okan da takılmıyor artık.... neyse ben yatar...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Ramazan Ağabi sen cbf'ye iyi demiyordun..CBF'yi seçme sebebin nedir?
ENDURO
Arkadaşlar, Yamaha Motor Türkiye'yi aradım.
Herşeyden önce çok anlayışlı ve nazik bir müşteri temsilcisi ile konuştum, buradan birkez daha teşekkür etmek isterim.
Tüm kurumsal firmalarda görmek istediğimiz yüzler bunlar.
YBR 125'in enjeksiyonlu modelinin gelmeyeceğini; Türkiye pazarında satılan modelin Türkiye'ye özel üretildiğini söylediler.
2013'te de gelecek modeller yine karbüratörlü ve şuanki siperlik tasarımıyla satılacakmış.
Resmi ağızdan kesin bilgidir.
Bu durumda, en azından benim için YBR125, alternatiflerim arasından çıkmıştır!
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Cümleten Selamın Aleyküm.
Abilerim, benim ybr'yi kompresyona bırakınca egzoz mogurdanıyor Yani patlıyor. Hoş, tok bir sesi var ama neden yapar acaba? Motosiklete zararı varmıdır?
Benim düşüncem yakıt tam yanmadan atılıyor buda egzoz patlamasına sebeb oluyor. Yüksek sesle patlamıyor sadece ben duyuyorum ama eski 2011 model ybr'mde böyle bir ses yoktu ve 2011 model ybr'min gaz kolunu çevirdiğimde verdiği tepkiler şuanki 2012 model ybr'min verdiği tepkilerden daha atik ve seriydi. Gaz kolunu çevirdiğim an 3. vitese kadar motosiklet kafa kaldırıcak gibi oluyordu maşallah'ı vardı. 2012 model ybr'mde gaz kolunu çeviriyorum gazı yavaş yavaş, sakin bir şekilde yiyiyor. Birde dokunduğum gibi uzamıyor. Neden dolayı bu şekilde yapar? Egzoz'da meydana gelen patlamanın motora zararı varmıdır?
Fatih abi ve Ramazan abi sağolsun motosikletinde sıkıntı yok sıkma canını dediler ama asıl merak ettiğim neden böyle yaptığı?
Birde Fatih abi 2012'lerin yeni sistem olduğu için yakıt sarfiyatını azaltmak adına gaz tepkilerinin daha sakin olduğunu söylemişti. Ama 2011 model ve 2012'lerde benim bildiğim bir makyaj farkı vardı. Yoksa mekanik olarakta farklılıklar varmı?
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
Hocam böyle yazdım diye beni acemi sanma 125cc'lik bir motorun nesini sıkıştırayım. Üstelik bu ilk motosikletim değil. Ben yokuş yukarı bile max 7.000 devirde vites değiştiriyorum. Onun harici düz yolda 6.000/6.500 devirde vites değiştiririm. Seyir hızım 60 ile 80 km arasındadır. Sadece sollama vb bir durumda gaz açıp 90-100 km dolayındaki hızlara çıkıyorum. Onun harici hız yapmayı sevmem. Zaten küçük cc motosikleti sakin kullanmak zevk veriyor insana.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
Hımm karbürator hava ayarını kontrol ettin mi ?
Şu an bu konu içerisinde 150 kullanıcı var. (0 üye ve 150 misafir)