maxı 5yüz kere adres verdim olum ya çankırı caddesine git asya motor bayiinı bul hamdı usta nerede diye sor herkes gösterir ona da söyle beni bi arasin
maxi arkadaşıma yazdıklarımın arkasındayım. Tamam ybr okadar km de ölmez ama teknik veya mekanik bi kusur, kusurlu çıkmış olabilir. Bi ybr o kadar çok yakıp, o kadar yavaş gitmez.
aslında iyi bi heryerini kontrol ettikten sonra benim dediğime gelsin. Segman piston gömlek olayı hiçbi çare yoksa artık.
ya maxı o motorun derdi üstüne bağladığin dünya kadar ağırlığı, bitmeye yakın baskı balatasi ve karburatorü..başka birseyi yok o motorun
slm.arkadaşlar ilandaki motorum satılıktır. ilgilenenlerin bilgisine. foruma ilk aldığım zamanlarda epey girerdim sonraları yavaş yavaş koptum. motorum sorunsuzdur.iyi sürüşler
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...93665290/detay
İlan No 93665290
Gençliğine güvenip daha ERKEN derken, belki de ELVEDA bile diyemezsin giderken.
adem hava soğutmalı ve 125 cc motora hiçbir firma enjeksiyon masrafı yapmaz kanka... aynı Esd kasadaki teknoloji olabilir.. Ki bu motor avrupada satılacak biz yine avucumuzu yalarız...
abi baskı balata bitse abartmıyorum 40 derece yokuşta 1. viteste 2 kişi kalkıp 2. vitese atabilir miyim? her vites değiştirmede kafa kaldırıyor. xenon far ayarını dururken yaptım. her vites değiştirmemde öndeki arabadan küfür yiyorum . baskı balata sağlam bence.
karbüratör ayarı bozuk olabilir. 15inden sonra bi Gaziantep'e gideceğim. normalde haftaiçi gidecektim ama nişan elbisesi ayakkabı ıvır zıvır alınca maaş suyunu çekti. beyaz eşya falan bu ay bin liradan fazla evliliğe yatırım yaptım .
Gaziantep'de de yaptıramazsam bi Ankara yaparım artık. hem Ankara mt ve Ankara Ekşitekercilerle bi mangal da yaparız oh mis :D
[IMG]2012-07-29-035.jpeg[/IMG]
Adamım senin sorunun debriyaj balatan bitmiş yahut subapların çok sıkı olabilir..motor fazla bağiriyor ve 80 i geçmiyorsa rialliden ASK marka debriyaj balatası almanı ustana götürüp değiştirtmeni tavsye ederim aynı anda motorun yağınıda al yanına birde böyle dene 15 bindeki motora reftefe yapacaksak hiç ybr ye binmemizin manası yok..
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------
bence haklı motor yaptırmaktansa burdan başla..
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------
Valla örtmenim motorunuz temizde bu parayı edermi orası tartışılır..Ayrıca lastiklerinin 05 den bu yana sertleşip çatlamaya başladığını varsayarsak alacak adama küfür ediyor gibi olur tabi gerçekten motordan anlayanlar için negatşf bişeydir.. 7 yıllık bi lastikle hayatınızla kumar oynamayın derim..
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
ustalar motor her vites değişiminde kafa kaldırıyor. az bi kendimi geri çeksem ön kaldıracam. 40 derecelik yokuşun dibinde 1. viteste 2 kişi kalkıp vitesi 2ye atıp 6000 devirde tam gaz vermeden gidebiliyorum. debriyajda sıkıntı olamaz.
subap ayarı ve karbüratöre bakılacak.
bi tane cbf 250 var burada. motor biraz haşat olmuş. kafa kafaya takas etsem mi? ne dersiniz??
hava gaz ayarında yani karbüratöründe sorun var o halde
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------
parçası pahalı temiz değilse hiç takasa girme derim
arkadaşlar esd nin ön siperliğini tutturan plastik vidaların aynısını bulabilirmiyim ? benzeri var ama görüntüsü hoş olmuyo
Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...
serviste plastik olanlardan var..tabi onun renklileri de var onlardan da alıp takabilirsin
maxi çekiş kuvvetli ama motorun bi devirden sonra devir almıyor, hızlı gitmiyor ise o zaman ya beyinde bi sorun var, yada karburatörde. cbf 250 yede hiç bulaşma derim.
Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)