sabahtan gitmek en güzeli...
sabahtan gitmek en güzeli...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
S.a ben geldim.. Beyler ya bu motor nasıl orta ayaklıga alınıcak.Bana baya yüksek ve agır geliyor :S
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Kaydım hafiften bugün yağmur yeni başlamıştı ve viraj dönüşlerinde çok zorlanıyorum lastiktenmıdır acaba?
arkadaşlar bugün profesyonel arkadaşla pendiğe indik bana biraz eğitim verdi.. kendisinin de aprilia pegaso 650 si var...
baya birşey öğrendim..motorumu dahada çok seviyorum artık
yanlız bugün eğitimde bi ara motora bindim... kontağı çevirdim marşa bastım .... hiç bişey olmadı.. fişe takılmamış elektronik eşyanın on-of düğmesine basılınca hiç bişey olmaz onun gibi...
sonra anahtarı çıkardım taktım gene kontağı çevirdim bastım gene olmadı...
arkadaş motoru iler geri yap dedi... yaptım...kontağı çevirdim bastım bu sefer marş bastı ve motor çalıştı... birkereye mahsus böyle birşey oldu..
motoru mağzadan alalı 5 gün oldu .. sıfır alet... bu durum kafama takıldı ama sanırım önemli bişey değildir...bilen varsa yorumları bekliyorum arkadaşlar..
kontak speyi sıksın imam ona.. imam derken geçit motrordaki imam...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
1-2 Sorum var sorsam biraz bilgi verebilirmisiniz..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
kontak alt takımı oksit yapmıştır diye tahmin ettim sadece .. ybr de kronikk arızadır...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------
ben kendimi bildim bileli soruyorsun.. sor ne zaman sorduynda cevap vermedik..
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Eyw abi biraz taktige ihtiyacım varki trafikte uygulamam lazım..
Neyse Bu hafta ybr mi bakmaya gidicem.. Ve bayramdan sonra alıcam gibi..
Simdi yarı otomatik motorda.. 1-2-3-4 Te gazı kestinmi Stop etmez..
Debrajlıda ben mesela hızım 40-50 (3 Vitesteyim) Aniden durmam lazım fakat.. Aniden frene bastım diyelim..Motor durma asamasına geliyor..Gaz yemeyince.. Ben bu arada hem frene basıp hem. Vitesmi düşürmeliyim ..Yoksa Debrajımı sıkıp durdukdan sonra vites düşüreyim..?? Bunda kafam cok karısık.
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
hayır vites düşürmene gerek yok..aniden frene basarsın durmaya yakın debriyajada basarsın durduktan sonra motor stop etmesin diye..(ya da her ikisine aynı anda bas farketmez) ..iyice durursun..sondan sonra vitesi çıt çıt çıt diye en aşağı 1. vitese alırsın sonra gaza basar kalkar gidersin...
ani druşlarda vites düşürmek imkansız...ben ışıklara yaklaşırken uzaktan kırmızı yanıyorsa yavaş yavaş vites düşürürüm..durduğum yerde yeşili beklerken uğraşmayalım diye..
malum bizde yeniyiz yeni öğreniyoruz.. bugün arkadaş panik freni öğretti falan.. aynı senin dedğin olay
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
geçen gün bunu bende düşündüm ... boyum 1.75 yan orta sehbaya alamıyorum yamaha ybr yi gücüm yetmiyo galiba.. ..
ben garajda motoru yan ayaklığa alıyorum...neden başka çözüm arıyosunki.. bunu mağzadan motoru alırken ustaya sormuştum.."motoru garaja koyarken yan ayaklığamı yoksa orta sehpayamı alayım" diye
oda bana "farketmez" hiçbişekilde" demişti...hatta yan ayaklığa koy demişti..daha rahat...orta sehpa da arkadan bir darbe gelirse (araba garajdan çıkarken vurur vs..) motoru öne iter ...orta sehpa yerine gider ve motoru tutacak bişey kalmadığı için motor yere düşer demişti...(biraz ekstreme ama olabilir allah muhafaza )
yani her ikiside makbul..neden yan ayaklıktan başka çözüm arıyosun onu anlamadım.
yahu benimde bi sorum var bilmemek değil öğrenmemek ayıptır forumlara baktım ama spresifik bir bilgi bulamadım.
bu km sayacında şimdi 6 hane var..alttaki trip metredede 4 hane...6 hanelide en sağdaki hane beyazımsı (alttakinde de aynı) .. bu altı haneli sayaç kaçar kaçar atıyo..
bendeki hane durumu şu an "0-0-1-3-9-1" bu ..... motorum kaç km olmuş oluyor?...vallahi havuz problemi gibi
Simdi abi.. 0-0-1-3-9 Senin motorun 139 Km de .. Yandaki 1 olan beyaz dalga ise 100 Metrede atlar 1-2-3-4-5-6-7-9 Dan sonra Km 139 Dan sonra 140 olur..
Alltaki 4 hanelideki beyaz da bu işe yarar fakat o km deyildir.. Bu benzin aldıgınızda sıfırlarsınız ne kadar kaldıgını veya gittigini görürsünüz.Veya kac km gezmişşiniz..Onu görürsünüz..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
slm arkadaslar benım ybr de 600 km devırdım motorda hosuma pek gıtmeyen bı sey yasadım motor sogukken calıstırdıgımda calısıyo fakat gaz yemıyo 3-5 sanıye sonra stop edıyo tekrar calıstırmak ıstedıgımde baya bı zorlanıyorum bu gaz yememe olayını yolda gıderkende yaptı bu normalmıdır yoksa herhangı bı ayar falanmı gereklı acaba..
Allah Allah kendi bilgimle yanıtlamaya calısayım..
Sogukken normalde oluyor ufaktan gaz vermeniz lazım,Ani gazda gene stop eder. Rolantiye baktırın düşük olabilir..
Yolda giderken Gaz yemiyor gibi oluyor demişşiniz.. Jikle acık olabilir.. Benzinden cok hava girdigi için.
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Şu an bu konu içerisinde 49 kullanıcı var. (0 üye ve 49 misafir)