Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #38741
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Motorun sağına geç, hava filtresi olan tarafa. Karbüratöre bakarsan ortada bi yıldız vida var. Onu cevir. Motor çalışırken onu dondur 1500e ayarla.

    Bende el marşı yok, akü şarj olmuyor ama jikleyi açıyorum gaz vermeden tek tepiklemede çalışıyor. 15 saniyede gaz veriyorum jikle 3000 devirde sabitleniyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #38742
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı maxi97 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun sağına geç, hava filtresi olan tarafa. Karbüratöre bakarsan ortada bi yıldız vida var. Onu cevir. Motor çalışırken onu dondur 1500e ayarla.

    Bende el marşı yok, akü şarj olmuyor ama jikleyi açıyorum gaz vermeden tek tepiklemede çalışıyor. 15 saniyede gaz veriyorum jikle 3000 devirde sabitleniyor

    Hocam iyide benim rölanti ayarım motosiklet soğukken ilk çalıştırmada 1.100 rpm'de çalışıyor. Motosiklet tamamen ısınınca 1.500 rpm'de sabit kalıyor. Az bir miktarda dalgalanma oluyor devirde ama onuda normaldir diye pek kafama takmıyorum. Motosikletimin rölanti ayarı sadece ybr ve cbf150 tamir ve bakımını yapan bir ustaya yaptırdık.

    Ben 1.500 rpm'e ayarlamıştım usta bana kim yaptı bu motosikletin rölanti ayarını diye sordu. Kendim yükselttim dedim. Yanlış yapmışsın ybr'ler bu kadar yüksek rölantide çalışmaz diyerek 1.300 rpm'e düşürdü rölantimi. Ayrı ayrı tanıdığım 2 usta var. Ikiside rölanti ayarını 1.300 rpm'e ayarladılar.

    Ustalarımdan biri 24 senelik motosiklet ustası. Diğeri zaten orta yaşlı yıllardır bu işin içindeler. 2 ustamda rölanti ayarımı 1.300 rpm'e düşürdüğüne göre vardır bir bildikleri ama motosikletim çalışmakta zorluk çektiği için ben kendim 1.500 rpm'e çekmek zorunda kaldım.

  3. #38743
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    O ustaların lafını dinleseydim mondial 150 zcm ile 16 bin km goremezdim.

    Belki de doğrudur yaptıkları, ama benim motorum adam gibi calismayacaksa kendi ayarimi kendim yaparım

  4. #38744
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı maxi97 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O ustaların lafını dinleseydim mondial 150 zcm ile 16 bin km goremezdim.

    Belki de doğrudur yaptıkları, ama benim motorum adam gibi calismayacaksa kendi ayarimi kendim yaparım
    Abi motosikletim 3 kere servise gitti. 2-3 kere kendi ustalarıma götürdüm onlarda rölanti devrini düşürmekten başka birşey yapmadılar motosiklete. Kendim de motorlu araçlar teknolojisi üzerine okuyorum subap ayarı vs bazı ayarları takım taklavatım el verdiğince bilgim doğrultusunda hallediyorum hepsini. Motosikletimin sağına soluna baktım fakat görünürde bir aksilik bulamadım. Bir abim dijital sayaçla hava ayarının yapılması gerektiğini söylemişti sadece onu yaptırmadım. Çünkü servis ellemedi, kendi ustalarımda birşey demedi o yüzden kimseye kurcalatmadım bende.
    Ne yapmalıyım hiç bir fikrim yok.

  5. #38745
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    biraz devir yüksek olsun ne olacak?

    benim aküde sorun var. önceki akümü 9 ay önce almıştım; bakımdan 1-2 hafta önceden itibaren sabahları çalışacak kadar aküde elektrik olmaması ve xenonun kendini kapatmasından dolayı geçen bakımda 45 liraya jel akü aldım. 2. günün sabahı gene motor çalışmadı.

    eski aküde ölçüm yapmıştım; boşta 11.9, çalışırken 13.2-3 artıyordu, gaz verdikçe 14.2 volta kadar çıktı.

    sanırım sorun kablolarda ama aküyü aldığım usta ve beni gönderdiği usta akünün bozuk olduğunu söylüyor?

    sizce hakikaten sorun aküde mi yoksa kablolarda mı? kablo ve kutup başlarından ben şüpheleniyorum... bahse varım ustaların dediği değil benim dediğim çıkacak.

    2009 ybrlerin cdileri kaç pinli şunu bilen yok mu?

  6. #38746
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    maxi 14.2 ye kadar çıkıyosa problem yok. Bendeki 2005 titan 12.5 volttan yukarı çıkmıyodu konjektörü değiştirdim. Orjinal değildi. Yandı. Tekrar orjinal olmayan bitane taktım. Şimdi 14 volta kadar çıkıyor. Akü sorunsuz şarj alıyor ama tekrar yakmaması için dua ediyorum.
    maxi97 bunu beğendi.

  7. #38747
    ReiZzZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    HATAY
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam iyide benim rölanti ayarım motosiklet soğukken ilk çalıştırmada 1.100 rpm'de çalışıyor. Motosiklet tamamen ısınınca 1.500 rpm'de sabit kalıyor. Az bir miktarda dalgalanma oluyor devirde ama onuda normaldir diye pek kafama takmıyorum. Motosikletimin rölanti ayarı sadece ybr ve cbf150 tamir ve bakımını yapan bir ustaya yaptırdık.

    Ben 1.500 rpm'e ayarlamıştım usta bana kim yaptı bu motosikletin rölanti ayarını diye sordu. Kendim yükselttim dedim. Yanlış yapmışsın ybr'ler bu kadar yüksek rölantide çalışmaz diyerek 1.300 rpm'e düşürdü rölantimi. Ayrı ayrı tanıdığım 2 usta var. Ikiside rölanti ayarını 1.300 rpm'e ayarladılar.

    Ustalarımdan biri 24 senelik motosiklet ustası. Diğeri zaten orta yaşlı yıllardır bu işin içindeler. 2 ustamda rölanti ayarımı 1.300 rpm'e düşürdüğüne göre vardır bir bildikleri ama motosikletim çalışmakta zorluk çektiği için ben kendim 1.500 rpm'e çekmek zorunda kaldım.
    ayrıntılara bu kadar takılma 1300 olsa ne olur 1500 olsa ne olur

  8. #38748
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam iyide benim rölanti ayarım motosiklet soğukken ilk çalıştırmada 1.100 rpm'de çalışıyor. Motosiklet tamamen ısınınca 1.500 rpm'de sabit kalıyor. Az bir miktarda dalgalanma oluyor devirde ama onuda normaldir diye pek kafama takmıyorum. Motosikletimin rölanti ayarı sadece ybr ve cbf150 tamir ve bakımını yapan bir ustaya yaptırdık.

    Ben 1.500 rpm'e ayarlamıştım usta bana kim yaptı bu motosikletin rölanti ayarını diye sordu. Kendim yükselttim dedim. Yanlış yapmışsın ybr'ler bu kadar yüksek rölantide çalışmaz diyerek 1.300 rpm'e düşürdü rölantimi. Ayrı ayrı tanıdığım 2 usta var. Ikiside rölanti ayarını 1.300 rpm'e ayarladılar.

    Ustalarımdan biri 24 senelik motosiklet ustası. Diğeri zaten orta yaşlı yıllardır bu işin içindeler. 2 ustamda rölanti ayarımı 1.300 rpm'e düşürdüğüne göre vardır bir bildikleri ama motosikletim çalışmakta zorluk çektiği için ben kendim 1.500 rpm'e çekmek zorunda kaldım.
    fabrika çıkışı 1500 rmp değilmi zaten yüksek olsa fabrika bunu 1300 ayarlardı ilk başta bence 1500 le 1300 arasında pek fark olmasa da 1300 rölantide zorlar ilk çalışırken jikleyi açınca bi zorluk kalmaz zaten her türlü 1500 candır devam
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...

  9. #38749
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    can abicim sen rolantini 1500 devir yap ybr düşük devirde çalışmayı sevmez krank ı verir eline haberin olsun benimde 1400 1500 civarı
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  10. #38750
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    can abicim sen rolantini 1500 devir yap ybr düşük devirde çalışmayı sevmez krank ı verir eline haberin olsun benimde 1400 1500 civarı
    Abi motosikletim ısındığı zaman rölantim 1.500 devir sabit. Ama motosiklet tamamen soğukken lanet olsun çalıştıramıyorum. Yarım jigle ile denedim olmadı. Tam jigle açtım denedim olmadı. Motosikletin başında yalı kazığı gibi ısınsın diye 5 dakka boyunca elim gaz kolunda dikili duruyorum. Yoldan geçenlerde bakıyor hiç insan görmemiş gibi. Şeytan atılcak birşey olsa at kafalarına diyor. Mille diyo; benim motorun tek marşta jiglesiz çalışıyor, kimisi jigle açıyorum ısınınca devir yükselmeye başlıyor sonra jigleyi kapatıp yoluna devam ediyorum. Anasını sattımın motoru bana mı uyuz gidiyor bilmiyorum. Apache alıcaktım, Yamaha'dır dedim markadır, adı var dedim. Adı batsın. Bende tat tuz bırakmayıp keyfimi kaçırdıktan sonra Bmw olsa ne yazar..

    Tek problemim motosikletin çalışmama sorunu değil, başka problemlerimde varda öncelikli olan şu motosikleti adam gibi yola sokmak. Her sabah işkenceye dönüyor motosikleti çalıştırmak.
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  11. #38751

    Üyelik
    02 Şubat 2012
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    ybr esd
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam sizin far camıda mavi renk galiba. Onu nasıl yaptınız?
    evet aksusarcılarda satılıyo far ıcın renklı folyo degısık bı ısmı var ben tam blmıyorum arabalara sıyah kaplarlar genelde fara gayet hos duruyo tavsıye ederım kendınız yapabılırsınız
    Dünya Sizi Yoruyor mu? O Halde Allah'a Koşun..

    Zariyat Suresi, 50

  12. #38752
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Biz düz yolda zor gidiyoruz elemanlara bak yaa
    http://www.facebook.com/photo.php?v=287268857989518
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  13. #38753
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Herkese hayırlı akşamlar. Yağmurluk alıcam fikirlerinizi rica ediyorum. Feyizoğlun'da 3 çeşit buldum. Hangisi daha iyidir? Kullanan varmı? Yada bu fiyatlara alabileceğim daha iyi bir yağmurluk varmıdır?
    http://www.feyizoglu.com/Yagmurluk-A...m_44130.html#0
    -
    http://www.feyizoglu.com/Yagmurluk-A...i_45906.html#0
    -
    http://www.feyizoglu.com/Yagmurluk-A...m_47401.html#0
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  14. #38754
    rapsy_09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese hayırlı akşamlar. Yağmurluk alıcam fikirlerinizi rica ediyorum. Feyizoğlun'da 3 çeşit buldum. Hangisi daha iyidir? Kullanan varmı? Yada bu fiyatlara alabileceğim daha iyi bir yağmurluk varmıdır?
    http://www.feyizoglu.com/Yagmurluk-A...m_44130.html#0
    -
    http://www.feyizoglu.com/Yagmurluk-A...i_45906.html#0
    -
    http://www.feyizoglu.com/Yagmurluk-A...m_47401.html#0

    Dostum bence bunlara o kdar para vermeye değmez.Av mazemesi satan yerlere gidip bunların 1/3 fiyatına bunlar kadar kaliteli bir yağmurluk alabilirsin.3 yıl kadar kuryelik yaptım çok yağmurluk denedim ama hiçbirinden verim alamadım.En sonunda böyle birşey aldım motor takımının üzerine giyiyordum.Herhanbi bir sorun yaşamadım.


  15. #38755
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Benim rölantiye sicakken bile 1.100 devirmiş. Gene de stop etmiyor.

  16. #38756
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı maxi97 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim rölantiye sicakken bile 1.100 devirmiş. Gene de stop etmiyor.
    Birde bana diyordun abi yükselt diye )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------

    Alıntı rapsy_09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum bence bunlara o kdar para vermeye değmez.Av mazemesi satan yerlere gidip bunların 1/3 fiyatına bunlar kadar kaliteli bir yağmurluk alabilirsin.3 yıl kadar kuryelik yaptım çok yağmurluk denedim ama hiçbirinden verim alamadım.En sonunda böyle birşey aldım motor takımının üzerine giyiyordum.Herhanbi bir sorun yaşamadım.

    http://www.avfoni.com/etic_1/user/1/...avfoni-ALT.jpg
    Teşekkür ederim rapsy_09 İstoç'a gidip av bayilerinden yağmurluk bakarım o zaman. Söyledikleriniz daha mantıklı geldi.
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  17. #38757
    tahsins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    bajaj boxer 2015 + doblo safeline 1.3mjet 2012
    can benim motora bugün 20-40 castrol actevo koydum. yağ güzel. ama soğukken jikleyle bile çalıştırsam devir düşmeye başlayıp stop ediyor.
    aynı senin sorunun
    yani yağdan kaynaklanabiliyor problem. senin motorda ne yağ var ?
    yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
    salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
    bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?

  18. #38758
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Oww 20w 40 actevo kadar berbat bir yağ yok. Power1 10w 40 castrolden şaşmayın.

  19. #38759
    tahsins - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    bajaj boxer 2015 + doblo safeline 1.3mjet 2012
    konforu artırdı ama maxi. hele vites geçişleri pamuk gibi kalkışlar sarsıntısız. ses azaldı. ama hafiften kasıyor motoru.
    power 1 ile arasında 10 tl fark var.
    25tlye power1 alacağıma 15tlye actevo 10tl ye benzin alsam 80km gezerim dedim
    kullandıkça göreceğiz bakalım.
    yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
    salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
    bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?

  20. #38760
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Alıntı maxi97 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oww 20w 40 actevo kadar berbat bir yağ yok. Power1 10w 40 castrolden şaşmayın.
    tamamen aynen katılıyorum. Motoru çok kasıyor....


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 125 kullanıcı var. (0 üye ve 125 misafir)

Bu Konudaki Etiketler