ihtiyar yarına hanımla valideye gezdircem diye söz vermişmişim ben ya unutmuşum valla
Oncelıkle herkese merhabalar. navıgasyon % telefon tutucu alacagım ama bır turlu bulamadım . Gıdondan baglantılı ıstıyorum . Yardımcı olursanız sevinirimm
beyler herkeze iyi akşamlar
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
ybr kuru fasülye gazıyla daha iyi gidermi? Günün sorusu bu
nos takılıp nos tüpünün içine kuru fasulya gazı bassak?
evet şenol abi, iznimi aldım, geliyorum . 1214 km diyor navigasyon. hayırlısıyla orada olacağım. yarın çadır uyku tulumu mat da bakacağım. olmadı battanıye falan alırım. 140 litre bagaj var zaten
günün sorusu, bir şey soracağım:
bende üniversitenin öğrenci kimliği olarak verdiği halk bank jet banka kartı var. normalde yemekhanede bu kartı okutup önceden atmden para yatırdığımız hesaptan yemek parası düşüyor. bir iki yerde daha kullandım. kitap falan aldım yani banka kartı gibi. ama okutup geçiyorsun, 35 tlye kadar.
şimdi:
ben bu kartla otobana girebilir miyim kgs gibi?
yarın sabah benim egzozcunun işi yoksa çantaları hallediyorum. sonrasında da çantalara astar sprey boya atıp lastikleri değişip benim son ustamda bakımını yapıp Elazığ'a geçiyorum. 19unda da Elazığ'dan Bursa'ya geçiyorum. sonrası ya Alanya ya da İstanbul.
Durmuş abi avilen bana ankaradaki ustanın numarası lazım. atarım demiştin. Eğer buradaki ustam da motora ayar veremezse ve gene 300-320 kmde yedeğe düşersem motoru orada yaptıracağım. numaram 0532 796 31 73 ve ya 0506 204 20 68. ikisinden birine cagrı at ben seni ararım. ve ya mesaj at oranın adresini. navigasyonumuz var nasılsa (@Koray abi'ye sevgilerle :D)
günaydın beyler. kimse yokmu buralarda herkes hafta sonu gezisine çıkmış anlaşılan.
beyler günaydın... benim ybr silindi temizlendi ve yatış moduna geçti tamamiyle.. gerçi geçen sene agustostan belli yatıyordu ama sanırım 2 sene daha yatar.. toplamöda 3 sne yatmış olur.. 2 sne sonra 2008 model motor 15000 km diyine millet yalan der ama olsun ben biliyorum gerçeği...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
gene kalkamadım, hatun da geldi çantalar pazartesine kaldı artık...
Arkadaşlar Size boya koruma adına birkaç tavsiyede bulunacağım vakit ayırıp okuyan uygulayan çok karlı çıkacaktır.
Amaç; boya koruma: Maliyet 10 sene için 20 TL. Büyük mağazalarda - Oto Aksesuar satan yerlerde genelde görürsünüz 15 - 25 tl arası 200-300gr arası üzerinde süngeri olan Wax-Boya koruma veya cila yazan ürünler vardır. Katı kıvamlı olanları tercih edin.
Kutusu örnek olsun diye resim
Cilanın amacı Boya ve üzerindeki verniği dış etkilerden korumaktır. Temel olarak havadan gelen kirlerden, trafik kirinden boya tabakasını korumaya yarar, su itici - hidrofobik özellik kazandırır boyaya. Güneşin UV etkisinden korur (Boya solması-Boya atması) Pasa oksitlenmeye karşı korur. Geç kirlenir. Toz tutmaz. Kirli iken temiz görünür. Cilalı boyayı temizlemek kolaydır. Parlak temiz bir görüntü cabası. (Cilalar çizik gidermez -Gidermeye çalışılmaz)
Cilayı nasıl uygulayacağız : Çok temiz bir yıkama sonrası gölgede kuruması sağlanır. 2 misket büyüklüğünde Cila ile motosikletin tamamını Cila yapabilirsiniz. Fazlası israf olacaktır. Gölgede iken yumuşak bir sünger ile boyalı kısımların tamamına çok ince bir tabak bırakacak şekilde, cila süngerle boya üzerine hafif bastırarak uygulanır 20 derece sıcaklıkta 15-20 dakika kuruması beklenir. Daha sonrasında çifti 2-4 liraya alacağınız micro fiber bir bezle güzelce kalan cila temizlenir ve yine mikro fiber temiz bir bezle parlatılır. arkasından güzelce yıkanır. Sonra karşısına geçip demli bir çay içilir.
Bu işlemi yılda en az 2 defa uygulamak Boyanın ömrünü 30-50 sene yapacaktır.(Normal koşullarda) Uygulamazsanız Koşullara bağlı olarak 2-10 sene olacaktır. Bir kutu Cila Motosiklet için 10 sene yetecektir.
Pasta denilen çizik gidericiler ise sadece tırnağa takılmayan küçük çizikler için kullanılır ki bilinçli bir şekilde yapılmadığında vernik tabasını fazla aşındırma veya boyayı yakma gibi kötü sonuçlar doğuracağından dolayı Pastalardan uzak durmanızı tavsiye ederim.
Düşme düşürme sırasında eksoz veya demirlerde oluşan boya çiziklerini vakit geçirmeden boyayın (rötuş yapın). Yağmur ve nem ile orası paslanır ve boyanın altından metalden yürüyerek boyanın tamamını etkiler. Küçük bir müdahale boyanın korunmasını sağlayacaktır. Pas demirin kanseridir. Pas metal üzeründe sıçrar, yürür, büyür ve dağılır.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
bi sorum olcak. ybr lerde ısıtma ciglesi yukarı aldıgımızda mı ısıtıo asagıdayken mi ? ısıtma ciglesinin acık olup olmadıgını nasıl anlarız ?
Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir
Şu an bu konu içerisinde 68 kullanıcı var. (0 üye ve 68 misafir)