Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Kasım 2012, 20:25
#38081
1,3 ile 1,5 arası rolantı ayarı olmalı devri fazla düşürürsen kranga dengesiz olarak güç biner bence biraz yükseltmelisin
Reklamlar
-
13 Kasım 2012, 20:59
#38082
delileoo adlı üyeden alıntı
1,3 ile 1,5 arası rolantı ayarı olmalı devri fazla düşürürsen kranga dengesiz olarak güç biner bence biraz yükseltmelisin
Ama bahsettiğim rölanti değerinde kusursuz bir şekilde sayıyor. Hani tın tın tın diye sayarken arada bir ton diye bir ses tonu çıkarmıyor. Hep aynı sen tın tın tın tın sayıyor yerinde. Dengesiz yük biner derken kasdettiğiniz rölantide sayma durumu değilde bahsettiğim gibi tın tın tun ton stop edicekmiş gibi dengesiz çalışmasından bahsediyorsanız, benim motorumda çok şükür öyle bir durum yok. Ayrıca motosikletimi götürdüğüm kişi 24 senelik usta normalde uraştığı motosikletler 250cc çoğunlukla 600cc üzeri fakat sağdan soldan bazı kişilerin önermesi üzerine küçük motosikletlerde oraya gidiyor. Yanlış anlamayan beni lütfen. Sizin de bir bildiğiniz vardır ki rölantiyi yükseltmemi önermişsiniz. Ama dediğim gibi motosiklet rölantide sayıyor resmen.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
13 Kasım 2012, 21:29
#38083
Twin adlı üyeden alıntı
Ama bahsettiğim rölanti değerinde kusursuz bir şekilde sayıyor. Hani tın tın tın diye sayarken arada bir ton diye bir ses tonu çıkarmıyor. Hep aynı sen tın tın tın tın sayıyor yerinde. Dengesiz yük biner derken kasdettiğiniz rölantide sayma durumu değilde bahsettiğim gibi tın tın tun ton stop edicekmiş gibi dengesiz çalışmasından bahsediyorsanız, benim motorumda çok şükür öyle bir durum yok. Ayrıca motosikletimi götürdüğüm kişi 24 senelik usta normalde uraştığı motosikletler 250cc çoğunlukla 600cc üzeri fakat sağdan soldan bazı kişilerin önermesi üzerine küçük motosikletlerde oraya gidiyor. Yanlış anlamayan beni lütfen. Sizin de bir bildiğiniz vardır ki rölantiyi yükseltmemi önermişsiniz. Ama dediğim gibi motosiklet rölantide sayıyor resmen.
Can motoru yapan japon mühendisler 1,300 - 1,500 rpm arasında rolantisinin olmasını yazmışlar .. bana kalırsa bu şekilde kullan.. şimdi havalar fena değil ,yarın sabah motoru çalıştıramazsın..kranka yük binmesi olayı doğru..
-
13 Kasım 2012, 21:39
#38084
kullanma kitapçığında önerilen devir aralığı 1,3..1,5..rolantıyı düşürmek bence çok iyi değil..en basiti ilk çalıştırmada dahi motorun ısınması daha çabuk ve kolay olmayacak..ve ybr karbüratörlü olduğu için soğuk havalarda rolantıde dalgalanma yapabilir büyük makineler gıbı enjeksiyonlu değil çünkü..ve mümkün olduğunca tin tin saydırma rolantıyı soğukken motor rolantıde silkeleme yapar ve bu da kranga balansor sebebiyle dengesiz güç binmesine neden olur..
-
13 Kasım 2012, 21:39
#38085
bws 100 çekiş problemi
mrb arkadaşlar bws si olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim motorum 2 kişi yokuş çıkarken bi ara duruyo gibi oluyor sonra da değişik bi ses geliyor yavaşlıyor düz yolda bi problem yok sorun neden kaynaklanıyor acaba teşekkürler
-
13 Kasım 2012, 21:44
#38086
imza adlı üyeden alıntı
ybr 125, 2010 model, 130.000 km. bir depo ağzına kadar dolu 80i geçmeden 550 km.
maaşallah bu km önünde diz çökülür motor yapıldımı..
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
13 Kasım 2012, 21:52
#38087
engindeniz adlı üyeden alıntı
mrb arkadaşlar bws si olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim motorum 2 kişi yokuş çıkarken bi ara duruyo gibi oluyor sonra da değişik bi ses geliyor yavaşlıyor düz yolda bi problem yok sorun neden kaynaklanıyor acaba teşekkürler
kavramadan olabilir özellikle ses gelip iyice yavaşlaması benim aklıma debriyajı getirdi
-
13 Kasım 2012, 22:16
#38088
delileoo adlı üyeden alıntı
kavramadan olabilir özellikle ses gelip iyice yavaşlaması benim aklıma debriyajı getirdi
dürüm nöbetin yok mu ulem senin, yürü nöbete vasıfsız er seni..
-
13 Kasım 2012, 22:24
#38089
-
13 Kasım 2012, 22:32
#38090
durmuş ne haber len? Titan mı alcan yoksa?
-
13 Kasım 2012, 22:34
#38091
debriyaj balatasımı eskimiş acaba
tşk
-
13 Kasım 2012, 22:37
#38092
Cümleten S.A.
Beyler 2013'te ybr nasıl olur? youtube de ybr125ss var avrupada ybr125 factor var acaba 2013 te bunlardan mı gelır ülkemize yoksa aynı seri ve kasaya devam mı? Ne gibi değişiklikler olabilir? Ybr'nin engin ve zengin kullanıcılarından yorumlarını bekliyorum.Yardımcı olur musunuz?
-
13 Kasım 2012, 22:40
#38093
delileoo adlı üyeden alıntı
vasıfsız er ? er derken ?
komutanın konuşuyor ulen zibidi esas duruşunu göster
bugece çanakkaleye geçiyorum 15inde göreve başlayacağım kısmetse..oralarda canım çok sıkılacak ilk maaşla bi motor almam lazım pampiş
ne maaşı ulem zibidi er... ben askerdeyken aldığım maaşla, 2 paket sigara alıyordum.. komutanını mı soydun lan , kelebek
-
13 Kasım 2012, 22:41
#38094
adem80 adlı üyeden alıntı
durmuş ne haber len? Titan mı alcan yoksa?
ya bumoto calıbre ile cbx twisterden birini alacam ya da er6f ile xj6 diversıon dan birini alacam kafaya koydum..hayır olsun sonumuz
-
13 Kasım 2012, 22:44
#38095
delileoo adlı üyeden alıntı
ya bumoto calıbre ile cbx twisterden birini alacam ya da er6f ile xj6 diversıon dan birini alacam kafaya koydum..hayır olsun sonumuz
abi bumoto yu alma zararlı cıkabılırsın sonucta çin malı. sen japon dan şaşma. bildiğim kadarıyla er6 f kawasaki nin.sorunsuzluk istiyorsan Made İn JAPAN alacaksın ağbey
-
13 Kasım 2012, 22:51
#38096
K o r @ y adlı üyeden alıntı
ne maaşı ulem zibidi er... ben askerdeyken aldığım maaşla, 2 paket sigara alıyordum.. komutanını mı soydun lan , kelebek
jandarma komando asteğmenim olum ben
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------
SİMSON adlı üyeden alıntı
abi bumoto yu alma zararlı cıkabılırsın sonucta çin malı. sen japon dan şaşma. bildiğim kadarıyla er6 f kawasaki nin.sorunsuzluk istiyorsan Made İn JAPAN alacaksın ağbey
ben sorun çıkarmayan sağını solunu söküp toplamadiğım motoru sevmem bumoto yu ya da twister i alırsam da essek niyetine kapıda tutucam
-
13 Kasım 2012, 23:08
#38097
durmuş sana salcano pisiklet alalım asker adama o yakışır
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
13 Kasım 2012, 23:09
#38098
K o r @ y adlı üyeden alıntı
Can motoru yapan japon mühendisler 1,300 - 1,500 rpm arasında rolantisinin olmasını yazmışlar .. bana kalırsa bu şekilde kullan.. şimdi havalar fena değil ,yarın sabah motoru çalıştıramazsın..kranka yük binmesi olayı doğru..
delileoo adlı üyeden alıntı
kullanma kitapçığında önerilen devir aralığı 1,3..1,5..rolantıyı düşürmek bence çok iyi değil..en basiti ilk çalıştırmada dahi motorun ısınması daha çabuk ve kolay olmayacak..ve ybr karbüratörlü olduğu için soğuk havalarda rolantıde dalgalanma yapabilir büyük makineler gıbı enjeksiyonlu değil çünkü..ve mümkün olduğunca tin tin saydırma rolantıyı soğukken motor rolantıde silkeleme yapar ve bu da kranga balansor sebebiyle dengesiz güç binmesine neden olur..
Abilerim kusuruma bakmayın uyku sersemi yanlış görmüşüm Dediğiniz gibi motosikletimin rölanti devri 1.300 devir. Fakat dün motosikleti eve getirdiğimde tamamen ayrıntılı şekilde sesini dinledim egzoz sesi harici bir ses duymuyordum. Babam 10 dk önce balıktan geldi, sanki ufaktan bir çık çık çık diye bir ses var. Anlayamadım bende. Sübap ayarı motosiklet soğukken yapıldı ayar tutmama ihtimali varmı? Motosiklet daha 7700 küsür km'de. Alırken ustam hor kullanıldığından dolayı sübap sesi olduğunu o kadar da büyük bir problem olmadığını söylemişti.
Birde yanlış biliyorsam doğruyu öğrenmiş olurum en azından diyerek benim bildiğim ybr'ler çin üretimi cbf150 gibi. Maliyeti azaltmak adına çinde üretildiğini okumuştum bir yerde. Yanlış mı biliyorum acaba?
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
13 Kasım 2012, 23:14
#38099
sa beyler benim bir sorum olacak ben yamaha 125 ybr aldım 2010 model motor bölümünde problem vardı piston sekman değişti usta dediki motorunu sıkma su anda yenı alınmış bir motor gıbı dedi sıkmamak ıcın neye ozen göstermem gerekıyor yapılmaması gerekenler nelerdır...
birde 100 km de kaç litre benzin harcıyor
SAYGILAR...
-
13 Kasım 2012, 23:23
#38100
kanakattak adlı üyeden alıntı
sa beyler benim bir sorum olacak ben yamaha 125 ybr aldım 2010 model motor bölümünde problem vardı piston sekman değişti usta dediki motorunu sıkma su anda yenı alınmış bir motor gıbı dedi sıkmamak ıcın neye ozen göstermem gerekıyor yapılmaması gerekenler nelerdır...
birde 100 km de kaç litre benzin harcıyor
SAYGILAR...
100 km'de 2,5 en fazla 3 litre yakıyor. Motosikletini sıkma derken ustanın kasdettiği max 4/5.000 deviri 1.000 km'ye kadar geçmemek.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler