teşekkür sağol
selamlar beyler.1-deprajın gaçırdığını nasıl anlarız.2-debriyajı komple değiştirsaek kaça mal olur.3-debraj tasınedir değişmesi gerekirmi
işte bu haldeyken üzerine çimentolu sular döküldü vicdansızlar tarafından
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
arkadaşım ilgin alakan için teşeşkkür ederim buji hiç aklıma gelmemişti ama bujiyi nasıl sökecez ona kafam çalışmadı hiç oraya nasıl bi anahtar sokacam bi aleti felan veya bi tekniği mi var acepevet ybr şehir içinde 2.5 lt den fazla yakmaz senin kullandığın biçimde
bence buji ne de bir bak ama sorun senin zannettiğin gibi hava filtresinde değil
bu arada motorunun resmine baktım da o rüzgarlık nerde yaptırdın nasıl aldın kaç paraya aldın bi sölersen çok iyi olur
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
buji anahtarı diye birşey var onunla sökülüyor biraz araştırırsan nasıl birşey olduğunu göreceksin
o rüzgarlı da sahibinden sitesinden aldım
bu link e tıkla satıcı ya mesaj at dönüş yapar sana bağlantısı çok basit
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...lassifiedTitle
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
hee bu anahtar alet edevat torbasında vardı motorun görmüştüm bi anlam verememiştim yarın bi sökeyim onu ozaman teşekkür ederim bilgi için rüzgarlığıda bayıldım bayramdan sonra bi sipariş geçerim onuda
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
Bu esd'lerin direksiyonu kilitlenmiyor mu? Ben bir türlü kilitleyemedim. Motorun direksiyonunu sola çevirdim tamamen, sonra kontak anahtarını sola çevirmeye çalıştım olmadı. Sonra bastırıp çevirdim döndü fakat direksiyon kilitlenmedi ve anahtarı çıkarmaya çalıştığımda yine çıkaramadım. Tekrar anahtarı kontağa ilk taktığım konuma getirip çıkardım. Direksiyonu kilitleyemedim bir türlü :( :(
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
kilitlenmez olurmu yaw.. kilitlkeniyor...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
anahtarla direksiyonu aynı anda çevirir....click diye bir ses geliyor ondan sonra anahtarı al kitleniyor..anahtarı almasanda kitleniyor tabi ..
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:34 ----------
yaw bugünde bikaç foto çektim yükleyeceğğim nete... yüklenmiyor arkadaş ... internette bişiler var... dur bidaha deniiim
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphoto...09085576_n.jpg
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphoto...98663817_n.jpg
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphoto...50757128_n.jpg
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphoto...87629145_n.jpg
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphoto...65983175_n.jpg
bugün motoru sildim parlatttım cillop gibin oldu ... birazda foto çektim
anahtarı bastırıp çevirdikten sonra direksiyonu oynatmazsan geçmez kilitlenmez. en azından bende böyle.
motordan iyice sıkıldım. yol tutuş gidiş on numara. ama uzun yolda işkence oldu iyice. hem yakıt hem çekiş bakımından. 55e düştüm ya... 3. vites...
bu motoru aldığım güne ve aldırtana lanet olsun. sırf eski motorumu görmemek için bu motoru aldım. bi ay daha bekleyip 0 kmsini alsaydım keşke. ama dayanamıyordum artık. burnu yerden kalkmaz inşallah. aklıma her geldiğinde beddua ediyorum.
Valla artık bayramdan sonra denicem dediklerinizi. Memlekete gidecek olmamdan dolayı motoru bir abimin dükkanına çekip disk kilidi ile kilitledim. Direksiyonu da kilitliye bilseydim iyi olurdu ama dükkan içinde birşey olmaz inşallah.
Benim motor 2. viteste 60-65 km gibi bir hız yapıyor. Tabi bunu ilk aldığım zamanlar vitesi 8/8.500 devirde değiştiriyordum. O devirde bu hızı elde ediyorum. Artık max 6.000 devirde değiştiriyorum. Yokuş çıkarken mecburi yine 8.000 deviri buluyorum. Ama arkamdan gelen araba vs yoksa 1. viteste 4/6.000 devir gibi sakin sakin çıkıyorum.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
valla işin ilginç yanı bu aralar benim motorda sanki çok fazla yakmaya başladı... geçen kurtköyden çıktım sonlardaydı ibre, 5 liralık bezin attım dedim bu beni kadıköye kadar idare eder..
e-5 de benzin bitti... allahtan yedek depoya aldım hemen o attı beni kadıköye..birazda tam güç kullandım bastım herhalde ondan çabuk bitti... ama bitmemesi gerekiyordu... neyse..
motorumdan çok memnunum... ama herşeyin ötesinde şu yol tutuşu çok kötü... birgün harbi bir virajda kalıdırıp atacak beni...param olmadığı için lastikleri değiştiremiyorum...
bugün kardeşime motor bakmaya gidecektik..kardeşimi arkama aldım (kardeşim 80 kg ben 84 )..ikimizde ağırız bakalaım nasıl gidecek dedim... baktım motorun amortisör azıcık bir tümsek ve çukurda son haddede tak diye vuruyor böyle sanki bir anda sert bir zemine oturuyor gibi... dedim böyle olmayacak geri döndük
amortisör tartmadı yani.... bu ybr ler kesinlikle tek kişi randıman alınacak motorlar....arkanıza binen kişi bence çok zayıf olmalıki adam gibi gitsin
bugün motorumu biraz eleştireyim dedim ama sanırım beklentilerim fazla ondan
sonuçta limitleri olan bir motor... artık bilmiyorum ama büyük cc li bir motor ufukda görünüyor inşallah alırım... bikaçtane kafamda model var...
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Cidden bu benzin ibresine nasıl bir çözüm buluruz? 20 liralık benzin attım karıncanın boyu kadar oynamadı ibre. Çok yorulursunuz adım atmaya haliniz olmaz ya, bizim ibrelerde öyle. Sanki sırtında taş taşımış. Dediğim gibi 20 liralık benzin attım 15 dk sonra anca oynuyor yerinden. Bir benzin ışığı felanda yokki motorda bitmeye yakın yanıp sönmeye başlasın. Birgün yolda kalıcam ama Allah vermiyede otobanın ortasında yada sakin uçsuz bucaksız yerlerde kalmayalım.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
Göstergeye güvenmeyin.. 1 lt ye normalde 35 gidiyor 30 diye hesaplayın 20 tl sonra 120 km direk gidin..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
yok sedatım sesden çok böyle popomuz oturuyodu sert bişeye belki ammörtisör çok yumuşak ayarda kim bilire...ama amortisörün son haddede olduğu belliydi özellikle virajlarda ve tümseklerin inişlerinde zıng diye oturuyodu amortisöz...tırstım dedim bişey olacak gitmeyelim daha :D.. zaten yokuşdu bilmemneydi motoruda zorlamak istemedim
100 er kiloluk adamlar mı biniyo .... acaba benim motorun amortisörde bişeymi var anaaaaaaammmmmm!!!
Valla biz 120 kilo 2 kişi teker yapıoz vurdugunu görmedim :S En sertte ama bizimki.
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Şu an bu konu içerisinde 37 kullanıcı var. (0 üye ve 37 misafir)