Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
22 Temmuz 2012, 21:38
#35201
o hurdaya binipdurma yav. Bigün ortadan 2 ye cart diye ayrılcak.
Reklamlar
-
22 Temmuz 2012, 21:50
#35202
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
22 Temmuz 2012, 22:15
#35203
İyi akşamlar arkadaşlar.Ybr me depo üstü çanta almayı düşünüyorum var mı önerisi olan kullanan?
-
22 Temmuz 2012, 22:43
#35204
Benim motur hem fazla yakıyor hem de 90i geçemiyor. Malatya ve elazığda gitmediğim usta kalmadı. Gaziantepe gideceğim Ilk fırsatta
-
22 Temmuz 2012, 22:45
#35205
maxi97 adlı üyeden alıntı
Benim motur hem fazla yakıyor hem de 90i geçemiyor. Malatya ve elazığda gitmediğim usta kalmadı. Gaziantepe gideceğim Ilk fırsatta
motoruna ne işlemler yaptırdın? Bi yazarmısın.
-
22 Temmuz 2012, 23:03
#35206
İyi akşamlar arkadaşlar.Ybr me depo üstü çanta almayı düşünüyorum var mı önerisi olan kullanan?
-
23 Temmuz 2012, 03:13
#35207
adem80 adlı üyeden alıntı
motoruna ne işlemler yaptırdın? Bi yazarmısın.
karbüratör temizliği, hava ve rölanti ayarı ve subap ayarı.
+normal bakım.
bunların hepsi beldeyama lisanslı bir usta tarafından yapıldı.
8000 devir civarı bir iki kere gaz yememesi de oldu
yav valla bıktım.
gaziantep'e gidecem ilk fırsatta.
-
23 Temmuz 2012, 03:16
#35208
maxi97 adlı üyeden alıntı
karbüratör temizliği, hava ve rölanti ayarı ve subap ayarı.
+normal bakım.
bunların hepsi beldeyama lisanslı bir usta tarafından yapıldı.
8000 devir civarı bir iki kere gaz yememesi de oldu
yav valla bıktım.
gaziantep'e gidecem ilk fırsatta.
Bu yapılanlardan sonra düzelmedi mi ?
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
23 Temmuz 2012, 03:32
#35209
depo üstü çanta için hepsi standart sayılır. dikişlere ve kumaşına dikkat et. gerçi çok pahalılar; aslında en iyisi normal sağlam bir sırt çantasının kollarını çapraz şekilde depoya bağlamak en iyisi.
---------- Post added at 02:32 ---------- Previous post was at 02:27 ----------
viper17 adlı üyeden alıntı
Bu yapılanlardan sonra düzelmedi mi ?
daha kötü oldu hocam...
öcneki mesajda dedim ya Elazığ-Malatya arasında 2 kere 4e çekiyordum, bakımdan sonra 2 kere 3e çektim. yani çoğu yokuşu 4le çıktım diyeyim.
güya tasarruf için benzin ayarını bızıkladı.
bu adam beldeyama sertifikalı bi usta.
karbüratörünün içi çizilmiş (!?!?!??!) dedi. ne alakaysa? kim çizer ki? geçen bakımda başka usta gözümün önünde sadece söktü balata spreyiyle havayla güzelce temizledi taktı.
günahını almak istemem, iyi birisi ama insanın aklına geliyor; o mu çizdi diye.
ya baskı balata ya da üst kapakla ilgili bir sıkıntı subaplar diyor.
motor 3. viteste bile şahlanıyor nasıl baskı balata sorunlu anlamıyorum.
kesin üst kapakta sorun var.
subap ayarını kendim yapayım diyorum.
yok yok en iyisi bi Gaziantep'e gideyim sonra kendim uğraşırım. ya da bir de Ankara yapıp Durmuş abi'nin ustasına giderim.
-
23 Temmuz 2012, 04:05
#35210
maxi97 adlı üyeden alıntı
depo üstü çanta için hepsi standart sayılır. dikişlere ve kumaşına dikkat et. gerçi çok pahalılar; aslında en iyisi normal sağlam bir sırt çantasının kollarını çapraz şekilde depoya bağlamak en iyisi.
---------- Post added at 02:32 ---------- Previous post was at 02:27 ----------
daha kötü oldu hocam...
öcneki mesajda dedim ya Elazığ-Malatya arasında 2 kere 4e çekiyordum, bakımdan sonra 2 kere 3e çektim. yani çoğu yokuşu 4le çıktım diyeyim.
güya tasarruf için benzin ayarını bızıkladı.
bu adam beldeyama sertifikalı bi usta.
karbüratörünün içi çizilmiş (!?!?!??!) dedi. ne alakaysa? kim çizer ki? geçen bakımda başka usta gözümün önünde sadece söktü balata spreyiyle havayla güzelce temizledi taktı.
günahını almak istemem, iyi birisi ama insanın aklına geliyor; o mu çizdi diye.
ya baskı balata ya da üst kapakla ilgili bir sıkıntı subaplar diyor.
motor 3. viteste bile şahlanıyor nasıl baskı balata sorunlu anlamıyorum.
kesin üst kapakta sorun var.
subap ayarını kendim yapayım diyorum.
yok yok en iyisi bi Gaziantep'e gideyim sonra kendim uğraşırım. ya da bir de Ankara yapıp Durmuş abi'nin ustasına giderim.
Ybr karbüratörünü mıncıkladıysa o ustaya fazla uğrama bence. Motor kaç km de ? Wd40 tamam da balata spreyiyle temizlendiğini ilk defa duyuyorum
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
23 Temmuz 2012, 04:13
#35211
karburatörde bi sorun var gibi. Karburatör çiziği ne oluyor onu anlamadım. Karburatöre bi yoğunlaş, hatta bulabilirsen başka bi ybr karburatörüyle deneme yap.
-
23 Temmuz 2012, 09:13
#35212
Abi o motoru idareten yaptır sonra sat gitsin yenisini al.. ugrasma ybr yi bile bozan ustadan ne hayır gelir..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
23 Temmuz 2012, 09:40
#35213
maxi97 adlı üyeden alıntı
depo üstü çanta için hepsi standart sayılır. dikişlere ve kumaşına dikkat et. gerçi çok pahalılar; aslında en iyisi normal sağlam bir sırt çantasının kollarını çapraz şekilde depoya bağlamak en iyisi.
---------- Post added at 02:32 ---------- Previous post was at 02:27 ----------
daha kötü oldu hocam...
öcneki mesajda dedim ya Elazığ-Malatya arasında 2 kere 4e çekiyordum, bakımdan sonra 2 kere 3e çektim. yani çoğu yokuşu 4le çıktım diyeyim.
güya tasarruf için benzin ayarını bızıkladı.
bu adam beldeyama sertifikalı bi usta.
karbüratörünün içi çizilmiş (!?!?!??!) dedi. ne alakaysa? kim çizer ki? geçen bakımda başka usta gözümün önünde sadece söktü balata spreyiyle havayla güzelce temizledi taktı.
günahını almak istemem, iyi birisi ama insanın aklına geliyor; o mu çizdi diye.
ya baskı balata ya da üst kapakla ilgili bir sıkıntı subaplar diyor.
motor 3. viteste bile şahlanıyor nasıl baskı balata sorunlu anlamıyorum.
kesin üst kapakta sorun var.
subap ayarını kendim yapayım diyorum.
yok yok en iyisi bi Gaziantep'e gideyim sonra kendim uğraşırım. ya da bir de Ankara yapıp Durmuş abi'nin ustasına giderim.
maxi kardeş yaparım dersen sana bir iki yöntem yazayım büyük ihtimal fazla benzin gidiyor motoruna o yüzden motor hem gitmiyor hemde çok fazla benzin yakıyordur beim erdek gezisine bakarsan 3 salcano ile gittik geziye benim motor 9-10 krş yaıyordu diğer arkadaşlarınki 12-13 krş dedim ne oluyor birinin motoru 80 i geçmiyordu resman teklemeye başlıyordu fazla gaza basınca 5inci vitesde bir ayar çektim şuan güzel oldu gidişi iyileşti sarfiyat düştü tabi inş. seninkide dediğim gibiyse öncelikle yapacakların
karbüratörü sökmeyeceksin sadece resimde kırmızı ile gösterdiğim yeri sök ve içindeki iğneli gaz kelebeğini çıkar
daha sonra oradaki iğneyi çıkar onun üzerinde 3-4 tane tırnak varonun birinde kelepçe var zaten ufak onu bir diş yukarı tak yani iğneyi uzat bir diş sınra geri tak ve hava ayarı yap güzel bir de öğle dene olmadı hava filtresindeki süngeri çıkar kağıt filtreyle dursun bazen hem kağıt hem sünger olunca özellikle sünger kalın ise filtreden hava zor geçiyor ondan da yapar onuda çıkar deneme amaçlı biraz sür derim
-
23 Temmuz 2012, 14:13
#35214
sedat_57 adlı üyeden alıntı
2 binde buji değişmez başka yere git değişirsende eski bujin yedek kalsın.. kaliteli bir buji 10 bin km çok rahat çalışır..
hımm bilgi için teşekkürler.. bugun bakıma götürüyorum düldülümü :D başında bekleyip ne yapıyorlar bakacağım
-
23 Temmuz 2012, 23:48
#35215
arkadaşlar servis motor yağının değişip değişmediğini anlaya bilirmi ?
Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...
-
24 Temmuz 2012, 00:03
#35216
500 km yi aştıysa anlamaz. Sende çaktırma. Çıkan yağı teste sokacak değillerya?
-
24 Temmuz 2012, 00:26
#35217
adem80 adlı üyeden alıntı
500 km yi aştıysa anlamaz. Sende çaktırma. Çıkan yağı teste sokacak değillerya?
sağol adem abi ben motoru 500 de soktum bakıma sonra 3000 de gel diyo o kadar beklememk için yağı değiştirecem gerek varmı sence adem abi 2500 km çok geldi şöyleki ilk bakımlar için çok sonrası önemli değil
Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...
-
24 Temmuz 2012, 00:30
#35218
TheAzReaL07 adlı üyeden alıntı
sağol adem abi
ben motoru 500 de soktum bakıma sonra 3000 de gel diyo o kadar beklememk için yağı değiştirecem gerek varmı sence adem abi 2500 km çok geldi şöyleki ilk bakımlar için çok sonrası önemli değil
1000 i atlatırsan sorun yok garantisi olsun ne kadar...
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
24 Temmuz 2012, 00:34
#35219
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
1000 i atlatırsan sorun yok garantisi olsun ne kadar...
2250 ye geldi mobil 1 katmıştık 500 deyken
Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...
-
24 Temmuz 2012, 00:37
#35220
TheAzReaL07 adlı üyeden alıntı
sağol adem abi
ben motoru 500 de soktum bakıma sonra 3000 de gel diyo o kadar beklememk için yağı değiştirecem gerek varmı sence adem abi 2500 km çok geldi şöyleki ilk bakımlar için çok sonrası önemli değil
1500 de bidaha değiştir. Capaklı yağla motor iyi açılmaz. Çapaklar segmanlara kaynayıverir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 45 kullanıcı var. (0 üye ve 45 misafir)
Bu Konudaki Etiketler