Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Haziran 2012, 13:15
#33821
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Reklamlar
-
11 Haziran 2012, 13:36
#33822
-
11 Haziran 2012, 13:56
#33823
buji güzel reis ama ilk çalıştırmada jiklesiz çalışırken egzosu kokla bakim çiğ benzin kokuyor mu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:41 ----------
ghostcorc adlı üyeden alıntı
sen antalyadasın orası çok sıcak olur yazın o sıcakta deriyi giyemezsin su gibi terletir bunaltır sonrada yağmurlu havalar kışın bence o kadar masrafa girme ben NİC aldım rüzgar ve yağmur derdi yok kendim test ettim yolda iki kere yağmur yedim ama hiç olmazsa deri kadar terletmiyor bide derinin kuruması uzun sürer ve içerden ıslanırsa çok üşütütr kuru olduğu sürece sorun yok ama..bak link atıyorum bi bak
http://www.motosuperstore.net/NIC-NJ...U,PR-1150.html benim aldığım bu olmadı riske girmek istemiyorum dersen çok ucuza yağmurluklar var alır koyarsın bagaja olmadı onu giyersin sana daha ekonomiğe gelir millete hava atacağım diye o kadar para verip giyemezssen çok koyar adama !!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------
Oğlanın makina seninkinden daha güzel bee
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:41 ----------
evet arkadaşlar ne kadar kıl bir herif olduğumu birkere daha anladım bu debriyaj balatası bende stres yapıyordu sıyırırda yolda bırakırsa diye gidip dudullu aktaş motordan yenisini almıştım yuvacık gezisine gitmeden önce değiştirmeyi planlıyordum ama milletin en kötü ihtimal 40000 den önce değişmez lafı üzerine vazgeçmiştim aslında vazgeçmemde en büyük etken ya conta yırtılırsa idi gittim cuma günü contayıda aldım önümde hiç bir engel kalmamıştı nihahaahaha ve oturdum dün yağı boşalttım ve sökmeye başladım sökerken tek engel sürücü ayak basma yerinin (lastik olan) kapağa engel olması idi sökenlerin dikkat etmesi gereken şey kapak vidalarını sıra ile söküp takması ikitane vida daha uzun bunun dışında sorun yok söktüğün balataların daha bi yaptığım kilometre ve daha fazlası gideri vardı motor 12bin küsürde yanımda kumpas yoktu ellerim yağlı olduğu içinde üşendim takım çantasını açmaya ama üzücü birşey söyleyeceğim dış kapağın iç kısmında imalattan doğan yüzeysel çatlaklar tespit ettim buda midemi bulandırmaya yetti YBR artık hakikaten sıçmaya başlamış yani YAMAHA bu ikinci olay ilkini paylaşmıştım eksozun kaynak yerlerinin daha 6 ayda paslanması ve artçı ayak demirlerinin bağlı olduğu levhanın içinin paslanması neyse gelelim sonuca balatayı değiştikten sonra debriyaj geçişleri çokdaha güzel ve yumuşak olmaya başladı daha önce vites değiştirirken yaşadığım sıkıntıların hepsi ortadan kalktı buda kullanılan balatanında maliyetten düşürmek için kalitesinin ne olduğunu ortaya çıkarıyor scooterde yaşadığım herşeyi YBR dede yaşamaya başlamam bende hayal kırıklığı yarattı makina alıyorsunuz bir sürü para ödüyorsunuz ama sonra değiştirmek için aldığınız yedek parçanın üzerindekinden çok daha kaliteli olduğunu farkediyorsunuz buda insanı çok rahatsız ediyor .. bilginize..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------
bu arada conta piyasada satılandan çokçok daha kaliteli ve yırtılma risk çok düşük piyasada satılan kağıt gibi üzerindeki ise metal görünümlü ve 2 kat kalın
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------
ekmek arası yarın benim oğlanı alıp söyle rumeli feneri kilyos ve daha ilerisi bir tur yapmayı planlıyorum boşmusun ??
ihtiyar anca haftasonu takılabilirim size biliyorsun çalışıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------
ayarsız debriyajla acemi iken üstelik 16 dişli ile gezdin ihtiyar ondan balataların incelmistır piyasada orijinalden daha kaliteli debriyaj balataları var o bir gerçek üstelik 40 lira..kapak içindekıler çatlak gibi görünüyor ama kalıptan öyle çıkıyor o kapak..sikinti yapma sorun yok yani..ama bu sefer güzel ayarla 2700 devir civarı kalkarken takır tukur etmeyecek yumuşacik kalkacak motorun..sol peg 5bin ve 8bin devirlerde titremeyecek ve motor özellikle 5. vitese attığında gaz verince gaza canlı tepki verecek yavaş yavaş hızlanma yapmacak yani..ve son olarak 2 kişide kalkarken 3500devirle kalkıp debriyajı tatlı sert bıraktığın da ön tekeri kafaya dikecek..bu ayarı yapman biraz uğraştıracak ama sen becerirsin ki yaptığında motordan öyle bir keyif alacaksın ki anlatamam yaşaman lazım..
-
11 Haziran 2012, 13:57
#33824
dftuzlu adlı üyeden alıntı
günaydın fatih, iyiyiz seni sormalı? Nasıl bakalım senin wolf?
sağol doğukan iyiyiz hamdolun wolfta iyi şimdilik sorun yok sizinki nasıl
ReiZzZ adlı üyeden alıntı
tünaydın hafta sonu ybrmle baya gezdim debriyaj ayarını ustalar istediğim gibi yapamayınca kendim yaptım mis gibi oldu 10500 e kadar gidiyor sonra kesiciye giriyor fren sürtüyordu onuda hallettim maşallah canavar gibi oldu arkadaşın esd 13000 kmde onla bastık arkadaştan 20 kg ağırım ve 2 aynamda takılı onda ayna
yok o şekilde üstüne yatmadan benim motor geçiyor maşallah şimdi tek sorunum göstergem 105 ten sonra hareket ettiremiyorum yokuş aşağıda yokuş yukarıda 105te kalıyor arkadaşınki115 oluyor ben onu geçiyorum benimki hala 105 arabayla denedim benimki 12-13 km eksik gösteriyor bunu nasıl ayarlayabilirim?
buda bujinin fotoğrafı 1500 km de hiç ellemeden fotosunu çektim
http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...x8.jpg</a></a>
buda gezdiğimiz motorlar
http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...0b.jpg</a></a>
bir günde hem dağa gittik mangal yaptık hemde denize girip yüzdük denizle dağın arası 10 km
http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...27.jpg</a></a>
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:16 ----------
bu arada bir lt ile 42-43 km yapıyorum karışık kullanım 110 120 basıyorum bazen 70-80 gidiyorum genel olarak 6-7000 devir kullanıyorum
mystafa motoru iyi açmışsın anlaşılan bujinde güzel görünüyor yakıtı da iyi ama km saati olayına birşey diyemeyeceğim bir şeye takılıyor olabilir iç kısmıhnda yeni mi oldu önceden de varmıydı bu 105 de kalma
-
11 Haziran 2012, 14:00
#33825
sinan08 adlı üyeden alıntı
yokmu fikri olan
bide 1.viteste kalkarken bi vuruntu boşluk gibi bişi oluo bazen o nedendir acep?
öyle yalnızca binmekle olmaz debriyaj ayarını yapmayı da bileceksin sincap efendi..ayarla debriyajı kesilir zorla vitese geçmeler ve vites pedalını söküp bir dis aşağı tak ki ayağına tam otursun
-
11 Haziran 2012, 14:07
#33826
ghostcorc adlı üyeden alıntı
üzücü birşey söyleyeceğim dış kapağın iç kısmında imalattan doğan yüzeysel çatlaklar tespit ettim buda midemi bulandırmaya yetti YBR artık hakikaten sıçmaya başlamış
bende daha önce twister vardı onun kapaklardada ve motor blogunda aynen kılıcal çatlaklar vardı.zannedersem motor sıcakken yıkattığımızda veya yagmurda bındıgımızde motor sıcaklıgının üzerine soğuk su geldiği için oluşabilir
-
11 Haziran 2012, 14:15
#33827
fat280 adlı üyeden alıntı
sağol doğukan iyiyiz hamdolun wolfta iyi şimdilik sorun yok sizinki nasıl
mystafa motoru iyi açmışsın anlaşılan bujinde güzel görünüyor yakıtı da iyi ama km saati olayına birşey diyemeyeceğim bir şeye takılıyor olabilir iç kısmıhnda yeni mi oldu önceden de varmıydı bu 105 de kalma
hep vardı abi yeni olmadı
-
11 Haziran 2012, 14:16
#33828
kapağın kalıba dökülmesi esnasında oluşuyor o kılcal çatlaklar..sikinti yok diyoruz ama dinlemiyorsunuz ki kardeşim gidip bi dökümcüye kalıpçıya sorun yıkatma ile alâkası yoktur
-
11 Haziran 2012, 14:17
#33829
-
11 Haziran 2012, 14:20
#33830
selamın aleyküm ybr topacı
-
11 Haziran 2012, 14:21
#33831
sinan08 adlı üyeden alıntı
vay arkadaş ben elime anahtar almamış adamım ne debriyaj ayarı ne bi diş aşşası
ben anca binmeyi bilirim ayar mayar anlamam ben senin gibi
. servise mi gtsem acep sonra şanzumana bişe olmasın
alacaksin ya da zırt pırt servise gideceksin başka yolu yok bunun..lastik patlayinca yol yardımını mı arıyorsun sincap
-
11 Haziran 2012, 14:21
#33832
delileoo adlı üyeden alıntı
buji güzel reis ama ilk çalıştırmada jiklesiz çalışırken egzosu kokla bakim çiğ benzin kokuyor mu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:41 ----------
ihtiyar anca haftasonu takılabilirim size biliyorsun çalışıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------
ayarsız debriyajla acemi iken üstelik 16 dişli ile gezdin ihtiyar ondan balataların incelmistır
piyasada orijinalden daha kaliteli debriyaj balataları var o bir gerçek üstelik 40 lira..kapak içindekıler çatlak gibi görünüyor ama kalıptan öyle çıkıyor o kapak..sikinti yapma sorun yok yani..ama bu sefer güzel ayarla 2700 devir civarı kalkarken takır tukur etmeyecek yumuşacik kalkacak motorun..sol peg 5bin ve 8bin devirlerde titremeyecek ve motor özellikle 5. vitese attığında gaz verince gaza canlı tepki verecek yavaş yavaş hızlanma yapmacak yani..ve son olarak 2 kişide kalkarken 3500devirle kalkıp debriyajı tatlı sert bıraktığın da ön tekeri kafaya dikecek..bu ayarı yapman biraz uğraştıracak ama sen becerirsin
ki yaptığında motordan öyle bir keyif alacaksın ki anlatamam yaşaman lazım..
benimki soğukken ses yapmıyor ama ısınınca hafiften bir ses geliyor bir takırtı oluyor iki kişiykende bazan yapıyor ama beşinci viteste gaza basınca motor ileri atıyor kendini demekki ayarı hala tam tutturamadım
-
11 Haziran 2012, 14:23
#33833
ReiZzZ adlı üyeden alıntı
hep vardı abi yeni olmadı
km saatinin içine birşey olabilir ve 105 e kalınca takılıyor olabilir bence servisine gidince sor bakalım belki söküp bakarlar
K o r @ y adlı üyeden alıntı
selamın aleyküm ybr topacı
a.s. koray abey nassın bakem
-
11 Haziran 2012, 14:32
#33834
delileoo adlı üyeden alıntı
öyle yalnızca binmekle olmaz debriyaj ayarını yapmayı da bileceksin sincap efendi..ayarla debriyajı kesilir zorla vitese geçmeler ve vites pedalını söküp bir dis aşağı tak ki ayağına tam otursun
vites kolunu bir diş aşağıya aldım dediğin gibi gerçekten 2ye atarken boşa düşme olayı olmuyor egzozada haftaya bakarım artık motorun yanına gidince
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------
K o r @ y adlı üyeden alıntı
selamın aleyküm ybr topacı
aleykümselam koray abi
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:27 ----------
fat280 adlı üyeden alıntı
km saatinin içine birşey olabilir ve 105 e kalınca takılıyor olabilir bence servisine gidince sor bakalım belki söküp bakarlar
a.s. koray abey nassın bakem
götüreyim bakalım ne diyecek
-
11 Haziran 2012, 14:35
#33835
fat280 adlı üyeden alıntı
km saatinin içine birşey olabilir ve 105 e kalınca takılıyor olabilir bence servisine gidince sor bakalım belki söküp bakarlar
a.s. koray abey nassın bakem
İyi be fatihim nası olalım... dün 500 km yol yaptık bugün biraz kendimi yorgun hissediyorum
-
11 Haziran 2012, 14:37
#33836
aleykum selam kırmızı başlıklı koray
-
11 Haziran 2012, 14:40
#33837
-
11 Haziran 2012, 14:42
#33838
delileoo adlı üyeden alıntı
alacaksin ya da zırt pırt servise gideceksin başka yolu yok bunun..lastik patlayinca yol yardımını mı arıyorsun sincap
servis bana 5dk uzaklıkta (kuruçeşme daytona) gtmek sorun deilde tabi 5 dklık iş için para alırlarsa o sıkınti olabilir.
-
11 Haziran 2012, 14:42
#33839
ayrıca hava sıcaklığıda cabası... asfalt yanıyordu.. sürekli alttan sıcak vuruyordu... elinizde ki motorun değerini bilin.. ben klasik yapacam bunu
-
11 Haziran 2012, 14:45
#33840
K o r @ y adlı üyeden alıntı
İyi be fatihim nası olalım... dün 500 km yol yaptık bugün biraz kendimi yorgun hissediyorum
maşallah abi gez tabi yaz geldi ama dikkat et bakalım yorma kendini fazla bende baya dün kötüydüm hasta olmuşum evde yatıyordum yoksa Manavgatdaki festivale gidecektim gidemedim hayırlısı bugün baya iyiyim çok şükür
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler