Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #37821
    aranel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2009
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    MT-07 ABS - Burgman UH 200
    Ybr lerde 5. vites ne işe yarıyor.4 e kadar red line atıyorum 100 diyor motor 5 e atınca yığılığ kalıyo devir düşüyor.Nedir bunun aslı?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #37822
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    Alıntı aranel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ybr lerde 5. vites ne işe yarıyor.4 e kadar red line atıyorum 100 diyor motor 5 e atınca yığılığ kalıyo devir düşüyor.Nedir bunun aslı?
    ekonomi sadece başka hiç bişey değil düz yolda kaç gördün ?
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...

  3. #37823
    aranel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2009
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    MT-07 ABS - Burgman UH 200
    Ekonomide ben devrimi almış gidiyorum 5 e atıyorum pat hızı düşürüyo.Normalde 1 kalkış 2-3 çekiş 4-5 hızdır diye biliyorum yanlış mı biliyorum.En fazla düz sayılabilcek bir eğimli yolda 120 gördüm bütün vitesler red line

  4. #37824
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    Alıntı aranel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekonomide ben devrimi almış gidiyorum 5 e atıyorum pat hızı düşürüyo.Normalde 1 kalkış 2-3 çekiş 4-5 hızdır diye biliyorum yanlış mı biliyorum.En fazla düz sayılabilcek bir eğimli yolda 120 gördüm bütün vitesler red line
    1 kalkış 2 3 çekiş 4 hız ( tabi pek bi hızı yok orası ayrı mesele ) 5. vites uzun yolda ekonomi eğimsiz düm düz yolda kaç gördün acaba merak ettim 105 110 filan galiba dümdüz eğimsiz yolda akrobasik hareket yapmadan
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...

  5. #37825
    aranel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2009
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    MT-07 ABS - Burgman UH 200
    Alıntı TheAzReaL07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 kalkış 2 3 çekiş 4 hız ( tabi pek bi hızı yok orası ayrı mesele ) 5. vites uzun yolda ekonomi eğimsiz düm düz yolda kaç gördün acaba merak ettim 105 110 filan galiba dümdüz eğimsiz yolda akrobasik hareket yapmadan
    Denizli yolunu biliyosundur izmir asfaltında dümdüz 115 gördüm 1 kere çok şaşırmıştım köprülü kavşağa girince 120 demişti.Genelde düzlükde 105 köprülü kavşakda 115 görüyodum.

  6. #37826
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    düzlükte aynı 105 de şöyle bişey farkettim 105 in üzerine çıkıyosa motor muhakkak eğim oluyor bu bi gerçek ama değerler aynı bi sıkıntı yok kaç km ye geldin ?
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...

  7. #37827
    __@hmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2012
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    2008 ybr / 2012 ybr 125 esd / 2007 GSR 600
    Arkadaşım kendi motorumdan aktarayım
    1.viteste onbin devirde 40 km/s
    2.viteste onbin devirde 70 km/s
    3.viteste onbin devirde 100 km/s
    4.viteste dokuzbin besyuz devirde 120 km/s
    5.viteste sekizbin devirde 120 km/s meğilli iniş olan yollarda dokuzbin devirde 130km/s

    4.viteste düz yol farketmiyor cok rahat 120km/s görüyor
    5.viteste iniş olan bi yolda 135km/s gördüm yol kısaydı biraz

    2012 mavi ybr motorum şuan 4700km de motoru aldığım gün itibariyle rodaj modaj bakmadan
    hep yüksek devirlerde kullandım kim ne derse desin ilk ne giderse sonuda da hep öle gidiyor
    Unutmadan ön dişli orginal 14 dür. ancak arka dişliyi kendi isteğim üzerine tamircimde
    değiştirttim orginali 45 olan dişli bende 37 dir bilginize.

    sakın yokusta hızdan düşer diye düşünmeyin tam tersi kac tane motorla denedim hem tek hem iki kişi
    inanılmaz bir fark oldu.

    Ayrıca besinci vites dediğiniz gibi uzun yolda motor hem ekonomik gitmesi hemde zorlanmadan seyir etmesi için kullanılır.

    Alıntı aranel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ybr lerde 5. vites ne işe yarıyor.4 e kadar red line atıyorum 100 diyor motor 5 e atınca yığılığ kalıyo devir düşüyor.Nedir bunun aslı?

  8. #37828
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı __@hmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım kendi motorumdan aktarayım
    1.viteste onbin devirde 40 km/s
    2.viteste onbin devirde 70 km/s
    3.viteste onbin devirde 100 km/s
    4.viteste dokuzbin besyuz devirde 120 km/s
    5.viteste sekizbin devirde 120 km/s meğilli iniş olan yollarda dokuzbin devirde 130km/s

    4.viteste düz yol farketmiyor cok rahat 120km/s görüyor
    5.viteste iniş olan bi yolda 135km/s gördüm yol kısaydı biraz

    2012 mavi ybr motorum şuan 4700km de motoru aldığım gün itibariyle rodaj modaj bakmadan
    hep yüksek devirlerde kullandım kim ne derse desin ilk ne giderse sonuda da hep öle gidiyor
    Unutmadan ön dişli orginal 14 dür. ancak arka dişliyi kendi isteğim üzerine tamircimde
    değiştirttim orginali 45 olan dişli bende 37 dir bilginize.

    sakın yokusta hızdan düşer diye düşünmeyin tam tersi kac tane motorla denedim hem tek hem iki kişi
    inanılmaz bir fark oldu.

    Ayrıca besinci vites dediğiniz gibi uzun yolda motor hem ekonomik gitmesi hemde zorlanmadan seyir etmesi için kullanılır.
    Şu değerleri görünce ybr 250 yi boşuna mı aldık diye düşünmeden edemiyorum açıkçası
    maxi97 bunu beğendi.
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  9. #37829
    __@hmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2012
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    2008 ybr / 2012 ybr 125 esd / 2007 GSR 600
    Abartmıyorum tabiki bir ybr 250 ile kıyaslanamaz
    bi kac ybr 125 yeni kasa ile denedik benim değerler hakkaten diğer ybr kullanıcılarını çileden çıkartacak düzeyde )

    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu değerleri görünce ybr 250 yi boşuna mı aldık diye düşünmeden edemiyorum açıkçası


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------

    Buda benim mavişim



  10. #37830
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı __@hmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abartmıyorum tabiki bir ybr 250 ile kıyaslanamaz
    bi kac ybr 125 yeni kasa ile denedik benim değerler hakkaten diğer ybr kullanıcılarını çileden çıkartacak düzeyde )



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------

    Buda benim mavişim
    http://d1210.hizliresim.com/12/x/ffbd5.jpg

    http://d1210.hizliresim.com/12/x/ffbj8.jpg
    yok sadece 125 likleri değil benide çileden çıkarttı ilanını vereceğim en kısa sürede
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  11. #37831
    aranel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2009
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    MT-07 ABS - Burgman UH 200
    Alıntı TheAzReaL07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    düzlükte aynı 105 de şöyle bişey farkettim 105 in üzerine çıkıyosa motor muhakkak eğim oluyor bu bi gerçek ama değerler aynı bi sıkıntı yok kaç km ye geldin ?
    4100 km de falan.
    Alıntı __@hmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım kendi motorumdan aktarayım
    1.viteste onbin devirde 40 km/s
    2.viteste onbin devirde 70 km/s
    3.viteste onbin devirde 100 km/s
    4.viteste dokuzbin besyuz devirde 120 km/s
    5.viteste sekizbin devirde 120 km/s meğilli iniş olan yollarda dokuzbin devirde 130km/s

    4.viteste düz yol farketmiyor cok rahat 120km/s görüyor
    5.viteste iniş olan bi yolda 135km/s gördüm yol kısaydı biraz

    2012 mavi ybr motorum şuan 4700km de motoru aldığım gün itibariyle rodaj modaj bakmadan
    hep yüksek devirlerde kullandım kim ne derse desin ilk ne giderse sonuda da hep öle gidiyor
    Unutmadan ön dişli orginal 14 dür. ancak arka dişliyi kendi isteğim üzerine tamircimde
    değiştirttim orginali 45 olan dişli bende 37 dir bilginize.

    sakın yokusta hızdan düşer diye düşünmeyin tam tersi kac tane motorla denedim hem tek hem iki kişi
    inanılmaz bir fark oldu.

    Ayrıca besinci vites dediğiniz gibi uzun yolda motor hem ekonomik gitmesi hemde zorlanmadan seyir etmesi için kullanılır.
    Keşke rodajını düzgün yapsaydın rodaj hızlı olsun diye değil motorun ömrü uzun olsun diye yapılan bir şeydir. Dişlidendir bence hız farkı.Yoksa söylediğin rakamlar ybr 125 de biraz komik.

  12. #37832
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3571648/detay/

    öylesine ilan verdim. bakalım...

    ilanda eksik ya da fazla gördüğünüz yer var mı?

  13. #37833
    __@hmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2012
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    2008 ybr / 2012 ybr 125 esd / 2007 GSR 600
    2008 model kırmızı ybr motorum vardı 8bin km sattım hiçbir sıkıntısı yoktu fiyatını bulunca çıkardım elimden
    rodaj dönemi dediler 1000km 60 70 km hızla kullandım zorlamadım 8bin km ye kadar benim motor 105 hiç gecmedi sonrasını da zaten bilmem
    yamaha nın motor ömrü diye bişey olduğuna ben inanmıyorum her ikibinden iki bine yağsını değiştirip bakımını zincir yağlamasını yaptınmı
    öle kafayı yiyecek derecede de zorlayıp subabını yedirmedikten sonra zaten ömürsüz oluyor
    neyse bu tamamen benim ve burdaki bi kaç motor tamircisi ustamın fikri şunuda belirteyim 165bin km de ybr kullanan arkadasım var halen
    tornavida dokunmamıstır motoruna.

    Ve evet motordaki değişim dişliden sonra oldu tabi kullanıcısı da önemli...

    Alıntı aranel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4100 km de falan.


    Keşke rodajını düzgün yapsaydın rodaj hızlı olsun diye değil motorun ömrü uzun olsun diye yapılan bir şeydir. Dişlidendir bence hız farkı.Yoksa söylediğin rakamlar ybr 125 de biraz komik.
    TheAzReaL07 bunu beğendi.

  14. #37834
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    çok hızlısınız beyler...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  15. #37835
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    Alıntı __@hmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2008 model kırmızı ybr motorum vardı 8bin km sattım hiçbir sıkıntısı yoktu fiyatını bulunca çıkardım elimden
    rodaj dönemi dediler 1000km 60 70 km hızla kullandım zorlamadım 8bin km ye kadar benim motor 105 hiç gecmedi sonrasını da zaten bilmem
    yamaha nın motor ömrü diye bişey olduğuna ben inanmıyorum her ikibinden iki bine yağsını değiştirip bakımını zincir yağlamasını yaptınmı
    öle kafayı yiyecek derecede de zorlayıp subabını yedirmedikten sonra zaten ömürsüz oluyor
    neyse bu tamamen benim ve burdaki bi kaç motor tamircisi ustamın fikri şunuda belirteyim 165bin km de ybr kullanan arkadasım var halen
    tornavida dokunmamıstır motoruna.

    Ve evet motordaki değişim dişliden sonra oldu tabi kullanıcısı da önemli...
    sa kardeşim acaba kaç dişli taktın ybrye ? çünkü YBR nin 4. viteste 120 km/h yapması imkansız birşey ihtimal bile değil imkansız ha neden dersen şöyle ki bu motor 10 500 devirde kesiciye girer ve bu şekilde yapacağı taş çatlasa ki çatladığını görmedik hız 105 km/h filan genelde bu 100 filan olur motorundaki değişiklikleri söylersen sevinirim
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...

  16. #37836
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    önceki mesajında arka dişliye 37 yazmıştı. 0 47 olacak. yanlış yazmış.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3571648/detay/

    ilana bi yorum yapın fiyat nasıl? eksik fazla var mı?

  17. #37837
    Egemen06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    YBR125
    Alıntı maxi97 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    önceki mesajında arka dişliye 37 yazmıştı. 0 47 olacak. yanlış yazmış.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3571648/detay/

    ilana bi yorum yapın fiyat nasıl? eksik fazla var mı?
    bence fiyat yüksek
    Bazen gidilecek yere en çabuk varmanın yolu mola vermektir

  18. #37838
    __@hmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2012
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    2008 ybr / 2012 ybr 125 esd / 2007 GSR 600
    a.slm kardeşim bi kaç mesaj yukarıda yazmıstım ama görmedin sanırım
    sadece arka dişliyi değiştirdim aslına bakarsan önce ön dişliyi 15 yapmıştım
    hissedilir bi değişiklik olmadı arka dişlim 37 dir önü de orgınal 14 taktım güzel bir uyum oldu
    şunu da söyleyeyim 3.viteste devir saati ve hız ibresi aynı oranda haraket ediyor sen hesapla
    onbin devirde 100 ü görüyor 3.viteste
    4.viteste 120 yi görüyor hatta kesiciye sokmadan
    ybr lerin orgınal arka dişlisi 45 tir zincirin arasından suan hatırlamıyorum ama sanırım 4 ek parca cıkartık
    ve 37 olarak montajını yaptık.

    Alıntı TheAzReaL07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sa kardeşim acaba kaç dişli taktın ybrye ? çünkü YBR nin 4. viteste 120 km/h yapması imkansız birşey ihtimal bile değil imkansız ha neden dersen şöyle ki bu motor 10 500 devirde kesiciye girer ve bu şekilde yapacağı taş çatlasa ki çatladığını görmedik hız 105 km/h filan genelde bu 100 filan olur motorundaki değişiklikleri söylersen sevinirim

  19. #37839
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    Alıntı __@hmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    a.slm kardeşim bi kaç mesaj yukarıda yazmıstım ama görmedin sanırım
    sadece arka dişliyi değiştirdim aslına bakarsan önce ön dişliyi 15 yapmıştım
    hissedilir bi değişiklik olmadı arka dişlim 37 dir önü de orgınal 14 taktım güzel bir uyum oldu
    şunu da söyleyeyim 3.viteste devir saati ve hız ibresi aynı oranda haraket ediyor sen hesapla
    onbin devirde 100 ü görüyor 3.viteste
    4.viteste 120 yi görüyor hatta kesiciye sokmadan
    ybr lerin orgınal arka dişlisi 45 tir zincirin arasından suan hatırlamıyorum ama sanırım 4 ek parca cıkartık
    ve 37 olarak montajını yaptık.
    arka dişli 37 ve kısa zincir normal ybr oynanmamış 4. viteste hız göstergesi ile devir saati aynı oranda artıyo onun için dedim ya 4. viteste yapıyo 100ü o da 10 000 devir

    zaten bir de şunu söyliyim o kadar ybr kulklandım orjinal olanların son hızı hep aynı düz yolda 105 110 eğimde peygamber vitesiyle 150 yap o önemli değil bence

    o zaman senin ybr 6 vites olmuş bizimkilerin 4 de yaptığını seninki 3 de yapıyosa yanlız kalkışta her türlü orjinal ybr alır arka dişli büyük antalyaya gelirsen bi bakalım şu YBR ye merak ettim
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...

  20. #37840
    aranel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2009
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    MT-07 ABS - Burgman UH 200
    Alıntı __@hmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2008 model kırmızı ybr motorum vardı 8bin km sattım hiçbir sıkıntısı yoktu fiyatını bulunca çıkardım elimden
    rodaj dönemi dediler 1000km 60 70 km hızla kullandım zorlamadım 8bin km ye kadar benim motor 105 hiç gecmedi sonrasını da zaten bilmem
    yamaha nın motor ömrü diye bişey olduğuna ben inanmıyorum her ikibinden iki bine yağsını değiştirip bakımını zincir yağlamasını yaptınmı
    öle kafayı yiyecek derecede de zorlayıp subabını yedirmedikten sonra zaten ömürsüz oluyor
    neyse bu tamamen benim ve burdaki bi kaç motor tamircisi ustamın fikri şunuda belirteyim 165bin km de ybr kullanan arkadasım var halen
    tornavida dokunmamıstır motoruna.

    Ve evet motordaki değişim dişliden sonra oldu tabi kullanıcısı da önemli...
    125 lik motorda sürücü falan değişmez güzel kardeşim.altındakini 1000 rr falan mı sanıyosun sen. sende redline da atıyosun bende.Bide bu dişli değiştirme olayı benim çok garibime gidiyo koca yamahadan daha mı çok biliyonuzda daha da hızlandırmaya çalışıyosunuz motoru.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler