Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #40901

    Üyelik
    14 Mart 2013
    Şehir
    İzmir - Bornova
    Alıntı rapsy_09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybalci : Geçmiş olsun dostum.Sana birşey olmaması sevindirici ama sıfır aldığın motorun başına böyle şeyler gelince insan üzülüyor.Herşeyde bir hayır vardır diyelim.

    PIERzig:Hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin.
    sorma kardeşim ya. içim gitti resmen.

    bugün gösterdim servisine. ön takım oynamış biraz. sağ ayna ve sol debriyaj kolu haricinde hiç bir sorun yokmuş motorda. ybr nin bu huyunu seviyorum. düşse bile koruyor kendini. koruma demiri tabi çok iş görüyor. sinyal lambası yerinden çıkmıştı mesela öyle üretim olmasa kırılacaktı.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #40902
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Alıntı TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    seni kimse tanımazz... birde eskiler tanır demiş..

    adamım nbr nasılsın...
    Vayy Ramçoo sen de burda mısın
    Sedat yok yalım, ybr250ci olunca tabi....

    rapsy_09 teşekkurler kardeş

  3. #40903

    Üyelik
    22 Nisan 2011
    Arkadaşlar 2009 ybr mi satarak.2012 model esd aldım.almaz olaydım.2011 yılında sıfır alıpta tekleme problemi yaşadığım ve satmak zorunda kaldığım cbf 150 imde ki sıkıntının aynısı bunda da var.sanırım bu vakumlu karbüratörden kaynaklanıyor.motor düz yolda 6.000 devirin üzerinde adeta gaz kesip kapaklanıyor,boğula boğula,tekleye tekleye gidiyor.ybr sinde başına gelen sorunu çözen varsa yardım rica ediyorum.

  4. #40904

    Üyelik
    14 Mart 2013
    Şehir
    İzmir - Bornova
    Alıntı tamertezel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 2009 ybr mi satarak.2012 model esd aldım.almaz olaydım.2011 yılında sıfır alıpta tekleme problemi yaşadığım ve satmak zorunda kaldığım cbf 150 imde ki sıkıntının aynısı bunda da var.sanırım bu vakumlu karbüratörden kaynaklanıyor.motor düz yolda 6.000 devirin üzerinde adeta gaz kesip kapaklanıyor,boğula boğula,tekleye tekleye gidiyor.ybr sinde başına gelen sorunu çözen varsa yardım rica ediyorum.
    yağı kalın koymuşlar sanırım. bende 15w50 koydular yağı kapaklanma sorunu yaşadım ama 6000 değil 4000 devirlerde. bunu sadece ilk çalıştırırken gaz vererek çalıştırıp boşta 7000 devrin üzerine çıkmasını sağlayarak aştım. ilk öyle çalıştırınca artık sorun yapmıyor.

    yağdan olduğuna ben de emin değilim gerçi de öyle tahmin ediyorum çünkü yağ değişiminden sonra yaşamaya başladım sorunu.

  5. #40905
    mehmettayfur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Artık yok
    [QUOTE=bekir.altin;3044753]verdiğin bilgiler için teşekkürler[COLOR="Silver"]

    Birşey değil arkadaşım.
    bekir.altin bunu beğendi.

  6. #40906

    Üyelik
    22 Nisan 2011
    yok dostum benim yag 10w40 motorda daha sıfır sayılır 3500 km de.benim tahminim bu yeni nesil vakumlu karbüratörlerin bir puştluğu.
    Alıntı ybalci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yağı kalın koymuşlar sanırım. bende 15w50 koydular yağı kapaklanma sorunu yaşadım ama 6000 değil 4000 devirlerde. bunu sadece ilk çalıştırırken gaz vererek çalıştırıp boşta 7000 devrin üzerine çıkmasını sağlayarak aştım. ilk öyle çalıştırınca artık sorun yapmıyor.

    yağdan olduğuna ben de emin değilim gerçi de öyle tahmin ediyorum çünkü yağ değişiminden sonra yaşamaya başladım sorunu.

  7. #40907
    S.Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    2013 Simsiyah CBF 150
    Alıntı tamertezel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 2009 ybr mi satarak.2012 model esd aldım.almaz olaydım.2011 yılında sıfır alıpta tekleme problemi yaşadığım ve satmak zorunda kaldığım cbf 150 imde ki sıkıntının aynısı bunda da var.sanırım bu vakumlu karbüratörden kaynaklanıyor.motor düz yolda 6.000 devirin üzerinde adeta gaz kesip kapaklanıyor,boğula boğula,tekleye tekleye gidiyor.ybr sinde başına gelen sorunu çözen varsa yardım rica ediyorum.

    Ah Ahh nerde eski ybrler, titanlar millet çok arayacak eski motorları.

  8. #40908
    nexcom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    yamaha ybr esd 2012
    Usta bende de 2012 ybr var aynı sorun vardı benzin bitiyomuş gibi motor teklerdi gaz yemezdi ama şimdi yer uçağı oldu motorum ustan ayar çekti karbiratöre yani anca öyle düzeldi yoksa motor beni deli ediyodu gitmiyodu resmen

  9. #40909

    Üyelik
    21 Nisan 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 esd
    motorum rodajdan çıktı 1000 bakımını yaptırdım şimdi motoru açmak için yüksek devirdemi kullanmam lazım önerileriniz neler?

  10. #40910
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı S.Orhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ah Ahh nerde eski ybrler, titanlar millet çok arayacak eski motorları.
    Hayırdır salim abi titan mı lazım ?
    Ne iştir titan yok diyon BMW bakıyon makara mı yapıyon bizle
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  11. #40911
    bekir.altin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2013
    Şehir
    İZMİR/Menderes
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 ESD 13
    benim bildiğim bu kısımdan sonra tam tersini yapıcaksın. Şöyle ki rodaj döneminde 7000 devir/dk nın üstüne çıkmayacaktın, ani hareketlerden kaçınıp motoru zorlamayacaktın. Rodajdan çıktıktan sonra da 4000 devir/dk nın altına düşmeyeceksin ve ara sıra anlık yüksek hızlara çıkacaksın tabi o yüksek hızında sınırları war 10000 devırı gecmeden.

  12. #40912
    S.Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    2013 Simsiyah CBF 150
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırdır salim abi titan mı lazım ?
    Ne iştir titan yok diyon BMW bakıyon makara mı yapıyon bizle

    Benim işime şeytanın bile aklı ermiyor şu sıralar.360 derece fırıldak gibi dönüyorum.Tamamen duygusal davranıp (maddi açıdan) her an değişik A-B-C planlarım devreye giriyor.Nihai bir sonuca ulaşamadım daha ama eleğin gözeneklerini biraz daha ufalttım.Daha ince elemem gereken konular var.

  13. #40913

    Üyelik
    02 Nisan 2012
    Şehir
    46
    Motosikleti
    ENDURO
    Yamaha RX lerin yakıt tüketimi nasıldır? Gönlüm illa 2 zamanlı istiyor Son motorum 2 zamanlı Alman Mali Efsane MZ di ..

  14. #40914
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı S.Orhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim işime şeytanın bile aklı ermiyor şu sıralar.360 derece fırıldak gibi dönüyorum.Tamamen duygusal davranıp (maddi açıdan) her an değişik A-B-C planlarım devreye giriyor.Nihai bir sonuca ulaşamadım daha ama eleğin gözeneklerini biraz daha ufalttım.Daha ince elemem gereken konular var.
    sen oaraya e d f planları da ekle
    bak yarın akşam sapanca da mangal var sonra haber etmiyonuz deme
    gelmezsen bir daha davet etmeyiz haberin olsun
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  15. #40915
    S.Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    2013 Simsiyah CBF 150
    Alıntı SİMSON adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha RX lerin yakıt tüketimi nasıldır? Gönlüm illa 2 zamanlı istiyor Son motorum 2 zamanlı Alman Mali Efsane MZ di ..
    İki zamanlı motorların bakım ücretleri ve basit motor olduklarından motor parçalarının az olması neticesinde işletme maliyetleri açısından ekonomiktirler.
    Ama yakıt sarfiyatı olarak 4 zamanlı motorlara göre biraz fazla yakarlar.Fakat çok devirli olduklarından seridirler.
    Eski nesil 2 zamanlı motor kalmadığından yeni modellerde yağı benzine kendi otomatik karıştırır.Bu nedenle motordan her daim randıman alırsınız.Eski nesillerde yağı benzine önceden karıştırdığın için yağ oranını tam ayarlayamadığından motorlarda düzensiz bir çalışma olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------

    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen oaraya e d f planları da ekle
    bak yarın akşam sapanca da mangal var sonra haber etmiyonuz deme
    gelmezsen bir daha davet etmeyiz haberin olsun

    Davetine sevindim.Ama mümkünse beraber gidelim.Telimi vereyim bir daha 0506 939 83 06

  16. #40916
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    yaw ben çalışıyom geç gelebilirim sakarya sayfasını takip et

  17. #40917

    Üyelik
    14 Mart 2013
    Şehir
    İzmir - Bornova
    ktm duke 200 e geçicem sanırım

  18. #40918
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Bugün motosikletimin muayenesini halletim,hava filtresini temizledim,zincirini yağladım. Şimdi bi de tur camı bekliyorum,gelsin artık uzun yollar beni bekler. Şehir içi gezmekten daralmıştım. Bakalım uzun yolda nasıl bizim capon

  19. #40919
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Alıntı tamertezel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 2009 ybr mi satarak.2012 model esd aldım.almaz olaydım.2011 yılında sıfır alıpta tekleme problemi yaşadığım ve satmak zorunda kaldığım cbf 150 imde ki sıkıntının aynısı bunda da var.sanırım bu vakumlu karbüratörden kaynaklanıyor.motor düz yolda 6.000 devirin üzerinde adeta gaz kesip kapaklanıyor,boğula boğula,tekleye tekleye gidiyor.ybr sinde başına gelen sorunu çözen varsa yardım rica ediyorum.
    Bu sorun geçen gün ben de de oldu 4000 5000 devir arası oldu ama motor daha 100 km de daha rodajı tamamlayamadım plakayı çıkaramadıgımdan işten hastalıktan kilometre yapamıyorum bi türlü
    Tekleme sorunu büyük ihtimal karbüratördendir

  20. #40920
    S.Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    2013 Simsiyah CBF 150
    Alıntı Uğur Ak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün motosikletimin muayenesini halletim,hava filtresini temizledim,zincirini yağladım. Şimdi bi de tur camı bekliyorum,gelsin artık uzun yollar beni bekler. Şehir içi gezmekten daralmıştım. Bakalım uzun yolda nasıl bizim capon
    halis mulis capon değil maalesef motorlarımız kendi kendimizi bari kandırmayalım.caponların izniyle ve gözetimiyle bi başka çekik gözlüler yapıyorlar.(çin çin)


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 94 kullanıcı var. (0 üye ve 94 misafir)

Bu Konudaki Etiketler