Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
22 Temmuz 2007, 23:07
#3501
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Reklamlar
-
22 Temmuz 2007, 23:32
#3502
alp_tunay adlı üyeden alıntı
işte bende bunu diyom çevreme millet hala titan diyor.ben kabul ediyorum titanın daha sağlam olduğunu bu kategoride titan birinci ybr ikinci.
ben sadece biraz daha yakışıklı olmasına tav oldum
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
23 Temmuz 2007, 01:07
#3503
CBF YBR'den daha hızlı, ama bunun dışındaki artıları bitmiyor ybr'de olmayan yağ eksiltme, akıtma, kontak bozulması, orta sehpa kırılması, jant boyası dökülmesi vs gibi de artıları mevcut :D
-
23 Temmuz 2007, 15:10
#3504
-
23 Temmuz 2007, 18:36
#3505
TrTarık Sağolasın ilgin için.Çok iyi oldu ya bu cam yoksa bütün fara para verilmez
-
23 Temmuz 2007, 18:48
#3506
slm ben cbf veya ybr modelleri arasında kaldım(objektif olarak hangisini tercih edersiniz)
[COLOR="Red"]BEKLE[/COLOR]SENİ ALICAM[COLOR="Yellow"]HORNET[/COLOR]:queen:
-
23 Temmuz 2007, 20:08
#3507
M.K objektif olarak soleyim git bin ikisinede hangisi sana rahat gelirse onu al
-
23 Temmuz 2007, 22:21
#3508
insane adlı üyeden alıntı
CBF
YBR'den daha hızlı, ama bunun dışındaki artıları bitmiyor
ybr'de olmayan yağ eksiltme, akıtma, kontak bozulması, orta sehpa kırılması, jant boyası dökülmesi vs gibi de artıları mevcut :D
zaten çoğunuda ben yazıyorumda sitede oradan öğreniyorsunuz...yani ybrlere olanları paylaşmıyorum sizle...istersen onlarıda paylaşırım tabi...orta sehpa kırılması anladığım kadarıyla motoru olduğu yerde 360 derece çevirirken oldu...yağ eksiltme ise 45 derecelik Bodrum dolaylarında oluyor genelde oda motor çok kullanılırsa...jant boya dökülmesi ise kimyasal güçlü temizlik maddeleriyle normaldir...benimkine kireç sökücü çamaşır suyu kullandım az az söküldü...alttaki rengide garip bişey değil yani...aynı renk sayılır...
mesele şu...ybrnin sağlamlığı tezcillendi piyasada...cbf ise henüz yeni...kendini ispatlaması gerek...zaman ihtiyacı var...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
23 Temmuz 2007, 22:28
#3509
dün gece arkamdaki 90kgluk arkadasım cabbarın üstünde geliyoruz 110-120km/h ybr'li abimin tekini geçtim yolda.sora baya yapıştı arkama baya iyi gidiyordu ybr doğrusu bu kadar beklemiyordum.Ama dün akşam anladım ki cbr'ı seçerek gerçekten doğru bir karar vermişim.2kişi düz yolda 120 yapabiliyorum.Ybr bunu sanırım tek başına zor yapıyor...Ama kullanması çok zevkli bir motor bunu kabul ediyorum.Yakın bir arkadasımda var arada takaslıyoruz motorları çok eğleniyorum ybr'ye binince.Sanki altımda touring büyük cc motor var gibi.Direksiyon yapısı falan.Benim mini cabbardan sora iri geliyor :D
-
23 Temmuz 2007, 22:38
#3510
ultraukala Evet bende cbr sürmüştüm oturuş pozisyonundan ybr nin çok rahat oldugu hemen farkediliyor ama dedigin gibi cbr biraz daha seri ve hızlı
-
23 Temmuz 2007, 23:12
#3511
-
23 Temmuz 2007, 23:37
#3512
mete_han adlı üyeden alıntı
zaten çoğunuda ben yazıyorumda sitede oradan öğreniyorsunuz...
yani ybrlere olanları paylaşmıyorum sizle...istersen onlarıda paylaşırım tabi...orta sehpa kırılması anladığım kadarıyla motoru olduğu yerde 360 derece çevirirken oldu...yağ eksiltme ise 45 derecelik Bodrum dolaylarında oluyor genelde oda motor çok kullanılırsa...jant boya dökülmesi ise kimyasal güçlü temizlik maddeleriyle normaldir...benimkine kireç sökücü çamaşır suyu kullandım az az söküldü...alttaki rengide garip bişey değil yani...aynı renk sayılır...
mesele şu...ybrnin sağlamlığı tezcillendi piyasada...cbf ise henüz
yeni...kendini ispatlaması gerek...zaman ihtiyacı var...
Hem senin hem de başka arkadaşların başka forumlardaki yazılarını okuyorum hatta sizin forumda şu yağ muhabbetini ilk ben yazdım, kullanıcılar kontrol etsin diye, ne de olsa önemli birşey. Bu yağ eksiltmeyi nasıl toplarlar bilmiyorum zira yetrli teknik bişlgim yok ama yağ kaçırma işini kesin honda ileriki sürümlerde iyileştirecektir. Sizin forumda dikkatimi çekmedi ama kontak sorunu yaşayanlar da var, bu dabelki ileride çözümlenebilir. Boya dökülmesi, ayaklık kırılması falansa çok mühim şeyler değil, halledilir.
-
24 Temmuz 2007, 01:52
#3513
bende niye kendimi f650 kullanıyor gibi hissediyorum dedim ya aha işte kanında var abicim
buda benden
Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-07-23
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
24 Temmuz 2007, 13:44
#3514
slm arkadaslar benim 2004 ybr(38000 de) krank rulmanlarından ses geliyo ve aşırı derecede kötü bi titreşimi var. kısa mesafede pek performans eksikliği olmasada hiç durmadan bi 150 km gittikten sonra çok fazla güç kaybı yaşanıyo5. viteste bayılıyo hep yüksek devirde 4.viteste gitmek zorunda kalıyorum.bi kaç tamirciye sordm 200 le 300 arası masraf çıkardılar . bu tamiratın masrafı sizce ne kadardır? Yardımcı olursanız sevinirim.
-
24 Temmuz 2007, 14:53
#3515
http://imageshack.us/
merhabalar. .balık tutuğunuz yeri çok merak ettim. neresi olduğu hakkında biraz bilgi verirmisiniz acaba? videolardan eski şile yonuna benzettim.
-
24 Temmuz 2007, 14:59
#3516
tekila_30 adlı üyeden alıntı
http://imageshack.us/
merhabalar. .balık tutuğunuz yeri çok merak ettim. neresi olduğu hakkında biraz bilgi verirmisiniz acaba? videolardan eski şile yonuna benzettim.
riva çayağzı,şile yolundan beykoz rivaya sapıyorsun.önümüzdeki hafta pazartesi de oradayım
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
24 Temmuz 2007, 15:05
#3517
riva çayağzı,şile yolundan beykoz rivaya sapıyorsun.önümüzdeki hafta pazartesi de oradayım
ben sarıgazi-yenidoğanda oturuyorum. pazar günü için bir planınız varmı acaba?
-
24 Temmuz 2007, 15:18
#3518
tifosired adlı üyeden alıntı
slm arkadaslar benim 2004 ybr(38000 de) krank rulmanlarından ses geliyo ve aşırı derecede kötü bi titreşimi var. kısa mesafede pek performans eksikliği olmasada hiç durmadan bi 150 km gittikten sonra çok fazla güç kaybı yaşanıyo5. viteste bayılıyo hep yüksek devirde 4.viteste gitmek zorunda kalıyorum.bi kaç tamirciye sordm 200 le 300 arası masraf çıkardılar . bu tamiratın masrafı sizce ne kadardır? Yardımcı olursanız sevinirim.
30binli km'lerde rulman prblemi çıkabiliyor ancak tamiratı bu kadar masraflı olmuyor diye hatırlıyorum. En fazla 100-150 falan...
Bu arada arkadaşımın 34 AV 9581 plakalı YBRsi çalındı, görürseniz aklınızda olsun
-
24 Temmuz 2007, 15:44
#3519
arkadaşlarım ben motorumu hiç performanslı bulmuyorum servise goturdum amcalar dedim bu motor kaçmıyoo bi baksanıza buna baktaılar meyersem yıkamacı ekzoza su kaçırmış eksoz tıkanmışş (bende hızlı gitmiyo die bugun cbf150 alacaktım)iyiki serwise gitmişim adamlar halletti şimdi uçak gibi motor benı gecen cbf150 ci şimdi yanıma bile yanaşamıoo onceden bayır aşşagı 117km/h yi geçemzken ş,mdi bayır aşşa 128km/h gordum ivmelenmesıde çok değiştii saygılarımla...
-
24 Temmuz 2007, 16:47
#3520
arkadaşlar benim motor daha 300 km de , sormak istediğim zinciri kaç km de bir yağlamalıyım (1 kere yağladım) , motorla birlikte gelen yağ ne zaman değişecek , bazıları 300. km de değiştirmem gerektiğini söylediler doğrumudur , bu özel bir yağmış ve değişmesi gerekiyormuş . ayrıca yağı değiştirmek için servise gitmek gerekir mi yoksa ben yapabilirmiyim teşekkürler...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 100 kullanıcı var. (0 üye ve 100 misafir)
Bu Konudaki Etiketler