çay içtim hacı
hey millet günaydın. Kazasız belasız bi gün geçirin inşallah. Tekeriniz düz bassın ve palamasın.
len yumurta kaç gündür araba ile gidip geliyorum müşterilere deli oldum sabah sabah trafiğe takıldım
siz burda laylaylom yapın 1 allahın kulu yoktu dün akşam şehitlikte !!!! https://www.facebook.com/media/set/?...9573256&type=3
-Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))
s.a gençlik..
motorum bugün itibari ile rodajını tamamlamış oluyor...
nice binlerce km lere....
lan durmuş ilanına baktım kanka.. öyle yazılır mı inek aramak isteyen adam da aramaz seni.. bide fiyat çok.. çek 3500 - 3600 e ...
Ben dedim abisi benim motorun üzerine 350 vereyim dedim çantasını da al dedim
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
yumuşak seker 2011 değil benim motorum seninki gibi 3buçuğa satayım 2012 olum ben ederini istedim yavrum malımdan usanmıslığım yok alıcısı gelir bulur
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------
hahaha len pelùş komik adamsın kumda oyna da çöp batmasın
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------
hiç konuşma ihtiyar sana ulaşmak cumhurbaşkanına ulaşmaktan daha zor..biliyon burdan başka yerde takıldığım yok gir yaz arada sırada yani
yokmu motor muhabeti yapacak?
geldik abisi geldik.. he söyle gene neresini değiştin motorun...
Durmuş bari bana giydirme olum, 2012 diye... bak dalgana bal gibi 2011 model motor..
trafiğe çıkışı falan beni ilgilendirmez... kasa 2011 ederi 3500..
koray arka dişli, zincir koruma, beşik takozları siparişi verdim bekliyorum. Gelince değiştircem. Arka kısım komle bakıma gircek yani. Önde bi problem yok. Motor zaten zeğir. Taş gibi komprasör var. 2 ci viteste vurdurarak bile çalışmıyor. Çoğu zaman 3 te vurduruyom. Sabah işyerinden aşa goveriyomda boşta. Yoksa normalde ayaklıkla çalıştırıyom. Bu kadar komprasör var yağ nere gidiyor anlamıyorum. Şehir içi yağ yakmıyoda 400 500 km gezilerde veya uzun yolda çok eksildiyor. Ama 2 kişi 110 dan aşa düşmem. Hep dip gaz.devirli kullanım. Kartelden yağ taşıntı hortumu hava filtresine değil,aşa verilmiş. Bundan olabilirmi?
haci silindiri değişmedim. Pistonu büyüttüm sadece.
hımm anladım kanka.. farketmez yani motoru açtın ve orjinal olmayan bi malzeme takıldı.. sebep bu..
başka bişey olamaz... peki mavi duman atıyor mu.. eğer atıyorsa motor yap, eğer atmıyorsa yağ yakmıyor eksiltiyordur..
yani çok sıkıntı değil.. düzenli olarak bakar eklersin... ama sert sürüşün ve yüksek devir çevirmen zaten olayı biraz daha tetikliyor
dumanmı? Ne dumanı? Yok hiç duman görmedim. Duman yok yani. Komprasörde taş. Yakmıyor bencede. Eksildiyor. Taşıntı olarak atıyor fazla devirli kullanınca.
keyfe keder bi rektefe yaptırdık. 150 cc yaptırdık. Sadece gömlek traşlanıp yenı gömlek çakıldı 150 cc lik. Değişenler, piston,segman,piyanolar, sübaplar, iticiler. Üst kafa da orjinal ama 150 cc ye göre taşlandı. Yağ yakmıyor,eksildiyor. Ayrıca arka beşik takozları orjinal, arka dişli orjınal. Motor 80 binde. Değişim zamanı gelmemişmi sence. Ayrıca bunlar bakıma girer.96 model motordan daha ne isteyeyımki? Hala taş taş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------
olabilir. Devir kesici ıptal. Büyük bobin, iridyum buji var.statör el yapımı. 14 bin civarı devir çeviriyor. Belki ondandır
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------
benim motor eskisi gibi 10,11 binde kesiçıye girse 1gr bile yağ yakmaz gibime geliyor
Şu an bu konu içerisinde 74 kullanıcı var. (0 üye ve 74 misafir)