Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
16 Kasım 2007, 23:43
#4101
Reklamlar
-
17 Kasım 2007, 11:00
#4102
[QUOTE=szr;865681]Esasında bende merak ediyorum ; duyduğum kadarı ile 2004 modellerin beygir gücü 2 hp kadar yüksekmiş şimdikilerden , ama ekzantrik sorunu falan bişeyler diyolar eski modeller için tam anlamadığım için yanlışta telafuz etmiş olabilirim ; 2.el ve uzun yol amaçlı düşünen biri olarak 2004 almak avantajlı mı yoksa yeni modellerde de bu 2 hp lik bi farkın önemi yok mudur;
Bence almısken yeni al eski motor 2 hp daha gçlü olabilir ama yas ve yamıs oldugu km yi göz önüne alman lazım ben 2004 kullandım, benim 2007 model ile arasında anlasılır bir performans almadım ayrıca benim motorun yeni olmasından , durma, yatırma ergonomi, sessizlik daha güzel sonucta 3 yıl var.
Vitesli motor vitesli araba kullanmak gibidir bir süre sonra otomatik olarak
vites değiştirmeyi yapıyorsun.Bence en önemlisi motoru bacaklarının arasına aldıgın için vitesli motorda hakimiyet her zaman scootera göre fazla, ayrıca kaldırım inmek çıkmak ço kolay benim ybr yi ben enduro gibi kullanıyorum.
Ayrıca durma ve yağmurlu havada scootera göre daha güvenli.
Uzun yolda kullanmaya gelince ben en uzun 900 km ye yakın yaptım ortalama 80-90-100 gittim ybr ile uzun yol yapacaksan ideal sürati 80-90 ne kendini ne de motoru üzüyorsun
Kendi görüşüm bu sürat yeterli bu sınıfta bu fiyata alınabilecek en iyi motor YBR . Senin beklentilerini fazlasıyla karşılar.
Özgür Ak / İzmir-Hatay
HONDA CBF 150 Simsiyah
-
17 Kasım 2007, 11:35
#4103
szr adlı üyeden alıntı
Bir de son bişey soracağım size ; 1.5 yıl otomatik kullandım ve kullanıyorum ; viteste hiç tecrübem yok ve Ybr yi daha çok vitesli motorları tecrübe etmek amacı ile almayı düşünüyorum ; vitesli motor daha mı çok zevk veriyor ve de şehiriçinde de hamallık oluşturuyor mu , özelliklede scooter dan vitesli motora geçen arkadaşların yorumlarını daha bi merak ediyorum ;
Ben de sizin gibi scooterdan sonra vitesli tecrübesi kazanmak için aldım YBR'yi. Benim scooterımda lastikler 16", motor da 15,5 hp'di. Buna göre sizin BWS'den sonra 18"'lik lastikler, kontrol ve konfor açısından önemli bir avantaj olacaktır. Vitesi ise hiç düşünmeyin. Manuel vitesli araba kullanıyorsanız, vitesli motorda ilk 20-30 dakika, kalkışlardaki debriyaj ayarına alışmakla geçer, daha sonra ise arabadaki kadar rahat vites değiştirdiğinizi göreceksiniz. Ayrıca vitesin manuel olması, istediğiniz yerde istediğiniz kadar güç kullanmanıza izin verdiği için, güç kontrolünü size bırakıp çok daha keyifli bir sürüş sağlıyor ve yakıt ekonomisine katkıda bulunuyor.
Vreon Krantulor
Okan Kılıç
Havada Karada Yurtta Cihanda itinayla uçulur :bestmt:
-
18 Kasım 2007, 00:14
#4104
Arkadaşlar bugün ön ampulu H4 ile değiştirdim.Buradan Babaçi dostuma çok teşekkür ederim.O'nun tavsiyesi ve denemesine binaen değiştirdim ve çok memnunum.Sonunda YBR'nin beni en rahatsız eden bu eksi durumunu da gidermiş oldum.Memnun olmayan herkese tavsiye ederim.
-
18 Kasım 2007, 00:39
#4105
Yeniçeri adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün ön ampulu H4 ile değiştirdim.Buradan Babaçi dostuma çok teşekkür ederim.O'nun tavsiyesi ve denemesine binaen değiştirdim ve çok memnunum.Sonunda YBR'nin beni en rahatsız eden bu eksi durumunu da gidermiş oldum.Memnun olmayan herkese tavsiye ederim.
yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.
gerçekten fazla para harcamadan biraz el emeği ile bir çok sıkıntımızı giderebiliriz.
bilgi paylaştıkça çoğalır
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
19 Kasım 2007, 12:24
#4106
Duslemek ve Vreon arkadaşlar bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim ; gözlerinize parmaklarınıza sağlık ; kazasız, belasız , mutlu sürüşler
-
19 Kasım 2007, 21:55
#4107
szr adlı üyeden alıntı
Esasında bende merak ediyorum ; duyduğum kadarı ile 2004 modellerin beygir gücü 2 hp kadar yüksekmiş şimdikilerden , ama ekzantrik sorunu falan bişeyler diyolar eski modeller için tam anlamadığım için yanlışta telafuz etmiş olabilirim ; 2.el ve uzun yol amaçlı düşünen biri olarak 2004 almak avantajlı mı yoksa
yeni modellerde de bu 2 hp lik bi farkın önemi yok mudur;
Bir de son bişey soracağım size ; 1.5 yıl otomatik kullandım ve kullanıyorum ; viteste hiç tecrübem yok ve
Ybr yi daha çok vitesli motorları tecrübe etmek amacı ile almayı düşünüyorum ; vitesli motor daha mı çok zevk veriyor ve de şehiriçinde de hamallık oluşturuyor mu , özelliklede scooter dan vitesli motora geçen arkadaşların yorumlarını daha bi merak ediyorum ; sonun da sonuncu bişey daha sorayım
uzun yol kullanan arkadaşlarım , bu motorun uzun yolda gidebileceği ortalama,optimum hız kaç km/s dir?
Hepinize Saygılar sevgili
Ybr kullanıcıları
Dostum YBR ile istediğin uzun mesafeler istediğin süratte gidebilirsin.O yorulmaz ama seni bilemem.Ben geçtiğimiz yaz Edirne-İskenderun-Artvin'e gittim ve döndüm.Artçılı ve ful yüklü olarak.Hiç bir sorun çıkartmadı.Ancaaak tatlı hızı 70-80'dir.80'den sonra motorun sesi değişiyor.Ben dönüşte İzmit'ten İstanbul çıkışına kadar sürekli 100,110-120 arası gittim.Hem yazın öğlen sıcağında.Banamısın demiyor.(Not:YBR şehir içinde daha süratli gidiyor.Bunda yoğun trafikte araçların rüzgarı engellemesi rol oynuyor).Skuturdan vitesliye geçmeyi düşündüğünü yazmışsın.Her iki tipin de artı ve eksileri var.Otomatik vitesli kullanmak her zaman daha kolay ve rahat.Skuturlar insanin üstünü başını yağmurdan çamurdan korur, bagaj sorunu yoktur.Kayışlı olduklarından zincir yağlama derdin yoktur.Ancak tekerleri küçük olduğu için yoldaki sarsıntıları çok hissettirirler.YBR'de bu sorun yoktur.Uzun yolculuklarda skuturlar çok yorucudur.Hele hele artçı için ızdıraptır.YBR'de bu sorun olmaz.Skuturların hava filtreleri çok sık temizlenmek istiyor.Özellikle toprak yollarda kullanırsan.YBR'de bu sıklıkta değildir.Skuturla her yere inip çıkamassın.YBR ile istersen dağlara çık, kaldırımlara in çık, sorun olmaz.Ben daha önce bir Hussar ve Piaggio kullandım.İmkanım olsa YBR'nin yanında bir de Vespa Piacciomun olması isterdim.20 yıllık motorculuk yaşamımda satmaktan pişmanlık duyduğum tek motor da Vespa Piacciodur.Selamlar, saygılar.
-
20 Kasım 2007, 11:13
#4108
Yeniçeri ; çok güzel açıklamışsın , bende uzun yolda ortalama kullanım hızını ve konforu merak ediyordum ; ayrıyeten gezi yazınıda okudum gerçekten taktir etmemek elde değil ; belki de bws yi bi kenarda tutup bir de Temiz 2.el Ybr düşünülebilir ; kusura bakmayın belkide topiğinizi meşgul ettim ; yardımcı olan olmayan herkese teşekkür ederim
-
23 Kasım 2007, 15:06
#4109
Selamlar. Arkadaşlar, YBR'ye xenon takan var mı? Bazı modelleri kullananların görüşlerini aldım ama, YBR'de deneyen var mı? YBR için özel avantaj/dezavantajlarını gören duyan bilen ? Benim aklıma yattı, bir kaç ay sonra taktırabilirim, görüşlerinizi bekliyorum.
Vreon Krantulor
Okan Kılıç
Havada Karada Yurtta Cihanda itinayla uçulur :bestmt:
-
23 Kasım 2007, 16:32
#4110
benım arkadasım taktırdı vreon kardes ve de guzel oldu dıyebılırım ama cokta gerek bısey deıl bence
-
24 Kasım 2007, 00:59
#4111
Özlemişim burayı .1 haftarım ybr me binmiyorum..
-
24 Kasım 2007, 01:08
#4112
sonix adlı üyeden alıntı
Özlemişim burayı .1 haftarım
ybr me binmiyorum..
eski dostlar unuttu diyordum burayı,hoşgeldin
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
24 Kasım 2007, 01:32
#4113
Hoşbulduk babaçi.
...............
-
24 Kasım 2007, 01:48
#4114
bunu bilen vardır...
axoyum adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ybr 125 leri model yılı olarak teknik anlamda ne farklılıkları var?
yani dış görünüş değilde motor frenler amortisör dişliler olarak fark varmı?
ya arkadaşlar ybr kullanıcıları gerçekten merak ettim ne farklar var?
-
24 Kasım 2007, 12:21
#4115
acil ihtiyactan satılık ybr 250
Arkadaslar benim durumum müsait olsa gözümü kırpmadan alırım
2007 model 800 km de ybr 250 ilgilenenler olursa bana ulaşşsın
motorun yerini biliyorum 6500 cok iyi 0 motor.
http://www.sahibinden.com/yamaha_ybr...XQQdisplayitem
Özgür Ak / İzmir-Hatay
HONDA CBF 150 Simsiyah
-
24 Kasım 2007, 16:02
#4116
duslemek adlı üyeden alıntı
Param olsaydı gider alırdım vallahi çok iyiymiş.
axoyum adlı üyeden alıntı
ya arkadaşlar ybr kullanıcıları gerçekten merak ettim ne farklar var?
2004 ve öncesinde egsoz gazı dönüşüm sistemi ve katalizör yok sonraki modellerde var bu kadar biliyorum.
-
24 Kasım 2007, 21:31
#4117
axoyum adlı üyeden alıntı
ya arkadaşlar ybr kullanıcıları gerçekten merak ettim ne farklar var?
2004 lerin kafa granajı yarasa tipi tabir edilenden ve 12 beygir güç üretiyor
bazı 2005 modellerdede eski tip granaj mevcut . 2006 lar avrupa standartları gereği 10 beygir
duslemek adlı üyeden alıntı
ilk ikinci ele düşen bu galiba hakkaten temiz motormuş. cbf250 almayı düşünenlere duyurulur
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
25 Kasım 2007, 17:23
#4118
YBR 125 service manual nereden bulabilirim?
babaçi verdiğin cevap için teşekkür ederim
sitede ve nette o kadar aramama rağmen ybr 125 için service manual kitabçığı bulamadım user manuel var ama service manuel olan varsa linki verebilrimi acaba?
-
25 Kasım 2007, 17:40
#4119
babaçi adlı üyeden alıntı
2005 ve 2006 lar avrupa standartları gereği 10 beygir
Merhaba babaçi
2006 ve sonrası üretimler 10 beygir olarak çıkmıştır.
zira 1 şubat 2006'da aldığım ybr (2005 üretimi) 12 beygirdir.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
25 Kasım 2007, 18:18
#4120
Gültekin adlı üyeden alıntı
Merhaba babaçi
2006 ve sonrası üretimler 10 beygir olarak çıkmıştır.
zira 1 şubat 2006'da aldığım
ybr (2005 üretimi) 12 beygirdir.
yukarudaki yazımı editledim
işte forumun sevdiğim yanı
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 351 kullanıcı var. (0 üye ve 351 misafir)
Bu Konudaki Etiketler