UĞUR sen şimdi nette parça aradığın kadar izmitte parçacıları da geziyorsundur
gezerken depo kılıfı da sor
eğer bulursan adresi bana ver koray a aldırayım bana getirsin
ok kırmızı ve pahalı olmasın
UĞUR sen şimdi nette parça aradığın kadar izmitte parçacıları da geziyorsundur
gezerken depo kılıfı da sor
eğer bulursan adresi bana ver koray a aldırayım bana getirsin
ok kırmızı ve pahalı olmasın
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Arkadaşlar ybr esd si olupta eski kasa karbiratör taktıran varmı varsa ne gibi değişiklikler var acele cevap verirseniz çok mutlu olurum yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler şimdiden
Merhaba arkadaşlar küçük bir sorum var motor ısınınca rolantinin yükselmesi normal mi acaba? Bİraz önce 60 km yol geldim rolanti 12 -13 civarında çalışıyor normal mi bu?
normal değer zaten 1000 ile 1500 arası
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
İyi geceler arkadaşlar.
Motoruna hava ayarı yaptıran var mı aranızda?
Bir kaç sorum olacakta.
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
benim arka jantta sorun var galiba hava vuruyorum 2 kişi binince 2dakkada azalıyor ufak bir çıkıntıda jant vuruyor çatırtı geliyor lastik yeni önceki lastiktede böyleydi yine böyle neden olabilir
şu soğukken çalışma muhabbetiyle ilgili, motor ilk çalışıyor fakat jikle açık olsa bile biraz çalışıp stop ediyor ve boğuluyor haliyle sonra çalıştırmak daha zor oluyor, tecrübeli biri hava ayarı yaptır dedi, gerçekten bu durumu etkiler mi hava ayarı? Motorun gidişine bir sorun yok düzde 115 sabit...
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
Etkiler elbette. Öncelikle bujiyi sök, kahverengimsi değil de siyahsa, karbüratörün zengin karışım yapıyordur ve gerçekten hava ayarın bozuktur, boğulmayı bu yüzden yapıyordur. Hava ayarı yaptır, sorun hala devam ediyorsa karbüratörün temizliğine de bakmak gerekir. Belki "yeni motor ne gerek var" diye düşünebilirsin ancak; pis benzin veya hava filtresine rağmen kaçabilen zerrecikler karbüratördeki hava kanallarının en dar yerinde toplanabiliyor..
Benim normalde 10un altında 0.8 civarında çalışıyor. ısınınca 12 falan oluyor.Dikkatimi çekti herkeste aynıysa sıkıntı yok ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:24 ----------
En fazla 13 oluyor daha artmıyor şükür.
Teşekkürler herkese yorumları içi internetten vereceğim siparişi gelişmeleri buradan da paylaşırım. İyi günler herkese.
kitapçıkta 1500 yazıyor sizinki çok düşük
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-4500-kmde-kaza-devrilme-yok-servis-bakimli-122514138/detay/
hala satılık 3400 verdiler vermedim
Karbüratör de pislik yoktur, benim dediğim sadece soğukken çalıştırırken, devamlı gaz vermek filan istiyor ya onu çözmek için bakalım, şimdi bulunduğu konumu işaretleyim de sağa sola biraz çevirerek deneyim bakalım ne yapacak?
Sağol
---------- Post added at 16:19 ---------- Previous post was at 16:16 ----------
Evet çok düşük, çok düşük olması da zararlı imiş, parçalara fazla güç bindiriyormuş, 1300- 1500 devir arası olması gerekiyor diyor kitapçıkta
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
Sen ayarlarsın onu ya çok basit.
Karbüratörün yanında gaz verince dönen bir çember gibi bir şey var, gazı bırakınca ona dayanan vida işte o, ayarı elinle az sık devrini ayarla o kadar.
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
Motorda yeniyim hocam o yüzden pek bilmiyorum tarife göre yapmaya çalışayım
Bende yeniyim hocam, arka tekeri söküp takıp zincir ayarını bile yapıyorum, bunlar basit şeyler yaparsınız
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
Şu an bu konu içerisinde 286 kullanıcı var. (0 üye ve 286 misafir)