Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
25 Ocak 2013, 01:47
#39281
Recaİ adlı üyeden alıntı
abi napıyosun askerden gelmişsin keyifler iyidir umarım
askerlik biteli çok oldu.. hamdolsun iyiyim..
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Reklamlar
-
25 Ocak 2013, 01:52
#39282
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
askerlik biteli çok oldu.. hamdolsun iyiyim..
allah bozmasın abi, sen gidince tadı kaçtı buranın bende koptum bayadır arada aklıma gelirse bakıyorum, okana burdan selamlar, hayırlı geceler herkese..
-
25 Ocak 2013, 02:00
#39283
okan da takılmıyor artık.... neyse ben yatar...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
25 Ocak 2013, 02:14
#39284
Recaİ adlı üyeden alıntı
Selamlar eskilerden kimse kalmamış :D Benim motor yatıyor satmadım, binmiyorumda.. 2011 eski kasa 8000 kmde..
biz daha ölmedik
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
25 Ocak 2013, 15:47
#39285
Ramazan Ağabi sen cbf'ye iyi demiyordun..CBF'yi seçme sebebin nedir?
-
25 Ocak 2013, 16:36
#39286
Arkadaşlar, Yamaha Motor Türkiye'yi aradım.
Herşeyden önce çok anlayışlı ve nazik bir müşteri temsilcisi ile konuştum, buradan birkez daha teşekkür etmek isterim.
Tüm kurumsal firmalarda görmek istediğimiz yüzler bunlar.
YBR 125'in enjeksiyonlu modelinin gelmeyeceğini; Türkiye pazarında satılan modelin Türkiye'ye özel üretildiğini söylediler.
2013'te de gelecek modeller yine karbüratörlü ve şuanki siperlik tasarımıyla satılacakmış.
Resmi ağızdan kesin bilgidir.
Bu durumda, en azından benim için YBR125, alternatiflerim arasından çıkmıştır!
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
25 Ocak 2013, 17:32
#39287
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, Yamaha Motor Türkiye'yi aradım.
Herşeyden önce çok anlayışlı ve nazik bir müşteri temsilcisi ile konuştum, buradan birkez daha teşekkür etmek isterim.
Tüm kurumsal firmalarda görmek istediğimiz yüzler bunlar.
YBR 125'in enjeksiyonlu modelinin gelmeyeceğini; Türkiye pazarında satılan modelin Türkiye'ye özel üretildiğini söylediler.
2013'te de gelecek modeller yine karbüratörlü ve şuanki siperlik tasarımıyla satılacakmış.
Resmi ağızdan kesin bilgidir.
Bu durumda, en azından benim için YBR125, alternatiflerim arasından çıkmıştır!
sırf siperlik hoşuna gitmediği için mi almayacaksın
-
25 Ocak 2013, 23:35
#39288
ReiZzZ adlı üyeden alıntı
sırf siperlik hoşuna gitmediği için mi almayacaksın
yok hocam.. karburatordeki problemlerden dolayi cekiniyorum acikcasi.. surekli jikle ile calistirmak zorunda kalmak, bogulma konusu falan.
-
25 Ocak 2013, 23:46
#39289
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, Yamaha Motor Türkiye'yi aradım.
Herşeyden önce çok anlayışlı ve nazik bir müşteri temsilcisi ile konuştum, buradan birkez daha teşekkür etmek isterim.
Tüm kurumsal firmalarda görmek istediğimiz yüzler bunlar.
YBR 125'in enjeksiyonlu modelinin gelmeyeceğini; Türkiye pazarında satılan modelin Türkiye'ye özel üretildiğini söylediler.
2013'te de gelecek modeller yine karbüratörlü ve şuanki siperlik tasarımıyla satılacakmış.
Resmi ağızdan kesin bilgidir.
Bu durumda, en azından benim için YBR125, alternatiflerim arasından çıkmıştır!
Ya arkadaş biz ne zaman insan muamelesi görücez..yurdum insanı neden enjeksiyonun tadına bakmasın offf offf...
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
26 Ocak 2013, 00:06
#39290
SİMSON adlı üyeden alıntı
Ramazan Ağabi sen cbf'ye iyi demiyordun..CBF'yi seçme sebebin nedir?
cbf iyi demiyorumki halen.. tamamen duygusal sebeblerden cbf... cbf in bir tek selesi iyi...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
26 Ocak 2013, 00:08
#39291
sedat_57 adlı üyeden alıntı
Ya arkadaş biz ne zaman insan muamelesi görücez..yurdum insanı neden enjeksiyonun tadına bakmasın offf offf...
Kimse almasın yamaha o zaman görürsünüz muameleyi, bak nasıl enjeksiyonlusunu getiriyorlar.
-
26 Ocak 2013, 00:44
#39292
leons adlı üyeden alıntı
Kimse almasın yamaha o zaman görürsünüz muameleyi, bak nasıl enjeksiyonlusunu getiriyorlar.
Öyle bişey olmayacağı için yamaha gene her halükarda gözde ne yapalım.. sineye çekeriz alıştık zaten..
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
26 Ocak 2013, 00:45
#39293
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
yok hocam.. karburatordeki problemlerden dolayi cekiniyorum acikcasi.. surekli jikle ile calistirmak zorunda kalmak, bogulma konusu falan.
benimki 2011sabah akşam hiç cikle istemiyor sadece 1 hafta falan yatarsa
-
26 Ocak 2013, 22:07
#39294
Cümleten Selamın Aleyküm.
Abilerim, benim ybr'yi kompresyona bırakınca egzoz mogurdanıyor Yani patlıyor. Hoş, tok bir sesi var ama neden yapar acaba? Motosiklete zararı varmıdır?
Benim düşüncem yakıt tam yanmadan atılıyor buda egzoz patlamasına sebeb oluyor. Yüksek sesle patlamıyor sadece ben duyuyorum ama eski 2011 model ybr'mde böyle bir ses yoktu ve 2011 model ybr'min gaz kolunu çevirdiğimde verdiği tepkiler şuanki 2012 model ybr'min verdiği tepkilerden daha atik ve seriydi. Gaz kolunu çevirdiğim an 3. vitese kadar motosiklet kafa kaldırıcak gibi oluyordu maşallah'ı vardı. 2012 model ybr'mde gaz kolunu çeviriyorum gazı yavaş yavaş, sakin bir şekilde yiyiyor. Birde dokunduğum gibi uzamıyor. Neden dolayı bu şekilde yapar? Egzoz'da meydana gelen patlamanın motora zararı varmıdır?
Fatih abi ve Ramazan abi sağolsun motosikletinde sıkıntı yok sıkma canını dediler ama asıl merak ettiğim neden böyle yaptığı?
Birde Fatih abi 2012'lerin yeni sistem olduğu için yakıt sarfiyatını azaltmak adına gaz tepkilerinin daha sakin olduğunu söylemişti. Ama 2011 model ve 2012'lerde benim bildiğim bir makyaj farkı vardı. Yoksa mekanik olarakta farklılıklar varmı?
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
26 Ocak 2013, 22:11
#39295
Twin adlı üyeden alıntı
Cümleten Selamın Aleyküm.
Abilerim, benim ybr'yi kompresyona bırakınca egzoz mogurdanıyor
Yani patlıyor. Hoş, tok bir sesi var ama neden yapar acaba? Motosiklete zararı varmıdır?
Benim düşüncem yakıt tam yanmadan atılıyor buda egzoz patlamasına sebeb oluyor. Yüksek sesle patlamıyor sadece ben duyuyorum ama eski 2011 model ybr'mde böyle bir ses yoktu. Neden dolayı bu şekilde yapar? Zararı varmıdır?
Fatih abi ve Ramazan abi sağolsun motosikletinde sıkıntı yok sıkma canını dediler ama asıl merak ettiğim neden böyle yaptığı?
benimkide yapıyor birşey olmaz
-
26 Ocak 2013, 22:36
#39296
ReiZzZ adlı üyeden alıntı
benimkide yapıyor birşey olmaz
Benim merak ettiğim neden yaptığı Sağolsun Ramazan abi ve Fatih abi yardımcı oldu.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
26 Ocak 2013, 22:38
#39297
Twin adlı üyeden alıntı
Benim merak ettiğim neden yaptığı
Sağolsun Ramazan abi ve Fatih abi yardımcı oldu.
bilmiyorum bende sormuştum burda bişey olur u diye olmaz dedi ramazan abi tamam dedim
-
26 Ocak 2013, 23:01
#39298
Twin adlı üyeden alıntı
Cümleten Selamın Aleyküm.
Abilerim, benim ybr'yi kompresyona bırakınca egzoz mogurdanıyor
Yani patlıyor. Hoş, tok bir sesi var ama neden yapar acaba? Motosiklete zararı varmıdır?
Benim düşüncem yakıt tam yanmadan atılıyor buda egzoz patlamasına sebeb oluyor. Yüksek sesle patlamıyor sadece ben duyuyorum ama eski 2011 model ybr'mde böyle bir ses yoktu ve 2011 model ybr'min gaz kolunu çevirdiğimde verdiği tepkiler şuanki 2012 model ybr'min verdiği tepkilerden daha atik ve seriydi. Gaz kolunu çevirdiğim an 3. vitese kadar motosiklet kafa kaldırıcak gibi oluyordu maşallah'ı vardı. 2012 model ybr'mde gaz kolunu çeviriyorum gazı yavaş yavaş, sakin bir şekilde yiyiyor. Birde dokunduğum gibi uzamıyor. Neden dolayı bu şekilde yapar? Egzoz'da meydana gelen patlamanın motora zararı varmıdır?
Fatih abi ve Ramazan abi sağolsun motosikletinde sıkıntı yok sıkma canını dediler ama asıl merak ettiğim neden böyle yaptığı?
Birde Fatih abi 2012'lerin yeni sistem olduğu için yakıt sarfiyatını azaltmak adına gaz tepkilerinin daha sakin olduğunu söylemişti. Ama 2011 model ve 2012'lerde benim bildiğim bir makyaj farkı vardı. Yoksa mekanik olarakta farklılıklar varmı?
Aleykum selam, fazla sıkıştırırsan çoğu motor patlatır zaten
-
27 Ocak 2013, 00:07
#39299
leons adlı üyeden alıntı
Aleykum selam, fazla sıkıştırırsan çoğu motor patlatır zaten
Hocam böyle yazdım diye beni acemi sanma 125cc'lik bir motorun nesini sıkıştırayım. Üstelik bu ilk motosikletim değil. Ben yokuş yukarı bile max 7.000 devirde vites değiştiriyorum. Onun harici düz yolda 6.000/6.500 devirde vites değiştiririm. Seyir hızım 60 ile 80 km arasındadır. Sadece sollama vb bir durumda gaz açıp 90-100 km dolayındaki hızlara çıkıyorum. Onun harici hız yapmayı sevmem. Zaten küçük cc motosikleti sakin kullanmak zevk veriyor insana.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
27 Ocak 2013, 00:49
#39300
Hımm karbürator hava ayarını kontrol ettin mi ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 176 kullanıcı var. (0 üye ve 176 misafir)
Bu Konudaki Etiketler