Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
10 Haziran 2012, 02:01
#33781
cox 52 lt, mondial 32 lt, yan çantalarım da nereden baksan 25-30 litre... 130-140 litre ediyor işte. çadır uyku tulumu mat falan anca sığar. hazır çantaların alt tablaları kırık. 2 parça demir tabla arasında çantalardan geçirdiğim deliklerden uzun vidalarla demirlere sabitleyeceğim. mondial 32 litrelik çanta şu an plakanın olduğu yerde olacak. çantalar mat siyaha boyanacak ve cox çantaya audi arka far tasarımı kopyalanacak. son olacak yan çantaya da sinyal-park-stop çekebilirim .
F54 adlı üyeden alıntı
o ybr 100 km de 5 litre benzin yakar o zaman rüzgar direncinden dolayı
abi şu andan fazla farklı olmayacak. yemişim yakıtını. hem yavaş sürmek daha iyi .
ÇOK ÖNEMLİ:
benim motosiklet 7300 devirden sonra üfürür gibi ıslık çalıyor. nedendir?
Reklamlar
-
10 Haziran 2012, 02:04
#33782
-
10 Haziran 2012, 02:09
#33783
bende bu motorun orj hali ile fazla oynamak istemiyorum eğer yan çanta yaptıracak olsam bizim döşemeci bi arkadaş var en kral malzemeden ayarlarız pazardan 15 tl lik olacağına bizim arkadaş yapar hemde beleş
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
10 Haziran 2012, 02:10
#33784
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
10 Haziran 2012, 02:35
#33785
egelim 43 adlı üyeden alıntı
Vayy arkadaş
yapta millet bi
YBR görsün
edit: senin yan çantalarada hastayım
olurda yolun düşer buralardan geçersen bidonlarım hazır onuda bildireyim
4 menteşe vida pul somun iki kapı kilidi iki asma kilide bakıyor. havya lazım bir de. istersen boyamazsın. ha bir de koruma demiri yaptırırsan daha güzel ve sağlam olur. ısuzu kamyon sol yan çantanın önünden girdi motora. resimdeki beyazlık o yüzden. otomobil tamponu gibi esnedi, bir de geri kendi formuna döndü. kıırlmadı çatlamadı. koruma demirine sabitlediğim yerde de sıkıntı yok.
aslında şu haliyle bile yan çantalarla kaçak benzin işine girebilirim . su kaçağı olmuyor .
arkadaşlar biri kronik üç sorunum var:
1. yakıt fazla. 200 km 27.5 tl. 100 kmde 3.15 litre diyebilirim.
2. ayaklarımda tık tık vuruntu var, zinciri gerdim sonrasında oldu. tam geremedim ve ya dengesiz mi gerdim?
3. en önemli sorunum; 7300 devirden sonra motor üfürür gibi ıslık çalıyor.
-
10 Haziran 2012, 04:21
#33786
-
10 Haziran 2012, 08:03
#33787
maxi97 adlı üyeden alıntı
4 menteşe vida pul somun iki kapı kilidi iki asma kilide bakıyor. havya lazım bir de. istersen boyamazsın. ha bir de koruma demiri yaptırırsan daha güzel ve sağlam olur. ısuzu kamyon sol yan çantanın önünden girdi motora. resimdeki beyazlık o yüzden. otomobil tamponu gibi esnedi, bir de geri kendi formuna döndü. kıırlmadı çatlamadı. koruma demirine sabitlediğim yerde de sıkıntı yok.
aslında şu haliyle bile yan çantalarla kaçak benzin işine girebilirim
. su kaçağı olmuyor
.
arkadaşlar biri kronik üç sorunum var:
1. yakıt fazla. 200 km 27.5 tl. 100 kmde 3.15 litre diyebilirim.
2. ayaklarımda tık tık vuruntu var, zinciri gerdim sonrasında oldu. tam geremedim ve ya dengesiz mi gerdim?
3. en önemli sorunum; 7300 devirden sonra motor üfürür gibi ıslık çalıyor.
maxi dostum şimdi ben sana sorularının cevaplarını yazayım
1- Yakıt fazla : km ye 13 krş yaktırmışsın. Hava filtreni kontrol et, yüksek devir kullanıyorsan vites değişim ralıklarını 5000 rpm e düşür. 10-11 krş a düşecektir
2- zinciri germek çok önemli kardeşim. 1,5-2,00 cm boşluk olması lazım. tekerin sağ ve sol tarafında çizgiler var. onları işitleyerek sık. hıı bide 5. viteste veya 4. viteste
devir yerlerde sürünürse vuruntu yapar. ama muhtemelen zinciri çok germişsin.
3- ben o sese bayılıyor. sıkıntı yok
-
10 Haziran 2012, 10:45
#33788
günaydın arkadaşlar iyi bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle
-
10 Haziran 2012, 11:28
#33789
izmitten bir manzara
-
10 Haziran 2012, 12:10
#33790
maxi97 adlı üyeden alıntı
4 menteşe vida pul somun iki kapı kilidi iki asma kilide bakıyor. havya lazım bir de. istersen boyamazsın. ha bir de koruma demiri yaptırırsan daha güzel ve sağlam olur. ısuzu kamyon sol yan çantanın önünden girdi motora. resimdeki beyazlık o yüzden. otomobil tamponu gibi esnedi, bir de geri kendi formuna döndü. kıırlmadı çatlamadı. koruma demirine sabitlediğim yerde de sıkıntı yok.
aslında şu haliyle bile yan çantalarla kaçak benzin işine girebilirim
. su kaçağı olmuyor
.
arkadaşlar biri kronik üç sorunum var:
1. yakıt fazla. 200 km 27.5 tl. 100 kmde 3.15 litre diyebilirim.
2. ayaklarımda tık tık vuruntu var, zinciri gerdim sonrasında oldu. tam geremedim ve ya dengesiz mi gerdim?
3. en önemli sorunum; 7300 devirden sonra motor üfürür gibi ıslık çalıyor.
Eksoz boğazını kontrol et tam boğazda yağlanma varsa delik veya kaçırma olabilir paslanma kaynaklı gözle göremiyeceğin bir delik olabilir. Boğazda kaynak yeri paslanmışsa delinme olabilir. Sesin ve fazla yakma sebebi olabiliyor eksozdaki delikler.
2008 Ybr125 Buji : NGK CR6HSA Motor yağı : motul 5000 15w50 Rolanti:1.300dvr Filtre temiz ve kuru - zincir ve kablolar yağlı - Kask ve çene kemeri takılı
-
10 Haziran 2012, 20:09
#33791
maxi97 arkadaşım motorundaki o ıslık sesi normal ben bu ybrde duyamadım ama eski ybr emde uzun yolda giderken çok duyardım yallnız rahatsızeden bises değildi bendeki inceden...zincirine gelincede motorun kaç binde bilmiyorum amagerdiğin halde zincir vuruyorsa o zinciri değiştir..20 liraya ben taiwan mali kmc aldım 400-500 km dir kullaniyorum saat gibi ses yok..
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
10 Haziran 2012, 20:56
#33792
-
10 Haziran 2012, 21:23
#33793
Nasılsınız beyler epey bir süredir takılmıyordum buraya artık düldülü yerinden çıkardım
Ramazan abi gene bilgilendiriyorsun milleti nasılsın iyisindir inşallah ?
-
10 Haziran 2012, 21:36
#33794
ramazan arkadaşım bu yeni nesil hondalar çok kibar. Dokunsan kırılacak yani. Benim 96 nın kranktaki rulmanlar hala orjinal. 80 binde filan. Benim motorun çektiği eziyetin 10 da 1 ini çekmemiştir bu motor. Yeri geldi 3 kişi bindik,yeri geldi arkasına tekerlekli kasa bağlayıp 100 kusur kilo odunla dağ,rampa,tarla,yokuş (traktör giremiyo) taşıdım. 40 derece sıcak ta 200km tek çay molasıyla tam gaz gittim,200 aynı gün geri döndüm. Yeri geldi yağ değişiminde 450 gr yağ çıktı ama o motor gibi hiç ama hiç arıza vermedi motorum. Onun için sevmiyorum şu çinden gelen hondaları. Titandan onun için vaz geçemiyom.olsun varsın biraz titreşim.
-
10 Haziran 2012, 22:38
#33795
uniqe adlı üyeden alıntı
Nasılsınız beyler epey bir süredir takılmıyordum buraya artık düldülü yerinden çıkardım
Ramazan abi gene bilgilendiriyorsun milleti nasılsın iyisindir inşallah ?
okan seni buralarda tekrar görmek çok hoş nasılsın sen iyimisin.. ben ameliyat masasına bile gülerek gittim.. yüzde 60 masada kalırsın dediler...
http://www.motosiklet.net/forum/moto...na-borusu.html
al buda yeni açtığım konu okan bakıverin..
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
10 Haziran 2012, 22:43
#33796
adem80 adlı üyeden alıntı
ramazan arkadaşım bu
yeni nesil hondalar çok kibar. Dokunsan kırılacak yani. Benim 96 nın kranktaki rulmanlar hala orjinal. 80 binde filan. Benim motorun çektiği eziyetin 10 da 1 ini çekmemiştir bu motor. Yeri geldi 3 kişi bindik,yeri geldi arkasına tekerlekli kasa bağlayıp 100 kusur kilo odunla dağ,rampa,tarla,yokuş (traktör giremiyo) taşıdım. 40 derece sıcak ta 200km tek çay molasıyla tam gaz gittim,200 aynı gün geri döndüm. Yeri geldi yağ değişiminde 450 gr yağ çıktı ama o motor gibi hiç ama hiç arıza vermedi motorum. Onun için sevmiyorum şu çinden gelen hondaları. Titandan onun için vaz geçemiyom.olsun varsın biraz titreşim.
valla adem abi bende bugün 40 dercede 190 km gittim 190 geri dönüş titreşimde yok sıfır bile degil -99 hemde ybr övme artık şu titanı bize
yolda sürat 85-105 arası idi 3. viteste çıktığım rampalarda oldu 320 kmde yedeğe geçti(yakıt nasıl?)
7000 devirde 90km 7800 devirde 100km 8400 devirde 110 yapıyoo dişliler orjinal ama makina 2004ybr
yanıma telefonu almayı unuttuğum için resim yok kusura bakmayın
-
10 Haziran 2012, 22:53
#33797
zaten övdük titanı sevilmez olduk çok yakmış. Benim 96 dağ,rampa songaz 340 km de yedek. Artı olarak 150 cc, 2005 te 150 cc aynı yol, ikimizde artçılı oda yedeğe 380 km de geçti. Yani fazla yakmış motorun vardero arkadaşım.
-
10 Haziran 2012, 22:58
#33798
iyi akşamlar beyler:-) yaa mont alıcam kışlık olucakta kararsız kaldım nasıl yapsam ne alsam diye
kumaşmı daha iyidir yoksa derimi ? derilerin fiyatları ucuk biraz ama uygun bi fiyata deri buldumda kimisi diyorki deri cok agır şekli güzel ama kısın cok soguk havalarda adamı üstüyor lfan diyorlar su gecirmez ama diyorlar flaan ne yapsam ne yapalbirim ? sizce ben sadece kısın kullanıcam bu montu sizce tekstil mi? almalıyım ? yoksa derimii benim için önemli olna yagmur ve rüzgar gecirmemesi lazım ksıın günlük olarak sürekli motorun üstünde olucagım için? neyapim sizce? bilgi verebilcek ?
-
10 Haziran 2012, 22:59
#33799
V@R@D£R0 adlı üyeden alıntı
valla adem abi bende bugün 40 dercede 190 km gittim 190 geri dönüş titreşimde yok sıfır bile degil -99 hemde
ybr övme artık şu titanı bize
yolda sürat 85-105 arası idi 3. viteste çıktığım rampalarda oldu 320 kmde yedeğe geçti(yakıt nasıl?)
7000 devirde 90km 7800 devirde 100km 8400 devirde 110 yapıyoo dişliler orjinal ama makina 2004ybr
yanıma telefonu almayı unuttuğum için resim yok kusura bakmayın
normalde motorun fazla yakmış ama 2004 olması ve yol şartlarına göre bu yakıt normal olabilir sürekli rüzgara karşı gittiysen normal derim ama 80-90 gittim sıkmadım motorumu dersen erken geçmiş yedeğe bi 60 km daha giderdi bana kalsa
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
10 Haziran 2012, 23:00
#33800
adem80 adlı üyeden alıntı
zaten övdük titanı sevilmez olduk
çok yakmış. Benim 96 dağ,rampa songaz 340 km de yedek. Artı olarak 150 cc, 2005 te 150 cc aynı yol, ikimizde artçılı oda yedeğe 380 km de geçti. Yani fazla yakmış motorun vardero arkadaşım.
sizin titan ların depo ybr ile aynı litre kapasitelimi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 308 kullanıcı var. (0 üye ve 308 misafir)
Bu Konudaki Etiketler