Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Haziran 2012, 12:24
#33401
sos sen nerde oturuyorsun
Reklamlar
-
02 Haziran 2012, 12:30
#33402
kasımpaşada oturuyorum hiç tanışamadıkta gürkan benim ismim.
¤°´¯`°¤ [COLOR="#ff3300"][B] [B] Bulunduğun Kıyıdan Ayrılmazsan Okyanusun Ötesindeki Adalara Asla Ulaşamazsın [/B] [/B][/COLOR] ¤°´¯`°¤
-
02 Haziran 2012, 14:01
#33403
Ya bu rezerv muslukları her motordan modelden modele değişiyor mu hepsinde aynı mı ? Üstte yedek altta normal?
-
02 Haziran 2012, 14:35
#33404
sos112 adlı üyeden alıntı
kasımpaşada oturuyorum hiç tanışamadıkta gürkan benim ismim.
memnun oldum gürkan efendi ben de durmuş namı diğer dürüm döner
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:33 ----------
gklp45 adlı üyeden alıntı
Ya bu rezerv muslukları her motordan modelden modele değişiyor mu hepsinde aynı mı ? Üstte yedek altta normal?
çoğunda üst yedek ama nadir bir kaç modelde altta diye biliyorum
-
02 Haziran 2012, 15:46
#33405
Mobiletlerde üst yedek
Yamaha Ybr 125 2006 Kırmızı 40.000 km
-
02 Haziran 2012, 15:57
#33406
Selamün Aleyküm arkadaslar nasılsınız ?
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
02 Haziran 2012, 16:26
#33407
iyiyiz izzet sen nasılsın kardeşim
-
02 Haziran 2012, 16:30
#33408
gk070 adlı üyeden alıntı
iyiyiz izzet sen nasılsın kardeşim
Tşk ederim ne olsun klimanın karsısında Pc basında baska ne isterki insan Cerezleri unutmayalım
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
02 Haziran 2012, 16:45
#33409
:-) artık iyice canım sıkılıyor pc karşısında yapıcak bişey bualmıyom :D
-
02 Haziran 2012, 19:16
#33410
F54 adlı üyeden alıntı
aden bırak bu işleri tosunum adam gibi
ybr al kendine hiç bir yeri yanmayan
ooluum bak giitt yanan, bozulan parçalar hondanın parçaları değil, iki tane çakma devir saati. Biri yebere devir saatiydi.
-
02 Haziran 2012, 19:27
#33411
lan adem huysuz inatçı ihtiyarlar gibisin
-
02 Haziran 2012, 19:41
#33412
ekmek arası sende giitt . Bak oğlum bende o göz varmı?
-
02 Haziran 2012, 20:10
#33413
valla var moruk ne yalan söyliyim senin yaşlılığın da çekilmez
-
02 Haziran 2012, 20:15
#33414
Bizim ybrlerin göstergeleri komple söküp bundan takmak lazım aslında
Yamaha Ybr 125 2006 Kırmızı 40.000 km
-
02 Haziran 2012, 20:20
#33415
-
02 Haziran 2012, 20:35
#33416
fat280 adlı üyeden alıntı
mehmet abi aklıma fikir geldi
bu km saatinin sadece yzı kısmını alalım 180 lik ibre var bizim 140 lığı çıkarır bunu taraksak motor 110 yapınca 140 yapmış olur bu ibrede bizde hava atarık 140 yapıyor deye
Bulabilirsem bende almayı düşünüyorum. Gerçi benim motor bu ibreye göre bile en fazla 120 yapar ama neyse
Yamaha Ybr 125 2006 Kırmızı 40.000 km
-
02 Haziran 2012, 21:20
#33417
m3hm3tozc4n adlı üyeden alıntı
ybr nin bazı ülkelerde göstergesi km/h degilde mp/h ondan taksan oda az gösterir bilmeyen alay eder
-
02 Haziran 2012, 21:23
#33418
selamın aleyküm minnoşlar...
bugün 100 km yol yaptım ve aldığım 15T dişi deneme fırsatım oldu... Devir olarak çok sakin gidiyor.. sıkıntı yok..
7,000 rpm de 90 Km/s yapıyorum..Buda bana ayrı bir keyif veriyor...
4,500 Rpm de 60 Km/s buda sürekli kullandığım bi sürat.. İvmelenmesinde veya rampalarda çekişten düşmesinde bi
sıkıntı göremedim.. Yine herşey normal görünüyor.. Ama ilerleyen zamanlarda motor aksamına zarar verir mi bu bende büyük bir soru işareti olarak bekliyor..
-
02 Haziran 2012, 21:41
#33419
V@R@D£R0 adlı üyeden alıntı
ybr nin bazı ülkelerde göstergesi km/h degilde mp/h ondan taksan oda az gösterir bilmeyen alay eder
Hocam bu mondialin ibresi. Fena da durmuyor hani
Malum gençlerin çoğu ibreye bakıyor 180 ouuuvvv yüsseksen pasıyo bu şeklinde bir mantık yürütüyolar
Yamaha Ybr 125 2006 Kırmızı 40.000 km
-
02 Haziran 2012, 22:06
#33420
K o r @ y adlı üyeden alıntı
selamın aleyküm minnoşlar...
bugün 100 km yol yaptım ve aldığım 15T dişi deneme fırsatım oldu... Devir olarak çok sakin gidiyor.. sıkıntı yok..
7,000 rpm de 90 Km/s yapıyorum..Buda bana ayrı bir keyif veriyor...
4,500 Rpm de 60 Km/s buda sürekli kullandığım bi sürat.. İvmelenmesinde veya rampalarda çekişten düşmesinde bi
sıkıntı göremedim.. Yine herşey normal görünüyor.. Ama ilerleyen zamanlarda motor aksamına zarar verir mi bu bende büyük bir soru işareti olarak bekliyor..
inş korktuğun gibi bi zararı olmazda bu ön dişliyi artırmak yerine arka dişliyi küçültmek motor sağlığı açısından dahamı iyi dir acaba
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 111 kullanıcı var. (0 üye ve 111 misafir)
Bu Konudaki Etiketler