde 90 km. 8000 devirde 100 km. 9000 devirde 110'u biraz geçiyor.

  7. #4147
    gokhan_307 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    2006 Ybr 125 (Mavi)
    Abi nasıl yapıyorsunuz o işi ya. Ben yokuş inerken bile imzamdaki hızı geçemedim.
    Not:(Yüksek devirde biraz tekliyor sebebini anlayamadım.)

  8. #4148
    Yeniçeri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Honda CBX 250 Twister
    Alıntı gokhan_307 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi nasıl yapıyorsunuz o işi ya. Ben yokuş inerken bile imzamdaki hızı geçemedim.
    Not:(Yüksek devirde biraz tekliyor sebebini anlayamadım.)
    Gökhan kardeşim motorunun yokuş aşağı bile 105'i geçememesi normal değil.Kesinlikle bir yerde bir sorun var.Araştır derim.YBR'ler çok rahat bir şekilde 80, 90 yapıyor.100 km'den sonra zorlanır ama 115-120'ye kadar da çıkar.Tabi bu durumlar ağırlık ve rüzgar durumuna göre değişebilir.Ancak kabul etmek gerekir ki bu motorların en tatlı hızı 80 km'dir.Bu hızda sesi bile duyulmuyor.

  9. #4149
    duslemek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Honca CBF 150
    Alıntı Yeniçeri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gökhan kardeşim motorunun yokuş aşağı bile 105'i geçememesi normal değil.Kesinlikle bir yerde bir sorun var.Araştır derim.YBR'ler çok rahat bir şekilde 80, 90 yapıyor.100 km'den sonra zorlanır ama 115-120'ye kadar da çıkar.Tabi bu durumlar ağırlık ve rüzgar durumuna göre değişebilir.Ancak kabul etmek gerekir ki bu motorların en tatlı hızı 80 km'dir.Bu hızda sesi bile duyulmuyor.
    bence de motorda bir sorun olabilir, karburator temizleyici koy tam gaz 10-15 dk git motoru iyi açmamış olabilirsin benim ybr duz yolda 110 yapıyor yokus asagı 120-125 görüyor .
    Özgür Ak / İzmir-Hatay
    HONDA CBF 150 Simsiyah

  10. #4150
    insane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2005
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    Yamaha XT660R
    Arkadaşlar bugün itibarı ile Kütahya'ya askere gideceğimden dolayı yaklaşık bir 5 ay kadar ortalarda olmayacağım. Herkese keyifli, kazasız belasız sürüşler dilerim ;)

  11. #4151
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    17 Şubat 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KV 250 AGUİLİA
    Alıntı insane adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün itibarı ile Kütahya'ya askere gideceğimden dolayı yaklaşık bir 5 ay kadar ortalarda olmayacağım. Herkese keyifli, kazasız belasız sürüşler dilerim ;)
    Hayırlı teskereler diliyorum. Yolun açık olsun...
    ÖNEMLİ OLAN ZAMANA BIRAKMAK DEĞİL; ZAMANLA BIRAKMAMAK !!!

  12. #4152
    duslemek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Honca CBF 150
    hayırlı tezkereler orda hava eğitim tugayı var sanırım, cabuk geciyor askerlik
    ben 295. donemdim 2003/3 vay be ne cabuk gecti 5 sene olmus neredeyse
    Özgür Ak / İzmir-Hatay
    HONDA CBF 150 Simsiyah

  13. #4153
    tbk_1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Kuru Fasulye tepkimeli, Enjeksiyon sistemi........
    Alıntı Yeniçeri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön dişliyi değiştirdim.Bir dişli daha büyüğünü taktım.Meydana gelen değişiklikler şunlar:Zaten az olan vibrasyonu çok daha da azaldı.4. viteste bile motor zorlanmadan 80 km. hızla gidilebiliyor.Devir yükseldiğinde 4. viteste bile 100 km hıza çıkılabiliyor.5. vitesteki hız değerleri ise şöyle oluştu.6200 Devirde 80 km. 7100 devirde 90 km. 8000 devirde 100 km. 9000 devirde 110'u biraz geçiyor.
    Arkadaşlar yanlış anlaşılmasın hava atmak laf karıştırmak gibi bi niyetim yok ama bunlar her ybr kullanıcısında AYNIMI?
    Yani ben orjinal ayarları ile titan da 60 a kadar 2 ilr 80 e kadar 3 ile ve 100 e kadar 4 ile gitme şeklinde bir sürüş karakteristiği yapıyorum ve daimi kullanımım bu.
    Burda yazan hızlar ve vitesler ilgimi çekti..Red line (devir kesici) değerleri için ise 2=68km/h 3=94km/h 4 ve yukarısını göremedim son devir olarak ve motorum hala garantili olduğundan dişli vs. modif yapamıyorum halen..
    Selamlar hepinize sık sık bu topic i okuyorum çok fazla titan kullanan olmadığı için dost kalın yolunuz açık olsun...
    Bu arada hayırlı teskereler arkadaşım...
    ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq

  14. #4154
    Yeniçeri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Honda CBX 250 Twister
    Alıntı tbk_1980 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yanlış anlaşılmasın hava atmak laf karıştırmak gibi bi niyetim yok ama bunlar her ybr kullanıcısında AYNIMI?
    Yani ben orjinal ayarları ile titan da 60 a kadar 2 ilr 80 e kadar 3 ile ve 100 e kadar 4 ile gitme şeklinde bir sürüş karakteristiği yapıyorum ve daimi kullanımım bu.
    Burda yazan hızlar ve vitesler ilgimi çekti..Red line (devir kesici) değerleri için ise 2=68km/h 3=94km/h 4 ve yukarısını göremedim son devir olarak ve motorum hala garantili olduğundan dişli vs. modif yapamıyorum halen..
    Selamlar hepinize sık sık bu topic i okuyorum çok fazla titan kullanan olmadığı için dost kalın yolunuz açık olsun...
    Bu arada hayırlı teskereler arkadaşım...
    Sevgili kardeşimbu değerler her YBR'de aynı değil tabi.Ben ön dişliyi büyüttüğüm için benim motorda böyle.Artı benim ölçümüm sadece 5. viteste olup, hıza dönüktür.Bu arada bu dişliyi değiştirmek sürati yokuş aşağı hariç pek arttırmıyor.Ancak daha düşük devirlerde biraz daha hızlı, motoru çok yormadan yol almanı sağlıyor.Hepsi bu.Pek büyütülecek bir konu değil bence.

  15. #4155
    tbk_1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Kuru Fasulye tepkimeli, Enjeksiyon sistemi........
    Alıntı Yeniçeri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili kardeşimbu değerler her YBR'de aynı değil tabi.Ben ön dişliyi büyüttüğüm için benim motorda böyle.Artı benim ölçümüm sadece 5. viteste olup, hıza dönüktür.Bu arada bu dişliyi değiştirmek sürati yokuş aşağı hariç pek arttırmıyor.Ancak daha düşük devirlerde biraz daha hızlı, motoru çok yormadan yol almanı sağlıyor.Hepsi bu.Pek büyütülecek bir konu değil bence.
    Teşekkür ederim anladım sanırım..Benim gibi motoru yırta yırta değilde alt devirlerde sakin ama aynı hızda gitme isteğiyle yapıldı yani...
    Kolay gelsin yolunuz açık olsun...
    ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq

  16. #4156
    FANTASTICUA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2006
    ybrci arkadaşlarım can alıcı bir soru daha sormak istiyorum izninzle)
    2004 model bir ybr aldım çok temiz 15000km de ancak kafama takılan bir şey var; kontak kapalı iken benzin ibresi normal gösteriyor, motoru çalıştırdığım zaman sıfır gösteriyor, motorun mekanik aksamına biraz yabancı olduğum için herhangi bir yorum yapadım, sizce sebebi nedir?
    imza :cherry:

  17. #4157
    gokhan_307 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    2006 Ybr 125 (Mavi)
    Arkadaşlarım, abilerim cevaplarınız için teşekkür ederim.
    Ben ustaya bunu sorduğumda bobinden olabilir dedi.Supap ayarı yapılı bu arada.Bir de beyinden bahsetti.Devir kesici erken devreye giriyo olabilir dedi.Ama motor ilk geldiğinden beri bu vardı.Yani yüksek devirde tekleyerek artıyo devir (yaklaşık 8500-redline arası).Ama genelde düşük devir kullandığım için rahatsız olmuyorum.Yinede sormak istedim.Teşekkürler.
    İnsane Hayırlı Teskereler.
    Alıntı FANTASTICUA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybrci arkadaşlarım can alıcı bir soru daha sormak istiyorum izninzle)
    2004 model bir ybr aldım çok temiz 15000km de ancak kafama takılan bir şey var; kontak kapalı iken benzin ibresi normal gösteriyor, motoru çalıştırdığım zaman sıfır gösteriyor, motorun mekanik aksamına biraz yabancı olduğum için herhangi bir yorum yapadım, sizce sebebi nedir?
    Benzinin az olduğunda kontak kapalıyken gösteriyosa elektrik aksamından, sürekli sabit kalıyorsa şamandıradan olabilir.

  18. #4158
    Yeniçeri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Honda CBX 250 Twister
    Alıntı gokhan_307 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlarım, abilerim cevaplarınız için teşekkür ederim.
    Ben ustaya bunu sorduğumda bobinden olabilir dedi.Supap ayarı yapılı bu arada.Bir de beyinden bahsetti.Devir kesici erken devreye giriyo olabilir dedi.Ama motor ilk geldiğinden beri bu vardı.Yani yüksek devirde tekleyerek artıyo devir (yaklaşık 8500-redline arası).Ama genelde düşük devir kullandığım için rahatsız olmuyorum.Yinede sormak istedim.Teşekkürler.
    İnsane Hayırlı Teskereler.


    Benzinin az olduğunda kontak kapalıyken gösteriyosa elektrik aksamından, sürekli sabit kalıyorsa şamandıradan olabilir.
    YBR'lerde devir kesici olduğunu hiç zannetmiyorum.Şahsen benim kullandığım YBR ne kadar devir yükselirse yükselsin, böyle bir şey olmuyor.Yakıt göstergesindeki arıza büyük ihtimal elektrik arızasıdır.İyi bir usta bu sorunu rahatlıkla çözebilir.

  19. #4159
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Güncel 2. sayfalarda yine

  20. #4160

    Üyelik
    06 Aralık 2007
    10000 km. deyim far lambaları hariç herhangi bi parçasını yenilemedim ybr lerde ciddi masraf hangi km lerde olur bilen varmı?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 374 kullanıcı var. (0 üye ve 374 misafir)

Bu Konudaki Etiketler