Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Temmuz 2013, 01:28
#41301
F54 adlı üyeden alıntı
sukıtır alacağım
ya aprilla scarebo
yada yamaha xenter
Hayırlısı olsun abi. Benim konu hakkında bir yorumun varmı?
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
Reklamlar
-
12 Temmuz 2013, 01:30
#41302
yok güzel kardeşim yeni kasa racona ters
delikanlı adam renk ybr ye binmez
-
12 Temmuz 2013, 01:30
#41303
F54 adlı üyeden alıntı
beyler an itibari ile ybr yi satmış bulunuyorum yarın sabah satış ı yapıp yeni sahibine teslim edeceğim
seni çok özleyeceğim ybr
Hayırlı olsun abi.Bence Scarabeo daha önde gibi duruyor.Neredeyse 20 hp ve 200 cc.Ancak parçaları kötü.Tek kötü yanı da o
Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)
-
12 Temmuz 2013, 01:31
#41304
F54 adlı üyeden alıntı
yok güzel kardeşim yeni kasa racona ters
delikanlı adam renk ybr ye binmez
Abi öyle değil dişli değişimi hakkında bir şey yazdım yukarıda
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
12 Temmuz 2013, 01:34
#41305
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
F54 adlı üyeden alıntı
beyler an itibari ile ybr yi satmış bulunuyorum yarın sabah satış ı yapıp yeni sahibine teslim edeceğim
seni çok özleyeceğim ybr
Fatih abi hayırlı olsun,alan arkadaş çok şanslı vesselam.
Twin adlı üyeden alıntı
Cümleten Selamın Aleyküm. Herkese hayırlı ramazanlar dilerim. Bir sorum olucaktı sizlere.
12 kasa ybr kullanıyorum. Hız meraklısı değilim. Motor ne kadar kuvvetli olursa olsun 120-130 kadar yapsın fazlasını istemem. 131 bile yapmasın yani. Benim sevdiğim, istediğim şey tork. Yani gazı çektiğim zaman birden o hıza çıksın ama fazlasına gitmesin. Bu sebeble Ybr'min ön dişlisini 14'ten 13 dişliye düşürmeyi istiyorum. Şuanda 5. vites 6.500 devirde 80 km hız yapıyor tam olarak. O zaman da 7.000 gibi bir devirde o hızı yapar diye tahmin ediyorum. Motorun ömrüne çok bir etkisi olur mu? Motordan tek istediğim Tvs Apache gibi seri olması. Hız yapması önemli değil. Bu arada Ybr'nin orijinal dişlisi 14 dimi? Ben o şekilde biliyorum sizlerin fikirlerini alıp dişli değişimi yapıcak olursam yanlışlık olmasın.
Bu arada full depo ile max kaç km yol gidiyorsunuz? Benim motorum anormal derece de az yakıyor. Güzel bir şey ama sizlere de bir sormak istedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------
Fatih abi hayırlısı olur inşallah. Gönlünün de olan yeni aslan parçası nedir
Ben bu konuyu araştırırken, eğer dişli büyütülürse motor biraz daha zorlanacağı için motor ömrü daha çabuk biter diye bi kaç yorum okumuştum. Hatta ustama danışınca dişli büyütünce motor bariz zorlanır,gerek yok demişti.
Bu düşüncelerin tam tersi düşününce torkun artması motorun ömrüne bi zarar vermez diye çıkarım yapabiliriz. Önemli olan red line'a sokmamak.
Tabi bunlar kesin doğrudur demiyorum. Sadece okuduklarımdan,sorduklarımdan çıkarımlar. Yanlışsa doğrusunu bende öğrenmek isterim.
Yalnız scooter kullandığım dönemlerde baga ağırlıklarını arttırarak,viteslideki ön dişli değişimine benzer bir durum ortaya cıkartmıstık.
Misal 80 km/h'da 7000 devir çeviren motor,baga agırlıgı arttırıldıktan sonra 6000 devir çeviriyordu.
Bunun tek katkısı uzun yolda benzin ekonomisi oldu. Eksisi ise daha çabuk yıpranan kayış ve debriyaj balatası oldu.
-
12 Temmuz 2013, 01:37
#41306
Uğur Ak adlı üyeden alıntı
Ben bu konuyu araştırırken, eğer dişli büyütülürse motor biraz daha zorlanacağı için motor ömrü daha çabuk biter diye bi kaç yorum okumuştum. Hatta ustama danışınca dişli büyütünce motor bariz zorlanır,gerek yok demişti.
Bu düşüncelerin tam tersi düşününce torkun artması motorun ömrüne bi zarar vermez diye çıkarım yapabiliriz. Önemli olan red line'a sokmamak.
Tabi bunlar kesin doğrudur demiyorum. Sadece okuduklarımdan,sorduklarımdan çıkarımlar. Yanlışsa doğrusunu bende öğrenmek isterim.
Yalnız scooter kullandığım dönemlerde baga ağırlıklarını arttırarak,viteslideki ön dişli değişimine benzer bir durum ortaya cıkartmıstık.
Misal 80 km/h'da 7000 devir çeviren motor,baga agırlıgı arttırıldıktan sonra 6000 devir çeviriyordu.
Bunun tek katkısı uzun yolda benzin ekonomisi oldu. Eksisi ise daha çabuk yıpranan kayış ve debriyaj balatası oldu.
Böyle bir şey düşünüyorum. Motoru kullanması daha zevkli olur hem. Birde arkadaşım ya da babamla beraber binersem motora resmen ölüyor motor. Hiç bir zevk almıyorum.
Bu arada sizde ybr mi var? Bir depo ile kaç km yol yapıyorsunuz?
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
12 Temmuz 2013, 01:41
#41307
F54 adlı üyeden alıntı
beyler an itibari ile ybr yi satmış bulunuyorum yarın sabah satış ı yapıp yeni sahibine teslim edeceğim
seni çok özleyeceğim ybr
hayırlı olsun inşallah daha güzel bir motora sahip olurda ybr ni aramazsın
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
12 Temmuz 2013, 01:42
#41308
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Twin adlı üyeden alıntı
Böyle bir şey düşünüyorum. Motoru kullanması daha zevkli olur hem. Birde arkadaşım ya da babamla beraber binersem motora resmen ölüyor motor. Hiç bir zevk almıyorum.
Bu arada sizde ybr mi var? Bir depo ile kaç km yol yapıyorsunuz?
Evet bende de eski kasa ybr var. Çok sıkıstırınca 2.9 civarı yakıyor. Onun üstüne çok şükür çıkmadı daha. Sıkıstırmadan kastımda uzun yolda 105-115 km sürekli gidiş,şehir içi 8500 devir civarı vites değişimi, orjinal dişli ile.
-
12 Temmuz 2013, 01:53
#41309
Uğur Ak adlı üyeden alıntı
Evet bende de eski kasa ybr var. Çok sıkıstırınca 2.9 civarı yakıyor. Onun üstüne çok şükür çıkmadı daha. Sıkıstırmadan kastımda uzun yolda 105-115 km sürekli gidiş,şehir içi 8500 devir civarı vites değişimi, orjinal dişli ile.
Vites değişimlerini yol durumuna göre 7.500-8.500 devir gibi yapıyorum. Şimdi yazacağım benzin sarfiyatı 2 kişi 185 küsür kilo ile uzun yolda 90-120 hızları arasında yaptım. Benzin sarfiyatını tam 3 kere ölçtüm yanlışlık olmaması için. Toplam benzin olarak 12,5 litre yazdım çünkü İst'a evime geldiğimde hala yarım litreden fazla benzin vardı. Motoru yedeğe aldım 1 litre benzin ile 30-35 km yapıyor. Yani bir 30 km'si daha var. Bu durumda 706 km gibi bir yol yapıyorum 13 lt benzin ile. Motorum tamamen orijinal.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
12 Temmuz 2013, 02:23
#41310
Twin adlı üyeden alıntı
Vites değişimlerini yol durumuna göre 7.500-8.500 devir gibi yapıyorum. Şimdi yazacağım benzin sarfiyatı 2 kişi 185 küsür kilo ile uzun yolda 90-120 hızları arasında yaptım. Benzin sarfiyatını tam 3 kere ölçtüm yanlışlık olmaması için. Toplam benzin olarak 12,5 litre yazdım çünkü İst'a evime geldiğimde hala yarım litreden fazla benzin vardı. Motoru yedeğe aldım 1 litre benzin ile 30-35 km yapıyor. Yani bir 30 km'si daha var. Bu durumda 706 km gibi bir yol yapıyorum 13 lt benzin ile. Motorum tamamen orijinal.
http://n1307.hizliresim.com/1c/d/q59tz.png
Hesabınıza göre çok iyi yakıyor... Rodajınızla falan mı alakalı acaba?
-
12 Temmuz 2013, 02:43
#41311
cm_strider adlı üyeden alıntı
Hesabınıza göre çok iyi yakıyor... Rodajınızla falan mı alakalı acaba?
Ben rodajı 3.000 km olarak yaptım. Bu km'ye kadar motoru 10 kere bile sıkıştırmamışımdır belki. Motorum 2.900 gibi bir km'deyken uzun yol yaptım. Giderken yine sıkıştırmadım. Dönüşte yola çıktıktan 150 km sonra yavaş yavaş sıkıştırmaya başladım. 2 kişiydik birde o şekilde sadece yokuş aşağı sıkıştırdım hafif eğimli yolda bile zorlamamak adına gerekirse 1. vitese kadar düştüm. Sonrası durum böyle.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
12 Temmuz 2013, 02:45
#41312
egelim 43 adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun inşallah daha güzel bir motora sahip olurda ybr ni aramazsın
aga kısmet diyelim biraz daha güçlü birşeyler bakacağım
en az 20 25 beygir olursa daha güzel olur
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
12 Temmuz 2013, 02:59
#41313
F54 adlı üyeden alıntı
aga kısmet diyelim biraz daha güçlü birşeyler bakacağım
en az 20 25 beygir olursa daha güzel olur
ybr ye bi motor daha taksaydın 20 hp olurdu inşallah istediğin motora kavuşursun.
-
12 Temmuz 2013, 03:05
#41314
adem bakarsın salako cu olurum
2000 tl civarı 2.el alırım bi tane 2 sene gezerim gene satarımm
-
12 Temmuz 2013, 03:10
#41315
F54 adlı üyeden alıntı
adem bakarsın salako cu olurum
2000 tl civarı 2.el alırım bi tane 2 sene gezerim gene satarımm
olur niye olmasın? 250 cc daha iyi olur ama. Bende bi ihtimal önümüzdeki aya inazuma düşünüyorum
-
12 Temmuz 2013, 03:15
#41316
aga 250cc iyi güzelde ev aldık borç harç çok yani almasına bende alırım ama ...
ama sı var biraz daha küçük cc ile devam edeyim birkaç yıl sonra alayım diyorum kafa karışık yanii...
-
12 Temmuz 2013, 03:18
#41317
ybr iyiydi. Keşke satmasaydın.
-
12 Temmuz 2013, 03:19
#41318
PIERzig adlı üyeden alıntı
Dün Motul 15 -50 yağ kattırdım serviste Yamalube ile aynı fiyatmış 45 tl
Sübab sesi oluyormuş gibime gedi
yagın parası 25 tl. .45 tl ışçılıkle çok ya. Bende 10bın bakımına gdıcem kım bılır ne kadar tutucak
-
12 Temmuz 2013, 03:21
#41319
adem80 adlı üyeden alıntı
ybr iyiydi. Keşke satmasaydın.
aga yapacak birşey yok biraz değişik takılmak istiyorum
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
12 Temmuz 2013, 03:54
#41320
Abi şu benim dişli küçültme işine bir yorum yapmadınız valla :(
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 61 kullanıcı var. (0 üye ve 61 misafir)
Bu Konudaki Etiketler