Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Mart 2013, 22:22
#40121
ReiZzZ adlı üyeden alıntı
bugün 15t dişli ile ilk sürüşü yaptım 90 kg depo ağzına kadar dolu 1.78 boy düzde 115 eğimli yolda 125-130 arası bir hıza ulaştı taktırmak isteyenler hiç tereddüt etmesin ayrıca michelin asfaltta gerekten çok iyi 125 le giderken bile hiçbir sarsılma yoktu
reizz varya sen işi biliyosun.benim ön dişlide 15. Tek kişi o hızlara ulaşıyor. Hatta bikaç kere %10 meyilde 135 i gördüm. Tabi bende bide r1 var ama 125 likle basması daha keyif verici oluyor.
Reklamlar
-
30 Mart 2013, 22:24
#40122
flaşör yandıysa değil wd40, wd1500 olsa fayda etmez sigorta ile işin yok ki, akünün olduğu yerdeki (sol) yan kapağı aç, akü kutusunun sağında aşağıdaki resimdeki parçayı görürsün, soketten çıkar ve başka bir motordan çıkardığını tak, sorun devam ediyorsa başka nerde olur onu düşünelim..
-
30 Mart 2013, 22:27
#40123
adem80 adlı üyeden alıntı
reizz varya sen işi biliyosun.benim ön dişlide 15. Tek kişi o hızlara ulaşıyor. Hatta bikaç kere %10 meyilde 135 i gördüm. Tabi bende bide r1 var ama
125 likle basması daha keyif verici oluyor.
benimki daha yeni bakımdan çıktı yol çok doluydu ve geceydi fazla asılamadım daha
-
30 Mart 2013, 22:31
#40124
hayat2teker adlı üyeden alıntı
flaşör yandıysa değil wd40, wd1500 olsa fayda etmez
sigorta ile işin yok ki, akünün olduğu yerdeki (sol) yan kapağı aç, akü kutusunun sağında aşağıdaki resimdeki parçayı görürsün, soketten çıkar ve başka bir motordan çıkardığını tak, sorun devam ediyorsa başka nerde olur onu düşünelim..
http://www.rialli.com/static/images/...25-cc46562.jpg
sigortayı merakımdan sormuştum dediğin gibi başka bi motordan flaşör söküp deneyecem lakin her motorun ki aynı mı bi güç ayrıcalıkları var mı yoksa her modelin aynı mı
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
-
30 Mart 2013, 22:31
#40125
ReiZzZ adlı üyeden alıntı
benimki daha
yeni bakımdan çıktı yol çok doluydu ve geceydi fazla asılamadım daha
reizz yakın olsaydık beraber tura çıkar, asılırdık gazlara. Yolda arkadaşları beklemekten bi hal oluyom. 40 km lik bi cbr 125 le kapışmam vardı, görecektin. Pes etti 40 km nin sonunda
-
30 Mart 2013, 22:35
#40126
adem80 adlı üyeden alıntı
reizz yakın olsaydık beraber tura çıkar, asılırdık gazlara. Yolda arkadaşları beklemekten bi hal oluyom.
40 km lik bi cbr
125 le kapışmam vardı, görecektin. Pes etti 40 km nin sonunda
kısmet olur inşallah bugün cb ile dolaştık yaklaşamadı bile
-
30 Mart 2013, 22:39
#40127
bende sürdüm cb yi. Binilecek motor değil. Hem titriyo, hemde gitmiyo
-
30 Mart 2013, 23:00
#40128
Yeni lastiklerimle bi gölcük yapdım gece.Aboww ne lastik o yattıkca yatacagı gelıyo adamın gıderken rampa yukarı ınerken geceydi.Fazla asılmışım galiba karanlıkta uzunları bi yakdım viraj a gelmişiz viraj u gibi bişey o hatayı bile telafi etti lastikler Hızımda 100 falandı 2 sine bi asıldım arka hafif kitledi sonra normal yavaşladım.
-
30 Mart 2013, 23:47
#40129
Ben de bugün kavuştum motoruma 2 aydır ayrıydık :(
Biraz viraj yaptık arkadaşlarla
Dönüşte de az daha ketenpereğe geliyorduk, 60 gibiydi hızım trafik yoğundu akşam tabi ışıklar göz alıyor, karşıdan glen araba geçti ve önümde ne bir köpek 5mt anca var Allah tan kendi kaçtı, ben refleksle sadece debriyajı sıkabildim, sol izde değilde sağ izde olsaydım hiç kurtuluşum yoktu.
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
31 Mart 2013, 00:23
#40130
ben 2011 esd nin arka dişliyi 42 yaptım düzde 7500 devir 100km ile 7000 devir 95km ile motor bagırmadan sıtabil bir şekilde ilerliyor...
-
31 Mart 2013, 00:26
#40131
Ramazan abi (TEKTEKER RAMÇO) neden girmiyor bir bilgisi olan var mı ? Eskiden yazardı hiç yazmıyor.
-
31 Mart 2013, 02:17
#40132
aksoyy adlı üyeden alıntı
sigortayı merakımdan sormuştum dediğin gibi başka bi motordan flaşör söküp deneyecem lakin her motorun ki aynı mı bi güç ayrıcalıkları var mı yoksa her modelin aynı mı
Her motorunki uymayabilir, 12V standarttır ama amper değişebilir belki, emin değilim. Ama aklıma yeni geldi flaşör bozuk mu değil mi anlamanın daha kolay bir yolu da şudur: (flaşörün 2 bacaklı muhtemelen) flaşörü soketten çıkar, o 2 soketi bir kablo ile birbirine bağla, yani bağla derken illa bağlamana gerek yok, devreyi tamamla yani iki ucu birleştir, bunu soketin içine girebilecek incelikte bir makasla bile yaparsın parça kablo bulamazsan eğer. Kontağı aç ve sinyal ver, sinyaller yanıyorsa sorun flaşördedir. (haliyle sinyaller sabit yanacaktır flaşör olmadığı için)
-
31 Mart 2013, 03:20
#40133
hayat2teker adlı üyeden alıntı
Her motorunki uymayabilir, 12V standarttır ama amper değişebilir belki, emin değilim. Ama aklıma yeni geldi flaşör bozuk mu değil mi anlamanın daha kolay bir yolu da şudur: (flaşörün 2 bacaklı muhtemelen) flaşörü soketten çıkar, o 2 soketi bir kablo ile birbirine bağla, yani bağla derken illa bağlamana gerek yok, devreyi tamamla yani iki ucu birleştir, bunu soketin içine girebilecek incelikte bir makasla bile yaparsın parça kablo bulamazsan eğer. Kontağı aç ve sinyal ver, sinyaller yanıyorsa sorun flaşördedir. (haliyle sinyaller sabit yanacaktır flaşör olmadığı için)
Hıımm anladım demek istediğini tamam ilk bunu deniyecem ki zaten bu herşeyi belli eder teşekkür ederim
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
-
31 Mart 2013, 03:23
#40134
aksoyy adlı üyeden alıntı
Hıımm anladım demek istediğini tamam ilk bunu deniyecem ki zaten bu herşeyi belli eder teşekkür ederim
rica ederim
-
31 Mart 2013, 04:16
#40135
uniqe adlı üyeden alıntı
Yeni lastiklerimle bi gölcük yapdım gece.Aboww ne lastik o yattıkca yatacagı gelıyo adamın gıderken rampa yukarı ınerken geceydi.Fazla asılmışım galiba karanlıkta uzunları bi yakdım viraj a gelmişiz viraj u gibi bişey o hatayı bile telafi etti lastikler
Hızımda 100 falandı 2 sine bi asıldım arka hafif kitledi sonra normal yavaşladım.
okan bugun lastılerını takarken bende yanındaydım sıyah ybrde benımdı motora bakıyosun pırıl pırıl maşaalah
cesaretin yoksa!!!!!seyret
-
31 Mart 2013, 13:55
#40136
Merhaba arkadaşlar, yeni üyeyim. Kısmetse önümüzdeki günlerde sıfır YBR almayı planlıyorum. 42 yaşındayım. 14 seneden sonra ilk motorum olacak. Doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum. Önerileriniz varsa yararlanmak isterim.
2012 modeller halen satışta ve fiyatı uygun. Bu nedenle 2012 alayım diyorum. Sizce yanlış mı yaparım? Ekonomi benim için önemli tabii ama biraz daha fazla verip 2013 almak daha mantıklı olabilir mi? Satarken her ne kadar 2013 faturalı olsa da bir yaş eski bir model olması değerini düşürür mü?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:53 ----------
Bir de renk tercihim siyah ile mavi arasında gidip geliyor. Siyah daha ağır basıyor ama sanki mavi de bu modelle özdeşleşmiş gibi. Bununla ilgili de görüş almak isterim.
-
31 Mart 2013, 15:25
#40137
komançi1478 adlı üyeden alıntı
okan bugun lastılerını takarken bende yanındaydım sıyah ybrde benımdı motora bakıyosun pırıl pırıl maşaalah
Abi sen miydin o ilde bolu falan yazmıyor başka ilden sandım ben seni Sağolasın.Senin motorda parlıyor he
-
31 Mart 2013, 19:55
#40138
aksoyy adlı üyeden alıntı
Hıımm anladım demek istediğini tamam ilk bunu deniyecem ki zaten bu herşeyi belli eder teşekkür ederim
arkadaşlar bugün denedim, ve flaşördeki paslanmalardan dolayı yanmıyormuş. Flaşörün ayaklarına zımpara attım sıkıntı kalmadı
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
-
31 Mart 2013, 20:27
#40139
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/114300-buda-benim-yibir.html fotoğraf paylaştım bakarsanız memnun olurum
-
31 Mart 2013, 20:47
#40140
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 118 kullanıcı var. (0 üye ve 118 misafir)
Bu Konudaki Etiketler