Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Ekim 2012, 19:03
#37901
cümleten sa ybr kardeşliği bende honda cg125 alıcaktım son anda bı tanıdık vasıtasıyla ybr almaya karar verdim bendeki 100lüğü satıp üstüne 1200 tl verip 2005 model bi yamaha ybr125 sahibi olacağım inşallah
Reklamlar
-
31 Ekim 2012, 19:32
#37902
__@hmet adlı üyeden alıntı
öncelikle dişli değişimini ve zincir kısaltmanın hızdan ziyade yakıtta nasıl tasarruf ettiğini açıklmaya çalışacam
evet düşebilir hep 6000 devirlerde kullanılır ve uzun yol yapılırsa demissiniz haklısınız
ben motor kullanırken eğer acelem yok ve sakin kullanırsam zaten 5.vites 5000 deviri geçmem şimdi diyeceksiniz ki bizde öle gitsek fıtı fıtı bizimkide yakmaz ama şu varki benim 5000 devirde motor hiç zorlanmadan 80 km/s hızla gidiyorum 6000 devirlerde motor 90/95 arası gidiyor ve vites düşürüpte gazladığın anda da hemen hızlanıyor bu değerleri ezbere yazmıyorum arkadşlar kendi ybr mden sizlere aktardıklarım
Tamam 6000 deviri geçmessen uzun yolda oralara düşebilir amaaaa 470 kmnin 270 kmsini kırmızıda gitti birde yedeğe düşmedi diyorsun, biz kırmızıda kullansak 3 lt ye yaklaşıyor, nasıl olcak bu iş
Birde ben orijinal dişli ile 130 a yaklaşmasına rağmen kırmızıya girmedi, 37 dişliyle kırmızıya girince kaç basıyor bu alet merak ediyorum
---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:08 ----------
Raphae1 adlı üyeden alıntı
bu ybr nin yan çanta demiri nden bu kadar pahalı?
far koruma 50
motor koruma 50
arka çanta 55
yan çanta 450 yuh yani
Bir yanlışın olmasın Görkem, ben iyi hatırlıyorum arka ve yan çanta demiri beraber 110 TL idi, sahibindendendi hatta ilanı dur bir bakayım, bulursam atarım adresini.
---------- Post added at 19:18 ---------- Previous post was at 19:13 ----------
DarkSeleCT93 adlı üyeden alıntı
cümleten sa ybr kardeşliği bende honda cg125 alıcaktım son anda bı tanıdık vasıtasıyla ybr almaya karar verdim bendeki 100lüğü satıp üstüne 1200 tl verip 2005 model bi yamaha ybr125 sahibi olacağım inşallah
Aleykümselam kardeşlik, iyi hayırlı olsun diyelim şimdiden, yalnız alırken motordan anlayan biriyle git veya bir ustaya göstermen iyi olur.
---------- Post added at 19:32 ---------- Previous post was at 19:18 ----------
F54 adlı üyeden alıntı
görkem sen cbf in demirlerini buna uydurmaya çalışsan hem daha ucuz olur hemde 1 taş 2 kuş vurmuş olursun
---------- Post added at 14:59 ---------- Previous post was at 14:55 ----------
evet bu değerlere düşebilir ama 600o dd geçmezsen ve hep uzun yol yaparsan yoksa nasıl düşer ben anlamadım dişli değişimi yapsan dahi şehir içi motorun 50cc gibi gider 2 kişi giderkende vay anam vay
o yüzden benim motor 2.2 ile 2.8 arası yaksın yapıştırdım mı da 120 ye dayansın sıkıntı
ybr nin yaktığı batmıyor
zaten gözüme battığı an gider cripton alırım o 3.5 lt benzin ile 200km yol yapıyor
Evet Fatih dişli olayını biraz abartınca tadı kaçıyor, zaten 10 beygir motor anca götürüyor motoru fazlası iş değil, he sadece sana düzde ve başaşağı faydası olur, ben denemek için önü 15 yaptım, tam 6000 devirde 80 km hız yapıyor, 4. viteste de en fazla 118 km yaptım, he faydası ne oldu derseniz yaklaşık 600 devir gibi daha düştü devir aynı hızda gitmek için ve vites araları uzadı, bana göre bu ideal gibi bakalım yakıt ne farkedecek?
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
31 Ekim 2012, 19:32
#37903
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Tamam 6000 deviri geçmessen uzun yolda oralara düşebilir amaaaa 470 kmnin 270 kmsini kırmızıda gitti birde yedeğe düşmedi diyorsun, biz kırmızıda kullansak 3 lt ye yaklaşıyor, nasıl olcak bu iş
Birde ben orijinal dişli ile 130 a yaklaşmasına rağmen kırmızıya girmedi, 37 dişliyle kırmızıya girince kaç basıyor bu alet merak ediyorum
---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:08 ----------
Bir yanlışın olmasın Görkem, ben iyi hatırlıyorum arka ve yan çanta demiri beraber 110 TL idi, sahibindendendi hatta ilanı dur bir bakayım, bulursam atarım adresini.
---------- Post added at 19:18 ---------- Previous post was at 19:13 ----------
Aleykümselam kardeşlik, iyi hayırlı olsun diyelim şimdiden, yalnız alırken motordan anlayan biriyle git veya bir ustaya göstermen iyi olur.
saol abi zaten motorcudan alıyorum 150-200 tl masraf ettin mi bebek gibı olur dedi biraz sürdüm hosuma gitti kaliteli motor
-
31 Ekim 2012, 21:49
#37904
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Tamam 6000 deviri geçmessen uzun yolda oralara düşebilir amaaaa 470 kmnin 270 kmsini kırmızıda gitti birde yedeğe düşmedi diyorsun, biz kırmızıda kullansak 3 lt ye yaklaşıyor, nasıl olcak bu iş
Birde ben orijinal dişli ile 130 a yaklaşmasına rağmen kırmızıya girmedi, 37 dişliyle kırmızıya girince kaç basıyor bu alet merak ediyorum
[COLOR="Silver"]
Aman boşver yaa Ben bugün babam arkamda 100 km hıza çıktımda kafam kopucak gibi oldu rüzgardan hemen hız kestim. Bu arada babam 85 ben 80 kg. 165 kg düz yolda 100 km'ye çıktım sizce nasıl? Benim ybr'nin vites değerlerine göre hız değerlerinden haberim yok. Size zahmet 1. vites şu 8.000 dd şu hız vb gibisinden yazarsanız sevinirim. Bu arada güzel bir kask almam lazım. Kafamda ki kask 25 liralık 4-5 senelik kask. Kızıcaksınız ama napalım Allah'a emanet gidiyoruz, sakin efendi efendi. Maddi durumu ayarlıyım marushin tiger kask almayı düşünüyorum. 250 lira nette. Kargo'da 50 tutsa tutmaz ama 300 lira diyelim. Kargo felan max 300 lira yada direk 300 liraya önerebileceğiniz bir kask varmıdır? İstanbul Avrupa yakasındayım.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
31 Ekim 2012, 22:40
#37905
Valla dostum şimdi nasıl olacağını bilmem sadece kendi değerlerimi ve neden olabileceğini aklımca anlatmaya çalıştım daha yarım saat önce eve yemeğe geç kalmıştım arkadaşın evinden nasıl çıktım yolda nasıl geldim görmen lazım benim red dediğim asabi kullanışım açılımı söyle ilk mesajımda da söyledim aşağıda vites değişimlerim
1.vites 40 10000 devir
2.vites 70 10000 devir
3.vites 100 10000 devir
4.vites 125 9500 devir
5.vitesi kullanamadım bile durup kalkma mesafeleri yakın olduğu için
ayrıca o 270 kmsi red demeye calıştığım kullanımda yukarıdaki gibi vites değişimleri olmuştur hiçte sakin kullanılmadı
neyse işin özü motorumun ne yakıt sıkıntısı nede hızlanma gibi bir sorunu var.
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Tamam 6000 deviri geçmessen uzun yolda oralara düşebilir amaaaa 470 kmnin 270 kmsini kırmızıda gitti birde yedeğe düşmedi diyorsun, biz kırmızıda kullansak 3 lt ye yaklaşıyor, nasıl olcak bu iş
Birde ben orijinal dişli ile 130 a yaklaşmasına rağmen kırmızıya girmedi, 37 dişliyle kırmızıya girince kaç basıyor bu alet merak ediyorum
[COLOR="Silver"]
-
01 Kasım 2012, 10:56
#37906
arkadaşlar günaydınn 8 gün önce aldım ybr 125esd sıfır aldım i 50tl lik bi benzin koydum 240 kmde şuan ilk 150 km 5000deviri hiç aşmadım sonra 150km geçince azcık bastım arada 6000-7000-8000 devir gitt ama uzun süreli değil 80-90 km hız yaptım bu bastığımda şuan benzin son dişin biraz üstünde yedeğe nasıl geçer bu ve sizce çokmu yakmış yada rodajda bu yakıt olayına bakmıymmı ne dersiniz
Alan O Veren O, Nedir Senden Gidecek, Görende Can Senin Zannedecek...
-
01 Kasım 2012, 14:50
#37907
aonal adlı üyeden alıntı
arkadaşlar günaydınn 8 gün önce aldım ybr 125esd sıfır aldım i 50tl lik bi benzin koydum 240 kmde şuan ilk 150 km 5000deviri hiç aşmadım sonra 150km geçince azcık bastım arada 6000-7000-8000 devir gitt ama uzun süreli değil 80-90 km hız yaptım bu bastığımda şuan benzin son dişin biraz üstünde yedeğe nasıl geçer bu ve sizce çokmu yakmış yada rodajda bu yakıt olayına bakmıymmı ne dersiniz
Rodajda ne yapman gerektiği kullanım klavuzunda açıkca yazıyor,onları uygula pişman olmazsın ,yedeğe nasıl geçiçeğide kullanım klavuzunda anlatıyor,sağda yada soldadı bir vana tarzı birşey var onu çevirmen gerekiyor ok yönü yana gelicekti sanırım,rodajda genelde yakıt durumuna bakılmaz,normale göre fazla yakar çünkü..Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler.
Bazen gidilecek yere en çabuk varmanın yolu mola vermektir
-
01 Kasım 2012, 20:40
#37908
-
01 Kasım 2012, 23:08
#37909
-
01 Kasım 2012, 23:17
#37910
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Dişli değişimi yaptınız herhalde?
Ben mi ? Sepetçioğlu.
Born to ride, Ride to born
-
01 Kasım 2012, 23:21
#37911
Evet........
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
01 Kasım 2012, 23:24
#37912
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Evet........
Hayır herhangi bir şey değiştirmedim. Pek de anlamam dişli olayından. Lastikler Michelin
Born to ride, Ride to born
-
01 Kasım 2012, 23:32
#37913
celilcetiner adlı üyeden alıntı
Hayır herhangi bir şey değiştirmedim. Pek de anlamam dişli olayından. Lastikler Michelin
Aynen benimde Michelin
Dişli için yanlış görmüşüm, ben 80 le giderken tam 6000 devirde oluyor, sizinki 7000 devir.
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
01 Kasım 2012, 23:36
#37914
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Aynen benimde Michelin
Dişli için yanlış görmüşüm, ben 80 le giderken tam 6000 devirde oluyor, sizinki 7000 devir.
Kilo farkı olabilir
Born to ride, Ride to born
-
01 Kasım 2012, 23:38
#37915
Yok benim ön 15 diş Bakıyorum artısı eksisi ne diye.
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
01 Kasım 2012, 23:44
#37916
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Yok benim ön 15 diş
Bakıyorum artısı eksisi ne diye.
Orasını bilemem. Biraz zayıf gördüm seni (bana göre) ondan kiloya bağladım
Born to ride, Ride to born
-
02 Kasım 2012, 00:00
#37917
-
02 Kasım 2012, 00:01
#37918
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Evet öyleyim
Bu akşam bunun zararını çok iyi gördüm
Az daha düşüyordum.
Geçmiş olsun.
Born to ride, Ride to born
-
02 Kasım 2012, 00:17
#37919
Hayırlısı olsun bende 1 ay oldu 800 km oldu mümkün oldugunca zorlama bende 500 sonra ara sıra kısa kısa sıkıstırdım
-
02 Kasım 2012, 00:30
#37920
celilcetiner adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun.
Sağolasın ilk düşmemden tecrübe edinmişim
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 127 kullanıcı var. (0 üye ve 127 misafir)
Bu Konudaki Etiketler