Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
15 Şubat 2013, 02:09
#39501
hayat2teker adlı üyeden alıntı
haojin2005 kardeşim jet yanıtın için teşekkür ederim önce
Gücü hissedilir derecede arttı ama 12.5 bg'ye çıkar mı bilinmez. Çok araştırdım 2004 modellerle sonrakilerin arasındaki farkı;
bulgular:
1- katalitik konvertör
2- eksantrik dişli sayısı arasındaki fark
(kaynak: internet)
Bu bilgiler doğru ise sadece katalitik konvertör iptali ile 12.5 bg'ye çıkması mümkün mü?
Bir de benim gözlemlediğim kadarıyla yakıt da oldukça arttı, 2004
Ybr kullanan arkadaşlar varsa yakıt sarfiyatını yazabilirler mi rica etsem?
İyi bir özellik daha; sabahları (şu sıralarda gece sıcaklığı 5,7 °C ) ilk çalıştırmada jiklesiz çalışması...
Bence konvertör iptali 12.5 bg e çıkarır büyük ihtimalle,eksantrik dişlisinin etkileyeceğini sanmıyorum. Yamaha eksantrik dişli sayısıyla belki motor ömrü vs.nedenlerden oynamış olabilir.
Düz mantıkla performans eksozunun performansı arttırdığını düşünürsek eksoz mantıklı geliyor.
Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)
Reklamlar
-
15 Şubat 2013, 02:30
#39502
Twin adlı üyeden alıntı
Abi bu durumda senin dediğine göre 1. resimdeki gibi mi oluyor durum?
1 resimin arası bi yerde yedeğe geçer sona doğru
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
15 Şubat 2013, 02:47
#39503
selam arkadaşlar ,10 yıllık çinli kullanımımdan sonra japona geçiş yaptım allahın izni ile ,motor rodajda deneyemiyorum en çok merak ettiğim dişli v.s oynamadan 100 km hızla rahat yol alıyormu esd ler,zorlamadan yani,yada ön dişliyi 15 yapsam ranpada çeki çok düşermi
-
15 Şubat 2013, 08:27
#39504
hayat2teker adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, katalitik konvertör iptali yapan var mı aranızda?
Faydaları / zararları nelerdir?
ben yaptım hiç bi b.ka yaramıyor. çünkü tekrar hava ayarı istiyor. onuda yapabilecek adam yok. motor dengesizleşti . yakıt arttı. hız düştü. bi türlü tutmadı ayar. bende tekrar konvertorü açıp orjinal hava ayarını yaptırdım. ilk günkü gibi olmasada idare eder. haybiye orjinal hava ayarını bozdurma arkadaş.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
15 Şubat 2013, 12:36
#39505
Twin kardeşim dün yedeğe geçmek nasıl bişey diye deneyip geçtim sırf mreaktan benzin koymamıştım 2. resimde gösterdiğin gibi taa sona dayanınca öyle geçiyor bnmki
Alan O Veren O, Nedir Senden Gidecek, Görende Can Senin Zannedecek...
-
15 Şubat 2013, 18:43
#39506
YBR alcam ama 2013 model mart nisan ayı gibi gelecekmiş. Acaba beklemeye değer mi?
2012 ile 2013 modeller arasındaki farkları bilen var mı?
-
15 Şubat 2013, 18:52
#39507
Can bende de E çizgisinin tam dışına çıkınca geçiyor, alttaki resimden biraz daha solda.
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
15 Şubat 2013, 19:43
#39508
slooth335 adlı üyeden alıntı
YBR alcam ama 2013 model mart nisan ayı gibi gelecekmiş. Acaba beklemeye değer mi?
2012 ile 2013 modeller arasındaki farkları bilen var mı?
bende 2 hafta oldu ybr mi alalı bayi 150 tl lik fiyat farkından başka hiçbir şey yok dedi
-
15 Şubat 2013, 20:02
#39509
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Can bende de E çizgisinin tam dışına çıkınca geçiyor, alttaki resimden biraz daha solda.
Aynen abi benim 2011 model ybr'de de öyleydi. Bu 2012 bir anormal geldi. Müşür mü bozuk, şamandıramı anlamadım.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
15 Şubat 2013, 22:12
#39510
Twin adlı üyeden alıntı
2012
ybr esd sahibi olan kimler var? Bu arada benzin göstergesi üzerindeki gösterge çubuğu göstergenin hangi kısmına ya da bölmesine geldiği zaman yedeğe geçiyorsunuz? Benim 2012 model
ybr esd'de aşağıdaki resimde gösterge üzerinde gösterdiğim kırmızı ok işaretinin olduğu yerde yedeğe geçiyor. Akıl sır erdiremedim. 2011 model
ybr'de böyle değildi. Onuda aşağıda resimde göstereceğim.
Müşür bozuksa, yada şamandıra servise gideceğim bunun için ve değişim talebinde bulunacağım. Yardımlarınızı rica ediyorum.
Bu 2012 model
ybr esd'nin göstergesi. Gösterge çubuğu buraya geldiğinde motosiklet düz yolda yada hafif yokuş yukarı teklemeye başlıyor ve stop ediyor.
http://img694.imageshack.us/img694/1221/sdadasm.png
Buda 2011 model sattığım motosikletimin göstergesi. Resim temsili fakat gösterge çubuğu bu noktaya kadar geliyordu ve ben o motosikletimde yedeğe bile hiç geçmedim şimdiye kadar. Bu arada ben yedek depoyu ayrı bir hazne olarak biliyorum yanlış mı biliyorum acaba? Bana serviste deponun içinde bir uzun boru birde kısa boru olduğunu söylediler. Benzin seviyesi uzun borunun altına inince depoda 2 litre civarında benzin kalıyormuş ve yedeğe geçmemiz gerekiyormuş. Yedeğe geçtiğimizde kısa borudan benzin çekiyormuş.
Yanlış bildiğim birşey varsa mutlaka düzeltin.
http://img19.imageshack.us/img19/5453/27193335.png
Bende de 2012 var E nin altına düşünce yedege geciyor
-
15 Şubat 2013, 23:18
#39511
tahsins adlı üyeden alıntı
ben yaptım hiç bi b.ka yaramıyor. çünkü tekrar hava ayarı istiyor. onuda yapabilecek adam yok. motor dengesizleşti . yakıt arttı. hız düştü. bi türlü tutmadı ayar. bende tekrar konvertorü açıp orjinal hava ayarını yaptırdım. ilk günkü gibi olmasada idare eder. haybiye orjinal hava ayarını bozdurma arkadaş.
Hocam sadece silindir üst kapaktaki çıkışı mı iptal ettiniz, karbüratör manifoldundaki girişi de iptal etmediniz mi?
Hava ayarı bozuluyor doğru, hava ayarını da yaptım güzelce, ama dediğiniz gibi yakıt artmasından başka bir olumsuzluk göremedim ben motor gayet stabil çalışıyor bende
-
15 Şubat 2013, 23:32
#39512
Seyyahrasim adlı üyeden alıntı
Bende de 2012 var E nin altına düşünce yedege geciyor
Bendeki bozuk o zaman anlaşıldı. Acaba müşür mü bozuk, göstergemi bozuk, yoksa şamandıra mı? Nasıl anlayabilirim?
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
16 Şubat 2013, 02:17
#39513
hayat2teker adlı üyeden alıntı
Hocam sadece silindir üst kapaktaki çıkışı mı iptal ettiniz, karbüratör manifoldundaki girişi de iptal etmediniz mi?
Hava ayarı bozuluyor doğru, hava ayarını da yaptım güzelce, ama dediğiniz gibi yakıt artmasından başka bir olumsuzluk göremedim ben
motor gayet stabil çalışıyor bende
bu bakımda ben de orayı iptal ettireceğim. yeni bi usta geldi. elektrik işinden pek anlamıyor ama geçen fren balatasını çok güzel taktı valla. bi götüreyim. zaten yağ alınca standart bakımı beleşe yapma ihtimali yüksek. geçen bakımı kendim yapayım dedim; e dükkan bişey yok bitarafım dondu.
-
16 Şubat 2013, 16:43
#39514
Herkese merhaba
Bende inşallah yarın ybr 125 alıyorum. Benim bulunduğum ilde peşin fiyatına kredi kartına taksit yapan yok. bende telefonla konuştum 2012 modeli 12 taksitle 4400 TL ye vereceğini söyledi, fiyat hakkında falan ne dersiniz iyimidir
-
16 Şubat 2013, 17:01
#39515
kesinlikle ucuk bi fiyat bana göre kesinlikle 2013 almanı önerrim bi arkadaşımız vardı 2012 modeli 150 lira farkla almıştı bence büyük hata yaptı sonucta satarken bile 1 yıl cok fark ediyor kesinlikle 2013 al diger sana yakın illeri araştırdınmı? ben öyle yapmıştım mesela antalyada kafama göre kredi kartına taksitle yapan yer bulamadım cok ucuk ffiyatlar cekmişlerdi bende gittim antalyanın hiç beklenmedik bi ilçesinden almıştım motoru 0 faiz ile peşin fiyatına hemde 12 taksit 3 ay erteleme ile bence bulundugun şehir ilçelerini ve yakın illeri araştır öyle al
Hayat bir tesbih gibidir ya SALLLARSINNN yada cekersin!!!
-
16 Şubat 2013, 17:48
#39516
komançi1478 adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar ,10 yıllık çinli kullanımımdan sonra japona geçiş yaptım allahın izni ile ,motor rodajda deneyemiyorum en çok merak ettiğim dişli v.s oynamadan 100 km hızla rahat yol alıyormu esd ler,zorlamadan yani,yada ön dişliyi 15 yapsam ranpada çeki çok düşermi
eh bizde eskidik galiba arkadaşım deneyimlerim şunlar motorumu 2011 mayısta aldım ve 1000 lik rodajdan sonra 1200 Km de altın oluğa yola çıktım dönüşümde ilk işim motorcuma gidip 15T dişli sormak oldu fakat elinde yoktu. 16T bulabildik ve deneme için taktım iki kişi kullanımda çok dik bayırlarda sorun çıkarıyordu epey kullandıktan sonra 15T dişli alarak önü 15 diş yaptım motor kendine geldi .19000 i devirdiğim için zincirde sorun çıkmaya başladı zincir değişiminde parçacım dişliyide değiş zincir O Ringli olduğu için yazık edersin dedi bende arkadaki 45T den sıkıntılı olduğum için daha küçüğünüde maalesef bulamadığım için varmı dedim yok bulamazsın dedi ama süpriz arka tekeri söktüm dişliyi söktüm yenisini takacağım odane pakatin üzerinde 41T yazıyor acaba vida delikleri tutacakmı diye endişeye kapıldım ama odane birebir aynı
hemen taktım motorun ön 15 dişli arka 41 dişli oldu fakat ilk önü 16 diş yaptığımda yaşadığım sıkıntıyı yaşayınca önü tekrar orjinale yani 14 dişe çevirdim şuan önde 14 dişli arkada 41 dişli kullanıyorum motor 120Km de 8200 devir çeviriyor mtorun sesi dahi değişti sonderece memnunum yakıt sarfiyatı epeydüştü ama havalardan dolayı uzun yol yapamadım şöyle söyleyeyim ön15T arka 45T iken bir depo ile yaklaşık 610 Km yapıyordu ... yani tavsiyen motorun bağırmasını sanki 6 vites istermiş gibi yırtınmasını istemiyorsanız ilk işiniz öne15T dişli takın kolay gelsin .
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------
hayat2teker adlı üyeden alıntı
Hocam sadece silindir üst kapaktaki çıkışı mı iptal ettiniz, karbüratör manifoldundaki girişi de iptal etmediniz mi?
Hava ayarı bozuluyor doğru, hava ayarını da yaptım güzelce, ama dediğiniz gibi yakıt artmasından başka bir olumsuzluk göremedim ben
motor gayet stabil çalışıyor bende
ben eksozun oradan bir boru ile geri dönüş varya oraya bir şişe mantarı tıpadım komple iptal oldu hava ayarı falanda gerekmiyor CBF tokatlıyorum )
-Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))
-
16 Şubat 2013, 19:34
#39517
ghostcorc adlı üyeden alıntı
eh bizde eskidik galiba arkadaşım deneyimlerim şunlar motorumu 2011 mayısta aldım ve 1000 lik rodajdan sonra 1200 Km de altın oluğa yola çıktım dönüşümde ilk işim motorcuma gidip 15T dişli sormak oldu fakat elinde yoktu. 16T bulabildik ve deneme için taktım iki kişi kullanımda çok dik bayırlarda sorun çıkarıyordu epey kullandıktan sonra 15T dişli alarak önü 15 diş yaptım motor kendine geldi .19000 i devirdiğim için zincirde sorun çıkmaya başladı zincir değişiminde parçacım dişliyide değiş zincir O Ringli olduğu için yazık edersin dedi bende arkadaki 45T den sıkıntılı olduğum için daha küçüğünüde maalesef bulamadığım için varmı dedim yok bulamazsın dedi ama süpriz arka tekeri söktüm dişliyi söktüm yenisini takacağım odane pakatin üzerinde 41T yazıyor acaba vida delikleri tutacakmı diye endişeye kapıldım ama odane birebir aynı
hemen taktım motorun ön 15 dişli arka 41 dişli oldu fakat ilk önü 16 diş yaptığımda yaşadığım sıkıntıyı yaşayınca önü tekrar orjinale yani 14 dişe çevirdim şuan önde 14 dişli arkada 41 dişli kullanıyorum motor 120Km de 8200 devir çeviriyor mtorun sesi dahi değişti sonderece memnunum yakıt sarfiyatı epeydüştü ama havalardan dolayı uzun yol yapamadım şöyle söyleyeyim ön15T arka 45T iken bir depo ile yaklaşık 610 Km yapıyordu ... yani tavsiyen motorun bağırmasını sanki 6 vites istermiş gibi yırtınmasını istemiyorsanız ilk işiniz öne15T dişli takın kolay gelsin .
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------
ben eksozun oradan bir boru ile geri dönüş varya oraya bir şişe mantarı tıpadım komple iptal oldu hava ayarı falanda gerekmiyor CBF tokatlıyorum
)
120 km hızı 15 t dişliyemi bağlıyorsun yoksa eğzoza tıpa atmışın katalitik konvetörü ital etmişin onamı bağlıyorsun,birde 120 km düzde görebliyormusun
-
16 Şubat 2013, 19:42
#39518
komançi1478 adlı üyeden alıntı
120 km hızı 15 t dişliyemi bağlıyorsun yoksa eğzoza tıpa atmışın katalitik konvetörü ital etmişin onamı bağlıyorsun,birde 120 km düzde görebliyormusun
İkisininde faydası vardır
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
16 Şubat 2013, 19:58
#39519
viper17 adlı üyeden alıntı
İkisininde faydası vardır
dişil değişimini eyvallah bende önceki motorlarımda dener faydasını görürüdüm fakat katalitik olayı motorun öründen yer diye düşünüyorum
-
16 Şubat 2013, 22:04
#39520
arkadaşlar aşşagıda linki atıcagım kaskı almayı düşünüyorum yorumlarını alabilir myim? kullanana gören deneyen bakan varmı? acaba hiç
http://www.gungormotor.com/FF-396-Beyaz,PR-2443.html
özellikli bi kaska benziyor satıcının dedigine göre full carbon fiber miş dışı air bag denilen sistem varmış biliyorsunuzdur yanak kısımları hava ile şiişiyor içerisinden Dıştan açılıp kapanabilen iç Güneş Vizörü
ve bunun gibi özellikleri var nasıldır ? sizce fiyatı 275 lira ls 2 kask yoruımları bekliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------
bide alıcagım kaska bakarsanız full beyaz sade yani üstüne ismimi ve kan grubunu yazdırmak istiyorum ama arkadaşlarımın hepsi ayrı bişey söylüyor ? nasıl bişeyler yazdırmalıyım
bana kalsa türk bayragı Gökhan K. A RH (+) yazdırmayı düşünüyorum siz neyi tavsiye edersiniz? arkadaşlar asllında 2 ismim var soy ad ile 3 oluyor cok uzun hepsini yazdırmaya kalksam ve tam olarak ismimi yazmak istemiyorum soy adımı da yazmak istemiyorum böyle bişeyler yapsaam nasıl olur ?
Hayat bir tesbih gibidir ya SALLLARSINNN yada cekersin!!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 361 kullanıcı var. (0 üye ve 361 misafir)
Bu Konudaki Etiketler