Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #33781
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    cox 52 lt, mondial 32 lt, yan çantalarım da nereden baksan 25-30 litre... 130-140 litre ediyor işte. çadır uyku tulumu mat falan anca sığar. hazır çantaların alt tablaları kırık. 2 parça demir tabla arasında çantalardan geçirdiğim deliklerden uzun vidalarla demirlere sabitleyeceğim. mondial 32 litrelik çanta şu an plakanın olduğu yerde olacak. çantalar mat siyaha boyanacak ve cox çantaya audi arka far tasarımı kopyalanacak. son olacak yan çantaya da sinyal-park-stop çekebilirim .

    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o ybr 100 km de 5 litre benzin yakar o zaman rüzgar direncinden dolayı
    abi şu andan fazla farklı olmayacak. yemişim yakıtını. hem yavaş sürmek daha iyi .

    ÇOK ÖNEMLİ:

    benim motosiklet 7300 devirden sonra üfürür gibi ıslık çalıyor. nedendir?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #33782
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Vayy arkadaş yapta millet bi YBR görsün edit: senin yan çantalarada hastayım olurda yolun düşer buralardan geçersen bidonlarım hazır onuda bildireyim
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  3. #33783
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    bende bu motorun orj hali ile fazla oynamak istemiyorum eğer yan çanta yaptıracak olsam bizim döşemeci bi arkadaş var en kral malzemeden ayarlarız pazardan 15 tl lik olacağına bizim arkadaş yapar hemde beleş
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  4. #33784
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende bu motorun orj hali ile fazla oynamak istemiyorum eğer yan çanta yaptıracak olsam bizim döşemeci bi arkadaş var en kral malzemeden ayarlarız pazardan 15 tl lik olacağına bizim arkadaş yapar hemde beleş
    Yaptırda görelim o zaman aga icraat lazım laf değil
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  5. #33785
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Alıntı egelim 43 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vayy arkadaş yapta millet bi YBR görsün edit: senin yan çantalarada hastayım olurda yolun düşer buralardan geçersen bidonlarım hazır onuda bildireyim
    4 menteşe vida pul somun iki kapı kilidi iki asma kilide bakıyor. havya lazım bir de. istersen boyamazsın. ha bir de koruma demiri yaptırırsan daha güzel ve sağlam olur. ısuzu kamyon sol yan çantanın önünden girdi motora. resimdeki beyazlık o yüzden. otomobil tamponu gibi esnedi, bir de geri kendi formuna döndü. kıırlmadı çatlamadı. koruma demirine sabitlediğim yerde de sıkıntı yok.

    aslında şu haliyle bile yan çantalarla kaçak benzin işine girebilirim . su kaçağı olmuyor .

    arkadaşlar biri kronik üç sorunum var:

    1. yakıt fazla. 200 km 27.5 tl. 100 kmde 3.15 litre diyebilirim.

    2. ayaklarımda tık tık vuruntu var, zinciri gerdim sonrasında oldu. tam geremedim ve ya dengesiz mi gerdim?

    3. en önemli sorunum; 7300 devirden sonra motor üfürür gibi ıslık çalıyor.
    F54 bunu beğendi.

  6. #33786
    dftuzlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    kentkart
    dostum motoru tek mı kullanıyorsun yoksa arkanda artçı var mı? kullanım karakterin nasıl? (devirli olur,yuksek devır cevırmekten hoslanırsın,fıtı fıtı dusük devır kullanırsın,cok dusuk devır kullanır zaman zaman boğarsın) kullandığın bölge nasıl? (bol yokuşlu,çok virajlı,sık sık dur-kalk yaptığın bir yerde mi?) motoru uzun mesafe mi yoksa kısa mesafe mi kullanıyorsun? hava filtren temiz mi? bi kontrol et derim. bu ve bunun gibi etkenler yakıt tuketımınde baş rolleri paylaşır. 2. sorunununda da muhtemelen zıncırı gererken bır dengesızlık olmus olabılır. 3. sorununu ise ustan ile gorusmenı tavsıye ederim tekerin düz bassın, kazasız belasız cezasız sürüşler dilerim
    maxi97 bunu beğendi.
    Bazıları hızlı gitmeyi seçer, siz yaşamayı seçin.

  7. #33787
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı maxi97 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 menteşe vida pul somun iki kapı kilidi iki asma kilide bakıyor. havya lazım bir de. istersen boyamazsın. ha bir de koruma demiri yaptırırsan daha güzel ve sağlam olur. ısuzu kamyon sol yan çantanın önünden girdi motora. resimdeki beyazlık o yüzden. otomobil tamponu gibi esnedi, bir de geri kendi formuna döndü. kıırlmadı çatlamadı. koruma demirine sabitlediğim yerde de sıkıntı yok.

    aslında şu haliyle bile yan çantalarla kaçak benzin işine girebilirim . su kaçağı olmuyor .

    arkadaşlar biri kronik üç sorunum var:

    1. yakıt fazla. 200 km 27.5 tl. 100 kmde 3.15 litre diyebilirim.

    2. ayaklarımda tık tık vuruntu var, zinciri gerdim sonrasında oldu. tam geremedim ve ya dengesiz mi gerdim?

    3. en önemli sorunum; 7300 devirden sonra motor üfürür gibi ıslık çalıyor.
    maxi dostum şimdi ben sana sorularının cevaplarını yazayım

    1- Yakıt fazla : km ye 13 krş yaktırmışsın. Hava filtreni kontrol et, yüksek devir kullanıyorsan vites değişim ralıklarını 5000 rpm e düşür. 10-11 krş a düşecektir
    2- zinciri germek çok önemli kardeşim. 1,5-2,00 cm boşluk olması lazım. tekerin sağ ve sol tarafında çizgiler var. onları işitleyerek sık. hıı bide 5. viteste veya 4. viteste
    devir yerlerde sürünürse vuruntu yapar. ama muhtemelen zinciri çok germişsin.
    3- ben o sese bayılıyor. sıkıntı yok
    maxi97 bunu beğendi.

  8. #33788
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    günaydın arkadaşlar iyi bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle

  9. #33789
    delileoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul
    izmitten bir manzara

  10. #33790
    newceri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Ybr 125
    Alıntı maxi97 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 menteşe vida pul somun iki kapı kilidi iki asma kilide bakıyor. havya lazım bir de. istersen boyamazsın. ha bir de koruma demiri yaptırırsan daha güzel ve sağlam olur. ısuzu kamyon sol yan çantanın önünden girdi motora. resimdeki beyazlık o yüzden. otomobil tamponu gibi esnedi, bir de geri kendi formuna döndü. kıırlmadı çatlamadı. koruma demirine sabitlediğim yerde de sıkıntı yok.

    aslında şu haliyle bile yan çantalarla kaçak benzin işine girebilirim . su kaçağı olmuyor .

    arkadaşlar biri kronik üç sorunum var:

    1. yakıt fazla. 200 km 27.5 tl. 100 kmde 3.15 litre diyebilirim.

    2. ayaklarımda tık tık vuruntu var, zinciri gerdim sonrasında oldu. tam geremedim ve ya dengesiz mi gerdim?

    3. en önemli sorunum; 7300 devirden sonra motor üfürür gibi ıslık çalıyor.
    Eksoz boğazını kontrol et tam boğazda yağlanma varsa delik veya kaçırma olabilir paslanma kaynaklı gözle göremiyeceğin bir delik olabilir. Boğazda kaynak yeri paslanmışsa delinme olabilir. Sesin ve fazla yakma sebebi olabiliyor eksozdaki delikler.
    maxi97 bunu beğendi.
    2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı

  11. #33791
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    maxi97 arkadaşım motorundaki o ıslık sesi normal ben bu ybrde duyamadım ama eski ybr emde uzun yolda giderken çok duyardım yallnız rahatsızeden bises değildi bendeki inceden...zincirine gelincede motorun kaç binde bilmiyorum amagerdiğin halde zincir vuruyorsa o zinciri değiştir..20 liraya ben taiwan mali kmc aldım 400-500 km dir kullaniyorum saat gibi ses yok..
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  12. #33792
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    bu arada birde cbf 150 den çok çekmiş ve sevmeyen biri olarak bir cbf 150 resmi atayım.. km ye dikkat.. debraj balatası için açılan şanzuman kapağının altında dağılmış bir rulman.... ve bu rulman yüzünden telef olan piston silindir.. motorun kilometersine dikkat... motor 2 senelik ama yol yapmayan bir motor...



    Uploaded with ImageShack.us


    motor 11500 küsür kilometrede.. arkadaş kesinlikle zorlama yapmamıştır... tecrübeli sakin birisidir... sırf debraj daha iyi kavrasın diye açılmıştır yan kapak ama bu görüntü yüzünden kopmle yarılmıştır.. orjinal rulman lar çok dandik... biz gittik alman malı aldık tatktık kople rulman olarak ne varsa...





    Uploaded with ImageShack.us


    bu konu içinde yeni bir konu açılacaktır kısa sürede...



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  13. #33793
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Nasılsınız beyler epey bir süredir takılmıyordum buraya artık düldülü yerinden çıkardım

    Ramazan abi gene bilgilendiriyorsun milleti nasılsın iyisindir inşallah ?
    HONDA

  14. #33794
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    ramazan arkadaşım bu yeni nesil hondalar çok kibar. Dokunsan kırılacak yani. Benim 96 nın kranktaki rulmanlar hala orjinal. 80 binde filan. Benim motorun çektiği eziyetin 10 da 1 ini çekmemiştir bu motor. Yeri geldi 3 kişi bindik,yeri geldi arkasına tekerlekli kasa bağlayıp 100 kusur kilo odunla dağ,rampa,tarla,yokuş (traktör giremiyo) taşıdım. 40 derece sıcak ta 200km tek çay molasıyla tam gaz gittim,200 aynı gün geri döndüm. Yeri geldi yağ değişiminde 450 gr yağ çıktı ama o motor gibi hiç ama hiç arıza vermedi motorum. Onun için sevmiyorum şu çinden gelen hondaları. Titandan onun için vaz geçemiyom.olsun varsın biraz titreşim.
    TheAzReaL07 ve fat280 bunu beğendiler.

  15. #33795
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı uniqe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasılsınız beyler epey bir süredir takılmıyordum buraya artık düldülü yerinden çıkardım

    Ramazan abi gene bilgilendiriyorsun milleti nasılsın iyisindir inşallah ?
    okan seni buralarda tekrar görmek çok hoş nasılsın sen iyimisin.. ben ameliyat masasına bile gülerek gittim.. yüzde 60 masada kalırsın dediler...

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...na-borusu.html

    al buda yeni açtığım konu okan bakıverin..
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  16. #33796
    V@R@D£R0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Honda Nx4 Falcon
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ramazan arkadaşım bu yeni nesil hondalar çok kibar. Dokunsan kırılacak yani. Benim 96 nın kranktaki rulmanlar hala orjinal. 80 binde filan. Benim motorun çektiği eziyetin 10 da 1 ini çekmemiştir bu motor. Yeri geldi 3 kişi bindik,yeri geldi arkasına tekerlekli kasa bağlayıp 100 kusur kilo odunla dağ,rampa,tarla,yokuş (traktör giremiyo) taşıdım. 40 derece sıcak ta 200km tek çay molasıyla tam gaz gittim,200 aynı gün geri döndüm. Yeri geldi yağ değişiminde 450 gr yağ çıktı ama o motor gibi hiç ama hiç arıza vermedi motorum. Onun için sevmiyorum şu çinden gelen hondaları. Titandan onun için vaz geçemiyom.olsun varsın biraz titreşim.
    valla adem abi bende bugün 40 dercede 190 km gittim 190 geri dönüş titreşimde yok sıfır bile degil -99 hemde ybr övme artık şu titanı bize
    yolda sürat 85-105 arası idi 3. viteste çıktığım rampalarda oldu 320 kmde yedeğe geçti(yakıt nasıl?)
    7000 devirde 90km 7800 devirde 100km 8400 devirde 110 yapıyoo dişliler orjinal ama makina 2004ybr
    yanıma telefonu almayı unuttuğum için resim yok kusura bakmayın

  17. #33797
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    zaten övdük titanı sevilmez olduk çok yakmış. Benim 96 dağ,rampa songaz 340 km de yedek. Artı olarak 150 cc, 2005 te 150 cc aynı yol, ikimizde artçılı oda yedeğe 380 km de geçti. Yani fazla yakmış motorun vardero arkadaşım.

  18. #33798
    gk070 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    iyi akşamlar beyler:-) yaa mont alıcam kışlık olucakta kararsız kaldım nasıl yapsam ne alsam diye
    kumaşmı daha iyidir yoksa derimi ? derilerin fiyatları ucuk biraz ama uygun bi fiyata deri buldumda kimisi diyorki deri cok agır şekli güzel ama kısın cok soguk havalarda adamı üstüyor lfan diyorlar su gecirmez ama diyorlar flaan ne yapsam ne yapalbirim ? sizce ben sadece kısın kullanıcam bu montu sizce tekstil mi? almalıyım ? yoksa derimii benim için önemli olna yagmur ve rüzgar gecirmemesi lazım ksıın günlük olarak sürekli motorun üstünde olucagım için? neyapim sizce? bilgi verebilcek ?

  19. #33799
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı V@R@D£R0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla adem abi bende bugün 40 dercede 190 km gittim 190 geri dönüş titreşimde yok sıfır bile degil -99 hemde ybr övme artık şu titanı bize
    yolda sürat 85-105 arası idi 3. viteste çıktığım rampalarda oldu 320 kmde yedeğe geçti(yakıt nasıl?)
    7000 devirde 90km 7800 devirde 100km 8400 devirde 110 yapıyoo dişliler orjinal ama makina 2004ybr
    yanıma telefonu almayı unuttuğum için resim yok kusura bakmayın
    normalde motorun fazla yakmış ama 2004 olması ve yol şartlarına göre bu yakıt normal olabilir sürekli rüzgara karşı gittiysen normal derim ama 80-90 gittim sıkmadım motorumu dersen erken geçmiş yedeğe bi 60 km daha giderdi bana kalsa
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  20. #33800
    V@R@D£R0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Honda Nx4 Falcon
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten övdük titanı sevilmez olduk çok yakmış. Benim 96 dağ,rampa songaz 340 km de yedek. Artı olarak 150 cc, 2005 te 150 cc aynı yol, ikimizde artçılı oda yedeğe 380 km de geçti. Yani fazla yakmış motorun vardero arkadaşım.
    sizin titan ların depo ybr ile aynı litre kapasitelimi


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 160 kullanıcı var. (0 üye ve 160 misafir)

Bu Konudaki Etiketler