Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Mayıs 2013, 22:25
#40721
jawen_123 adlı üyeden alıntı
Arkadaş ne ybr ymiş ya . O kadar övdüğümüz motor bırakmıyor beni. 1-2 saat gezeyim diye çıkıyorum bir bakıyorum 80-100 km olmus hemen sayac mı hızlı yoksa ben mı cok gezıyorum anlamıyorum
Benimde ybr zevkimi depreştirdin şimdi.İlk defa bi ybr sahibi oldum binmeye doyamadan müşteri çıktı satmak zorunda kaldım.
Reklamlar
-
16 Mayıs 2013, 23:48
#40722
Rüzgarlı adlı üyeden alıntı
slm herkese. 2012 Ybr 125 esd motosikletimi 0km almış ilk depomu fullemiş (depo içine bakınca görülen delikli demir üstüne çıkan benzin) ve başlamıştım kullanmaya. ana depo bittiğinde 463 km de idim ve yedeğe geçmiştim. Dün itibarı ile 570. km de ani bir gaz yememe ve motor stop. depoyu tekrar aynı yerine fulledim ve sonuçlar :59,49 tl lik benzin aldı. benzin litresi 4,52 tl den tam 13,16 lt. buda 1km de 10,4...... kuruş demektir. yada başka ifade ile 1 litre ile 43,31 km gidiyor bu alet. kabaca uzun yol kısa yol yarı yarıya ve devir 5-6 bin arası kullanıldı hepsi rodajdan
yedek depo da tam 3 müş ve hepsini kullanabiliyoruz içinde kalmıyor muş benzin .
bakalım rodaj sonrası daha da düşecek mi sizin deneyimleriniz varsa merak etmekteyim hadi iyi forumlar
Slm kardesim valla helal olsun sana bi su yakit isini bem yapamadim benzini bugun fulledim gecen 63 tl lik yakit aldim 380 km yol gittim yedege dustu devirde 6000 de vites gecisi yapiyorum motor 7500 km de.
-
17 Mayıs 2013, 00:03
#40723
murat koksal adlı üyeden alıntı
Slm kardesim valla helal olsun sana bi su yakit isini bem yapamadim benzini bugun fulledim gecen 63 tl lik yakit aldim 380 km yol gittim yedege dustu devirde 6000 de vites gecisi yapiyorum motor 7500 km de.
benimkide kullanıma göre 380 430 arası yapıyordu çokta anormal değil yakıt
-
17 Mayıs 2013, 00:09
#40724
murat koksal adlı üyeden alıntı
Slm kardesim valla helal olsun sana bi su yakit isini bem yapamadim benzini bugun fulledim gecen 63 tl lik yakit aldim 380 km yol gittim yedege dustu devirde 6000 de vites gecisi yapiyorum motor 7500 km de.
Çok yakıyor seninki, hesabında bir yanlışlık olmasın, 63 liralık benzin alman için nerdeyse deponun bitmesi lazım.
Yedeğe düştükten sonra yakıt aldığımda 10 küsür lt anca alıyor depo, 400 km civarı gidiyor oda.
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
17 Mayıs 2013, 01:23
#40725
evet beyler eski kasa da o km lerde yedeğe geçer bende 9.5lt benzin ile 380 400 arası geziyorum
geçen akşam bir daha sevdim bu motoru arkadaş lastik patlasa bile yolda bırakmadı 4km yolu getirdi tubeless in gözünü seveyim iç lastikli gezen arkadaşlara da tek tavsiyem lastiklerini değiştirip tubeless yaptırmaları dır
yanlız şöyle de bi durum ybr nin jantlar aluminyum olmadı için çiziliyor ben boya yapacaktım baktımki tekrardan çizilecek yapmadım bundan sonra ki motorum aluminyum jant lı olacak çizik jant ta olsa bile sevmiyorum
ha birde şöyle bi durum var eğer lastiğiniz patlarsa bisikletçide yaptırmayın bu işlerin erbabı olan latikçilere gidin onlar jant ı hiç zedelemeden hallediyor
benim motorun eski sahipleri hep bisikletçilerde yaptırmış
-
17 Mayıs 2013, 01:32
#40726
F54 adlı üyeden alıntı
evet beyler eski kasa da o km lerde yedeğe geçer bende 9.5lt benzin ile 380 400 arası geziyorum
geçen akşam bir daha sevdim bu motoru arkadaş lastik patlasa bile yolda bırakmadı 4km yolu getirdi tubeless in gözünü seveyim iç lastikli gezen arkadaşlara da tek tavsiyem lastiklerini değiştirip tubeless yaptırmaları dır
yanlız şöyle de bi durum ybr nin jantlar aluminyum olmadı için çiziliyor ben boya yapacaktım baktımki tekrardan çizilecek yapmadım bundan sonra ki motorum aluminyum jant lı olacak çizik jant ta olsa bile sevmiyorum
ha birde şöyle bi durum var eğer lastiğiniz patlarsa bisikletçide yaptırmayın bu işlerin erbabı olan latikçilere gidin onlar jant ı hiç zedelemeden hallediyor
benim motorun eski sahipleri hep bisikletçilerde yaptırmış
aynen benim bi kere lastik değişimi için söktüler heryeri çizildi jantın sinir bozucu bir durum
-
17 Mayıs 2013, 01:37
#40727
F54 adlı üyeden alıntı
evet beyler eski kasa da o km lerde yedeğe geçer bende 9.5lt benzin ile 380 400 arası geziyorum
geçen akşam bir daha sevdim bu motoru arkadaş lastik patlasa bile yolda bırakmadı 4km yolu getirdi tubeless in gözünü seveyim iç lastikli gezen arkadaşlara da tek tavsiyem lastiklerini değiştirip tubeless yaptırmaları dır
yanlız şöyle de bi durum ybr nin jantlar aluminyum olmadı için çiziliyor ben boya yapacaktım baktımki tekrardan çizilecek yapmadım bundan sonra ki motorum aluminyum jant lı olacak çizik jant ta olsa bile sevmiyorum
ha birde şöyle bi durum var eğer lastiğiniz patlarsa bisikletçide yaptırmayın bu işlerin erbabı olan latikçilere gidin onlar jant ı hiç zedelemeden hallediyor
benim motorun eski sahipleri hep bisikletçilerde yaptırmış
Ben bisikletçi olduğum için şimdi çok üzüldüm.Fatih bir gezide yolda kalırsan elimi sürmeyecem haberin olsun.Bisikletçi düşmanı seni.
-
17 Mayıs 2013, 01:53
#40728
F54 adlı üyeden alıntı
evet beyler eski kasa da o km lerde yedeğe geçer bende 9.5lt benzin ile 380 400 arası geziyorum
geçen akşam bir daha sevdim bu motoru arkadaş lastik patlasa bile yolda bırakmadı 4km yolu getirdi tubeless in gözünü seveyim iç lastikli gezen arkadaşlara da tek tavsiyem lastiklerini değiştirip tubeless yaptırmaları dır
yanlız şöyle de bi durum ybr nin jantlar aluminyum olmadı için çiziliyor ben boya yapacaktım baktımki tekrardan çizilecek yapmadım bundan sonra ki motorum aluminyum jant lı olacak çizik jant ta olsa bile sevmiyorum
ha birde şöyle bi durum var eğer lastiğiniz patlarsa bisikletçide yaptırmayın bu işlerin erbabı olan latikçilere gidin onlar jant ı hiç zedelemeden hallediyor
benim motorun eski sahipleri hep bisikletçilerde yaptırmış
Tubeless lastik can ya benim tekere 3cmlik sunta vidası batmıştı yolda hiç farketmedim, sabah gördüğümde inmişti tekerin havası.
Jant işide, ben lastikleri değiştirirken söktüm tekerleri lastikçiye getirdim, çırak tuttu kamyon jantının üzerine koyup değiştircekti dedim "Dur, çizmeden yapabilirsen yap yoksa ustan yapsın", ustası yaptı ama yine kenarlarda levye izi oldu hafif, hala duruyor bir ara sprey boyayla rötüş yapacağım.
---------- Post added at 00:53 ---------- Previous post was at 00:47 ----------
S.Orhan adlı üyeden alıntı
Ben bisikletçi olduğum için şimdi çok üzüldüm.Fatih bir gezide yolda kalırsan elimi sürmeyecem haberin olsun.
Bisikletçi düşmanı seni.
Salim abi sende hoş geldin aramıza, resmen tanışmadık ama memnun oldum.
Bisikletçilere bir garezimiz yok, şu üç kağıtçı motorculara tavız sadece
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
17 Mayıs 2013, 01:56
#40729
S.Orhan adlı üyeden alıntı
Ben bisikletçi olduğum için şimdi çok üzüldüm.Fatih bir gezide yolda kalırsan elimi sürmeyecem haberin olsun.
Bisikletçi düşmanı seni.
abi ben bisikletçi düşmanı değilim işi ehline yaptırmak hem daha iyi olur hemde daha temiz
şimde bende cross motor olsa akort için de sana gelirim yani
behçet sprey boya sıkma tazikli su vurduğunda atar ama zımpara yapıp boya yapıp vernik te atarım diyorsan olur yoksa hiç bızıklama öyle kalsın
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
17 Mayıs 2013, 01:57
#40730
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Tubeless lastik can ya benim tekere 3cmlik sunta vidası batmıştı yolda hiç farketmedim, sabah gördüğümde inmişti tekerin havası.
Jant işide, ben lastikleri değiştirirken söktüm tekerleri lastikçiye getirdim, çırak tuttu kamyon jantının üzerine koyup değiştircekti dedim "Dur, çizmeden yapabilirsen yap yoksa ustan yapsın", ustası yaptı ama yine kenarlarda levye izi oldu hafif, hala duruyor bir ara sprey boyayla rötüş yapacağım.
Eğer kendi lastiğimizi kendiniz sökemiyorsak vay halimize, hiç bir lastikçinin teknik çalışarak itinayla lastik söktüğünü görmedim ben.Jantlarımızın çizilmesi muhtemel.Dua edelimde sökerken lastiği kanala düşürürken çekiç balyoz kullanmasınlar.Jantlarımızın yamulma riski bile var.
Len fatih espri yaptım herkes işini yapacak tabiiki
-
17 Mayıs 2013, 11:51
#40731
Slm herkese. Teşekkürler Murat köksal. Yapmayayım desem de bu benzin hesabına merak var bende içten içe en iyisi detaylı yapayım keyfini çıkarayım O zaman eski kasa ybr lerle 2010 ve sonrası modellerde uygulanan karbüratör ile % 15 lik bir yakıt tasarrufu oluşmuş diyebiliriz. eskiler 400 yeniler 460 gidiyor aynı yakıtla. yine de çok hesaplı.
Bana Ankara'da her türlü motosiklet kıyafet kask mont eldiven bot vs bulabileceğim yerleri söyleyebilir misiniz. yada uygun fiyatlı internet sitelerini . Yamaha nın kendi ekipmanlarını nereden bulabiliriz mesela siyah ybr me uygun kıyafet takım oluşturmak istiyorum renkleri uygun olsun
bir de topcase meselesi var aklımda. Topcase takılmasını tavsiye edermisiniz artısı eksisi neler ve de alırsak Kask mont eldiven elde kalıyor bir topcase bunları içine alabiliyor mu?
teşekkürler iyi forumlar
-
17 Mayıs 2013, 13:32
#40732
Arakdaşlar bir söylentimidir yoksa gerçekmidir birde ustalarından duyalım istedim... Şimdiki YBR ler eskisi gibi sağlam değil diye defalarca duymuşluğum var peki sizin güvendiğiniz en iyi sağlam model dediğiniz hangi yılın serileridir ?
-
17 Mayıs 2013, 13:49
#40733
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Eski kasaların yedek depoları kaç litre arkadaşlar? **2006 model
Elimde iki kitapcık var motosikletin. Birinde 1,4 litre yazıyor,diğerinde 3,0 litre.
Hep kafam karışıyor bu yüzden benzin hesaplamalarında.
-
17 Mayıs 2013, 14:55
#40734
Uğur yedek depo 2.6 Lt re ana depo 9.6
yESEVİ evet yeni ybr Ler bilindiği ve söylendiği üzere biraz dandik ama motor aksamı değill
-
17 Mayıs 2013, 15:37
#40735
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
F54 adlı üyeden alıntı
Uğur yedek depo 2.6 Lt re ana depo 9.6
Eyvallah abi cok tesekkür ederim.
-
17 Mayıs 2013, 16:30
#40736
F54 adlı üyeden alıntı
Uğur yedek depo 2.6 Lt re ana depo 9.6
yESEVİ evet yeni ybr Ler bilindiği ve söylendiği üzere biraz dandik ama motor aksamı değill
Peki bu yeni ybr lerimizin dandik olan kısımları nelerdir ? neyine dikkat etmek lazım alırsak sıfır yerine eski kasamı almalıyız ne yapmalıyız yyoksa tipi için apaçimi alalım :/
Ne Adamlar gördüm Altında Motor Yok. Ne Motorlar Gördüm Üzerinde Adam Yok.....
-
17 Mayıs 2013, 18:27
#40737
Arkadaşlar motorum satılıktır.Temiz,orjinal uzay kafa,city hastalarına duyrulur.forum dan alıcılara kredi kartı kolaylığıda yapılır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-orjinal-ybr-city.boyle-temizi-kalmadi-124038474/detay/
-
17 Mayıs 2013, 18:29
#40738
-
17 Mayıs 2013, 18:43
#40739
kaza değişen kesinlikle yoktur.ben 2013 ünü aldım ondan satıyorum.fakat maddi sıkışıklığım olmasa kesinlikle satmam bunun tadı gidişi F54 arkadaşımın dediği gibi bir başka.
ayrıca 2013 sıfır motorumda sabit hızda gaz kesip tekliyor:(
-
17 Mayıs 2013, 20:34
#40740
selamlar .
bugün lodosta motor brandanın şişmesi ile yana devrildi.sol basamak lastiği ve sol kuyruk karenajında hasar var.koruma demirleri allahtan.kırık yok ama oradaki kalkan boya benim gözüme takılır duru artık..bulabileceğim bir yer var mı netten .orjinal v.s
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)
Bu Konudaki Etiketler