ugur kırmızı olanla bende ilgilenmiştim bursa dısı olunca en sona bırakmıstım o ara aldıgım motor ilana girdi görür görmez hemen aradım ve anlastık... senin içinde hayırlısı olur işallah
ugur kırmızı olanla bende ilgilenmiştim bursa dısı olunca en sona bırakmıstım o ara aldıgım motor ilana girdi görür görmez hemen aradım ve anlastık... senin içinde hayırlısı olur işallah
Arkadaşlar bmwden tirsiyorum. Alsam şu pompası ve konjuktor değişecek. Avans ve subap ayarı lazım.
Bunları yapmam için de oradan Ankaraya geçmem gerekir ve bin beşyüz km yol olur.
Tanıdık lazım ya. Motoru sirtlanip gidip boş donmek istemem.
Bu arada ybrye bakım yaptım yuzelli lira gitti.
Akü on fren balatasi hava filtresi aldım. Ayrıntılı bakım yaptım.
Daha muayene var... Xenon şimdilik iptal. Param nihgtbreaker 55w taktım. Xenonu mumla arıyorum. Sisler olmasa onumu goremem valla.
H4 lambaya 30 tl vereceginize 50 tl xenon takın. Boşa para harcamayın.
Izzet hayırlı olsun
Uğur inşallah sorunsuz motor alırsın.
Castrol power 1 3000 kmde eksiltme yapmadı. Yamalube yarı sentetik eksiltmeyi 2500 kmde yapmıştı.
orjinal ybr aynaları kalıplı kişilerde kısa kalıyor.. ben yan sanayi ama aynısının 2,5 cm uzun olanını taktım sıkıntı çözüldü...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Selamlar, ben de yeni bir ybr 125 sahibi olarak aranıza katılmak istedim. İlk sorumu sormak istiyorum, geçenlerde hangi marka tam hatırlamıyorum ama değişik desenli sele kaplamış abinin biri motoruna bu tür malzemeyi nereden bulabiliriz acaba bilen var mı? Mesela daha açık örnek vermek gerekirsek komik karikatür karakteri veya değişik geometrik desenli gibi.
Maxi bmw için iyi usta lazım.
Gerçi ustaların da bakış açısı farklı.
Ybr için gittiğimde 3ü de farklı şeyler söyledi.
Haftasonu o 2 ybrye daha bakacağım.
Ustaların neye dikkat ettiğini çözdüm,bi tek motor sesi için ustaya dinletmek lazım.
Ama bazı satıcılar 2.el satarken neden herşeyi dürüstçe anlatmazlar bilmiyorum.
Şeytan diyor bas parayı çinli sıfır al.
parayı basıp sıfır almak bit e kızıp yorgan yakmaya benzer uğur öyle bi yanlış yapma
usta elbette motor sesine bakar ve yamaha yetkili servisi olmayan yer motorun üzerindeki yan sanayi parçayı bile anlamaz
zaten kaportaya bakıp almak sana kalmış
yanlız canı çıkmamış ybr çok çinli eskitir
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Maxi dur sana kıyak geçeyim taksitlede alabiliyorsun http://urun.gittigidiyor.com/garaj/u...enonu-66997033
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------
Anti pas sık önce bir gün dursun ama ara ara yine sık bu süreç içinde iyice işlesin sonra küçük boru anahtarıyla açmayı dene o biliyorsun çevirdikçe kitliyor tuttuğu şeyi dişleri kalmadı dediğin için önerdim bide aynanın takılı olduğu kütüklük biliyorsun aluminyum döküm fazla zorlamaya gelmez o yüzden pas varsa önce onu söktürmen gerekir zarar vermemek için kütüklüğe .
-Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))
abi benim xenon var zaten. muayeneye sokacağım için idareten h4 osram nightbreaker taktım. en iyi h4 ama bi işe yaramıyor. daha doğrusu xenon varken bi işe yaramıyor.
motosiklet bakımdan sonra kendine geldi. yokuş çıkarken 85ten 75 km'ye 4. viteste zor çıktığı yeri 5. viteste 80den 85e çıktı. düzde 100ü devirmeye başladı benim minnak canawar.
motoru dün bakıma soktum. 104 tl gitti . ön fren ayarını yapamadığımdan 10 lira da ustaya verdim .
jel akü 45 tl, ön fren balatası 22 tl, hava filtresi 12tl, yağ castrol power1 25 tl.
xenon far sürekli 20 saniyede kapama yapıyordu. sabahları da marşla motor çalışmaz olmuştu. ben konjüktör arızası dedim. neyse dün multimetremle aküyü ölçtüm 11.8 volttu. motoru çalıştırdım 3 bin devirde 13.3 falan, gaz verdikte en son 14.2 volt gördüm. xenon farımın ayrı düğmesi var; onu açınca aküyü ölçtüğümde saniyede 14 volttan 10 volta düşüp kapatıyordu.
yani anlayacağınız statör, konjüktör sağlam; akü sizlere rahmet.
büyük akü aradım bulamadım. zaten el kadar yere büyük akü sığamazdı. ben de jel akü aldım en azından bi sene idare eder.
sis lambalarımdan 2si temassızlık yapıyordu onları düzelttim. izolabantları yeniledim.
yedek ön cam almıştım, onu taktım. eski camın demirleriyle beraber yaptım on numara oldu. daha yeni üniversiteden geldim; yeni camla beraber önden gelen rüzgar kafamın üstünden gidiyor. rüzgarı öyle güzel yarıyor ki omuzlarıma bile rüzgar gelmiyor artık. resimleri akşam atarım.
zincir öyle uzamıştı ve öyle bakımsız kalmıştı ki kıtır kıtır ses çıkarıyordu. 2000 kmden fazladır yağmur çamur altında yağsız kaldı. ona da gazyağı döktüğüm kovanın içine su da koyup süngerle giriştim. yamaha zincir spyreyiyle de alttan üstten yağladım. şimdi daha iyi oldu. daha %40 gerebilirim. 19 binde hala orijinal zincir.
ön cam tam kafama yatmadı ama. 2 vidayla bağladım, araya conta da atmadım. üniversiteden dönerken hafif çatlamış bile şimdiden. alttan 2 vida yeri daha açıp aralara conta da koyarsam orijinalinden iyi olur.
---------- Post added at 17:32 ---------- Previous post was at 16:23 ----------
ateşleme bobini 6 fişli 25 8 fişli 45 dolar.
kablo, pipo 10 tl.
ateşleme bobini 25 dolar.
100 tlye 15-20 km hızım artabilirmiş.
eğer 260 tl gibi bi para verirsem özel statör ve konjüktör de verirsem 25-30 km hız artarmış.
bana biraz abartı gibi geldi, gene de ilk 3 parçayı ayın 15inden sonra alacağım. 100 tl para değil.
Herkese cümleten iyi akşamlar..
Bugün motosiklet.net facebook sayfasında fotoğraflara bakariken gözüme çok farklı dizayna sahip bir motor çarptı.bu motoru o firmadan beklermiydim ? asla beklemezdim.
Bu yeni göreceli olan motor kymco K PİPE 125 adlı motosiklet.KTM Duke125 gibi olmuş fakat daha da farklı bir dizayna görüntüye sahip.Model 2013 e ait.yani 2013'ten önce piyasaya girmeyecek gibi.Bu motor gözüme güzel gözüktü.Fakat hemen balıklama dalmamak gerek tabii.Bence bu motosikleti sizlerinde incelemesi gerekir diye düşünüyorum..
ENDURO
O kymco 2011'in sonlarına doğruda vardı yurtdışında satılıyor o naked ve quannon diye racing modeli var onlar gelirse silkar gerçekten güzel satış yapar. Ybrde ne var bilmiyorum ama insanı kendine doğru çekiyor
Aşk tutkuyu ortaya çıkarmasaydı o 2 tekerin üzerinde gitmezdim
Ben de 20 w 50 kompresöre kullandığımız yağı kullandım ama sorunsuz gitti 2000 km.Sadece biraz kalın geliyordu o kadar.Şimdi de piyasadaki en ucuz 10 w 40 tan koyuyorum(12 tl)
Sorun olmuyor.Hatta luk oilin 35-40 tl ye sattığı 5 ltl ikyağdan almayı düşünüyorum bi 15 20 bin idare eder.
telefonun şarjı bitiyordu, flaş açamadım. rüzgar kaskımı yalayıp geçiyor. omuzlarımda da baskı yok. elimle rüzgarı kontrol ettim gayet güzel oldu. yalnız vida yerlerine conta atmam lazım yoksa kırılacak. rialliden gelen cam hem orijinale göre küçük, hem de ince.
arkadaşlar Konya'dan bir arkadaşımın arkadaşı haber yolladı. o bmw malesef acınacak haldeymiş. yeni motor yapılmış ama her yağ kaçağı varmış.
arkadaşlar ybr de katalitik kovertör iptali yapan var mı ? yada bilgisi olan ?
gugide yaptığım aramalarımda ybr motoruna yapılabilecek en zahmetsiz modifiye katalatik konvertör iptali... zaten bide hava filtresi iptali var. oda sakat. başkada bulamadım.
katilitik konvertör iptali ile ilgili bilgilerimizi yazalım lütfen.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Şu an bu konu içerisinde 51 kullanıcı var. (0 üye ve 51 misafir)