En serte alıcaksın ama.. yumusak gitmez..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Evet dogru.. ama 14 mü litre depoya 4 litre zor ya :D bide kızıonuz
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
valla ybr zaten az yakan bir motor...benzin bittimi fulleyecen kardeşim...aslında bikaç litrelik benzinde az göstermesi iyi birşey kırmızı ışık gibi vs bişey yokki benzinin azaldığında seni uyarsın
japonlar bence iyi düşünmüş boşver fulledinmi depoyu dolu dolu gösterir zaten az litre benzine ibrenin pasif kalması çok iyi bence
Adamlarda benzin ucuz hemen doluo diye :D düşük göstereni yapmıslar :D
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
sayın ybrciler 3-4 sayfa önce belirttiğim gibi bende artık bir ybr sahibiyim.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...s-geldi-2.html
ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...
arkadaşlar bendede 2012 ybr var daha 2000 de ön lastiğin azizliğine 3 kere uğradım şükür düşmedim
sürekli ön fren kullanıyorum çok nadir arka freni kullanıyorum ama çok kayıyor ön lastik arkada kitlediği zaman hemen kayıyor.
Lastikleri değiştirsem farkını hissedermiyim ? Pirelli yada michelin taksam ?
Bazen gidilecek yere en çabuk varmanın yolu mola vermektir
Hocam frenlerini de çok iyi bulmuyorum açıkcası 80 km hızla ani durmak istediğim zaman ankara trafiğinde sıkıntı yaşıyorum dediğim gibi çok yüklediğim de hemen kayıyor hiç affetmiyor dikkatli olmak lazım.
Bazen gidilecek yere en çabuk varmanın yolu mola vermektir
michelin taktım, 90 derece viraja 70le girdim. daha ne diyim. uzun yolda elimi gazdan çekmiyorum.
Mişlen candır
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
Bizimde arkadaşta var ybr LASTİKLER ceset (CST) yani alındığında hiç lastik koymasalar daha iyi motora :D Michelin veya Prelli düşünüyoruz karar vermedik henüz ama şu bi gerçek YBR ye binen ÜSTÜNDEKİ lastikleri derhal atsın!
Bugün bende motora bi el attım sağını solunu söktüm bujiye baktım hafif kararmaya başlamış bi güzel temizledim ama metalinde erime felan yok bujinin eskidiğini nasıl anlıyacam pek çözemedim. Sonra aklıma arka frenlerin düdük sesi çıkardığını hatırladım tekerleği söktüm ve işte asrın hatasını o an yaptım :( neyse güzelcene söktüm biraz zımpara sonra toplamaya geldiğimde bi türlü zincire ayar veremedim tam verdim diyorum tekeri az çeviriyom bi bakıyom zincir gerilmiş allem et gullem et yok olmuyor bi kaç defa tekeri çıkar tak düşün hipotez kur çürüt derken ön dişlinin olduğu yeri açayım dedim orayıda eski sahibimi diyim yoksa eski sahibinin götürdüğü servisciyimi diyim arkadaş civataları ne ile sıkmışsa sanki kaynak yapmış civataları sökene kadar iki tane tornavida ellerimde tuz buz oldu birinin sapı kırıldı diğeri ortan metalden koyverdi sonra ki tornavida sağlam olunca birazda güzel söz söyleyince hemen gevşedi civata veee mutlu son sorunu buluyorum ön dişlinin rulmanı paket olmuş saatde ilerlemiş akşam olmuş malum niyetli olunca iftar için eve çıkıp tıkınıyorum... artık yarın rulman mı bilyamı ne diyolarsa ondan bulcaz bakalım zaten havada yağmurlu motora binemeyecem diye üzülemedimde
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
Arkadaşlar halen rodajı süren YBR 'me benzin alayım dedim. Depoyu fulledik bir hesap kitap aaa 100 Km'de 2.5 lt yakmış. Daha da rodaj birmedi abuk sabuk kullanıyorum aleti.
Mutlu oldum bir anda
Yamaha YBR 125 Rider
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)