Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
12 Temmuz 2013, 15:57
#41321
Ben ilk depoyla 570 km yaptm, hemn hemen hiç 4000 i geçmedm, ortalama 2.3 lt yapıyo 100 km de, bence gayet uygun :D
Reklamlar
-
12 Temmuz 2013, 20:27
#41322
bay S adlı üyeden alıntı
Ben ilk depoyla 570 km yaptm, hemn hemen hiç 4000 i geçmedm, ortalama 2.3 lt yapıyo 100 km de, bence gayet uygun :D
çok yawaş gitmişin kaplumbaga gibı
-
12 Temmuz 2013, 21:41
#41323
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
-
12 Temmuz 2013, 21:42
#41324
F54 hayırlı olsun
emircanizmir adlı üyeden alıntı
yagın parası 25 tl. .45 tl ışçılıkle çok ya. Bende 10bın bakımına gdıcem kım bılır ne kadar tutucak
Ama 5100 motul katmadı
300v olanından kattı fiyatı :
http://www.motosikletaksesuarlari.com/MOTUL-300V-15W50-4T-FL-1LiTRE_7487.html#0
Twin adlı üyeden alıntı
Abi şu benim dişli küçültme işine bir yorum yapmadınız valla :(
Boşver orijinali iyi boşo boşuna yorma motoru küçük dişli ile
-
13 Temmuz 2013, 01:57
#41325
Uğur Ak adlı üyeden alıntı
Bugün tekrar sordum ustaya sizin için. Sıkıntı olmaz dedi. Onun yalancısıyım.
Ayrıca zincir temizliği için gaz yağı kullandım ama gaz yağından sonra tazyikli su tutabilsem çok iyi olacaktı. Hala temizlenmedi zincir. 3000 km boyunca temizlenmezse böyle oluyor demek ki
7 yıllık orjinal,19250 km yapmış zincir hala
yeni duruyor. Bi de bu motoru çinlilerle zaman zaman kıyaslayanlar oluyor ya
şu ybr yi çinliler le kıyaslıyorlar ya bende ona hasta oluyorum
bi ybr çinli ile sadece max speed de kıyaslanır başka birşey de çinlinin kıyasa olamaz
yaw adamlar öyle motor yapmış dünya turu yapıyor 150000 km yol geziyor
hadi bi baba yiğit çıksın mondialle veya kanuni ile dünya turuna da göreyim kaç defa rektefe edecek
veya o yolu kaç motor değişerek tamamlayacak
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
13 Temmuz 2013, 02:12
#41326
F54 adlı üyeden alıntı
şu
ybr yi çinliler le kıyaslıyorlar ya bende ona hasta oluyorum
bi
ybr çinli ile sadece max speed de kıyaslanır başka birşey de çinlinin kıyasa olamaz
yaw adamlar öyle motor yapmış dünya turu yapıyor 150000 km yol geziyor
hadi bi baba yiğit çıksın mondialle veya kanuni ile dünya turuna da göreyim kaç defa rektefe edecek
veya o yolu kaç motor değişerek tamamlayacak
Aynen öyle sırf bu yüzden tercih ettim ybr'yi. Yaşım 35 oldu nerdeyse, artık uğraşmak
sıkıntı veriyor dertli mal ile sırf şekil şemal diye...
Yatsa da bir iki sene sade bi ayak marşıyla çalışır ybr eminim.
Güvenebileceğin komplekssiz bir dost gibi...
-
13 Temmuz 2013, 02:18
#41327
cm_strider adlı üyeden alıntı
Aynen öyle sırf bu yüzden tercih ettim ybr'yi. Yaşım 35 oldu nerdeyse, artık uğraşmak
sıkıntı veriyor dertli mal ile sırf şekil şemal diye...
Yatsa da bir iki sene sade bi ayak marşıyla çalışır ybr eminim.
Güvenebileceğin komplekssiz bir dost gibi...
ybr ye 2 yıldır biniyorum sadece statör yaktı oda 1000 de 1(60tl) oluyormuş yoksa yolda bıraktığı görmedim ben
taş gibi yani
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
13 Temmuz 2013, 02:54
#41328
F54 adlı üyeden alıntı
ybr ye 2 yıldır biniyorum sadece statör yaktı oda 1000 de 1(60tl) oluyormuş yoksa yolda bıraktığı görmedim ben
taş gibi yani
Umarım bu kadar sıkıntısız bir marka/model daha bulursunuz kendinize...
Benim aklımda ybr'yi satarak ya da satmayarak bir cbr 250 var iki üç sene
sonrasına...Belki alternatiflerinize katarsınız, naçizane...
-
13 Temmuz 2013, 03:03
#41329
cbr bana gitmez ben ava balığa giderim yağmur çamur da cbr gitmez kibar motor bana uymaz ben hoyrat motor isterim
-
13 Temmuz 2013, 06:37
#41330
su devir olayi motorun verimi hakkinda iyi ipucu veriyor. ben petrol ofisinden benzin alinca 5.viteste 5500rpm de 70 km/h i goruyorum. shellden alinca 65 km/h i goruyorum.sizlerin devir durumu hiz orantisi nasil??
motor 7500 km de 2012 model
-
13 Temmuz 2013, 14:59
#41331
emircanizmir adlı üyeden alıntı
çok yawaş gitmişin kaplumbaga gibı
Yapacak bişey yok rodaj bitene kadar böyle :D
-
13 Temmuz 2013, 15:03
#41332
İnternette tüm aramalarıma rağmen, Esd'ler için bize teslim alırken verilen Türkçe
kullanım kılavuzunu bulamadım. Maksat, olmaz olmaz ama yolda kalma gibi bir durumda
kitabın artık neredeyse hepimizin cebinde duran pek akıllı cep telefonlarımızda
bulunması. Ya da benim gibi aklı esenti meraklıların cepten lazım olmasada okuyabilmeleri...
O yüzden eğer daha önce paylaşılmamışsa türkçe kitabı taratıp paylaşmayı düşünüyorum...
Paylaşılmışsa da link verebilirseniz sevinirim beyler...
-
13 Temmuz 2013, 16:23
#41333
Twin adlı üyeden alıntı
Abi şu benim dişli küçültme işine bir yorum yapmadınız valla :(
can kardeş ben senin durumun için bi akıl yüritiyim
http://www.gearingcommander.com/ şu siteye gir kendi ybr ni seç custom da 13 dişli yap devir hız olarak sana bilgi vericektir benim apache bi diş büyültcem önü oradan hızları ayarlıyorum.
Önü bir diş küçültmek tork u %7 artırır.
Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir
-
13 Temmuz 2013, 16:25
#41334
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
F54 adlı üyeden alıntı
şu
ybr yi çinliler le kıyaslıyorlar ya bende ona hasta oluyorum
bi
ybr çinli ile sadece max speed de kıyaslanır başka birşey de çinlinin kıyasa olamaz
yaw adamlar öyle motor yapmış dünya turu yapıyor 150000 km yol geziyor
hadi bi baba yiğit çıksın mondialle veya kanuni ile dünya turuna da göreyim kaç defa rektefe edecek
veya o yolu kaç motor değişerek tamamlayacak
Kullanmadan bilinmiyor abi. Gerçekten malzeme kalitesi,yol tutuşu vb faktörleri de göz önünde bulundurmak lazım. +10-15 km fazla top speed için macera aramaya gerek yok. Ama ybr,cbf,tvs gibi motorların 2.elde kredi kartına taksitle satış imkanı artarsa o zaman çoğu kişi tercihini bu motorlarda kullanacaktır. Çinlilerin bi artısı da kredi kartına 12-24 taksitle çok ucuza gelmeleri.
adameus adlı üyeden alıntı
su devir olayi motorun verimi hakkinda iyi ipucu veriyor. ben petrol ofisinden benzin alinca 5.viteste 5500rpm de 70 km/h i goruyorum. shellden alinca 65 km/h i goruyorum.sizlerin devir durumu hiz orantisi nasil??
motor 7500 km de 2012 model
Orjinal dişli ile 5.viteste
60 km/h = 5000 devir
70 km/h= 6000 .
80 km/h 6800
90 km/h 7800
110 km/h 9500
115 km/h 10000 böyle genelde.
cm_strider adlı üyeden alıntı
İnternette tüm aramalarıma rağmen, Esd'ler için bize teslim alırken verilen Türkçe
kullanım kılavuzunu bulamadım. Maksat, olmaz olmaz ama yolda kalma gibi bir durumda
kitabın artık neredeyse hepimizin cebinde duran pek akıllı cep telefonlarımızda
bulunması. Ya da benim gibi aklı esenti meraklıların cepten lazım olmasada okuyabilmeleri...
O yüzden eğer daha önce paylaşılmamışsa türkçe kitabı taratıp paylaşmayı düşünüyorum...
Paylaşılmışsa da link verebilirseniz sevinirim beyler...
Esd'yi bulamadım ama 2008 modelin kullanma kılavuzu mevcut. Çok fazla bir fark olacağını düşünmüyorum esd ile.
http://www.ybrclub.org/e_klavuz/ybr125.html
-
13 Temmuz 2013, 19:29
#41335
Uğur Ak adlı üyeden alıntı
eyvallah tesekkurler.. uzun yola ozellikle yazin cikiyorum genelde 80 ile gidiyorum. daha yuksek hizda kullanmak riskli geliyor. uzun yoldayim motor cok isinir falan diye dusunup uzun sure 100 ile gitmiyorum..arkadaslar sizce uygun guvenli hiz limiti yaz sicaginda uzun yolda nasil olmalidir??
-
13 Temmuz 2013, 20:34
#41336
su anda ben mola verdım yola cıkalı 175 km oldu ellerm falan uyustu yerune gorede basıyrm su anlık bı sıkıntı yok
-
13 Temmuz 2013, 21:14
#41337
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
adameus adlı üyeden alıntı
eyvallah tesekkurler.. uzun yola ozellikle yazin cikiyorum genelde 80 ile gidiyorum. daha yuksek hizda kullanmak riskli geliyor. uzun yoldayim motor cok isinir falan diye dusunup uzun sure 100 ile gitmiyorum..arkadaslar sizce uygun guvenli hiz limiti yaz sicaginda uzun yolda nasil olmalidir??
6500-7000 devir aralığı ideal bence. Tabi sağ şeritte bile sıkıştıran magandalar yüzünden stabil böyle gitmek zorlaşıyor zaman zaman.
-
14 Temmuz 2013, 01:03
#41338
Benim motor çok ısınıyor motora biniyorm 8-9 km gittinten sonra baya bi şıcak oluyo, motorun sıcaklığını ayağımda hissediyrm, durunca yüzüme bile vuruyo sıcaklık. bu kadar az yolda fazla sıcak olması normal mi? ne bilim motoru filan da zorlamıyorm :/ ?
-
14 Temmuz 2013, 02:39
#41339
bay S adlı üyeden alıntı
Benim motor çok ısınıyor
motora biniyorm 8-9 km gittinten sonra baya bi şıcak oluyo, motorun sıcaklığını ayağımda hissediyrm, durunca yüzüme bile vuruyo sıcaklık. bu kadar az yolda fazla sıcak olması normal mi? ne bilim motoru filan da zorlamıyorm :/ ?
Havalar ile de ilgili olabilir, ben de İzmir'de yüzüme vuracak kadar olmasa da
benzerini yaşıyorum. Rodaj ile de alakalı olabilir belki. Ben bazen biraz zorluyorum 9-10binlere kadar...
Bilen arkadaşlardan aydınlatıcı bir açıklama iyi olurdu...
-
14 Temmuz 2013, 12:04
#41340
bay S adlı üyeden alıntı
Benim motor çok ısınıyor
motora biniyorm 8-9 km gittinten sonra baya bi şıcak oluyo, motorun sıcaklığını ayağımda hissediyrm, durunca yüzüme bile vuruyo sıcaklık. bu kadar az yolda fazla sıcak olması normal mi? ne bilim motoru filan da zorlamıyorm :/ ?
zengin karışım olabilir.benzin hava ayarına bakmak lazım..benzin havadan fazla ise motor çok ısınır diye biliyorum..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 99 kullanıcı var. (0 üye ve 99 misafir)
Bu Konudaki Etiketler