Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #38981
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Fatih abi benim motoru satarsam burada seninkini almaya gelirim.

    gerçi benim motor yan çantaları çıkarınca 2 kişi bile 90 falan yapmaya başladı.

    90-95 görüyorum arka çantaya rağmen.

    alt geçite girerken 100ü deviriyorum ama daha fazla hızlanmıyor gene.

    100 kmde 3 litre yakıtım var.

    aküyü çıkardım motur adam oldu

    ha bu arada bi aydır ayak marşıyla çalıştırıyorum. akü şarj olmuyor.

    şu lanet sınavlarım biterse motura komple girişeceğim.

    ön farı söküp statör ölçümü yapacağım. statörden gelen 5li kablonun 2si devir saatine 3ü konjüktöre gidiyor. motoru çalıştırdıktan sonra bu soketi çekip oradan multimetreyi ac 200e alıp 1-2, 1-3, 2-3 ölçüm yapacağım. bakalım statör kaç volt üretiyor.

    hyosung gt650lerin 75 volt ac vermesi gerekiyormuş, ybrninkini bilmiyorum.

    yalnız şu var;

    madem benim statörüm bozuk, neden ön far 55w, arka park 5w+ motor çalışıyorken nasıl statör bozuk olur?

    gerçi frene basınca ve ya sinyal verince ön farın ışığı azalıyor. devir düşüklüğünden de olabilir ama en azından benim motor 4-5-6 bin devirde 70watt üretiyor?

    ee peki neden akü şarj olmuyor?!?!?


    bi cevap verin vallahi kuduracam artık. ayak marşıyla -5 derecede tekte alsa bile kanıma dokunuyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #38982

    Üyelik
    15 Mayıs 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    pulsar 200ns
    arkadaslar calıstıgım sırketın forklıft bakımı ıcın gelen abıden forklıftlerde kullandıgı wınkel marka zıncır spreyı ve temızleyıcısı aldım saolsun ıstedım verdı bunları motorsıkletın zıncırınde kullansam bı sıkıntı yaparmı yoksa kullanılırmı..

  3. #38983
    braingulp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2012
    Motosikleti
    Su an yok, en son gsx600f (katana)idi
    Alıntı xVaLeNx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gereksiz gibi görünebilir ama iyi birşey benim için çünkü deponun üst tarafına birsey düşürmüşler ne oldugunu bilmiyorum içe doğru yamulmuş. Yaptırmak istedim yaptıramadım ve deponun üstü çizildikce moral bozuyorum kendi kendime ki ayrıyetten küçük çaplı olsada cebi var iş görür heralde zaten arkadaslar aliverecek sıkıntı yok
    haklisin hacim, diger etkenleri dusunemedim.
    xVaLeNx bunu beğendi.

  4. #38984
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Acaba jigle mi bozuk? Yada arızalı mı?

    Sabahları motosikleti çalıştırmadan önce jigleyi açıyorum gaz vermeden marşa basarsam çalışmıyor. Gaz vererek çalıştırıyorum, sonra gaz kolunu bırakıyorum jigle açıkken 1.000/1.200 devir aralığında çalışıyor motor. Ama çok kısa sürede stop ediyor. Öyle motosiklet ısınana kadar çalışır vaziyette kalmıyor. Marşa basıyorum arkamı dönmemle stop etmesi bir oluyor. Benim bildiğim jigle açılınca motosiklet yüksek devirde çalışır ama benim motosikletim öyle değil.

    Jigleyi kapatıp normal olarak çalıştırırıyorum motosikleti yine 1.000/1.200 devir aralığında çalışıyor jigleye oranla daha geç stop ediyor jigle kapalı haldeyken çalıştırdığımda.

    Jigle çalışmıyor desem, motosiklet sıcakken jigleyi açıyorum devir yükseliyor fakat motosiklet soğukken jigle hiçbir işe yaramıyor.
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  5. #38985
    haojin2005 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2012
    Şehir
    Arnavutköy/İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 2006/Lada Samara 1500i 2001
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acaba jigle mi bozuk? Yada arızalı mı?

    Sabahları motosikleti çalıştırmadan önce jigleyi açıyorum gaz vermeden marşa masarsam çalışmıyor. Gaz vererek çalıştırıyorum, sonra gaz kolunu bırakıyorum jigle açıkken 1.000/1.200 devir aralığında çalışıyor motor. Benim bildiğim jigle açılınca motosiklet yüksek devirde çalışır ama benim motosikletim öyle değil.

    Jigleyi kapatıp normal olarak çalıştırırıyorum motosikleti yine 1.000/1.200 devir aralığında çalışıyor jigleye oranla daha geç stop ediyor jigle kapalı haldeyken çalıştırdığımda.

    Motosiklet sıcakken jigleyi açıyorum devir yükseliyor fakat motosiklet soğukken jigle hiçbir işe yaramıyor.
    Hocam normaldir büyük ihtimal benimki de jiglede önce normal çalışıyor 1 dk sonra falan devirli çalışıyor.
    Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)

  6. #38986
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acaba jigle mi bozuk? Yada arızalı mı?

    Sabahları motosikleti çalıştırmadan önce jigleyi açıyorum gaz vermeden marşa basarsam çalışmıyor. Gaz vererek çalıştırıyorum, sonra gaz kolunu bırakıyorum jigle açıkken 1.000/1.200 devir aralığında çalışıyor motor. Ama çok kısa sürede stop ediyor. Öyle motosiklet ısınana kadar çalışır vaziyette kalmıyor. Marşa basıyorum arkamı dönmemle stop etmesi bir oluyor. Benim bildiğim jigle açılınca motosiklet yüksek devirde çalışır ama benim motosikletim öyle değil.

    Jigleyi kapatıp normal olarak çalıştırırıyorum motosikleti yine 1.000/1.200 devir aralığında çalışıyor jigleye oranla daha geç stop ediyor jigle kapalı haldeyken çalıştırdığımda.

    Jigle çalışmıyor desem, motosiklet sıcakken jigleyi açıyorum devir yükseliyor fakat motosiklet soğukken jigle hiçbir işe yaramıyor.
    motorun üstüne çıktım, jikleyi açtım ayak marşına bastım elektrik geldiği anda hafif gaz verdim motor çalıştı (-5 derece). 15 saniye 4 bin devirde tutuyorum. sonra gazı bırakınca devir 3000 devirden az oluyor. hemen yola çıkıyorum. yokuş aşağı gidiyorum. 1 kilometre sonra jikleyi kapatıyorum.

  7. #38987
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı haojin2005 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam normaldir büyük ihtimal benimki de jiglede önce normal çalışıyor 1 dk sonra falan devirli çalışıyor.
    Alıntı maxi97 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun üstüne çıktım, jikleyi açtım ayak marşına bastım elektrik geldiği anda hafif gaz verdim motor çalıştı (-5 derece). 15 saniye 4 bin devirde tutuyorum. sonra gazı bırakınca devir 3000 devirden az oluyor. hemen yola çıkıyorum. yokuş aşağı gidiyorum. 1 kilometre sonra jikleyi kapatıyorum.
    Bende motosikleti ısıtmak adına jigle bir işe yaramadığından çalıştırıyorum motosikleti çıkıyorum yola. 1-2 km yolu 1. yada 2. vites 3/4.000 devir civarında gidiyorum. Elimde kontrol ediyorum yolda motosiklet ısınmışsa normal sürmeye devam ediyorum.

    Ama her zaman da bu şekilde yapma ihtimalim olmuyor. Yanımda birileri oluyor 2-3 kişi muhabbet sohpet ediyoruz. Onlarında motosikletleri var tabi jigleyi açıp marşa dokunmları yetiyor. Ben motosiklet başında dikilmiş gaz kolunu sabit tutma çabasındayım. Buda insana koyuyor yani.
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  8. #38988
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Can normalde zaten jikle yi açarsın marşa basarsın çalışır ben açıyorum jikle yi açıyorum motor ısınır ken üzerimi giyiyorum
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  9. #38989
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Abi ben jigleyi açıyorum. Sadece marşa dokunuyorum, çalışıcak gibi oluyor ama çalışmıyor motosiklet, çalışmayınca bende gaz vererek o şekilde destekliyorum çalışıyor. Ama gaz kolunu bıraktığım an devir düşerek stop ediyor. Jigle zengin karışım yaptığı için motosikletin yüksek devirde çalışması gerekir fakat motosiklet soğukken jigleyi açıp çalıştırırsam 1.000/1.200 devir aralığında çalışmaya uraşıyor ama stop ediyor. Jigleyi kapatıyorum marşa basıp gaz vererek çalıştırıyorum yine 1.000/1.200 devir aralığında çalışıyor.

    Jigle çalışmıyor desem motosikletle baya geziyorum ısınmış oluyor o zaman jigleyi açtığımda stop ediyor. Bunun sebebi birden zengin karışım olduğu için motor boğuluyor galiba. Tekrar çalıştırdığım zaman yüksek devirde çalışıp devir yükselmeye devam ediyor.

    Benim motosikleti ısıtmadan üstümü giymem gibi bir durum söz konusu değil, anca motosikleti ısıtıyorum kendi kendine çalışmaya başlıyor, sonra hazırlanıp yola çıkıyorum. Başka türlü imkanı yok.
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  10. #38990
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    vallaha abicim koca istanbulda bir dünya yetkili servis var en büyük olana git derdini anlat eminim sorunu çözeceklerdir
    ben anlamam böyle işlerden ama yetkili servis senin derdine derman olacaktır
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  11. #38991
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    2013 ler ne zaman geliyor millet..
    kasada değişiklik var mı... avrupaya yuvarlak farlı geliyor.. ss galiba... 5750 TL.

  12. #38992
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı murat koksal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar calıstıgım sırketın forklıft bakımı ıcın gelen abıden forklıftlerde kullandıgı wınkel marka zıncır spreyı ve temızleyıcısı aldım saolsun ıstedım verdı bunları motorsıkletın zıncırınde kullansam bı sıkıntı yaparmı yoksa kullanılırmı..
    Ne sıkıntı olcek hatta çok güzel olur..
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  13. #38993

    Üyelik
    02 Nisan 2012
    Şehir
    46
    Motosikleti
    ENDURO
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2013 ler ne zaman geliyor millet..
    kasada değişiklik var mı... avrupaya yuvarlak farlı geliyor.. ss galiba... 5750 TL.
    Ağabi Aralık ayının son haftasında Yamaha Türkiye'yi aradığımda 2013 kasalar mart sonu gibi demişti yetkili..Yeni kasayı sordum youtube'da ybr125ss, ybr125factor görüyoruz bunlardan mı yoksa Yamaha'nın Avrupa'da ki sitelerinde yayınlanan 2013 kasasından mı geliyor?" dedim yetkili "diğer ülkelerdeki özellikler bizim ülkemiz için farklılık gösterebilir, bu konu hakkında bilgi veremiyoruz yeni kasa ile ilgili dedi ve youtube gibi diğer sitelerde gördüğünüz yeni modellere itibar etmeyiniz. dedi. sonra teşekkür ettim kapattık telefonu..

    Yani yeni kasa ile ilgili henüz net bir bilgi yok..
    Fakat 5750 TL çok ciddi bir rakam. yani şuan satış fiyatı 4.350tl yeni kasa 5.750 = tam 1.400 TL Fark oluyor hakikaten ciddi bir fiyat.. (tabii fiyatların kesinliği mechul olsa gerek..)
    ENDURO

  14. #38994
    gk070 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    bu nasıl bişeydir hayla anlamış frgilim :S kasa aynı fiyat farkı cok yüksek
    Hayat bir tesbih gibidir ya SALLLARSINNN yada cekersin!!!

  15. #38995
    aksoyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    KDZ.Ereğli
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 ,pulsar ns 200 , kawasaki er6n
    sabah çalışırken jıkleyı acsanızda stop etmesi hava filtresinden olabilir benimkide öyleydi hava filtresini değiştirdim şimdi artık böyle bi problem kalmadı tabiki çalıştırırken biraz 1-2 hafif gaza basıyorum calısınca vıtese takıp gidiyorum ısınması için beklemiyorum zaten motoru ısıtıp gitmek yakıtta boşa sarfiyat oluyor bu yuzden yolda giderken ısıtıyorum motoru ana yola cıkana kadar ısınıyor sonra yapıştır git.
    Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT

  16. #38996
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı aksoyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sabah çalışırken jıkleyı acsanızda stop etmesi hava filtresinden olabilir benimkide öyleydi hava filtresini değiştirdim şimdi artık böyle bi problem kalmadı tabiki çalıştırırken biraz 1-2 hafif gaza basıyorum calısınca vıtese takıp gidiyorum ısınması için beklemiyorum zaten motoru ısıtıp gitmek yakıtta boşa sarfiyat oluyor bu yuzden yolda giderken ısıtıyorum motoru ana yola cıkana kadar ısınıyor sonra yapıştır git.
    Bende öyle yapıyorum aslında ama her zaman olmuyor işte
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  17. #38997
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı SİMSON adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ağabi Aralık ayının son haftasında Yamaha Türkiye'yi aradığımda 2013 kasalar mart sonu gibi demişti yetkili..Yeni kasayı sordum youtube'da ybr125ss, ybr125factor görüyoruz bunlardan mı yoksa Yamaha'nın Avrupa'da ki sitelerinde yayınlanan 2013 kasasından mı geliyor?" dedim yetkili "diğer ülkelerdeki özellikler bizim ülkemiz için farklılık gösterebilir, bu konu hakkında bilgi veremiyoruz yeni kasa ile ilgili dedi ve youtube gibi diğer sitelerde gördüğünüz yeni modellere itibar etmeyiniz. dedi. sonra teşekkür ettim kapattık telefonu..

    Yani yeni kasa ile ilgili henüz net bir bilgi yok..
    Fakat 5750 TL çok ciddi bir rakam. yani şuan satış fiyatı 4.350tl yeni kasa 5.750 = tam 1.400 TL Fark oluyor hakikaten ciddi bir fiyat.. (tabii fiyatların kesinliği mechul olsa gerek..)
    şimdi amerikada satılan motor ee doğal olarak çinli değil... fiyatına gelirsek ekonomik durumları iyi olduğu için 5750 TL onlar için çorba parası bunu fazla takmamak lazım..
    ben bir ay anamdan emdiğim süt burnumdan geliyor 1000 tl para kazanıyorum... o yüzden capon amcalar bunu bildiği için bize düşük maliyetli motorlar kakalıyorlar.. maksimum yeni kasa 2013 mod. ybrler 4,500 tl olur... kasa değişir mi bilmiyorum ama muhtemelen tuttuğu için değişmezler.yani mart ayında veya en erken fuarda karşımıza çıkar... efsane geri dönüyor bende tekrar ybr alacağım..

  18. #38998
    zozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2011
    Şehir
    BuRSa
    Motosikleti
    MoNDiaL 150 Zc& ybr125
    sanırım senin dedigin sıvı gres bende onu kullanıyorum simdilik bi sıkıntı yok
    maxi97 bunu beğendi.

  19. #38999
    Raphae1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2011
    Şehir
    FENERBAHÇE, Çanakkale ve İstanbul
    Motosikleti
    Er6-F-Cbf 1000+YBR 125, gts250-cbf150-600rr-mt07
    Alıntı aksoyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sabah çalışırken jıkleyı acsanızda stop etmesi hava filtresinden olabilir benimkide öyleydi hava filtresini değiştirdim şimdi artık böyle bi problem kalmadı tabiki çalıştırırken biraz 1-2 hafif gaza basıyorum calısınca vıtese takıp gidiyorum ısınması için beklemiyorum zaten motoru ısıtıp gitmek yakıtta boşa sarfiyat oluyor bu yuzden yolda giderken ısıtıyorum motoru ana yola cıkana kadar ısınıyor sonra yapıştır git.
    Motor aşınmalarının en çok oldugu an , ilk çalıştırma anıdır. Çünkü bütün yağ kartere çökmüş durumdadır. Bu da çalıştırdığını gibi yola çıkmanız durumunda, daha piston(lar) dogru düzgün yağlanamadığı ve soğuk yagın akışkanlığı az olduğu için aşınmayı arttır. Ve haliyle motorun ömrünün kısalmasına,pistonların çizilmesine veya kitlenmesine sebep olabilir. Bu ısınmadan futbol maçına çıkmayada benzetebilirsiniz. Isınmazsan Sakatlanırsın!
    ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...

  20. #39000
    RruDeBoyY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2011
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha r6
    S:a beyler nasılsınız Havalar nasıl Osmaniyede yağmur var. çıkıp gezecektim ama şansıma yağmur yağıyor


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 46 kullanıcı var. (0 üye ve 46 misafir)

Bu Konudaki Etiketler