Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Mayıs 2012, 22:25
#32641
F54 adlı üyeden alıntı
adem başlatma abisi beygirine torkuna kırarım yumurtalarını
noldu pelüş? Ybr nin eski beygirini hatırlayınca için gitti demi? Tam 12.5 hp
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
15 hp olması için motorun 4 valf olması lazım. 2 valf tek silindir 4 zamanlı motordan 15 hp çıkmaz 125 cc de.
Reklamlar
-
21 Mayıs 2012, 22:26
#32642
len adem benim hız la güçle bi işim yok sağlam olsun yeter
az yaksın
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
21 Mayıs 2012, 22:29
#32643
F54 adlı üyeden alıntı
len adem benim hız la güçle bi işim yok sağlam olsun yeter
az yaksın
eyvallah kardeşim
-
21 Mayıs 2012, 22:32
#32644
vw 1.4 tsı motordan 200beygir üretiyor yamaha tek silindir 125 ccden isterse 15 beygir üretebilir kı yakın değerler üreten markalar var bi bakım da buraya atarım sen de gör minik civciv
-
21 Mayıs 2012, 22:34
#32645
durmuş ktm duke 125 tam istediğimiz güçte sanırım...
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
21 Mayıs 2012, 22:36
#32646
delileoo adlı üyeden alıntı
vw 1.4 tsı motordan 200beygir üretiyor yamaha tek silindir 125 ccden isterse 15 beygir üretebilir kı yakın değerler üreten markalar var bi bakım da buraya atarım sen de gör minik civciv
onlar 4 valf tir. Yani 4 sübaplı, çift ekzantriklidir. Sıkıstırma oranı yüksektir. Olabilir. Yzf r 125 15 hp 4 valf. Ama 9 bin lira
-
21 Mayıs 2012, 22:39
#32647
delileoo adlı üyeden alıntı
vw 1.4 tsı motordan 200beygir üretiyor yamaha tek silindir 125 ccden isterse 15 beygir üretebilir kı yakın değerler üreten markalar var bi bakım da buraya atarım sen de gör minik civciv
bizde 1.4 tsı 160 lık passat var henüz bu arabayı kullanırken beni geçen olmadı 2.0 vectra mı dersin 1.8 passat mı 2.0 tdı passat mı daha bunlar gibi birçok araç ama ybr bu konuda hayal kırıklığı özellikle mondialler çatır çatır geçiyor
-
21 Mayıs 2012, 22:39
#32648
silindir başına 4 sübap =4 valf.
-
21 Mayıs 2012, 22:45
#32649
ReiZzZ adlı üyeden alıntı
bizde 1.4 tsı 160 lık passat var henüz bu arabayı kullanırken beni geçen olmadı 2.0 vectra mı dersin 1.8 passat mı 2.0 tdı passat mı daha bunlar gibi birçok araç ama ybr bu konuda hayal kırıklığı özellikle mondialler çatır çatır geçiyor
mondial anca hızlı gider ama merak etme km 20000 oldu mu başlar dökülmeye
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
21 Mayıs 2012, 22:45
#32650
4 ünü 5 ini bilmem ben yumurta bu çekik gözlü minik pipili adamlar ne isterlerse yapabiliyorlar..bizim gibi akılları çükleriynen ve hileli hurdahaş işlere çalışmıyor..tek silindir 2 subaptan da çıkarır onlar 15 beygiri de 20 beygiri de hacı
-
21 Mayıs 2012, 22:46
#32651
F54 adlı üyeden alıntı
mondial anca hızlı gider ama merak etme km 20000 oldu mu başlar dökülmeye
sırf o yüzden almadım yoksa bi ara baya bi niyetlenmiştim
-
21 Mayıs 2012, 22:48
#32652
-
21 Mayıs 2012, 22:50
#32653
ulen ekmekarası ben üretirdim 125 cc dört zamanlı 17 hp motör ama imlanlar el vermiyo
-
21 Mayıs 2012, 22:50
#32654
ReiZzZ adlı üyeden alıntı
sırf o yüzden almadım yoksa bi ara baya bi niyetlenmiştim
bi mcx alsaydın ya rezizz sonra bide petrol cü kızı arardın 100 km en az 4 lt benzin nerdeyse ybr nin 2 katı yakıt tüketimi
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
21 Mayıs 2012, 23:00
#32655
kız çocukları motorlarınıza 15 dişli takın acayip güzel oluyor motor çok rahatlıyor..süratte değisme olmuyor pek ama devir düşüyor bir güzel oluyor bir güzel oluyor anlatamam
-
21 Mayıs 2012, 23:25
#32656
delileoo adlı üyeden alıntı
kız çocukları motorlarınıza 15 dişli takın acayip güzel oluyor motor çok rahatlıyor..süratte değisme olmuyor pek ama devir düşüyor bir güzel oluyor bir güzel oluyor anlatamam
Benim aklımda şu 1000 bakımını yaptırayım bende 15T takacağım
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
21 Mayıs 2012, 23:38
#32657
hızlanma değişmiyor son hızda çok çok bir artış söz konusu olmuyor ama vites araları uzuyor motoru rahatlatiyor çalışmayı ve özellikle bazen 14 dişli ile 6. vites olsa diye iç geçirdiğin zamanlar oluyorken 15 dişli de 6. vitesi aramıyorsun..ilk başlarda 5le gidiyorum sanarken 4le gidiyormusum uzun yolda özellikle çok rahat ve düşük devirli çalışıyor motorun..sakin kullanıyorsan yakıtında düşecek..
-
21 Mayıs 2012, 23:49
#32658
delileoo adlı üyeden alıntı
hızlanma değişmiyor son hızda çok çok bir artış söz konusu olmuyor ama vites araları uzuyor motoru rahatlatiyor çalışmayı ve özellikle bazen 14 dişli ile 6. vites olsa diye iç geçirdiğin zamanlar oluyorken 15 dişli de 6. vitesi aramıyorsun..ilk başlarda 5le gidiyorum sanarken 4le gidiyormusum
uzun yolda özellikle çok rahat ve düşük devirli çalışıyor motorun..sakin kullanıyorsan yakıtında düşecek..
Tam benim istediğim gibi işte
Yakıt konusunda da şu anda 400 oldu biraz daha gider, rodajdayım henüz, 15 yaparsam çok daha düşer yakıt
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
21 Mayıs 2012, 23:53
#32659
sizin ybr lerin orjinal ön dişli 14 mü?
-
21 Mayıs 2012, 23:59
#32660
adem80 adlı üyeden alıntı
sizin ybr lerin orjinal ön dişli 14 mü?
Evet .....
vites araları çok kısa :(
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 32 kullanıcı var. (0 üye ve 32 misafir)
Bu Konudaki Etiketler