Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
11 Temmuz 2012, 22:31
#34901
adem80 adlı üyeden alıntı
ben 2005 titanda arka lastik olarak kullanıyorum. 2 ay oldu taktıralı. Geniş tabanlı, yüksek bi lastik. Yol tutuşu güzel, viraj kabiliyeti iyi. Bi sıkıntısını görmedim. Gönül rahatlığıyla alabilirsin.
Kor@y napak yav. Bugün 2005 e far ve ibre, devir saati siparişi verdim. Muhtemelen windy s devir saati ve km saati gelecek komple. İnternetten baktım güzel bi şeye benziyodu. Bide yuvarlak far. Hergün motor için uğrasıyoz. Sen ona bakmazsan oda sana bakmaz
tabiki ademim, sen motora bakacaksın o da seni yolda bırakmayacak.. ama gel sana bi ybr alalım.. sat ikisini al bi ybr... ne dersin
Reklamlar
-
11 Temmuz 2012, 22:41
#34902
ya koray dalgamı geçiyon len? 96 model motorum beni bikere bile üzmedi, yüzümü kara çıkarmadı. Satılırmı o motor? Yanlış anlama ama sıfır km ybr verseler 96 model motorumu vermem. Ama ybr kötü motorda ondan değil. Ybr nin artıları çok. Sadece motoru güçsüz kalıyo bana. Hanımla binince 140 kg mı net buluyoz bide heybe eşya aldıkmı 150 kg mı geçiyo. 10 hp motora eziyet olur. Benimki her türlü altından kalkıyo zaten. Belki 250 cc de inzuma alabilirim. Tam benlik motor. Para yok çare yok titana devam.
-
11 Temmuz 2012, 22:41
#34903
K o r @ y adlı üyeden alıntı
tabiki ademim, sen motora bakacaksın o da seni yolda bırakmayacak.. ama gel sana bi ybr alalım.. sat ikisini al bi ybr... ne dersin
Hahahaha Adem abi Suzuki İnzuma alıcak
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
11 Temmuz 2012, 22:44
#34904
adem80 adlı üyeden alıntı
ya koray dalgamı geçiyon len?
96 model motorum beni bikere bile üzmedi, yüzümü kara çıkarmadı. Satılırmı o motor? Yanlış anlama ama sıfır km ybr verseler 96 model motorumu vermem. Ama ybr kötü motorda ondan değil. Ybr nin artıları çok. Sadece motoru güçsüz kalıyo bana. Hanımla binince 140 kg mı net buluyoz bide heybe eşya aldıkmı 150 kg mı geçiyo. 10 hp motora eziyet olur. Benimki her türlü altından kalkıyo zaten. Belki 250 cc de inzuma alabilirim. Tam benlik motor. Para yok çare yok titana devam.
aynen artçılı ybr biraz güçsüz kalır.. tamam kanka, canını okuyana kadar kullan da, zaten bişey olmaz.. sağlam motor.. kaç binde kanka motorlar
-
11 Temmuz 2012, 22:56
#34905
96 73 bin artı 1 yıl km teli yoktu yazmadı. 80 bini geçmiştir yani.
2005 32 binde daha. İkisinede biniyorum. Bitane daha var 2000 model kırmızı. Yatışta. Biraderin. Askerde. Bakıma ihtiyacı var cant telleri eksik filan. Bide vizesi geçik. Askerden gelınce birader onuda toplarız. Kullandığım 2 si mavi renk. Mavi ve gri renk severim motorlarda.
-
11 Temmuz 2012, 22:56
#34906
İçim rahatladı teşekkür ederim cevaplar için
-
11 Temmuz 2012, 23:15
#34907
adem80 adlı üyeden alıntı
96 73 bin artı 1 yıl km teli yoktu yazmadı. 80 bini geçmiştir yani.
2005 32 binde daha. İkisinede biniyorum. Bitane daha var 2000 model kırmızı. Yatışta. Biraderin. Askerde. Bakıma ihtiyacı var cant telleri eksik filan. Bide vizesi geçik. Askerden gelınce birader onuda toplarız. Kullandığım 2 si mavi renk. Mavi ve gri renk severim motorlarda.
iyi bakalım kanka, daha ne kmler yaparsın.. belki sana honda yeni sıfır motor verir o km de titanı hala kullandığın için müzeye koyar..
-
11 Temmuz 2012, 23:26
#34908
vermez be. Nerde görülmüş. Daha eski hondalar var piyasada.19 bin deydi aldığımda. 60 bine kadar gerçekten anahtar değmedi. 60 binde debriyaj balataları bitti. Bir yıl km teli yoktu o km ler buna dahil değil. Yani 70 bınde ilk defa debriyaj balatası değişimi için anahtar değdi. Bi kaç ay sonrada rektefeye verdim ilk olarak. 150 cc olmasını kendim istedim. Daha fazla tork için. Rektefeye vermeyip 100 bini rahat devirebilirdim. Bi sıkıntısı yoktu. Dediğin gibi nice yeni km lere geçen ustaya sordum bu motor ne zaman ölür diye. Cevap= bu motor seni öldürür oldu
-
12 Temmuz 2012, 10:52
#34909
adem80 adlı üyeden alıntı
vermez be. Nerde görülmüş. Daha eski hondalar var piyasada.19 bin deydi aldığımda. 60 bine kadar gerçekten anahtar değmedi. 60 binde debriyaj balataları bitti. Bir yıl km teli yoktu o km ler buna dahil değil. Yani 70 bınde ilk defa debriyaj balatası değişimi için anahtar değdi. Bi kaç ay sonrada rektefeye verdim ilk olarak. 150 cc olmasını kendim istedim. Daha fazla tork için. Rektefeye vermeyip 100 bini rahat devirebilirdim. Bi sıkıntısı yoktu. Dediğin gibi nice yeni km lere
geçen ustaya sordum bu motor ne zaman ölür diye. Cevap= bu motor seni öldürür oldu
adem sen kendine öldürmeyen motor alsan çok daha iyi olur bence
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
12 Temmuz 2012, 11:46
#34910
arkadaslar depo kılıfı nerden bulurum 2012 model ıcın
-
12 Temmuz 2012, 17:47
#34911
ybr 125 in debriyaj balatalarını değiştrmem gerekiyor orjinal yamaha balatalarını nerden alabilirim. bide fiyatı ne kadardır takım olarak?
-
12 Temmuz 2012, 21:08
#34912
Selamun Aleyküm Beyler İş bitti geldik
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
12 Temmuz 2012, 21:28
#34913
murat koksal adlı üyeden alıntı
arkadaslar depo kılıfı nerden bulurum 2012 model ıcın
durmuş arkadaşımız alıştı.. mesajnı görünce cevaplar..
-
12 Temmuz 2012, 22:17
#34914
yamaha bayilerınde var depo kılıfı..koray sen kumda oyna çöp batmasın kıçına kanka millet motor yapıyor http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...93405087/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------
ya görüyorum böyle esdleri adam daha 9bin 10bin yapmamıs debriyaj balatasi değiştiriyor hele bi 25,30bin yap bi bakalım
-
13 Temmuz 2012, 00:22
#34915
delileoo adlı üyeden alıntı
yamaha bayilerınde var depo kılıfı..koray sen kumda oyna çöp batmasın kıçına kanka millet motor yapıyor
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...93405087/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------
ya görüyorum böyle esdleri adam daha 9bin 10bin yapmamıs debriyaj balatasi değiştiriyor
hele bi 25,30bin yap bi bakalım
len durmuş ben geçen ustaya baktırdım sen böyle kullanırsan bu balatalar sana bi bu kadar daha gider dedi benim km de şuan 23000 i geçti hesabını sen yap ama motosikletle daha bi defa teker yapılmadı yani
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
13 Temmuz 2012, 01:22
#34916
benimkiyle dünya kadar teker yapıldı, dağa taşa vuruldu, odun çekildi, akla hayale gelmeyecek işkenceler yapıldı, orjinal debriyaj balataları 65 binde bitti 50 bin gitmesi lazım hertürlü.
-
13 Temmuz 2012, 02:04
#34917
adem80 adlı üyeden alıntı
benimkiyle dünya kadar teker yapıldı, dağa taşa vuruldu, odun çekildi, akla hayale gelmeyecek işkenceler yapıldı, orjinal debriyaj balataları 65 binde bitti
50 bin gitmesi lazım hertürlü.
adem o kadar kaliteli motorumuz yokki
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
13 Temmuz 2012, 03:04
#34918
bak o motoru satma 50 bini geçer o balatalar
-
13 Temmuz 2012, 08:57
#34919
Bizim arkadasın 18.Bin de bitti gitti degiştirmeye usta degiştirmemiş gene ön kaldırıcan deyilmi demiş
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
13 Temmuz 2012, 10:39
#34920
s.a. arkadaşlar debriyaj balatası konuşuluyor bakalım ybr en kötü ihtimalle 50 bin gider gitmesse atın çöpe benim salcano bile 32 binde orjinal ve hiç de sıkıntısı yok üstelik ben her çeşit yağ kullandım araba yağı motosiklet yağı minerallisini de sentetiğinide önemli olan kullanım
SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 76 kullanıcı var. (0 üye ve 76 misafir)
Bu Konudaki Etiketler