Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
15 Nisan 2013, 16:02
#40281
Reklamlar
-
15 Nisan 2013, 16:39
#40282
Rüzgarlı adlı üyeden alıntı
SLM arkadaşlar. Cumartesi günü yeni ybr mi getirdim. Gayet zevkli bir yolculuk yaptım hava da nefis idi. Oradan kendime Astone GT0 siyah beyaz kask venom mavi dört mevsim mont yamaha fular , venom dizden oynar diz koruma birde yazlık açık parmak kırmızı eldiven, motora da far ve motor koruma demirleri taktırdım. 700 tl ona harcadım ama değdi yolda soğuk rüzgar hissetmedim bile. bu arada top case taktırmadım rüzgar çok etkiler diye ama kask mont elde kalıyor çıkarınca sizce taktırmalımıyım ve tavsiyeniz varmı marka küçük büyük?
rodaj meselesinden dolayı 5-6 bin arası kullandım ilk 150 km 50 60 70 km civarı hızlarım oldu bir kere şeytana uyup 100 km bastım
gayet rahattı ve ziyadesi ile yeterli bir hız araba sürerken de 90 km yi geçmem yolun yolculuğun tadını çıkarırım motosiklette daha fazla zevkten yanayım. Yolda iki şey dikkatimi çekti birincisi ne kadar yokuş aşağı olursa olsun elimi gazdan çekmemle hızın düşmeye başlaması oluyor yani aynı hızda yokuştan aşağı salınmıyor ikincisi sol şerit boş adamlar sollayarak geçeceğine korna basıp çekil sağ şeridi bana boşalt diyor bu nasıl iş artık birine el edip sol boş sollasana dedim hasbinallah....!!!
200 km oldu ilk çeyrek bitti gösterge iniş hızı her kademede böyle ise 800km olur mu yoksa çok mu beklerim
fotoğraf koyacağım ama nasıl? yardımlarınız?
İlk motor alma işlemleri ekipman seçimi vs sorularınıza ve bundan sonra neler yapmalı yardımlarınıza ihtiyaç bizim gibi yeni başlayanlarda had safhada herkese çok teşekkürler.
hayırlı olsun kazasız belasız kullan inş.
full depo yapmıştım alır almaz şimdi 370 km'de ve en sol çizgiyi biraz geçti sola doğru. yedek depo harici 400 km'yi bulacağını düşünüyorum ama emin değilim. gösterge yedek depoyu gösteriyor mu bilmiyorum.
ben şehir içinde dur kalklar çok yaparak kullandım o yüzden yakıt sarfiyatım daha fazla olacaktır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------
ben bu 15'lik dişli taktıran arkadaşlara bir soru sormak istiyorum. yokuş çıkarken çekişi düşüyor mu bu işlemden sonra? nasıl bir dezavantajı oluyor?
yani neden yamaha bu dişliyi takmamış ki acaba?
-
15 Nisan 2013, 17:12
#40283
ghostcorc adlı üyeden alıntı
yazmıyayım yazmıyayım diyorum dayanamıyorum sen kalkıp subapların altındaki deliği kastedip milletin aklını karıştırıyorsun peki be akıllı kardeşim BUJİ nerede o delikte BUJİ bulunmuyormu yoksa gaipten gelipmi ateşleme yapıyor hiçmi eline alıp incelemedin be mubarek biraz dikkat biraz dikkat ...bilmiyorsanız bir bilene sorun ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------
yol bitiyor değilmi henüz 120 basabileceğin bir yokuş aşağı icat edilmedi
) şimdi aklıma gelenler şunlar birincisi yamaha ybr 125 serisi motorların tam açılması 10000 kilometreyi buluyor tecrübeyle sabittir. ikincisi acaba rodajı tam istenilen şekilde yaptınmı "bir önceki sayfaydı zannedersem izah etmiştim".motorun daha çok yeni parçalar tam birbirine daha alışamadığından dolayı basamazsın .kilolu birimisin kilonun da çok önemi var çünkü altındaki 125cc bir motor etine budu ne .motorunda arka çanta ve ön cam varsa onlarında etkisi çok büyük. ama bide şunu sorayım sen bayır aşağı 110 bastığında devir saati kaç gösteriyordu eğer motor bağırıp sanki 6. vites istiyormuş gibiyse ilk işin hemen bir yedek parçacıya git ve öndeki 14t dişliyi çıkarıp 15t dişli taktır .motor ne kadar açılırsa açılsın iki kişi biniyorsan 110dan yukarısını göremezsin bilgine .
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------
hemde nasıl bir gıcıklık nasılbir gıcıklık bilen bilir adamı illallah dedirtir .
))
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------
sen yaşıyormusun ya ha doğru bercestede görüşmüştük değilmi
)) napıyorsun iyisindir inşallah büyük geçmiş olsun iki teker üzerindeyiz herzaman risk var cana geleceğine mala gelsin boşverde gel şimdi delikanlı gibi itiraf et millet sym wolf aldı ben alamadım bahane arıyorumde bizde sesimizi çıkarmayalım
))))
way şenol amcam benim iyiyim allaha şükür sen nasılsın
abi ben hiçbir zaman yüksek cc için çaba göstermedim ybr benim işimi her yolda görüyor ekonomik yakıt yedek parça sıkıntısı yok hızı da tatminkar benim için
sym konusuna gelince alanlara hayırlı olsun ama ben motoru satarsam sym almam
ne alacağım ı da bilmiyorum en iyisi satmayayım diyorum param cebimde kalsın
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
15 Nisan 2013, 18:04
#40284
Evet ben karıştırmışım resimde yanılgıya düşmüşüm pardon.Peki bu katalizör nereye bağlı ? Ayrıca üslubunuzu bir gözden geçirin lütfen kırıcı olabiliyor.
-
15 Nisan 2013, 19:46
#40285
nexcom adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 25 tl ye iridyum buji aldım motorumun çalışması çekişi değişti gerçekten ayrıca geri dönüşümü iptal ettim boğazını tıkadım egzos bağlantı yerinden sesi ve çekişi harika oldu tavsiye ederim antalyadan arkadaşlar varsa görüşebiliriz her zaman ayrıca mottorum ybr esd 2012
geri dönüşümü iptal ettim boğazını tıkadım derken bu işlem nasıl oluyor bi ayrıntılı anlatırmısın veya foto ile ?
-
15 Nisan 2013, 19:52
#40286
http://www.motolastik.com/Urun/Metze...-pmu27184.html
http://www.motolastik.com/Urun/Metze...-pmu27185.html
lastikler hakkındaki düşünceleriniz ne yönde olur.sanırım iç lastikli bunlar ne derece dogru seçin bilemedim
-
15 Nisan 2013, 23:56
#40287
Egzosun ordakihortumun içine büyük bir bilya koydum ve geri dönüşüme giden havayı kestim ama yakıtı çok az etkiledi ama okadar göze batacak şekilde değil ama motorun çekişi mükemmel oldu çünkü motor benzinle ve havayla tam karışımda mükemmel çalışır oldu yani katalüzörün pis havası motoru boğuyordu yakıt düşük ama çekiş çok kötüydü yani
---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:54 ----------
Birde arkadaşlar ybr esd 15 dişli taktırsam yokuşlarda çekiş düşermi iki işiyle bilassa biraz bende de kiloda var ayrıca ama etkilenmiyorsa hemen taktırıcam kullanan arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum
-
15 Nisan 2013, 23:58
#40288
nexcom adlı üyeden alıntı
Egzosun ordakihortumun içine büyük bir bilya koydum ve geri dönüşüme giden havayı kestim ama yakıtı çok az etkiledi ama okadar göze batacak şekilde değil ama motorun çekişi mükemmel oldu çünkü motor benzinle ve havayla tam karışımda mükemmel çalışır oldu yani katalüzörün pis havası motoru boğuyordu yakıt düşük ama çekiş çok kötüydü yani
---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:54 ----------
Birde arkadaşlar ybr esd 15 dişli taktırsam yokuşlarda çekiş düşermi iki işiyle bilassa biraz bende de kiloda var ayrıca ama etkilenmiyorsa hemen taktırıcam kullanan arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum
ben taktım 90 kg yim hiçbir sıkıntı yok 60 kg artçıyla 115 km hıza ulaştım rüzgar vardı biraz daha giderdi rüzgarsz havada
-
16 Nisan 2013, 02:06
#40289
ybalci adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun kazasız belasız kullan inş.
full depo yapmıştım alır almaz şimdi 370 km'de ve en sol çizgiyi biraz geçti sola doğru. yedek depo harici 400 km'yi bulacağını düşünüyorum ama emin değilim. gösterge yedek depoyu gösteriyor mu bilmiyorum.
ben şehir içinde dur kalklar çok yaparak kullandım o yüzden yakıt sarfiyatım daha fazla olacaktır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------
ben bu 15'lik dişli taktıran arkadaşlara bir soru sormak istiyorum. yokuş çıkarken çekişi düşüyor mu bu işlemden sonra? nasıl bir dezavantajı oluyor?
yani neden yamaha bu dişliyi takmamış ki acaba?
arkadasım ben 15 dişil taktım ranpada berbat oldu,heleki artçıyla bindiğinde rüsvan oluyorsun ki zaten ybr nin ranpası çok iyi değil,15 le daha kötü oluyor,her zaman düz yoldada gidecek değiliz takma 14 kalsın
cesaretin yoksa!!!!!seyret
-
16 Nisan 2013, 09:39
#40290
komançi1478 adlı üyeden alıntı
arkadasım ben 15 dişil taktım ranpada berbat oldu,heleki artçıyla bindiğinde rüsvan oluyorsun ki zaten ybr nin ranpası çok iyi değil,15 le daha kötü oluyor,her zaman düz yoldada gidecek değiliz takma 14 kalsın
evim rampada zaten zorlanabiliyor bazen 14 dişliye rağmen. saol
-
16 Nisan 2013, 17:17
#40291
Motora yeni başlayacağım ybr 125 ed 2013 almayı düşünüyorum başlangıç motoru için önerirmisiniz ?
Ne gibi sorun veya sıkıntılar yaşayabilirim yada yaşarmıyım?
-
16 Nisan 2013, 17:42
#40292
anlaşılan gittiğim yerlerin resmini koymadan motorun cekiminin yeterli olduğuna inanan olmayacak ama lafima inanmayan adama tenezzül edip resim koymakta hata olur
-
16 Nisan 2013, 17:49
#40293
Serkan S adlı üyeden alıntı
Motora yeni başlayacağım ybr 125 ed 2013 almayı düşünüyorum başlangıç motoru için önerirmisiniz ?
Ne gibi sorun veya sıkıntılar yaşayabilirim yada yaşarmıyım?
Hiç bir sorun yaşamazsın ve başlangıç için süper bir tercih olur.
Cbf, Ybr, Apache bu motorlar başlangıç için çok ideal ve kullanımı çok kolay motorlardır.
-
16 Nisan 2013, 17:56
#40294
komançi1478 adlı üyeden alıntı
arkadasım ben 15 dişil taktım ranpada berbat oldu,heleki artçıyla bindiğinde rüsvan oluyorsun ki zaten ybr nin ranpası çok iyi değil,15 le daha kötü oluyor,her zaman düz yoldada gidecek değiliz takma 14 kalsın
Abi nerelerdesin.Bolu mt olarak 350 km yapdık bu ayın 7 sinde
-
16 Nisan 2013, 18:22
#40295
merhaba 2 teker sever arkadaslarim tvs apaci 12 model motorumu takaslamak istiyrum biraz degisiklik olsun:-) kizim suanda tam 14 binde cok temiz bakiyorum periyodik bakimlar zmninda yapilmakda surekli. antalyadan esd modeli ile bas a bas takaslamak isteyen olursa beklerim buyrun buda kizimim fotosu
http://www.flickr.com/photos/7369808...n/photostream/
-
16 Nisan 2013, 18:27
#40296
Kıbrısta Ybr 125 ESD anahtar teslim 7.000 TL motur unuzun gıymatını bilin
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
16 Nisan 2013, 18:54
#40297
Bekapa adlı üyeden alıntı
Hiç bir sorun yaşamazsın ve başlangıç için süper bir tercih olur.
Cbf, Ybr, Apache bu motorlar başlangıç için çok ideal ve kullanımı çok kolay motorlardır.
hocam öncelikle cevabınız için teşekkürler,
yalnız bir sorum daha olacak sizce cbf mi ybr mi apache mi ? aklımda cbr vardı fakat o fiyatı verdikten 6-7 ay sonra motor yükseltmek isteyeceğim için bu 3 seçeneğin daha mantıklı olduğunu düşündüm
-
16 Nisan 2013, 19:32
#40298
Serkan S adlı üyeden alıntı
hocam öncelikle cevabınız için teşekkürler,
yalnız bir sorum daha olacak sizce cbf mi ybr mi apache mi ? aklımda cbr vardı fakat o fiyatı verdikten 6-7 ay sonra motor yükseltmek isteyeceğim için bu 3 seçeneğin daha mantıklı olduğunu düşündüm
Öncelikle şunu söylemek isterim; alıştıktan 6-7 ay sonra değiştirecekseniz kesinlikle sıfır almayın.
Çünkü sıfır motorda satarken çok zarar ediyorsunuz.
İkinci el temiz bir motor bulup alın, satarken aldığınız fiyatın 200-300 lira aşağısına rahatlıkla verebilirsiniz.
Birde ilk motorunuz olacağı için grenajsız almanız çok önemli, bu yüzden Cbr düşünmeyin.
Basit kazalarda veya yan yatırmalarda bile çok masraf açar başınıza.
Cbf, Ybr, Apache arasında tercih yapacak olsam (ki ben yaptım zaten o tercihi 1.5 yıl önce) önce Apache'yi elerdim.
Bence en yakışıklıları Apache ama motorda diğerlerine göre çok fazla titreşim var.
20 dakikalık sürüşte elleri uyuşuyor insanın titreşimden.
Cbf ve Ybr arasında konuşacak olursak, bence birbirlerine çok yakın motorlar.
Ben alırken gidip ikisinide denemiştim ve bana kaliteyi daha çok hissettiren Cbf'i seçmiştim.
Tabi benim saçimim birazda Honda markasına olan sevgimden kaynaklandı sanırım.
Size tavsiyemde, gidin bayilerini gezin.
İki motorunda üstüne çıkın, sağına soluna bakın.
Test etme imkanınız varsa veya çevrenizde varsa test edin.
Hangisi içinize sinerse onu alın.
İkisinide aldığınızda pişman olmazsınız.
Tekrar berlitmekte fayda görüyorum, 6-7 ay sonra satacaksanız sıfır alıp 1000 lira zarar etmeyin boşuna.
Temiz bir ikinci el alın derim.
-
16 Nisan 2013, 19:37
#40299
Serkan S adlı üyeden alıntı
hocam öncelikle cevabınız için teşekkürler,
yalnız bir sorum daha olacak sizce cbf mi ybr mi apache mi ? aklımda cbr vardı fakat o fiyatı verdikten 6-7 ay sonra motor yükseltmek isteyeceğim için bu 3 seçeneğin daha mantıklı olduğunu düşündüm
bence 2 el alırsan senin için maddi açıdan daha hayırlı olur aldığın fiyata satarsın ama 2009 veya 2010 al fazla düşük model alma
ne alacağına gelirsek apache güçlü yakışıklı ama titreşim var 2 eli zayıf
satacak san cbf al çok kolay satılır
veya ybr de öyle bindiğin sürece de masraf ettirmez ama temiz motor alırsan
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
16 Nisan 2013, 19:37
#40300
Bekapa adlı üyeden alıntı
Öncelikle şunu söylemek isterim; alıştıktan 6-7 ay sonra değiştirecekseniz kesinlikle sıfır almayın.
Çünkü sıfır motorda satarken çok zarar ediyorsunuz.
İkinci el temiz bir motor bulup alın, satarken aldığınız fiyatın 200-300 lira aşağısına rahatlıkla verebilirsiniz.
Birde ilk motorunuz olacağı için grenajsız almanız çok önemli, bu yüzden Cbr düşünmeyin.
Basit kazalarda veya yan yatırmalarda bile çok masraf açar başınıza.
Cbf, Ybr, Apache arasında tercih yapacak olsam (ki ben yaptım zaten o tercihi 1.5 yıl önce) önce Apache'yi elerdim.
Bence en yakışıklıları Apache ama motorda diğerlerine göre çok fazla titreşim var.
20 dakikalık sürüşte elleri uyuşuyor insanın titreşimden.
Cbf ve Ybr arasında konuşacak olursak, bence birbirlerine çok yakın motorlar.
Ben alırken gidip ikisinide denemiştim ve bana kaliteyi daha çok hissettiren Cbf'i seçmiştim.
Tabi benim saçimim birazda Honda markasına olan sevgimden kaynaklandı sanırım.
Size tavsiyemde, gidin bayilerini gezin.
İki motorunda üstüne çıkın, sağına soluna bakın.
Test etme imkanınız varsa veya çevrenizde varsa test edin.
Hangisi içinize sinerse onu alın.
İkisinide aldığınızda pişman olmazsınız.
Tekrar berlitmekte fayda görüyorum, 6-7 ay sonra satacaksanız sıfır alıp 1000 lira zarar etmeyin boşuna.
Temiz bir ikinci el alın derim.
Hocam öncelikle verdiğiniz bilgiler ve tavsiyeler için gerçekten çok teşekkür ederim kesinlikle dikkate alacağım
6-7 ay lafın gelişi söylenmiş birşeydi alırsam aklımda en az 1 yıl 1.5 yıl kullanıp sonra CC yükseltmek var imkan olursa tabi ki
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 53 kullanıcı var. (0 üye ve 53 misafir)
Bu Konudaki Etiketler