motor 330 km de yedeğe düştü bakalım tam bittiğinde km kaç olacak
YEDEK DEPOYLADA ORTALAMA 70-80 km/s iLE Bİ 60 KM GİDERSİN.....yanlız full depo 330 km e gitmişsen...... biraz basıyosun sanırım.
bugün mesela 5 tl ye kurtköyden kadıköye gittim şoklar içindeyim allah bozmasın...
bu arada arkadaşlar alakasız olacak ama sürüş teknikleri hakkında nasılız...
kontra tekniğini sindirmeye çalışıyorum bu aralar ve mükemmel bir teknik..sürüşüm baya profesyonele doğru gidiyo.. çok keyifli...
fiziksel olarak bi yanıtını bulamadım ama acayip birşey
ileri sürüş tekniklerinin temelinde refleks ve ani karar verme hızı,trafikte öngörü esastir
ileri sürüş tekniklerinde esas olan "sürüş teknikleri" bilgisidir...bu bilgiye sahip olmak ve uygulamada sindirmektir önemli olan...
o saydıkların bence kişinin meziyetidir.....trafikde herkez aynı tepkiyi veremez...ben mesela ani kararlar alıp , ani tepkiler veremiyorum...ani reflekslerim çok zayıftır.. özellikle o yüzden çok dikkatli sürmeye özen gösteriyorum ...yani ani olayları ani kararlarla karşılayacağıma o olayların oluşumunu önceden minimuma indirmek için hep planlıu sürüş yaparım ki trafik de herşey olabilir tabi... zaten gözlük kullanıyorum falan... zor oluyor bir nevi..
ama kontra tekniği gerçekten müthiş bit teknik..
kontradan pek anlamıyorum yani beceremem öyle teknikleri, bildiğim kadarıyla motor sürüyorum işte
Teknik süper ben 3-4 kere motoru kaydırınca ve yeni lastik alacak bütcem yoktu o aralar, arastırmıstım saçma geldi tabi, denedim ve alıştım. Orjinal lastikler yine kayıyordu ama sonra michlen takınca bu taktikle beraber süper oldu 3 ay (yaklaşık 4 bin km ) hiç kayma sorunu yaşamadım... motora koruma demiri taktırınca ya hırra ya mırra dedim dönerken sağ basamagı surttum heyecan yaptım düşüyordum xD
Yağmurda sürmek michelinle çok keyifli.
Kayma derdi yok, frende sorun yok.
190 kmde benzin göstergesi tam ortada.
Sakin sürünce 350 - 380 gidiyor.
Motoru sattığım anda 5- 6 bine 2. El hyosung gt 250 comet alacağım.
Belki 2 bin daha verip cbr 250 alırım.
-Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
ybr 125, 2010 model, 130.000 km. bir depo ağzına kadar dolu 80i geçmeden 550 km.
inazuma çok ağır usta.
183 kilo kendisi. 14 litre benzin atacan, 2 kilo yağ koyacan 200 kilo kendisi oldu. 70+ çanta+ ıvır zıvır 300 kilo.
ybrden hallice bir şey olur o . abarttım tamam da son hız harici pek tat vermez gibi...
racing olarak kullanamam racing bana çok uzak. bana sabit 120 ile giderken düşük devirde kalabilen motosiklet lazım. nc 700x tam benim motor ama evlilik öncesi 21 bin lirayı bağlayamam. 6 bin lira bile beni zorlayacak ama almam lazım. ybrden sıkıldım.
cbr 250 alıp 3lü çanta ve gidon yükseltme yapacağım. ön cam daha dik olacak. yani half naked yapacağım.
cbrnin boyu ve bacağa rüzgar almaması çok hoşuma gitti ama gidon aşağıda. gidon yükseltme şart benim için. 3lü çanta da hakeza öyle.
abi racing sevmiyorum. sadece cbr 250rın bacakları rüzgardan koruması hoşuma gitti. daha doğrusu gidon hariç oturuş pozisyonu. gt 250 r tam racing. onu süremem gibi geliyor. ama comet modeli tam benlik aslında. benimkinin üstüne 3-3.5 ekleyip 2010 üstü almak istiyorum. lastikler, ön cam ve 3lü çanta için de para gidecek...
aslında sym wolf 250 de güzel. 2. el fiyatları 7.8den başlıyor. ama artçı ve çanta kısmı beni ondan vazgeçirdi gibi. comet büyük motor. ona yakışır...
Merhaba arkadaşlar bende 2 hafta kadar önce 2012 model 9 binde tertemiz siyah bir ybr aldım. Aranız akatılmış bulunuyorum,bir sorum olacak motosikletle yolda 5-6 bin devirde seyrederken hafif bir ıslık sesi duyuyorum ( kasktan gelmediğine eminim) bu normalmidir,sizinde karşılaştığınız birşeymi?
Büyük yanlışlar ve maceralar olmayacaksa niye hayat ?..
Esd'nin rölanti devri kaç.
Ben kendi motosikletimi servise götürdüm sübap ayarı yapılması için hemde 2 kere adam bana normal dedi. Bende içimden NAH! gelirim daha buraya diyerek çıktım gittim. Tanıdığım bir usta vardı ona bıraktım motoru sabahtan. Bir gece yattı motosiklet orda sonra evelsi gün saat 3-4 gibi sübap ayarı ve gerekli ayarları yaptı. Eline, terine sağlık motosikletten egzoz sesi harici bir ses duymak imkansız bu kadar söylüyorum. Benim motosikletimin rölanti devirini kendisi 900 devir olarak ayarladı fıtıfıtıfıtı çalışıyor Çokta memnunum
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
Şu an bu konu içerisinde 46 kullanıcı var. (0 üye ve 46 misafir)