Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Aralık 2007, 21:33
#4141
ramos adlı üyeden alıntı
bende ybr var 1 litre yakıtla 30km. yol alıyor normalmi sizce
az biraz fazla gibi ama sizin kullanım şeklinizde önemli
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
Reklamlar
-
06 Aralık 2007, 22:42
#4142
1 depo ile 375-400 km gidiyorum
Özgür Ak / İzmir-Hatay
HONDA CBF 150 Simsiyah
-
07 Aralık 2007, 22:10
#4143
Adana İl Temsilcisi
duslemek adlı üyeden alıntı
1 depo ile 375-400 km gidiyorum
yedek depo hariç, değil mi?
-
07 Aralık 2007, 22:44
#4144
By erdal3323
buda bnm ybr brezilya üretimi olanı dikkatli bakarsanız anlarsınız
-
07 Aralık 2007, 23:49
#4145
adanalı adlı üyeden alıntı
yedek depo hariç, değil mi?
evt yedek depo haric bu kadar gidiyor
Özgür Ak / İzmir-Hatay
HONDA CBF 150 Simsiyah
-
08 Aralık 2007, 17:54
#4146
Ön dişliyi değiştirdim.Bir dişli daha büyüğünü taktım.Meydana gelen değişiklikler şunlar:Zaten az olan vibrasyonu çok daha da azaldı.4. viteste bile motor zorlanmadan 80 km. hızla gidilebiliyor.Devir yükseldiğinde 4. viteste bile 100 km hıza çıkılabiliyor.5. vitesteki hız değerleri ise şöyle oluştu.6200 Devirde 80 km. 7100 devirde 90 km. 8000 devirde 100 km. 9000 devirde 110'u biraz geçiyor.
-
08 Aralık 2007, 18:42
#4147
Abi nasıl yapıyorsunuz o işi ya. Ben yokuş inerken bile imzamdaki hızı geçemedim.
Not:(Yüksek devirde biraz tekliyor sebebini anlayamadım.)
-
09 Aralık 2007, 14:14
#4148
gokhan_307 adlı üyeden alıntı
Abi nasıl yapıyorsunuz o işi ya.
Ben yokuş inerken bile imzamdaki hızı geçemedim.
Not:(Yüksek devirde biraz tekliyor sebebini anlayamadım.
)
Gökhan kardeşim motorunun yokuş aşağı bile 105'i geçememesi normal değil.Kesinlikle bir yerde bir sorun var.Araştır derim.YBR'ler çok rahat bir şekilde 80, 90 yapıyor.100 km'den sonra zorlanır ama 115-120'ye kadar da çıkar.Tabi bu durumlar ağırlık ve rüzgar durumuna göre değişebilir.Ancak kabul etmek gerekir ki bu motorların en tatlı hızı 80 km'dir.Bu hızda sesi bile duyulmuyor.
-
09 Aralık 2007, 15:01
#4149
Yeniçeri adlı üyeden alıntı
Gökhan kardeşim motorunun yokuş aşağı bile 105'i geçememesi normal değil.Kesinlikle bir yerde bir sorun var.Araştır derim.YBR'ler çok rahat bir şekilde 80, 90 yapıyor.100 km'den sonra zorlanır ama 115-120'ye kadar da çıkar.Tabi bu durumlar ağırlık ve rüzgar durumuna göre değişebilir.Ancak kabul etmek gerekir ki bu motorların en tatlı hızı 80 km'dir.Bu hızda sesi bile duyulmuyor.
bence de motorda bir sorun olabilir, karburator temizleyici koy tam gaz 10-15 dk git motoru iyi açmamış olabilirsin benim ybr duz yolda 110 yapıyor yokus asagı 120-125 görüyor .
Özgür Ak / İzmir-Hatay
HONDA CBF 150 Simsiyah
-
12 Aralık 2007, 06:44
#4150
Arkadaşlar bugün itibarı ile Kütahya'ya askere gideceğimden dolayı yaklaşık bir 5 ay kadar ortalarda olmayacağım. Herkese keyifli, kazasız belasız sürüşler dilerim ;)
-
12 Aralık 2007, 09:02
#4151
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
insane adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün itibarı ile Kütahya'ya askere gideceğimden dolayı yaklaşık bir 5 ay kadar ortalarda olmayacağım. Herkese keyifli, kazasız belasız sürüşler dilerim ;)
Hayırlı teskereler diliyorum. Yolun açık olsun...
ÖNEMLİ OLAN ZAMANA BIRAKMAK DEĞİL; ZAMANLA BIRAKMAMAK !!!
-
12 Aralık 2007, 09:41
#4152
hayırlı tezkereler orda hava eğitim tugayı var sanırım, cabuk geciyor askerlik
ben 295. donemdim 2003/3 vay be ne cabuk gecti 5 sene olmus neredeyse
Özgür Ak / İzmir-Hatay
HONDA CBF 150 Simsiyah
-
12 Aralık 2007, 10:26
#4153
Yeniçeri adlı üyeden alıntı
Ön dişliyi değiştirdim.Bir dişli daha büyüğünü taktım.Meydana gelen değişiklikler şunlar:Zaten az olan vibrasyonu çok daha da azaldı.4. viteste bile motor zorlanmadan 80 km. hızla gidilebiliyor.Devir yükseldiğinde 4. viteste bile 100 km hıza çıkılabiliyor.5. vitesteki hız değerleri ise şöyle oluştu.6200 Devirde 80 km. 7100 devirde 90 km. 8000 devirde 100 km. 9000 devirde 110'u biraz geçiyor.
Arkadaşlar yanlış anlaşılmasın hava atmak laf karıştırmak gibi bi niyetim yok ama bunlar her ybr kullanıcısında AYNIMI?
Yani ben orjinal ayarları ile titan da 60 a kadar 2 ilr 80 e kadar 3 ile ve 100 e kadar 4 ile gitme şeklinde bir sürüş karakteristiği yapıyorum ve daimi kullanımım bu.
Burda yazan hızlar ve vitesler ilgimi çekti..Red line (devir kesici) değerleri için ise 2=68km/h 3=94km/h 4 ve yukarısını göremedim son devir olarak ve motorum hala garantili olduğundan dişli vs. modif yapamıyorum halen..
Selamlar hepinize sık sık bu topic i okuyorum çok fazla titan kullanan olmadığı için dost kalın yolunuz açık olsun...
Bu arada hayırlı teskereler arkadaşım...
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
-
12 Aralık 2007, 21:21
#4154
tbk_1980 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar yanlış anlaşılmasın hava atmak laf karıştırmak gibi bi niyetim yok ama bunlar her
ybr kullanıcısında AYNIMI?
Yani ben orjinal ayarları ile titan da 60 a kadar 2 ilr 80 e kadar 3 ile ve 100 e kadar 4 ile gitme şeklinde bir sürüş karakteristiği yapıyorum ve daimi kullanımım bu.
Burda yazan hızlar ve vitesler ilgimi çekti..Red line (devir kesici) değerleri için ise 2=68km/h 3=94km/h 4 ve yukarısını göremedim son devir olarak ve motorum hala garantili olduğundan dişli vs. modif yapamıyorum halen..
Selamlar hepinize sık sık bu topic i okuyorum çok fazla titan kullanan olmadığı için dost kalın yolunuz açık olsun...
Bu arada hayırlı teskereler arkadaşım...
Sevgili kardeşimbu değerler her YBR'de aynı değil tabi.Ben ön dişliyi büyüttüğüm için benim motorda böyle.Artı benim ölçümüm sadece 5. viteste olup, hıza dönüktür.Bu arada bu dişliyi değiştirmek sürati yokuş aşağı hariç pek arttırmıyor.Ancak daha düşük devirlerde biraz daha hızlı, motoru çok yormadan yol almanı sağlıyor.Hepsi bu.Pek büyütülecek bir konu değil bence.
-
13 Aralık 2007, 10:38
#4155
Yeniçeri adlı üyeden alıntı
Sevgili kardeşimbu değerler her YBR'de aynı değil tabi.Ben ön dişliyi büyüttüğüm için benim motorda böyle.Artı benim ölçümüm sadece 5. viteste olup, hıza dönüktür.Bu arada bu dişliyi değiştirmek sürati yokuş aşağı hariç pek arttırmıyor.Ancak daha düşük devirlerde biraz daha hızlı, motoru çok yormadan yol almanı sağlıyor.Hepsi bu.Pek büyütülecek bir konu değil bence.
Teşekkür ederim anladım sanırım..Benim gibi motoru yırta yırta değilde alt devirlerde sakin ama aynı hızda gitme isteğiyle yapıldı yani...
Kolay gelsin yolunuz açık olsun...
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
-
14 Aralık 2007, 00:10
#4156
ybrci arkadaşlarım can alıcı bir soru daha sormak istiyorum izninzle)
2004 model bir ybr aldım çok temiz 15000km de ancak kafama takılan bir şey var; kontak kapalı iken benzin ibresi normal gösteriyor, motoru çalıştırdığım zaman sıfır gösteriyor, motorun mekanik aksamına biraz yabancı olduğum için herhangi bir yorum yapadım, sizce sebebi nedir?
-
14 Aralık 2007, 01:48
#4157
Arkadaşlarım, abilerim cevaplarınız için teşekkür ederim.
Ben ustaya bunu sorduğumda bobinden olabilir dedi.Supap ayarı yapılı bu arada.Bir de beyinden bahsetti.Devir kesici erken devreye giriyo olabilir dedi.Ama motor ilk geldiğinden beri bu vardı.Yani yüksek devirde tekleyerek artıyo devir (yaklaşık 8500-redline arası).Ama genelde düşük devir kullandığım için rahatsız olmuyorum.Yinede sormak istedim.Teşekkürler.
İnsane Hayırlı Teskereler.
FANTASTICUA adlı üyeden alıntı
ybrci arkadaşlarım can alıcı bir soru daha sormak istiyorum izninzle
)
2004 model bir
ybr aldım çok temiz 15000km de ancak kafama takılan bir şey var; kontak kapalı iken benzin ibresi normal gösteriyor, motoru çalıştırdığım zaman sıfır gösteriyor, motorun mekanik aksamına biraz yabancı olduğum için herhangi bir yorum yapadım, sizce sebebi nedir?
Benzinin az olduğunda kontak kapalıyken gösteriyosa elektrik aksamından, sürekli sabit kalıyorsa şamandıradan olabilir.
-
14 Aralık 2007, 08:41
#4158
gokhan_307 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlarım, abilerim cevaplarınız için teşekkür ederim.
Ben ustaya bunu sorduğumda bobinden olabilir dedi.Supap ayarı yapılı bu arada.Bir de beyinden bahsetti.Devir kesici erken devreye giriyo olabilir dedi.Ama motor ilk geldiğinden beri bu vardı.Yani yüksek devirde tekleyerek artıyo devir (yaklaşık 8500-redline arası).Ama genelde düşük devir kullandığım için rahatsız olmuyorum.Yinede sormak istedim.Teşekkürler.
İnsane Hayırlı Teskereler.
Benzinin az olduğunda kontak kapalıyken gösteriyosa elektrik aksamından, sürekli sabit kalıyorsa şamandıradan olabilir.
YBR'lerde devir kesici olduğunu hiç zannetmiyorum.Şahsen benim kullandığım YBR ne kadar devir yükselirse yükselsin, böyle bir şey olmuyor.Yakıt göstergesindeki arıza büyük ihtimal elektrik arızasıdır.İyi bir usta bu sorunu rahatlıkla çözebilir.
-
16 Aralık 2007, 21:52
#4159
Güncel 2. sayfalarda yine
-
17 Aralık 2007, 19:58
#4160
10000 km. deyim far lambaları hariç herhangi bi parçasını yenilemedim ybr lerde ciddi masraf hangi km lerde olur bilen varmı?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 90 kullanıcı var. (0 üye ve 90 misafir)
Bu Konudaki Etiketler