ben biraz daha hız istediğimden değilde vites aralarını kısa olmasından rahatsızım.
ama motosikletin orjinal ayaralarını oynamayıda sevmiyorum napceez bilmem valla
ben biraz daha hız istediğimden değilde vites aralarını kısa olmasından rahatsızım.
ama motosikletin orjinal ayaralarını oynamayıda sevmiyorum napceez bilmem valla
hiçbir viteste devir saati sonuna kadar gitmiyor herhalde daha açılmadı önce 8500 de kesiliyordu şimdi 9500 görüyor ama felaket bağırıyor 1.78 boy 85 kg pek iri değilim ama kilo fazla
şu resmi çekildikten sonra 15 kg aldım içtiğim ilaçlar yüzünden birkaç cm de uzadım çokta ufak değilim aslında
[IMG][/IMG]
bu ybr cilerin harbiden apache ruhlu arkadaşlar oluyor neden böyle olduğunu anlamıyorum..
ben daha ön dişli kaç onu bile bilmiyorum 2.el aldım hiç bakmadım öyle kullanıyorum
geçen gün ilanlara bakarken 123000 km de ybr vardı orj acaba o motorun dişli leri ile oynasalar kaç bin km de motor yapılırdı allah bilir
sonuçta 125 cc şehir içi için tasarlanmış bi motosiklet
hee ben yorulmam sıkılmam diyen olursa dünya turu attıracak sağlamlıkta olduğu da kimse tarafından inkar edilmeyecek bi gerçektir
fazla kurcalamaya gerek yok bence
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
apaçilikten değil bende kurcalanması taraftarı değilim fakat burdaki dürüm arkadaş ve sakallı amca dişli değiştirdim şöyle oldu böyle oldu diyor kafamız karışıyooor
değilse bende burada öğrendim 14 dişli olduğunu.ben zaten kontak anahtarından başka anahtarda değdirmedim sadece öğrenmek istedim
ben mesela uzun kmler 15 dişli ile kullandım 14 le kullanamiyorum vites araları çok kısa geliyo motor sanki 6. vitesi istiyomuş gibi hissediyorum..çoğu kerede 6 ya çekmeye çalışmışımdır ama 15 başka tek kişi kullaniyorsanız benim gibi ben trafiktede pek oyalanmam genelde trafik olan yerlerde pek işim olmaz o yönden rahatım..Rampalara gelince 1 vites otomatik olarak düşüyorum yalan yok ama bana artısı daha fazla....
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
15 tak sen pelùşe bakma keşke daha önce taksaymısım diyeceksin..
arkadaşlar yazdıklarınızız yarın okuyacağım çok yorgunum bandırmadan 17:30 gibi haraket ettim 23:15 evdeydim sağ salim döndüm bursaya girerken ve gölcük civarında çok kötü yağmur yedim sadece ayakkabı su oldu ikikere çorap değiştim ikiside su bu motoru iyiki almışım verdiğim para helal olsun paralı yoldan geldim ibre 120 sabit önde 16 dişli var ve kilometre 11 bin küsür gittikçe beni daha da çok şaşırtıyor bu motor daha detayları yarın yazarım ama çok trafik vardı ve tırlarla dans ettim yolda naapim onlar yavaş gidiyordu bende mecbur aralarından geçmek zorunda kaldım bol bol birara vites düşürdüm 4.e orada unutmuşum ulan dedim motora bişey oldu şaha kalktı meğer devir 10000 e vurmuş nasıl gidiyor ama 5. e atınca devir anca 8500 e kadar çıkıyor 120 de yani 16 dişli ile 4. viteste 10000 devirde 125 i zorluyo ve daha atak
-Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))
hadi cümleten iyi geceler yarın görüşürüz çok zevkli geldim çok aralardan makas varya dadına doyum olmaz bu motor bide 150cc olsaydı varya asfaltı ağlatırdım heralde
-Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))
5. vites 6000 devirde 70, 6800 devirde 80, 7800 devirde 90 yapıyor. 9000 devirde 103 falan 9800 devirde 110 mu ne yapıyor.
benim motor arızalı arkadaş.
buna kesin karar verdim.
125 asla görmedim. motoru ilk aldığımda yokuş aşağı zorla 115+ gördüm. düzde 90ı geçemiyorum desem yeridir.
Sizin motorlarınızın rektefiyesi gelmiş normal ybr çok rahat 100 yapması lazım
Şaka yapıyorum tabi içiniz rahatlayacaksa bende düzde en fazla 100'ün biraz üzerine çıkabiliyorum 110 falandır herhalde,rampada ne kadar dik olursa olsun 120 gidiyor.
Bu biraz rodaj döneminin kötü geçtiğine işaret gibi sanki motorunuzun sorunlu olduğundan değil,çok takılmayan 3-5 km ye bu uğurdada masraf dökmeyin.
Kafanızda canlansın diye videosunu da koyayım sanırım youtubedeki tek gerçek sürat testi ybr için benim motorda aynen böyle gidiyor.
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
Buji de debriyaj balatası da yeni değişti hocam. Var bir şey ama ne bilmiyorum. İlk aldığımda düzde 120yi geçiyordu ama şimdi yok öyle bir performans. Gerçi 120yi geçtiğini de arabayla karşılaştırınca anlamıştık çünkü 10 15 km kadar az gösteriyordu ne hikmetse motorun göstergesi aynı anda. Şimdi navigasyonla ölçüyorum 100e çıkmıyor. Zaten kiloluyum 120yi falan unuttum artık ama 110yap bari be mübarek.
Benim motor 4ay çalışıyor 9 ay yatıyor o mu etkiliyor bilmiyorum ki? İlk sene iyiydi işte 9 ay yattı ondan sonra söndü motor. Serviste bilmiyor ne olduğunu normal deyip geçiyor.
Yamaha Ybr 125 2006 Kırmızı 40.000 km
aynen...
yatan ybr yavaşlıyor yani...
karbüratörünü temizlettir. bende farkettirdi. uzun yolda 4. vitese çektiğim yokuşlarda 5. vitesde aynı hızda devam edebildim. balata spreyi kullan.
bujini değiş.
ben bujimi iridyum yapacağım, önceki motorumda bayağı fark ettirmişti.
arkadaşlar bugün motorunuza ne aldınız :D
ben navigasyon tutucu, çakmaklık usb şarj aleti ve çalınan (!) sol kör nokta aynamın yerine yenisini aldım. bir de zinciri yağladım. yan çantamı da düzenledim. bidon kapağını açınca 17-18 yıldız anahtarımı motorun üstünden inmem dahil 4 saniyede alabiliyorum
İyi geceler arkadaşlar (yada sabahlar) yada günaydınmı desek bu gün kısa ! bi hafta sonu gezisi yaptık 274km resimlerin devamı ve gezi yazısı http://www.motosiklet.net/forum/etki...si-274-km.html burada
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
4.vites tam 9bin devirde 100 görüyor daha da basmadım sabah sabah 5e atmaya fırsat olmadı ama gün içinde denerım hatta telefonu sabitleyebilsem video çekeceğim..
Arkadaşlar bendede 2010 ybr var yatmadan 105-110 görüyor fakat motora yattığımda 120 den aşağıya düşmüyorum hiç uzun yolda , bide yatarak deneyin şu son hız meselesini. Rüzgarın son hıza etkisi olağanüstü 125 cc motorda. Hatta ve hatta ben gövdemi hızımı düşürmek için bi nevi fren vazifesi görmesi iiçin kullanıyorum.Kask almak için gittiğim Düzceden Zonguldak' a dönüşte neredeyse hiç fren kullanmadım desem yeridir.
günaydın arkadaşlar iyi bir hafta geçirmeniz dileğiyle
Şu an bu konu içerisinde 51 kullanıcı var. (0 üye ve 51 misafir)